Jump to content

marcinwrxsti

Użytkownik
  • Content Count

    534
  • Joined

  • Last visited

About marcinwrxsti

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 04/22/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Subaru Wrx Sti '11 Sedan
    GSX 1400

Recent Profile Visitors

682 profile views
  1. Ja porównywałem ale w evo 10. W sti będzie podobnie W miarę świeżą serię do ohlinsa R&T. Zysk ok 0,5-0,7 s Na kilometr na płaskim torze. Na próbach typu sluzewiec będzie jeszcze lepiej. Moim zdaniem , na codzień się nadaje.
  2. Wiem , że dla wielu z Was ta rajdowa wiedza jest znana- sami startujecie przecież. Trochę wczoraj pogadałem z Mikołajem. Po raz kolejny po spotkaniu z nim utwierdzam się w przekonaniu , że rajdy to nie moja bajka:) za trudne dla mnie to przedsięwzięcie . Sam Dzień rajdowy jest cholernie trudny. Pobudka w nocy, dojazd do bazy, dojazdówki , na których są jaja związane z korkami , za małą ilością czasu, czekającą na tych (zły rajdowców) Policją, słabą widocznością z r 5-tki w ruchu miejskim itp. Cała rajdowa logistyka , "szachy" oponowe - na tym rajdzie szczególnie miało to znaczenie,bo warunki się zmieniały. Więc ciągły kontakt z kilkoma szpiegami rozstawionymi w roznych cześciach odcinka. W między czasie dbałość( na bieżąco)o kontakty ze sponsorami, ze stajnią Kresty( który jest geniuszem, ale też ekscentrykiem i artystą więc wiadomo....), kibicami, konkurentami.... Dowiedziałem się np ,że na odcinki miejskie jest zupełnie inny setup niż na resztę asfaltowego rajdu. Reguluje się zawias , staby, dba o rozkład mas za pomocą płyt pod silnikiem Cała ta materialna/ finansowa rzeczywistość... ta gra którą toczysz żeby jeżdzić na najwyższym poziomie. Nikt przecież "dać" Ci nie chce Spotkania z grubymi rybami , cffaniakami itp a na końcu.... te 5% to skupienie i myślenie jak tu szybko jechać:) A wszystko to i wiele innych ciężkich biznesowych aspektów dotyczy mojego 23 - letniego kolegi w okularkach. Który jak widać jest nie tylko wybitnie szybkim kierowcą ale też wytrawnym graczem. Acha..... Ja w jego wieku byłem na studiach. Myślałem o furach, laskach i wódzie . Kombinowałem jak zdobyć kilka stówek na weekend .....i to nie w celach inwestycyjnych To tyle
  3. Wlasnie byłem ciekaw porównania kopecky/kajetanowicz....
  4. Jest ok, myśle:) pierwszy raz po ciemku:-) bo „Karowej” nie liczę.:-) Jutro będzie walka!
  5. 7:10 .... łatwo pewnie nie było....
  6. http://zlin.cz/495124-webova-kamera-barum-czech-rally-nadrazi Moze cos zobaczymy:-)
  7. Gdyby mnie było stać to strzeliłbym sobie jakąś sekwencje z łopatkami do sti Tylko żeby to działało tak jak trzeba... boje się , ze niezależnie od „zainwestowanej” kwoty byłby problem z tym urządzeniem i z jego serwisem.
  8. Puchar Modlin, Łódź, superoes Kielce i inne są organizowane na asfalcie, równiutkim i gładkim.... lepszym niż drogi w naszych miastach .... Są to próby dla wlasnie takich aut:)
  9. Dokładnie. Bezapelacyjnie to lepsze, skuteczniejsze rozwiązanie. Dziwię się, że takich aut nie widać na rallysprintach, amatorskich oesach , pucharach itp. Przynajmniej nie na gorze klasyfikacji końcowej . Ciagle upalamy sti, evo itp. Przecież koszty utrzymania nie będą wyższe niż katowanego Subaru/Mitsu.... Chcialbym spróbować takim amg czy m2 pojeździć jeden sezon - powiedzmy 12 zawodów i tyle samo treningów. Ciekawe czy tempo byłoby wyższe? ... jak z wytrzymałością takich skrzyń.... Czy właściciele tych aut nie są zainteresowani startami?
  10. Przeskok z Manualu do automatu jest po prostu strasznie kosztowny. Żeby jazda po torze lub odcinku się nie nudziła i była skuteczna musi to być megakiller lub b drogi tuning ( perfekcyjnie działająca skrzynia sekwencyjna). Wtedy ma to dla mnie sens:-)
  11. Znowu mi Miko zaimponował, skubany. Jechał równo, szybko i skutecznie, jak profesor jakiś ( a ma 23 lata i ograniczoną możliwość testów - nie jak rovanpera, gryazin itp. , co z r5 nie wysiadają). Grzyb był w polu, Bouffier na dachu a ten nawet zderzaka nie porysował. I dojechał drugi.... a przed chwilą z nami na superoesie zapierdzielał teraz Barum. Hardcore jak nie wiem. Mares, kopecky, pech i inni miejscowi , co znają każdy kamyk, każde cięcie. Mieszkają na tych trasach- od dziecka je katują...... Ingram, Lukyanuk, gryazin..... wiadomo ... doświadczenie , tysiące km za kierą er piątek więcej niż nasz mały Miko.... Ciekawe jak mu pójdzie.... chciałbym żeby Mikołaj w tym roku skończył swoją rajdową przygodę w naszym kraju . I rozpoczął nowy etap. Gdzieś poza granicami Polski :):-):-) Jest taka szansa....
  12. Miko drugi:-) spokojnie, do przodu, bez szaleństw:-)
×
×
  • Create New...