Skocz do zawartości

Pemo29081990

Nowy
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pemo29081990

  • Urodziny 29.08.1990

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Mława
  • Auto
    Subaru Legacy III 2.5

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pemo29081990

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Jeśli to nie problem też proszę o info za ile wylicytowałeś go w US... Pozdrawiam i powodzenia
  2. W moim legacy 2003 rok miałem ten sam problem z przednimi drzwiami pasażera. Poodkręcałem wszystkie możliwe śróbki powypinałem delikatnie spinki i zatrzaski i delikatnie od góry odciągnąłem boczek po czym ręką otworzyłem drzwi. Nic trudnego tylko trochę cierpliwości.
  3. Dokładnie są takie silniczki które to sterują klapkami i mieszają w odpowiedniej proporcji powietrze zimne i ciepłe żeby uzyskać temperaturę zadaną.
  4. Sorry Silnik oczywiście 2,5 litra wolnossące 165 koni...
  5. Bez diagnostyki przed kupnem się nie obędzie a co sądzisz o silniku po takim przebiegu z LPG od nowości??
  6. Witam. Jak w tytule. Mam do kupienia w całkiem dobrych pieniądzach outbacka z 2007 roku przebieg 260 tys km. Niestety od nowości jezdzi na fabrycznej instalacji nadtlenku LPG i mam obawy czy to właśnie LPG nie wyrządziło zbyt dużych szkód dla silnika a w szczególności głowic?? Samochód od nowości u jednego właściciela który obecnie przesiadł się do najnowszego modelu też outbacka. Jedyne mankamenty tego auta to świecący sie check engine i pali się kontrolka od trakcji... Z checkiem pewnie jakaś głupota ale trakcja? Może miał ktoś już ten przypadek??? Za wszystkie pomocne opinie z góry dzięki
  7. W moim outbacku uszkodzona była sama manetka. Wymiana pomogła. Trochę zabawy z tym było ale działa...
  8. Pemo29081990

    Przyciski pilota

    Spróbuj poszukać sensownej używki w internetach... Mi się udało
  9. Dokładnie do przodu też. Miałem tak w swoim i nawet podczas wyjeżdżania z podwórka na drogę czyli skręcając o 90 stopni blokowało mi koła. A na asfalcie potrafił nawet zapiszczeć...
  10. Dzięki za pomoc ☺ Postaram się poinformować o wyniku końcowym.
  11. Po zdjęciu dzwigienek zaworowych zawory są zamknięte i bez problemu po użyciu odpowiedniej siły można wcisnąć je do środka i bez oporu wracają spowrotem. Więc jestem optymistą
  12. Witam. Stałem się szczęśliwym posiadaczem forka z niemieckiego importu. Rok 2003 2 litry wolnossący przebieg 190kkm. Zakupiłem go z silnikiem niby do wymiany sprzedający stwierdził że jest zablokowany. Po wstępnym rozebraniu osprzętu silnika i obudów okazało się że koło rozrządu na prawej głowicy jest rozsypane. Kupiłem więc drugie koło i wziełem się za składanie rozrządu podczas czego okazało się że wałek rozrządu w prawej głowicy stoi nieruchomo i nie ma możliwości obrócić nim ani w prawo ani w lewo podczas gdy wałem korbowym i wałkiem rozrządu lewej głowicy kręce bez problemu. Czy ktoś spotkał się już z tą dolegliwością ? Jaka może być tego przyczyna?? i czy wymiana całej głowicy załatwi sprawę?? z góry dzięki za wskazówki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...