Jump to content

Qóba

Użytkownik
  • Content Count

    737
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

63 Wspaniały

About Qóba

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 11/10/1990

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    szukam
  • Zainteresowania
    Motocykle, samochody, narciarstwo alpejskie, żeglarstwo.

Recent Profile Visitors

1056 profile views
  1. Qóba

    CVT - awarie

    @Jakim71, @TOMA52 - dzięki za odpowiedzi. To nie moje auto, ale przekażę - choć coś czuję, że to coś poważniejszego niż olej A tak polecałem Forestera..
  2. Qóba

    CVT - awarie

    @TOMA52, przebieg 145 tys. km. Serwisowany praktycznie zawsze w ASO, więc zakres jak w ASO - w książce są tylko wpisy z poszczególnych przeglądów serwisowych z podaniem przebiegu, a załączonych tabelach przeglądów okresowych w rubrykach CVTF skrzynia bezstopniowa są wpisy ND - nie dotyczy lub ptaszki że sprawdzono.
  3. Qóba

    CVT - awarie

    Cześć, mam prośbę o pomoc w naprowadzaniu z czym może być problem - Forester XT z 2014, skrzynia CVT, podczas jazdy i próbie mniej dynamicznego przyspieszenia występuje efekt jakby ślizgania się sprzęgła (uczucie jak w manualnej skrzyni). Przy większym „bucie” auto tak jak by łapie napęd i normalnie przyspiesza. Co to może być i na jakiego rzędu koszty trzeba się nastawić poza ASO? Dzięki, Kuba
  4. Odświeżę temat, bo poszukuję dobrego lakiernika w Trójmieście - czy ktoś może coś polecić? Dzięki, Kuba
  5. Cześć! pozwolę sobie odświeżyć ten wątek. Chcę zakupić cztery koła (opony z felgami 18”) od sprzedawcy z Świebodzic (k. Wałbrzycha) - widzę bardzo dużo obostrzeń kurierów odnośnie zapakowania kół i samej wysyłki. Sprzedający zgadza się na ich nawet osobne popakowanie po 1 szt. w postaci grubego owinięcia folią stretch. Czy ktoś z Was praktykował taki temat? Którego kuriera wybrać by nie mieć problemów? Chciałbym się zamknąć w 100-150 zł za całość wysyłki. Dzięki, Kuba
  6. @MegasWRC -> wysłałem PW
  7. Odświeżam temat - czy jest na forum osoba, która zawodowo lub prywatnie zajmuje się importem samochodów z Japonii? Jeżeli tak, prośba o kontakt na PW.
  8. Cześć, pozbyłem się auta, rozglądam się za kolejnym i trochę mnie ciągnie do powrotu do Subaru. Wątpliwością jest oczywiście kwestia awaryjności silnika w 'nowym' STI. W związku z tym mam krótkie pytanie z prośbą o konkretne info: 1. Jaki jest orientacyjny (+/, przedział) koszt naprawy UPG w nie-ASO? 2. Jaki jest orientacyjny (+/, przedział) koszt remontu silnika (np. pękniety tłok, panewka) w nie-ASO? Zdaje sobie sprawę, że jest to mocno zależne od zakresu prac oraz konkretnego warsztatu, ale zakładam, że +/- da się to określić Chcę wiedzieć jakiego rzędu ekspozycja na ryzyko to jest. Dzięki!
  9. Qóba

    Wrx 2015+

    Ja też mam opory przed samochodami z USA / Kanady, ale przeglądając mobile.de widzę, że jest trochę WRXów do kupienia np. z Litwy - to zawsze jakaś alternatywa
  10. Czy jest ktoś w gronie trójmiejskich forumowiczów kto posiada WRX STI (lub WRX) z rocznika 2014-2018? Chciałbym zrobić test czy wejdzie do niego wózek dziecięcy, który posiadam. Dzięki, Kuba.
  11. Czołem, dojrzewam do decyzji o powrocie do Subaru (a co najważniejsze, dojrzewa również żona ), choć pewnie nie jest to najpraktyczniejsze auto do naszych potrzeb, no ale trudno. Powrót planowany w najbliższym czasie, mam jednak kilka pytań 'praktycznych': 1. Czy ktoś z Was wozi gondolę i stelaż od wózka dziecięcego? Zastanawiam się czy wejdzie do bagażnika. Mam konkretnie model Cybex Priam Lux - wymiary gondoli to 89 x 45 x 63 cm, złożonego stelaża 95 x 57 x 30 cm. 2. Czy WRX STI posiada kołnierz na narty? 3. Czy 'twardość' sprzęgła jest porównywalna do starszych generacji WRX/STI? Mieliśmy wcześniej WRX'a MY04. 4. Jaki budżet należy zabezpieczyć z tyłu głowy na UPG / panewki? Czy to ok. 5 / 12 tys. zł czy więcej? (mam na myśli naprawę na oryginalnych częściach lub zamiennikach dobrej jakości, bez zakuwania czy tuningu). Dzięki, Kuba
  12. A jeszcze w temacie rękawic - w tych Alpinestars SP-8 v2, które sobie upatrzyłem mam taką sytuację, że rozmiar M i L jest dobry w obwodzie dłoni, ale zarówno jeden jak i drugi ma 'za krótkie palce' - podczas jazdy przy obsługiwaniu klamek sprzęgła/hamulca, rękawice wżynają mi się pomiędzy palce, co jest mocnym dyskomfortem i boli Myślicie, że jest szansa, że rozmiar XL załatwi temat czy raczej one mają tą samą długość palców? Ew. polecacie innego producenta w tym stylu i budżecie?
  13. Na razie trudno mi ocenić - 696 mi się zdecydowanie bardziej podoba, a też trafiła się wersja Ducati Performance (termosy+ecu), więc zmiana praktycznie 1:1. Przejechałem dopiero 400 km i to co mogę powiedzieć to to, że mam wrażenie, że jest jeszcze bardziej skrętny, jest elastyczniejszy i ma ciut wygodniejszą pozycję, choć po trasie 350 km myślałem, że nie wstanę z wyra Ja już teraz motocykl traktuję tylko jako chwilową odskocznię od życia codziennego, żeby przejechać się kawałek wieczorami po mieście czy okolicach, także na ten moment nic ambitniejszego nie potrzebuję. Wkurza mnie tylko w tych nakedach to, że przy okazjonalnych trasach tak mocno wieje i nie da się podróżować z jakimiś wyższymi prędkościami, tak jak było można na plastiku.
  14. I jak, zaczęliście sezon ? Rzutem na taśmę wymieniłem 695 na 696, więc się pochwalę osłem Przy okazji, może ktoś potrzebuje fajne rękawice?
  15. Cześć! Po Forku mojego Taty zostanie nam komplet opon letnich (bodajże Semperit) 15'stki i komplet foteli z kanapą (wersja oryginalna z 'ceratą') - czy ktoś z Was chciałby to od nas zabrać? :) Cena - 0.7 L czarnego Jasia :) Odbiór osobisty w Sopocie.
×
×
  • Create New...