Jump to content

marcinwrxsti

Użytkownik
  • Content Count

    548
  • Joined

  • Last visited

About marcinwrxsti

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 04/22/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Subaru Wrx Sti '11 Sedan
    GSX 1400

Recent Profile Visitors

756 profile views
  1. Przyjeżdżajcie do nas do Łodzi na superoesy. Atmosfera rodzinna. Mało jazdy, dużo stania, jedzenia i gadania ale tempo jest dobre i nastrój fajny
  2. Rzeczywiście.... Dziwna sprawa ten harmonogram.. no, lepsze to niż nic...
  3. Superoes Toru Poznań jest pewną alternatywą
  4. Bardzo Ci dziękuję ale jestem ciekaw czy ta modyfikacja coś daje, bo wygląda to rzeczywiście ładnie
  5. A po co montuje się dolot? Tzn oprócz fajnych odgłosów. Pytam zupełnie poważnie. Może i ja założę takie coś...
  6. Od kolegi. Będzie testowal w Austrii. Szwecje chce pojechać.
  7. Sołowow wraca do rajdów. Na ile eliminacji , nie wiem.
  8. Miko i Kajto.... Obaj są "nasi". Nie ma to żadnego znaczenia. Dokładnie jest jak piszesz.
  9. Huttunen to samo robił w wawie. Jechałem za nim. Odkąd pamiętam ten zwyczaj jest obecny i ma swoje uzasadnienie... Dzisiaj po prostu się niektórzy o tym dowiedzieli... Czy przypadkiem rok temu Łysego ktoś nie nagrał w takiej samej sytuacji?
  10. Ale oprócz brzmienia wszystko jest git. Przypuszczam, że jest cholernie sprytny i skuteczny
  11. Ja porównywałem ale w evo 10. W sti będzie podobnie W miarę świeżą serię do ohlinsa R&T. Zysk ok 0,5-0,7 s Na kilometr na płaskim torze. Na próbach typu sluzewiec będzie jeszcze lepiej. Moim zdaniem , na codzień się nadaje.
  12. Wiem , że dla wielu z Was ta rajdowa wiedza jest znana- sami startujecie przecież. Trochę wczoraj pogadałem z Mikołajem. Po raz kolejny po spotkaniu z nim utwierdzam się w przekonaniu , że rajdy to nie moja bajka:) za trudne dla mnie to przedsięwzięcie . Sam Dzień rajdowy jest cholernie trudny. Pobudka w nocy, dojazd do bazy, dojazdówki , na których są jaja związane z korkami , za małą ilością czasu, czekającą na tych (zły rajdowców) Policją, słabą widocznością z r 5-tki w ruchu miejskim itp. Cała rajdowa logistyka , "szachy" oponowe - na tym rajdzie szczególnie miało to znaczenie,bo warunki się zmieniały. Więc ciągły kontakt z kilkoma szpiegami rozstawionymi w roznych cześciach odcinka. W między czasie dbałość( na bieżąco)o kontakty ze sponsorami, ze stajnią Kresty( który jest geniuszem, ale też ekscentrykiem i artystą więc wiadomo....), kibicami, konkurentami.... Dowiedziałem się np ,że na odcinki miejskie jest zupełnie inny setup niż na resztę asfaltowego rajdu. Reguluje się zawias , staby, dba o rozkład mas za pomocą płyt pod silnikiem Cała ta materialna/ finansowa rzeczywistość... ta gra którą toczysz żeby jeżdzić na najwyższym poziomie. Nikt przecież "dać" Ci nie chce Spotkania z grubymi rybami , cffaniakami itp a na końcu.... te 5% to skupienie i myślenie jak tu szybko jechać:) A wszystko to i wiele innych ciężkich biznesowych aspektów dotyczy mojego 23 - letniego kolegi w okularkach. Który jak widać jest nie tylko wybitnie szybkim kierowcą ale też wytrawnym graczem. Acha..... Ja w jego wieku byłem na studiach. Myślałem o furach, laskach i wódzie . Kombinowałem jak zdobyć kilka stówek na weekend .....i to nie w celach inwestycyjnych To tyle
  13. Wlasnie byłem ciekaw porównania kopecky/kajetanowicz....
×
×
  • Create New...