Jump to content

damiano16

Użytkownik
  • Content Count

    165
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Dobry

About damiano16

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Zagórzany
  • Auto
    Impreza Gf8

Recent Profile Visitors

345 profile views
  1. Z tym ze chyba zawsze zmienia się pompę razem ze serwem zmieniając zaciski na wieksze chodz tu nie wiem jaka powierzchnia będzie 4tloka do 2 tloka. Ale biorąc zaciski z legacy spec C myślę że rozsądnie będzie tez wziąść pompę i serwo do tego zestawu ze spec C. U mnie serwo jest raczej uszkodzone przez co nie mogę nawet hamulca zblokowac wiec spróbować można.
  2. Pizza brakes przewody a metalowe w dobrej kondycji.
  3. Czyli serwo od legacy spec c i pompy nie ruszać?
  4. Wiekszy tloczek jest w stanie przepchnąć więcej płynu hamulcowego a wieksze serwo bardziej pomaga przy hamowaniu.
  5. Jak zmieniałem w hondzie pompę z serwem na wieksze o wiele wiele mocniejszy hamulec miałem na tych samych zaciskach, tarczach.
  6. Jak w opisie. Zmieniłem z 4tloka 295mm fabrycznie na 2tlok 316mm od legacy h6 i pytanie jaka pompa jest ori w sti? Czy podejdzie z legacy iv gen h6 pompa z serwem? Jaka tam może być pompa w sensie ile cali? Skoro hamulce miała wieksze to i pompe obstawiam ze ma wieksza. U mnie chyba serwo dalo ciała wiec zmienił bym na coś większego. Chciałbym mieć ostry hamulec od początku niz deptać do spodu i czekać z zegarkiem kiedy zahamuje pozdrawiam
  7. Lepiej pociągnąć kabel z tylnych drzwi, ciachnąć, zarobić go przy wejściu w ten peszel przy drzwiach i spokój:P nie planuje sprzedawać. Zrobię tak żeby fabryka się nie powstydziła
  8. Tak. Ma tyle co przy przełączniku szyby. To auto to czarna magia ze względu na inne różne "patenty" elektryczne. Nie mam kontaktu do poprzednich właścicieli co mieli na myśli dokładając różne przewody w miejsca gdzie nic się nie dzieje po ich odłączeniu. Tu trzeba dłużej nad tym autem przycupnąć na spokojnie piwo otworzyć, pomyśleć i powoli go doprowadzić do ładu.
  9. Patrzyłem znowu dzis do tego i giną mi przewody później pod deską i nie wiem gdzie idą dalej. Najlepsza opcja to wziąść po kluczyku skądś kabel prądowy 12+ i koniec zabawy. Ciągnąć kabel od drzwi tylnych z przełącznika szyba dziala normalnie. Innego wyjścia nie widzę. Dziekuje za pomoc wszystkim którzy chcieli pomóc
  10. Dobra juz ogarnąłem schemat Trzeba się go nauczyc czytać. Ale tak szczerze to serwisowka do hondy civic ma 1650 stron a4. Tam jest o wiele wiele więcej rozjaśnione i łatwo wytłumaczone co gdzie z czym. Jak kable idą przez kabinę i łatwo wszystko znaleźć. Tutaj schemat kabli z grubsza, jaki kabel do której kostki pasuje i to wszystko. Instalacje trzeba dochodzić samego gdzie położyli skośnoocy. Dobrze ze są jeszcze dobrzy ludzie na forum którzy niejednokrotnie pomogli i udało się naprawić nie raz prosiaka jutro zerknę pod deskę. Szkoda ze nie wiem skąd wychodzi kabel plusowy bo bylo by łatwie
  11. Zgadza się ze gdzieś plus wcięło. Trzeba gdzieś pod deska kopać w kablach. A schemat tak jak mówiłem. Kolory się nie zgrywaja z tym co u mnie w kostce.
  12. Tyle miernikiem ustaliłem. Z tym że jak mówię plus nie ma 12v tylko 0.3v . I co znaczy na schemacie kostki "L" i obok "LR" ? Co to za kolory po angielsku? R rozumiem red a L?
  13. Ten schemat właśnie nie działa.
  14. Dokladnie. Przerabialem temat w civic dwa lata temu. Wszystkie popękały i nic nie działało. Tu dzis miernik pokazuje mi 0.30v a wczoraj 6v pokazywał. Dzwine to wszystko. Nabiłem miernikiem przewód przy drzwiach w gumie i miernik pokazał 0.5v. Z tyłu w kostce pokazuje 12v. PS schematy które pobrałem na forum które kolega wyżej zamieścił nie sa do mojej imprezy. (Pisze usdm a ja mam jdm). Jesli działam z instrukcja szyba tylna ktora na próbę chciałem przetestować opuszcza się ładnie ale jak chce podnieść iskry idą jak mostkuje kablami na krótko. Powtarzam przy opuszczaniu idzie gładko
  15. Dzięki za podpowiedz, przełącznik dzialajacy z tyłu dalem na przod i dalej nie działa. Napiecie w kostce jest 6v okolo tak jak w manualu pisalo ze tyle powinno gdzieś być. Masa jest na środkowym kablu tak miernik pokazal. Jeśli to jest jakakolwiek podpowiedz to mając przełącznik włożony i jak naciskam żeby szyba w dół lub w górę szla i naciskam przełącznik pasażera to szyba nie jedzie ale jak puszcze przełącznik pasażera i naciskam od strony kierowcy to działa. Tylny przełącznik tez nie działa z przodu a z tyłu wlacza opuszczanie / podnoszenie szyby.
×
×
  • Create New...