Skocz do zawartości

matros1

Użytkownik
  • Zawartość

    1987
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O matros1

  • Tytuł
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Zamość
  • Auto
    Outback 2.0D MY13
    Megane III RS
    Clio III RS

Ostatnie wizyty

641 wyświetleń profilu
  1. matros1

    Hot Hatch Hysteria

    Nie zapominaj o rajdach, silnikach V8 i bmw supra
  2. matros1

    Hot Hatch Hysteria

    Zobaczymy co bedą mówili jak następna generacja 911 będzie oparta o platformę golfa Wystarczy zobaczyć co się działo jak wprowadzili generację 996. Ile lamentu było. Tu naprawdę nie chodzi o to, że to zły samochód. To się tylko powinno odciąć grubą kreską od nazwy i legendy Supry.
  3. matros1

    Hot Hatch Hysteria

  4. matros1

    Hot Hatch Hysteria

    Ford wielu zalet, o których wspominasz pozbawił się zmieniając właśnie wykorbienia wału. Do tego dochodzi też kilka innych rzeczy w tym aucie, które Ford też zrobił po swojemu z mało motorsportowych powodów. https://www.edmunds.com/ford/mustang/2015/long-term-road-test/2015-ford-mustang-gt-more-insights-on-the-gt350-voodoo-v8.html Tak czy siak nie zmienia to faktu że ten silnik jest kozacki. Jedynie opowieści o jego motorsportowych powiązaniach traktowałbym trochę z przymrużeniem oka.
  5. matros1

    Hot Hatch Hysteria

    A co tak naprawdę jest dzisiejszym standardem? Passat TDI robiący 0-100 w 5.5 sek czy elektryki pokroju Tesla S schodzące w okolice 3.5 sek.? A może wszystko co schodzi poniżej 3 sek? 6:47.3 na nurburgringu? Nie mam żadnych wątpliwości, że Toyota ma fajny samochód. Jednak nie jest on wizytówką ani popisem ich technologicznych możliwości. Tym czym moim zdaniem Supra być powinna. Jest przebierańcem ze znaczkiem Toyoty. Ostatnio trochę czytałem na temat tego silnika. Więcej w tym marketingu Forda niż motorsportu. Owszem wał jest typu "flat plane" ale ma zupełnie nie wyczynowy układ wykorbień. Przez co ma wady podobne do normalnego układu. Ford zrobił go w dużym stopniu w ten sposób dla dźwięku silnika i właśnie marketingu. Jak widać działa
  6. matros1

    Hot Hatch Hysteria

    W USA
  7. matros1

    Hot Hatch Hysteria

    A ile kosztowało 911 Turbo?
  8. matros1

    Hot Hatch Hysteria

    Tak poproszę. Z czystej ciekawości.
  9. matros1

    Hot Hatch Hysteria

    Wyniki sprzedaży pokażą ile to auto jest warte, zarówno pod względem technicznym jak i sentymentalnym. Toyota GT86 jest przystępna cenowo jednak ludzie się nie rzucili do salonów. Segment samochodów sportowych jest trochę nieobliczalny. Dla przykładu wyniki sprzedaży z Europy za rok 2017
  10. matros1

    Hot Hatch Hysteria

    Do tego nissan nie pompował balonika przez pierdylion lat i nie wypuszczał do sieci teaser'ów nowego samochodu. Za to jak wszedł na rynek, to rozdupczył na torze samochody 2x droższe, pokroju Porsche itd. Pokazali imho godnego następce R34. Do tego coś co zrobili sami i mogło być/jest technologiczną wizytówką koncernu. Tego samego oczekiwałem od Toyoty i nowej Supry. W zamian dostaliśmy nakoksowaną GT86. Co samo w sobie nie jest złe, jednak nie powinno się nazywać Supra.
  11. matros1

    Hot Hatch Hysteria

    Boska jest ta 2000GT. Miałem okazję oglądać na żywo. Moim zdaniem co innego inspirować się czy nawiązywać do wyglądu, a co innego być w prostej linii następcą. I oto się właśnie mi rozchodzi. Pompowali balonik kilka lat aż do porzygania. Niestety to co pokazali nie spełniło moich oczekiwań. Tak jak Chojny pisze, gdyby nazwali to inaczej i nie pompowali balonika, to odbiór tego auta byłby inny. Nie ma powodów wątpić, że to dobre auto, ale niestety przy okazji jest to jak dla mnie rozczarowująca Supra. Coś co kiedyś było wizytówką technologicznych możliwości Toyoty, dzisiaj tylko odcina kupony od jej nazwy.
  12. matros1

    Hot Hatch Hysteria

    Z tym GT2000 to chyba kogoś poniosło. A z AE86 jedyne co ma wspólne to cyferki i tylny napęd. Ja to bym to ewentualnie do tylnonapędowych Celic jakoś odniósł. Tak czy siak żande mi się nie podoba. Ani GT86, ani nowa Supra a już tym bardziej ta poczwara:
  13. matros1

    Hot Hatch Hysteria

    I żadne z tej trójki (czwórki?) mi się nie podoba w wersji produkcyjnej Do tego GT86 nie musiał się mierzyć z legendą poprzednika. Miał być "tani" samochód sportowy.
  14. matros1

    Hot Hatch Hysteria

    Tylko że prototyp który jest na tej fotce wyglądał fajnie. A to co pokazali to wizualnie przyciężkawa interpretacja tego protypu.
  15. matros1

    Hot Hatch Hysteria

    Pod warunkiem, że jest po jednym silniku na koło. Tesla, Jaguar, Audi czy Mercedes mają po jednym silnku na oś. Połączony jest z prostą przekładnią z mechanizmem różnicowym. Jak ktoś wspomniał do Tesli można kupiś szperę od Quaife. To nie kwestia tego co nas zadowoli. Toyota zmierzyła się z własną legendą i moim zdaniem wyszło to tak sobie.
×