Jump to content

Jaca68

Użytkownik
  • Content Count

    657
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

313 Wspaniały

About Jaca68

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    znad kanału
  • Auto
    Forester XT MY 2014
    LIS 200t MY 2017

Recent Profile Visitors

538 profile views
  1. Jaca68

    E-Boxer

    I znowu te herezje. Dawno już zostało udowodnione że moc do zło a przyspieszenie do setki poniżej 10 sekund potrzebne jest tylko facetom z małym przyrodzeniem, którzy wyścigami spod świateł chcą to sobie zrekompensować. Prawdziwy facet w 3 sekundy do setki przyspiesza na stoku, bez kasku i gogli. Ewentualnie jadąc swoim Subaru statecznie i zgodnie z przepisami, pokonuje zakręty z piskiem opon na granicy poślizgu. Udowodniono też że 12 sekund i 150 KM w NA wystarcza do wyprzedzenia TIRa, a systemy bezpieczeństwa w nowych Subaru ratują życie i znacząco podnoszą zarówno komfort kierowcy jak i przyjemność z jazdy. Dlatego też idealnym autem dla Kowalskiego będzie.... Forek E-Boxer w gazie.
  2. Jaca68

    E-Boxer

    Ale wtedy to już nie będzie najlepszy na rynku ES tylko jakiś inny badziewny system które są montowanie w Skodach czy innych Toyotach.
  3. Jaca68

    E-Boxer

    To chyba jednak była nie do końca przemyślana decyzja.
  4. Jaca68

    E-Boxer

    A ile było zachwytów przy zamówieniu że auto tak świetnie wyposażone w systemy bezpieczeństwa i to w każdej wersji. Świetny opis, w sumie to współczuje zakupu, ale może z czasem się polubicie.
  5. To samo można powiedzieć o zakupie SBD. W końcu główną zaletą diesla miało być niższe spalanie
  6. Jaca68

    E-Boxer

    Spalanie 14.7 !!!! I to ma być hybryda.
  7. Jaca68

    E-Boxer

    Rozumiem że pokonywałeś te zakręty z prędkością przepisową przestrzegając ograniczeń prędkości, które są ustawione tak, że zdezelowane furgonetki na łysych oponach i TiRy pokonują je bezpiecznie.
  8. Jaca68

    E-Boxer

    Jaki brzydal. Okropny ten tył i do tego ta smutna samotna rura wydechowa
  9. Jaca68

    E-Boxer

    Jak czytam te wywody i analizy opłacalności to mam wrażenie że powinniście aplikacje i CV złożyć do zarządu Subaru. Mnie jako klienta nie interesują problemy i trudności producenta. Albo ma produkt który spełnia moje oczekiwania, albo takiego nie ma i idę tam gdzie mają. E-boxer moich wymagań i oczekiwań nie spełnia. Uważam że w podgatunku SUV hybryda są na rynku lepiej dopracowane i fajniejsze modele.
  10. Ależ po roku obowiązywania nowych przepisów statystyki wypadków na przejściach pogodzą oba obozy i okaże się czy nowe prawo poprawiło bezpieczeństwo czy też nie. Cierpliwości.
  11. Jaca68

    E-Boxer

    Tu akurat w liczbach wypada zdecydowanie gorzej. Masa Forka e-boxera: 1641-1692. Masa RAV4 hybrid AWD: 1645/1705. Spalanie 8.1 kontra 5.9, zbiornik paliwa 48 kontra 55 itd.... No ale ma więcej polotu i będzie rodzynkiem na parkingu.
  12. Jaca68

    E-Boxer

    No potrafi i dlatego w pierwszym półroczu 2019 sprzedaż Toyoty w Polsce to 31 tys aut, drugie miejsce na rynku i goni Skodę. A ile w tym czasie sprzedał SIP?
  13. Jaca68

    E-Boxer

    W opcji jest to wszystko i nawet Pakiet Komfortowego Snu: Rozkładane oparcia zagłówków w drugim rzędzie siedzeń i koc. za jedyne 500 zł.
  14. Jaca68

    E-Boxer

    Bardzo dobrze rozumie to największy światowy producent samochodów i dlatego nowa generacja napędu hybrydowego Toyoty jest mocniejsza i dynamiczniejsza od poprzedniej
×
×
  • Create New...