Jump to content

Jaca68

Użytkownik
  • Content Count

    474
  • Joined

  • Last visited

About Jaca68

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    znad kanału
  • Auto
    Forester XT MY 2014
    LIS 200t MY 2017

Recent Profile Visitors

358 profile views
  1. Odpowiedzialny kierowca inaczej za kółko nie wsiada, pomijając że w miejskich korkach moje 50% wystarcza bez ES. Za to kierowca z systemami, prowadzi w lewej ręce dzierżąc komórkę, prawą dłonią głaska udo pasażerki, wzrok ma rozbiegany pomiędzy komórką a dekoltem owej pasażerki w międzyczasie odwraca się jeszcze żeby wytrzeć nos dziecku na tylnym siedzeniu. I nagle ES ratuje mu życie Kilka jazd próbnych które odbyłem udowodniło mi że właśnie nie wystarczy, widocznie nie umiem auta na pasie utrzymać zgodnie ze standardami tych pomagaczy. A jeśli chodzi o wyłączenie to niedługo będzie to wyglądało tak. Procedura startowa: wsiąść do auta zapiąć pasy uruchomić silnik wyłączyć start-stop wyłączyć asystenta pasa wyłączyć rozpoznawanie znaków drogowych wyłączyć sygnalizacje martwego pola wyłączyć ....... wyłączyć ...... wyłączyć ....... OK. skrzynia w pozycję D i jedziemy !!! Check listę będzie trzeba przykleić na desce. Jak w samolocie.
  2. Za to dali MOOOC !!!! ps. nie dali bo w tak szybkim aucie ES nie nadąża
  3. Bo Skodziarz zły przykład podał. Przejedź się po tych zakrętach BRZtem. A żeby delektować się napędem 4x4 to auto musi mieć SILNIK a nie 1.6 I nie rozumiem tych zachwytów nad eyesight. Jednemu już kilka razy przyhamowało, innego na pasie ruchu trzyma. Kto was ludzie uczył jeździć?? I co robicie za kierownicą, bawicie się telefonem zamiast drogę obserwować??? Asystent pasa ruchu miał w założeniach reagować jak kierowca przyśnie w trasie i zacznie zjeżdżać na bok. Założenia nawet słuszne, wyszło jak zwykle, brzęczy to bez sensu w najmniej potrzebnych momentach, tylko wkurza i denerwuje. Ja kilka jazd testowych z tym wynalazkiem odbyłem i moje pierwsze pytanie do sprzedawcy to czy da się to badziewie na stałe wyłączyć.
  4. No to spalanie masz jak w XT. Przynajmniej w tym nie jest gorszy
  5. Co prawda pytanie nie do mnie ale... Po pierwsze przy szukaniu alternatywy dla Outbacka widzę zafiksowanie na kategorii "podwyższone kombi", a jest to IMO błąd. Wymiary Outbacka to nie podwyższone kombi, to SUV. Ouback: dł. 482 cm, szer. 184 cm, wys. 160,5 cm, prześwit 200 mm. To dla porównania SUV.... np. Lexus RX: dł. 489 cm, szer. 189,5 cm, wys. 169 cm, prześwit 200 mm Dlaczego to Outback to podwyższone kombi a RX to SUV????? Te kilka cm robi różnice??? Teraz ceny: Outback według cennika na 2019 to ok 180 tys. RX 300t wersja elegance + optimum ze strony Lexusa 220 tys. Nie twierdze że Lex to lepsze auto. Do jazdy w terenie lepszy będzie Outback, ale jak ktoś szuka komfortu w dłuższych podróżach asfaltem to lepszy może być RX. Przy zakupie gotówkowym te 40 tys może zaboleć, biorący w leasing pewnie nie odczują różnicy. A to tylko tak na szybko znaleziona alternatywa. Można poszukać dalej i pewnie coś się znajdzie jak wyjdziemy poza kategorię "podwyższone kombi"
  6. Myślisz ze mniej mocy pomogłoby kierownikowi seicento? https://gazetawroclawska.pl/drift-seicento-na-rondzie-przy-wjezdzie-na-autostrade-bylo-groznie-film/ar/13146011 Ewidentnie są ludzie,którzy nie powinni wsiadać za kierownicę. Co moc ma do tego?
  7. Współczuję wypadku ale czy swoim postem chcesz powiedzieć, ze jechałeś jak wariat i miałeś dzwona ze swojej winy? To gratuluje powrotu rozsądku. ps. Jak zostaniesz w domu to z pewnością nie będziesz miał wypadku komunikacyjnego - chyba że ci ciężarówka w budynek wjedzie.
  8. Jaca68

    E-Boxer

    A jak postanowisz na drogach pozamiejskich toczyć się dostojnie z prędkością 70 km/h to nawet mniej wyjdzie. Najlepsze podsumowanie tego silnika: skoda rapid 1.2 jeździ ostrzej niż forester
  9. No to nie mogą tam w fabryce podkładki pod gaz zamontować żeby 60% to było do podłogi? Skoro tyle wystarczy.
  10. Ale to jest 5 minut n odcinku 30 km słaba taka jazda wygląda taktyka gdy jedziemy w trasę wakacyjną i mamy 2 tys km do pokonania. Co nie znaczy że wtedy należy pałować z Vmax bo częstsze tankowania zabiorą zaoszczędzony czas. Poza tym 5 minut na dojazd do pracy i 5 minut na powrót to już 10 dziennie, 50 minut tygodniowo i 200 miesięcznie, itd....
  11. Jaca68

    E-Boxer

    Ale w foresterze tak do trzeciej generacji włącznie to tylko twarde plastiki były, więc właściciele subaru poczują się jak w domu. I taki Duster za sześćdziesiąt kilka tysięcy też ma 12 sekund do setki, tak jak Forester. A jak wprowadzą na obowiązkowe wyposażenie systemy awaryjnego hamowania to już niczym nie będzie się różnił.
  12. Jaca68

    E-Boxer

    Jak kilka lat wstecz na forum była dyskusja o konkurencji dla XT to trzeba było sięgać do premium bo nikt ToyotoMazdoHondy nie oferował aut z takim napędem. Jak teraz czytam pochwały świeżych właścicieli Forka, że tani, solidny i dobry na bezdroża, to nie przymierzając jak Dacia Duster
  13. Jaca68

    E-Boxer

    Nie przyrównujmy siermiężnego woła roboczego do ekskluzywnej limuzyny klasy premium Swoją drogą aż sprawdziłem na stronie Peugeota - najbardziej wypasiona konfiguracja to 181 400 i nie chce być więcej. Niedrogie było w wersji XT w 2014 roku i w wyprzedaży ostatnich sztuk 2018. Jak będzie z e-boxerem to się okaże, ale przy poziomie 170 tys to są na rynku ciekawe alternatywy zarówno dla zwolenników hybryd jak i dynamicznych benzyn.
  14. Jaca68

    E-Boxer

    Pertyn powiedział że ceny w górę o 10%. Obecne ceny to 31000 EUR za exclusive i 36000 EUR za platinum. Jak dodać 10% to mamy 34100 i 39600 EUR, po dzisiejszym kursie to 146 tys i 170 tys PLN. Taniocha
  15. Jaca68

    E-Boxer

    W Skodzie w kapeluszu. W cylindrze to takim:
×
×
  • Create New...