Jump to content

damiano16

Użytkownik
  • Posts

    186
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Zagórzany
  • Auto
    Impreza Gf8

Recent Profile Visitors

570 profile views

damiano16's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

12

Reputation

  1. Ale ja mam obecnie zaciski z recznym a nie tarczo bęben.. kupilem tez koła letnie za kupę siana z nowymi oponami i nie uśmiecha mi się przechodzić na inny rozstaw srub
  2. Cześć. Szukałem i nie mogę znaleźć co można zmienić z tylnych zaciskow (tarcza 266mm wentylowana) na wiekszy zestaw ale żeby zestaw byl z zaciskiem który posiada wejscie na ręczny. Z tarczo bębnami wydaje mi się więcej zachodu. Jezdzilem autami w których nie ma efektu pikowania przodu przy hamowaniu i hamulce byly o wiele wiele lepsze niż w subaru i myślę nad tyłem. Przod juz zrobiłem niedawno na 316mm. Tyl zostal seria.
  3. Pieknie dziekuje wszystko się zgadza!! juz zamawiam. Pozdr Edit ATE jednak nie produkuje klockow do tego zacisku eh
  4. Pieknie dziekuje wszystko się zgadza!! juz zamawiam. Pozdr
  5. O super by było. Mam tylko takie fot może wystarczy
  6. Hejo. Mam mały zgryz ponieważ mam mały wybór klocków hamulcowych a te które mi odpowiadają w 110% nie ma ich w produkcji do mojego zacisku. Chodzi o gf8 hamulec z tyłu 266mm WENTYLOWANY. Bardzo ciężko z klockami. Zwykle wersje miały pelna tarcze i klocki do wyboru do koloru. Sti u mnie ma wentylowana i nie ma do nich ATE. Klocki te całkowicie w 110% mi odpowiadają ponieważ są ekstremalnie czułe nawet na sparciu nogi na pedale hamulca i przy niewiele większym dociśnięciu kierowca laduje na szybie. Chce klocki które od razu działają na 100% a nie liniowo czy też po docisnieciu na max hamulca. Hamulec ma byc od razu jak brzytwa. Ma ktoś pomysl skąd wziąść ATE lub od czego moze tez pasować z tej firmy czy muszę inne poszukać?
  7. Siemanko wszystkim. Chodzi mi mniej lub bardziej glupi pomysł po głowie. Mam ori sti które ma zawor upustowy oryginalnie przy coolerze powietrza i jest to cichy zawor. Myślę nad opcją czy dalo by się go trochę "podglośnić" np wymieniając Wąż gruby na np ameliniowy czy włożyć tam jakias puszkę pomiędzy żeby lekko zwiększyć efekt pssss. Drurny pomysl bo wiem że najprostsza opcja to blow off ale wolal bym zachować ciśnienie w układzie i nie powodować większego laga przy zmianie biegów jak i jadąc na biegu puść gaz i ponownie gaz czekam i czekam aż turbo nabije Jak bym miał jeszcze bardziej wydłużyć ten efekt blowem to dziena ale nie. Myślę nad usprawnieniem starego albo ktoś ma jakąś opcje jak to ugryźć? Nie musi być slyszalny upust w pobliskiej wsi ale każdy chyba ma taki moment w subaru ze chce usłyszeć ten psyk
  8. Brak gazu w klimie. Ostatnio była robiona uszczelka pod ssacym i trzeba było rozszczelnić układ. Wpadłem na mysl że zatankuje innego paliwa. Może jakieś słabej jakości.
  9. Podobno przy remoncie 4tys km temu ale pisze podobno bo nie byłem przy tym.
  10. Kolejny problem który pojawił się kilka dni temu. Na wideo widać jak po pewnym czasie auto zaczyna szatkować jak by na 3 cylindry i obroty spadają na ~400/500. Zawsze się tak dzieje na ciepłym i zawsze musze odczekać ok 30sekund po czym jak chodzil równo, pach obroty podcina i nie równo pracuje. Ej207 99r. Proszę po raz kolejny o pomoc, ja juz wysiadam przy tym trupie 20210430_125441.mp4
  11. Może nie zrozumiales. Dzwiek slychac tylko przez sekundę max dwie po rozłączeniu sprzęgła i tylko w sytuacji gdy trzymam gaz przy wysprzegleniu lub przygazuje przy wysprzegleniu. Przy normalnej jezdzie nie słychać nic.
  12. I jak mam ocenić tą rolke napinacza? Paska nie ściągnę bo potem już tego nie zloze
  13. Dopiero skończyłem oglądać Twoje filmiki na YT i wczoraj właśnie widziałem jak pokazywałes jak ustawić rozrzad w ej205 fajny materiał, propsy masz ode mnie Ta rolka strasznie wygląda. Musze tam oblukać. Nie ma żartów skoro napisy są tak zjedzone a druga rzecz że przy remoncie podobno robili rozrzad ale kompletnie mi się to nie wydaje. Tak samo jak wymienili sprzęgło a jak jadę na biegu np 3tys obr wciskam sprzęgło bez odpuszczania gazu to tak szumi i hrobocze że nogi miękną. Twardość pedału sprzegla przed i po remoncie ta sama i w tym samym punkcie łapie. Ale nie powiem bo przed jak i po remoncie to sprzęgło strasznie klei. Jak za szybko puszcze to chce wyskoczyć spod tyłka auto i żabkę robi. No ale chcąc nie chcąc obawiam się że i tak trzeba będzie drzyc silnik i poprawiać po nich.
  14. Tak ale na moim juz prawie nie widać napisów..
  15. Bynajmniej widziałem na yt jak gość składał rozrzad ej205 z wrx i tam było ich kilka tych osłonek zabezpieczających przed przeskoczeniem paska.
×
×
  • Create New...