Skocz do zawartości

matros1

Użytkownik
  • Zawartość

    1769
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O matros1

  • Tytuł
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Zamość
  • Auto
    Outback 2.0D MY13
    Megane III RS
    Clio III RS

Ostatnie wizyty

503 wyświetleń profilu
  1. Rajdowe dyskusje - sezon 2018

    Cytryna zjechała ile mogła, Tanak źle wymierzył i skończyło się wycieczką poza drogę. Moim zdaniem nie ma co się na gościu za to pastwić. Popełnił błąd i tyle. Jak dla mnie jeden z niewielu kierowców z jajami, który nie odpuszcza i chce dowozić jak najlepszy wynik.
  2. Hot Hatch Hysteria

  3. Rajdowe dyskusje - sezon 2018

    http://motoryzacja.interia.pl/rajdy-i-wyscigi/news-mikolaj-marczyk-kierowca-skoda-polska-motorsport,nId,2520268 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Kubica w F1

    Moim zdaniem Kubica jest dokładnie tam gdzie w tym roku powinien być. Stroll choćby się rozbijał w każdym wyścigu to nikt go nie zastąpi (chyba że się uszkodzi tak że nie będzie mógł jechać). Sirotkin obiektywnie patrząc oprócz kasy to jednak coś na tych testach za kierownicą pokazał. Materiałem na mistrza raczej nie jest ale umiejętności raczej ciężko mu odmówić. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Kubica w F1

    A czemu miałoby do tego dojść?
  6. Hot Hatch Hysteria

    Póki co to o tym samochodzie ciągle nic nie wiadomo. To co jest dostępne w necie to tak naprawdę można o kant dupy rozbić. Nie ma odpowiedzi na najważniejsze pytanie, czy ten model jest lepszy/szybszy od poprzednika (bo już mało kto się łudzi że jest lepszy od Civica Type R). Renault pokazuje jakieś nic nie wnoszące piękne ujęcia z toru albo reklamy gdzie samochodem jeździ narciarz, kolarz czy inny surfer. Ewentualnie PRowy bełkot. Póki co jestem rozczarowany. Do tego stopnia, że ciężko mi uzasadnić wymianę mojej meganki na nowszy model. Trzeba czekać na wersję Trophy. A co do dyskusji co jest „bardziejsze” ośka czy AWD to możemy się tutaj przerzucać regulaminami F1, WEC, Dakar czy WRC, które i tak nic do dyskusji merytorycznego nie wnoszą. Skończy się na wbijaniu szpili jeden drugiemu i łapaniu za słówka. Jak dla mnie wniosek jest jeden. Dobremu kierowcy ośka nie będzie przeszkadzała, kiepskiemu AWD nie pomoże [emoji6]
  7. Hot Hatch Hysteria

    https://en.wikipedia.org/wiki/Four-wheel_drive_in_Formula_One
  8. Hot Hatch Hysteria

    Podobnie jak LMP1 z WEC [emoji6]
  9. Hot Hatch Hysteria

    W F1 jeżdżą z napędem na jedną oś a najtrudniejszy maraton terenowy świata trzeci raz z rzędu wygrywa samochód z napędem na tył ... i czego to dowodzi? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Hot Hatch Hysteria

    Albo takie https://moto.wp.pl/audi-a1-quattro-dla-333-szczesliwcow-6068760162006145a
  11. Hot Hatch Hysteria

    Dlatego napisałem że z tym nie jedzie jak jest mokro, zimno itd. to nie do końca jest tak. Na dobrej oponie, poszperowana ośka jedzie po śliskim zupełnie przyzwoicie. Co udowadniają międzyinnymi chłopaki w ośkach na SuperOES. Napęd 4x4 nie jest żadnym gwarantem trakcji, dobrej czy bezpiecznej zabawy.
  12. Hot Hatch Hysteria

    Trzeba chyba powiedzieć chłopakom z Civiców i Clio żeby przestali okupować pierwszą 10 na mokrych/śliskich Kieleckich SuperOES’ach. Na bank nie czytali tego wątku Gdzieś w tym wątku wklejałem jakie czasy robiłem Meganką w Kielcach w stojącej wodzie i zestawieniu z 4x4. W Ułężu na śniegu też się dobrze bawiłem i ganiałem teoretycznie sprawniejsze w tych warunkach 4x4. Mam w domu Subaru na otwartych dyfrach i mocno średnich oponach zimowych i Megankę ze szperą i na dobrej zimówce. Paradoksalnie to w tym drugim czuję się bezpieczniej i prowadzi się lepiej. Pewnie że jak porównać tzw. „apples to apples” gdzie ten sam kierowca, w poszperowanej ośce i 4x4, oba o podobnej mocy, będzie robił czasy to ośka przegra. Ale czy da mniej frajdy, nie będzie jechało lub będzie dramat? Mam inne zdanie.
  13. Hot Hatch Hysteria

    Po pierwsze moim zdaniem jeżeli już w ogóle kupować Clio RS to tylko w wersji Trophy. Zwykły RS jest moim zdaniem zwyczajnie krokiem wstecz w stosunku do poprzednika. Co innego wersja Trophy, która jeździ bardzo dobrze, choć prawdopodobnie ze względu na oszczędności zrezygnowano z w niej z „wymyślnego” zawieszenia przedniego poprzednika. Niestety kosztem poprawy prowadzenia względem zwykłego RS’a jest „betonowy” zawias. Albo to lubisz albo nie. Skrzynia EDC w Trophy ma już poprawione oprogramowanie w stosunku do zwykłego RS’a jednak DSG to nie jest. Tutaj masz cytat, który moim zdaniem idealnie oddaje jej naturę: No i na koniec dochodzimy do ceny. Jak stałem przed wyborem zakupu HH to przez chwilę nawet myślałem żeby kupić Clio RS. Jednak z ceną wyjściową w okolicach 100 tyś za Megane RS (po rabatach) dałem podobne pieniądze a to jednak inna liga. Dla mnie generalnie nowe Clio RS (zwykłe i po części Trophy) jest krokiem wstecz w stosunku do poprzednika. Mają gorsze hamulce, zawieszenie i brak w nich dobrych kubełków. Skrzynia EDC jest mocno taka sobie i wolałbym na tor zwykłego manuala (który niestety nie występuje). Na tor lepiej nadaje się poprzednik. Na ulicę jak ktoś szuka komfortu bo jest automat i 4 drzwi, to nie powinien brać Trophy bo to betonowy samochód. Zwykłe Clio RS pod tym względem będzie lepsze (mniej męczące) ale za to jest pozbawione totalnie charakteru. Jeżeli na tor się nie jeździ to moim zdaniem lepiej kupić wersję GT którą miał Carfit i trochę więcej jej dmuchnąć koni a za oszczędzoną kasę pojechać na dobre wakacje. Podsumowując ja bym obecnego Clio RS nie kupił w żadnej postaci [emoji6] Jednak jak już bym musiał, to wybrałbym Trophy. Szukając używki w podobnym budżecie poszukałbym zadbanej Megane RS 3 (choć byłaby pewnie trochę starsza). Chyba że komuś zależy na automacie to szukałbym czegoś z DSG.
  14. Subaru Outback MY15

    Dla nas brak mocnej benzyny wyeliminował nowego OBK'a w przedbiegach. Szkoda wielka, że nie ma w nim tak jak np. w Chinach silnika z FXT.
×