-
Postów
2253 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
25
Ostatnia wygrana matros1 w dniu 1 Października 2023
Użytkownicy przyznają matros1 punkty reputacji!
Profile Information
-
Płeć
mężczyzna
-
Skąd
Zamość
-
Auto
Megane 4 RS Trophy
GR Yaris
Tesla M3 RWD HL
Ostatnie wizyty
2385 wyświetleń profilu
Osiągnięcia matros1
..:: Forumus maximus ::.. (8/13)
2,2 tys.
Reputacja
-
-
-
110 V to nie problem. Większym będzie inny standard wtyczki. Tesla ma swój NACS a reszta używa CCS Type 1 (choć powoli wszyscy w US przechodzą na NACS) podczas kiedy my w Europie wszyscy używamy CCS Type 2 łącznie z Teslą (poza nielicznymi wyjątkami z CHAdeMO typu Nissan Leaf, ale ten standard w EU powoli umiera). Także bez przejściówki lub modyfikacji portu się nie obejdzie.
-
Zgadzam się z "Łysym", powinien się przesiąść na konia. Ten się nigdy nie zapali a ryzyko na parkingu podziemnym tylko takie że się zesra. No i kowal nie musi mieć kursów SEP'owskich.
-
Mi właśnie po domem stawiają kolejny publiczny słupek, który podobno zasilany jest "green energy". Na stronie ratusza Hagi znalazłem taką informację: To jest mowa tylko o publicznych słupkach AC stawianych przez samo miasto. Do tego dochodzą ładowarki stawiane prywatnie przez centra handlowe i nowe ładowarki DC. Przy tej ilości ładowarek posiadanie EV nie stanowi problemu.
-
-
Z jednej strony chińskie firmy mają wsparcie swojego rządu (ale EU i US też wspiera swoje firmy motoryzacyjne) a z drugiej właśnie "efficient local supply chain" (z tym ciężko będzie firmom z US czy EU walczyć).
-
Szczerze mówiąc nie liczę na szybki pokaz tego samochodu. Na roadstera czekamy już ładnych kilka lat. Cybertruck też miał spory poślizg. Wierzę że kiedyś ten samochód powstanie, ale nie wierzę w zapewnienia Elona że produkcja ruszy w 2025.
-
Bateria Audi Q6 e-tron pokazuje, jak bardzo musimy gonić Chiny. A to jest nowy model Audi! https://elektrowoz.pl/magazyny-energii/bateria-audi-q6-e-tron-pokazuje-jak-bardzo-musimy-gonic-chiny-a-to-jest-nowy-model-audi/
-
Imho najładniejsza Seria 5
-
Wszyscy (producenci i klienci) uczą się trochę tej “nowej” motoryzacji na nowo. Może tak jak się nauczyliśmy żyć z regularnymi wymianami olejów, filtrów, pasków rozrządu, DPF’ów itd. Tak będzie się trzeba nauczyć żyć z wymianą (czy przewijaniem) od czasu do czasu motoru elektrycznego czy innymi czynnościami serwisowymi o których istnieniu do tej pory nikt nie myślał. Póki te nowe czynności serwisowe będą w cenie takiej wymiany oleju czy paska rozrządu, to można będzie z tym żyć.
-
Tak z czystej ciekawości to jaka jest cena takiego motoru? Ktoś się orientuje? Trzeba pamiętać że w tym wypadku “silnik” to nie jest blok z całym osprzętem a zwykły motor elektryczny prawdopodobnie z przekładnią (albo i nie). Sama czynność wymiany to pewnie od porannej kawy do fajrantu na obiad zajmuje. Jest to jednak nieco inna usterka i czynność serwisowa niż ukręcenie wału i wymiana SBD.
-
Ależ to gada
-
Gdzieś wcześniej pisałem że mam mieszane uczucia co do tego. Niby fajnie a z drugiej strony to nie jest tak że to jest za darmo. Za hardware i za ten software zapłaciłeś przy kupnie samochodu. Tyle że miałeś ograniczoną funkcjonalność z takiego czy innego powodu. Teraz dopiero Ci tą funkcjonalność udostępnili. Taki komentarz z jednego z forum z którym się w sumie zgadzam: Samo doświetlanie, wycinanie itp działa bardzo dobrze - premium rozwiązanie to nie jest jak w Mercedesie czy VW (nie mówię, że VW to premium), ale jak na darmowy upgrade po roku użytkowania i to taki, na który nie liczyłem to… zaczynam rozumieć skąd się bierze “kościół Elona”: Wyprodukuj coś niedorobionego i sprzedaj nie mówiąc o niedoróbkach. Potem popraw niektóre niedoróbki, a z wdzięczności wybaczą ci pozostałe wraz z niespełnionymi obietnicami. Genialny marketing (wbrew pozorom) - tylko czekać jak ktoś go skopiuje w np. w polityce :-(.