Skocz do zawartości

Jaca68

Użytkownik
  • Zawartość

    413
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Jaca68

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    znad kanału
  • Auto
    Forester XT MY 2014
    LIS 200t MY 2017

Ostatnie wizyty

341 wyświetleń profilu
  1. Jaca68

    Co zamiast XV???

    Jaki prestiż???? Toż to w USA jak u nas Dacia lub Skoda. Tanie auto dla mas.
  2. Jaca68

    E-Boxer

    Według Dyrekcji będzie to "robił po prostu trochę lepiej" niż obecne modele. Albo znajomi nie mówią prawdy, albo jeżdżą tylko autostradami. Z zeznań użytkowników IS 300h na forum lexusa, średnie spalanie z 50 tys km to np 6,6 ltr. Miasto w okolicach 6 litrów bez problemu. Moje 2.0 turbo, od tankowania za ostatni tydzień po mieście pokazuje 13,5. A RAV4 to praktycznie ten sam napęd co IS300h.
  3. Jaca68

    E-Boxer

    Ten filmik z przyspieszenia e-boxera do setki, porażka prawie 12 sek. Do tego zużycie paliwa 9,5. Jeśli takie "cudo"będą tu sprzedawać to ja podziękuję.
  4. Jaca68

    Co zamiast XV???

    Da się. Jak każdą lampę wliczając ksenony. Większość aut wyjeżdża z fabryki z beznadziejnym ustawieniem, świecą 10 m przed autem . IMO powinni to na przeglądzie zerowym ustawiać ale to teoria. Regulowałem w Alfie, GT86, Lexusie, inaczej strach jeździć po naszych wioskach zimą, piesi powinni mieć odblaski z naciskiem na powinni.
  5. Jaca68

    Forester vs BMW

    No nie wiem, BMW wygląda cało, drzwi się otwierają, przód wiadomo, takie zniszczenia to po teście zderzeniowym przy 50 km/h można w necie znaleźć. Specjaliści zbadają z jaką prędkością uderzył. A że forek pełnoletni i prawdopodobnie zgnity to i efekt. Przypomniał mi się tragiczny wypadek z przed kilku lat, czołówka starego seta toledo z nowym fiatem freemont. Z tego co pamiętam w seacie 6 czy 7 ofiar śmiertelnych, młodych ludzi z dyskoteki wracali, pan z freemonta wysiadł o własnych siłach, otrzepał się, zero obrażeń. Niestety, takie są konsekwencje jazdy starymi samochodami.
  6. Jaca68

    E-Boxer

    Właśnie czytałem ze w nowej CRV elektryczny silnik na 187 Km / 350 Nm, benzynowy robi za generator prądu. Ciekawe jak to jedzie i ile zużywa.
  7. Jaca68

    cham na drodze

    A za to przypadkiem sankcji karnej nie ma? Fałszywe zeznania?
  8. Jaca68

    Subaru Levorg

    Ale u nas się nie płaci podatku od mocy, a do wszystkich miast mogą wjeżdżać kopcące 20 letnie diesele. Dlatego jak nie ma 2 litrów i 240 KM to kupno auta nie ma sensu. A jako użytkownik dwóch aut z dwulitrową turbo benzyną powiem tak - prawdopodobnie da się tym nowym Levorgiem jeździć równie dynamicznie jak ja poruszam się po drogach. Tylko że ja rzadko przekraczam 2.5 tys. obrotów w codziennej jeździe. Czyli wykorzystuje ułamek mocy i potencjału silnika. Dzięki temu jadę sobie spokojnie, w ciszy, słucham muzyki a przyjemność mam też z tego z jaką łatwością i ochotą silnik zabiera się do napędzania auta mrucząc leniwie. I przy takim stylu jazdy spala niewiele więcej od tego 2.0 NA. A gdy mi czasami przyjdzie ochota/potrzeba przycisnąć to mam czym. I tyle w temacie. Jeśli ktoś to mówi że ten motor jest fajny do miasta bo auto jest wystarczająco dynamiczne, to osobiście wolę hybrydę konkurencji, osiągi podobne jak 2.0 NA a spalanie o połowę mniejsze.
  9. Jaca68

    Subaru Levorg

    Lexus ES i nowa Toyota Camry - tylko jeden silnik hybryda w dodatku ten sam w obu modelach. Ale najfajniejsze że ze świateł odjadą Levorgovi.
  10. Jaca68

    Subaru Levorg

    No i??? Produkuje NM??? Rozumiem że nowa CVT odbiera mniej wigoru niż stary automat. Ale ma mieć mniejsze opory niż manual? Producent w danych technicznych nie potwierdza. Ale, jeśli iść tą drogą to tam było 5 biegów + reduktor i stały napęd z centralnym mechanizmem (dobrze nazywam?) Teraz jest CVT i Subarowa wersja haldexa. Jeśli to ma mniejsze opory to IMO w jednym przypadku - ten nowy "stały" napęd już nie jest taki stały.
  11. Jaca68

    Subaru Levorg

    Nie wiem co oni tam za patent z zestrojeniem skrzyni zrobili, ale tobie się wydaje że on lepiej jeździ niż ten z 2013. I nie są to odczucia z YT tylko suche fakty danych technicznych ze strony Subaru. 11 MY moc 150 KM przy 6000 obr, moment 198/4200, masa 1490 Kg (aut) 1520 manual, do setki 12.4 (aut), 10.7 man 19 MY moc 150 Km przy 6200, moment 198/4200, masa 1551 kg, do setki 11.8. Nie ma możliwości żeby auta o takich samych parametrach moc/moment, takiej samej masie i podobnych wymiarach jeździły inaczej. Drobna korekta - jest tu na forum watek o zamulaniu silnika 2.0 z modeli 11 MY - może naprawili usterkę i dlatego jest lepiej.
  12. Jaca68

    Zestaw do polepszenia muzyki w XV 2018/2019

    To w sumie fajny pomysł na zabudowę bagażnika. Ale w aucie słuchanie "czystego" dźwięku jest raczej nierealne. Zamiast wymieniać radio lepszym kierunkiem IMO jest zamontowanie wzmacniacza/procesora dźwięku. Radio zostaje, sterowanie z kierownicy i inne bajery działają, pomiędzy radio a głośniki wpina się wzmacniacz, np taki: https://www.audiotec-fischer.de/en/match/amplifiers/ Wygłuszenie i wymiana głośników nadal obowiązkowe.
  13. Jaca68

    cham na drodze

    No nic - trza w kominiarce zacząć jeździć
  14. Jaca68

    Zakup Forestera III lub Outback'a IV - Diesel

    Jak Ci diesel a głowy nie wyparuje, to najlepiej poszukaj w ogłoszeniach takiego egzemplarza co już ma silnik wymieniony kilka tys km wstecz, jest wtedy szansa na dłuższy bezawaryjny przebieg. I koniecznie auto z Polskiego salonu i WSZYSTKIE przeglądy w ASO. Wtedy przy awarii silnika można liczyć na gest handlowy importera. BTW - koszt naprawy silnika jest mniej więcej równy cenie aut które wstawiłeś.
  15. Jaca68

    Zakup Forestera III lub Outback'a IV - Diesel

    Jakie tanie te diesle. Tańsze niż benzyna, nic Ci to nie mówi?
×