Jump to content

tomek_z

Użytkownik
  • Content Count

    169
  • Joined

  • Last visited

About tomek_z

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 10/27/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Auto
    GT '99, STI '05

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. tomek_z

    felgi 18"

    Mamy wątek dotyczący felg. Felgi o większej średnicy oczywiście bez problemu wejdą, jeśli dobierzesz odpowiednią szerokość i ET. Trochę większe wyzwanie stanowi dobór felg, które da się założyć na zacisk Brembo z STI. No i musisz pamiętać, że od modelu 2005 zmienił się rozstaw śrub.
  2. Panowie, ja niedługo będę szukał nowych opon letnich w rozmiarze 225/40R18. Auto aktualnie służy mi do spokojnej jazdy na co dzień, więc nie potrzebuję niewiarygodnych parametrów. Zależy mi jednak na oponach stosunkowo lekkich. Może jesteście w stanie coś polecić albo odradzić w kwestii wagi opony? Zakładam, że na rynku da się zaobserwować jakieś skrajności. Czy szukając opon możliwie lekkich powinienem raczej unikać wersji XL?
  3. Panowie, jaki jest numer katalogowy tego czerwonego włącznika awaryjnych...?
  4. Jak Ci chłodnica wytrzymała 17 lat, to niezły wynik... Ja do GT też montowałem zamiennik Koyorad (da się kupić w okolicach 300 PLN) i również nie miałem żadnych problemów.
  5. Witam Panowie Pozdrawiam z Warmii i pytam czy może ktoś kojarzy to auto lub właściciela? Swego czasu zainteresowało mnie ogłoszenie, ale nie spisałem nr. telefonu. Ciekaw jestem czy się sprzedało. https://www.olx.pl/oferta/subaru-impreza-CID5-IDeXr7l.html
  6. Dużo wygodniej będzie dolewać płyn do zbiornika 'water tank'/chłodnicy po niż przez zbiornik wyrównawczy przy akumulatorze (poziom między Min i Max).
  7. TOŁEK, dzięki za konkretne info. Kilka lat temu chłopaki z KSJ wspominali, że zamienniki nie do końca trzymają nominalne wymiary i żeby lepiej zainwestować w tłoczki OEM. Dlatego miałem nadzieję, że coś się poprawiło w tym temacie. A zestaw naprawczy Frenkit można nabyć za rozsądne pieniądze.
  8. Panowie, czy ktoś wymieniał w Subaru tłoczki hamulcowe wykorzystując zamienniki i może potwierdzić że to ma sens?
  9. W Olsztynie rzeczywiście ciężko w tym temacie... Chyba jedyny punkt, w którym na bieżąco wykonują konserwacje (też na zlecenia innych serwisów blacharsko-lakierniczych) mieści się na Sprzętowej 3.
  10. To jest poliuretanowa dokładka. Nie jest idealna, ale i tak GT wygląda nieporównywalnie lepiej (na zdjęciu jeszcze nieprzyklejona) Ja ściągałem z USA, bo wtedy w Polsce nie była dostępna. Ale nawet z transportem morskim, taśmą i klejem wyszło trochę taniej, niż teraz na miejscu.
  11. Masz rację, po prostu nie zauważyłeś... A w między czasie poprawiłes technikę jazdy. Teraz załóż 16" z szerokością 205. Dopiero będziesz miał czasy...
  12. Bogi25, z zakupem tych szerszych i wyższych opon wcale nie będzie taniej... Policz sobie koszty remapu, żeby Ci auto jeździło tak jak wcześniej Oczywiście znajdą się tu i tacy, którzy jeżdzą na takim rozmiarze w GT i nie widzą rożnicy, ale miej na uwadze, że seryjny WRX (zakładam, że masz serię) jest zwyczajnie za słaby na takie duże koła. A różnice w oporach toczenia poczujesz już przy manewrach parkingowych.
  13. Gałka jest naprawdę ładna i przyjemna w dotyku. Musi być solidnie wykonana, że po tylu latach wygląda jak nowa... Gdzie ważone tak z ciekawości zapytam? Bo moje kombi N/A też waży 1237kg i mam komplet wszystkiego na pokładzie (klima, poduchy, skóra, grzane taborety, LPG) Masa własna pojazdu z tabliczki to 1230kg, w standardowym GT jest chyba 1285kg. I taka jest mniej więcej różnica wagowa, jeśli wziąć pod uwagę masę brakujących dodatków. Faktyczna, mierzona masa pięknego szwajcarskiego RS to około 1300kg.
  14. Ja też jestem posiadaczem holendreskiej wersji Nardi 555, oczywiście bez poduszek, ABS, klimatyzacji, otwieranego dachu... Z kierownicą NT, ładną gałęczką dzwigni biegow (przeszytą czerwoną nitką), chyba cieńszymi szybami w drzwiach. Waga: 1230kg. Kiedyś czytałem, że wersje Nardi sprzedawano z myślą o ułatwieniu w przygotowaniach do sportu przez zespoły rajdowe (ile w tym sensu, to nie wiem). Szpera z tyłu jest. Oczywiście lusterka, klamki i dokładki trzeba było polakierować, żeby to jakoś wyglądalo...
  15. 215/45 na lato, 205/50 na zimę Skoro zastanawiasz się, jak by to wyglądało, to 215/45R17 na pewno wygląda lepiej. 205/50 to juz taki mały balonik, ale na śnieg i dziury w sam raz.
×
×
  • Create New...