abecer

Użytkownik
  • Zawartość

    616
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O abecer

  • Ranga
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Polska /Austria
  • Auto
    Wrx sti SPRT i

Ostatnio na profilu byli

1463 wyświetleń profilu
  1. Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem że podczas ruszania lub parkowania świnka zaczyna szarpać, zaczynają też falowac obroty. Co może być tego przyczyną? Dodam że dzieje się tak niezależnie od ustawienia spiecia dyfra. Pacjent to wrx sti 06.
  2. Najczęściej świadczy to o przedostawaniu się oleju do komór spalania. W większości sytuacji winę za taki stan rzeczy ponosi uszkodzona turbosprężarka bądź wyeksploatowane uszczelniacze zaworów, zużycie gładzi cylindrów lub pierścieni tłokowych też nie można wykluczyć. Gdyby tak było to kolor byłby biały.
  3. Ja jeździłem na spalonej pompie powietrza dłużej i nic się nie działo. Więc jak tylko świeci i nic się nie dzieje to możesz jeździć.
  4. Mniej więcej tak to wygląda
  5. No i pozostaje jeszcze cena, oryginalna pompa powietrza wtórnego troche kosztuje więc lepiej ją całkiem usunąć!
  6. W ASO Subaru. ☺
  7. Jak w temacie, szukałem ale nic nie znalazłem, jaki jest kod lakieru blue mica?
  8. Wpisałem VIN i rzeczywiście poduszka do wymiany. Tak się zastanawiam czy gwarancja obejmuje wszystkie kraje Unii Europejskiej.
  9. Jutro się temu dokładniej przyjrze. Dzięki
  10. Witam. Jak w temacie, zapaliłem auto i nagle zaczela migac kontrolka temperatury dyfra. Nie paliła się ciągle tylko od czasu do czasu w szybkim tempie, tak jakby nie było styku. Auto na bieżąco serwisowane, olej wymieniony 2,5 tyś temu. Podejrzewam że to jakiś czujnik. Może ktoś to przerabial?
  11. Skradzione Mitsubishi Lancer Evo i Subaru Impreza wrx sti na terenie Austrii! Niestety właściciel został zamordowany.
  12. Sprawdź w dziale zakup kontrolowany, chyba coś tam o niej było.
  13. Ja też piaskowalem i chyba to jest najlepsza metoda
  14. Nie wyglądał najlepiej