Skocz do zawartości

Qóba

Użytkownik
  • Zawartość

    708
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Qóba

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..
  • Urodziny 10.11.1990

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    WRX+ 03'
  • Zainteresowania
    Motocykle, samochody, narciarstwo alpejskie, żeglarstwo.

Ostatnie wizyty

620 wyświetleń profilu
  1. Qóba

    Subarowicze na "2 kółkach"

    @faza20, teraz zauważyłem - sam przyklejałeś te naklejki na felgi czy to seria?
  2. Qóba

    Subarowicze na "2 kółkach"

    No i mam w końcu do kompletu Monster 695 na podwójnych Termignoni
  3. Qóba

    ile wam pali ?

    Tak, to motostat.pl - bardzo fajna stronka, pokazuje koszty paliwa na km przejechany, innych kosztów itd. https://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/81140
  4. Qóba

    ile wam pali ?

    Odkąd jeździ głównie druga połówka:
  5. Qóba

    Trójmiejskie spoty

    A ja nie wiem czy polecać. W zeszłym roku na cichym wydechu Devila bardzo kręcił nosem i dostałem warunkowo przegląd. Na głośniejszym moim zdaniem bez szans w tym miejscu..
  6. Qóba

    Jaki największy przebieg WRX bez remontu?

    2.0 T: 1. Subaru GT My99, 330 tys. km, poleciała panewka. 2. WRX MY04, po remapie, obecnie 156 tys. km, bez remontu skrzyni oraz silnika. 3. 2005r., 2.0T ,bez modów, 100% seria, 165tys. km i ma się dobrze. Motul 300V 5w40. 4. GT 2,0t 218 KM (czyli taka "wcześniejsza odmiana" WRX) - panewka przy około 200kkm. 5. Forester SG XT AT(2.0t), MY03, aktualnie 309000km, silnik od nowości raz wyciągany na regulacje zaworów. Po niedawnej regeneracji turbiny (też od nowości siedziała w aucie, przegrzany wirnik i uszczelnienia puszczały) 6. Forester S-Turbo 2001 po remapie u Jako na 238 KM na seryjnych bebechach + pełen przelot H&S.. Obecnie 217 tys 7. WRX 02, 226 tys. km 2.5 T: 1. 2,5t przy 140kk się posypał...Ledwo kupiłem i generalka 2. WRX GH czyli 2,5T przy 90kkm UPG i zaraz później panewka. 3. Forester 2,5t - czyli to samo co WRX 2,5 - UPG przy 185kkm i śmierć bloku silnika przy 210tkm 4. mam na podworku forka 2.5xt 2005r 240 tys km i korba bokiem wyszla dopiero a tak nie otwierany silnik jeszcze i sprzeglo orginalne 5. Forek 2,5XT MY04, silnik nie ruszany, 220 tys. km 6. Forek 2,5 xt MY 06 . Na razie wszystko hula, 207 tys. km 7. Legacy GT, 2006r, ver USA, silnik 2.5T (w zasadzie WRXowy), UPG przy przebiegu ok 60tys km, Panewka przy przebiegu 90tys km
  7. Qóba

    Jaki największy przebieg WRX bez remontu?

    Podzielę statystykę na 2.5 T i 2.0 T. Patrząc na wyniki, może lepiej jej nie prowadzić 2.0 T: 1. Subaru GT My99, 330 tys. km, poleciała panewka. 2. WRX MY04, po remapie, obecnie 156 tys. km, bez remontu skrzyni oraz silnika. 3. 2005r., 2.0T ,bez modów, 100% seria, 165tys. km i ma się dobrze. Motul 300V 5w40. 4. GT 2,0t 218 KM (czyli taka "wcześniejsza odmiana" WRX) - panewka przy około 200kkm. 2.5 T: 1. 2,5t przy 140kk się posypał...Ledwo kupiłem i generalka 2. WRX GH czyli 2,5T przy 90kkm UPG i zaraz później panewka. 3. Forester 2,5t - czyli to samo co WRX 2,5 - UPG przy 185kkm i śmierć bloku silnika przy 210tkm 4. mam na podworku forka 2.5xt 2005r 240 tys km i korba bokiem wyszla dopiero a tak nie otwierany silnik jeszcze i sprzeglo orginalne
  8. Qóba

    Jaki największy przebieg WRX bez remontu?

    Ostatnio pojawił się temat statystyczny o dieslach, czas na odświeżenie tematu WRX'owego Proponuję zaznaczać czy 2.5 czy 2.0. Ciekaw jestem jak to wygląda na większej próbie, bo jednak chyba każdy użytkownik tych aut żyje z widmem panewki, skrzyni czy UPG 1. WRX MY04, po remapie, obecnie 156 tys. km, bez remontu skrzyni oraz silnika.
  9. Qóba

    Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Wniosek chyba taki, że na tył nie ma wielkiej różnicy czy to będzie ATE, TRW czy Brembo, szczególnie przy seryjnych hamulcach WRXowych z tyłu.
  10. Qóba

    Hamulce - klocki, tarcze itp.

    @faza20, z tyłu też masz Brembo?
  11. Qóba

    Subarowicze na "2 kółkach"

    Wielkie dzięki! Może przy okazji się uda, choć nie ukrywam, że z Ducati mam trochę tak jak z Subaru, od dzieciaka na plakatach wisiały właśnie te motocykle
  12. Qóba

    Subarowicze na "2 kółkach"

    Dla mnie miałby to być tylko sprzęt na wieczorne kulanie się po mieście dla rozrywki + od czasu do czasu jakiś wypad z trasą rzędu 200-400 km max. Chyba zacznę się rozglądać za 696, choć 796 kusi.
  13. Qóba

    Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Krótkie i pewnie proste pytanie - tarcze na tył do WRX (zacisk seria), brać TRW czy droższe o stówkę Brembo?
  14. Qóba

    ile wam pali ?

    Wyniki latem są zdecydowanie niższe - trasa ok. 10-11 L, miasto do 13 L. Nie jest źle
  15. Qóba

    ile wam pali ?

    WRX+ (2.0), duże mrozy, 60% miasto, 40% trasa, raczej spokojna jazda z okazjonalnym przyciśnięciem, spalanie 12.57 L / 100 km. Takie same warunki, 100% miasto, głównie krótkie odcinki, spalanie od 13.59 L / 100 km przez 14.69 L / 100 km do rekordowego (u mnie) 15.56 L / 100 km. Średnia z 18.5 tys. km to 12.69 L / 100 km.
×