Jump to content

tomek_z

Użytkownik
  • Content Count

    180
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Dobry

About tomek_z

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 10/27/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Auto
    GT '99, STI '05

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mnie w GTku RC5+ pokruszyły się po około 7000 km cywilnej jazdy. Szkoda, bo rzeczywiście fajnie hamowały.
  2. Nigdy nie miałem takiego pomiaru podczas przeglądu... Może to oczywiste, że w przypadku STI z trzycalowym przelotem takich rzeczy się nie mierzy Ale w zeszłym roku sam poprosiłem o sprawdzenie i usłyszałem, że nie jest źle
  3. Nie. Właśnie kwitek ze stacji diagnostycznej. Jedyna legalna opcja według Usługodawcy, który miał mi zaprogramować przebieg to wizyta na stacji diagnostycznej, ingerencja w licznik i kolejna wizyta na stacji diagnostycznej. Domyslam się, że legalnie wymienię licznik na JDM w związku z "uszkodzeniem" seryjnego.
  4. Na razie znalazłem w Olsztynie jeden serwis, który może mi zrobić korektę przebiegu pod warunkiem, że dostarczę na to papiery...
  5. A nie trzeba mieć najpierw płatnego zaświadczenia ze stacji diagnostycznej, że liczniki wymagają wymiany? Od nowego roku są nowe przepisy. Chyba tylko na podstawie takiego dokumentu Usługodawca legalnie podejmie się ingerencji w nowy licznik. A po wymianie znowu jedzie się na stację zrobić wpis. Tez mnie to czeka, w przyszłym miesiącu będę się dowiadywał jak to formalnie załatwić.
  6. W UK chyba był immo, skoro nawet w US-spec '05 był ? Skwaro, a czemu nie liczniki JDM?
  7. Najłatwiej będzie znaleźć klimę w roczniku 98-00. Była dość powszechna.
  8. Jedno z pierwszych moich spostrzeżeń po zmianie GT na STI... Wreszcie już delikatne wciśnięcie pedału uruchamia hamulce, a nie tylko zapala żarówki w tylnych światłach...
  9. Nie wiem na ile wiarygodne są wskazania z TT HKS, ale u mnie na zimnym waha się między 14.2 a 14.6. Po rozgrzaniu miedzy 13. a 14. Liczby 12 chyba jeszcze przy odpalonym silniku nie widziałem. Ale też zastanawiały mnie te różnice...
  10. Ja chyba gdzieś w piwnicy trzymam center pipe z STi GC8. Jak będziesz jechał nad morze to zajedź obejrzeć... Swoją drogą, nie wiem czemu się upierasz nad ratowaniem wydechu OEM zamiast od razu wsadzić przelot chociaż od połowy do końca. No chyba, że już myślisz o żółtych tablicach
  11. tomek_z

    felgi 18"

    Mamy wątek dotyczący felg. Felgi o większej średnicy oczywiście bez problemu wejdą, jeśli dobierzesz odpowiednią szerokość i ET. Trochę większe wyzwanie stanowi dobór felg, które da się założyć na zacisk Brembo z STI. No i musisz pamiętać, że od modelu 2005 zmienił się rozstaw śrub.
  12. Panowie, ja niedługo będę szukał nowych opon letnich w rozmiarze 225/40R18. Auto aktualnie służy mi do spokojnej jazdy na co dzień, więc nie potrzebuję niewiarygodnych parametrów. Zależy mi jednak na oponach stosunkowo lekkich. Może jesteście w stanie coś polecić albo odradzić w kwestii wagi opony? Zakładam, że na rynku da się zaobserwować jakieś skrajności. Czy szukając opon możliwie lekkich powinienem raczej unikać wersji XL?
  13. Panowie, jaki jest numer katalogowy tego czerwonego włącznika awaryjnych...?
  14. Jak Ci chłodnica wytrzymała 17 lat, to niezły wynik... Ja do GT też montowałem zamiennik Koyorad (da się kupić w okolicach 300 PLN) i również nie miałem żadnych problemów.
×
×
  • Create New...