Skocz do zawartości

Tutek

Użytkownik
  • Zawartość

    233
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tutek

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 31.08.1987

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru Impreza GT MY00

Ostatnie wizyty

178 wyświetleń profilu
  1. WRC, ERC, RSMP - typowanie wynikow 2017!

    Barbórka 1 Kajetanowicz 2 Nivette 3 Chuchała 4 Bouffiera 5 Kuchar 6 Marczyk 7 Byśkiniewicz 8 Brzeziński 9 Butvilas 10 Gryc Karowa 1 Kuchar 2 Kajetanowicz 3 Bouffier 4 Chuchała 5 Marczyk 6 Panizzi 7 Brzeziński 8 Byśkiniewicz 9 Butvilas 10 Gryc
  2. Rajdowe dyskusje - sezon 2017

    @turdziGT To nie M-Sport i Citroen inwestują w, odpowiednio, Camilliego i Lefevbra tylko FFSA inwestuje w tych panów dodatkowo sypiąc groszem stajniom w których jeżdżą. Skończyły się czasy, w których fabryki nie potrzebowały pay-driverów.
  3. Rajdowe dyskusje - sezon 2017

    @turdziGT Na rallycarsforsale.com też już wisi Myślę, że można to połączyć z "szumnymi" zapowiedziami Mattona, że nie ogłosił jeszcze wszystkich kierowców, którzy będą w przyszłym roku jeździć w Citroenie. Co do Tanaka w Toyocie, to nie mogę się doczekać jego rywalizacji z JML.
  4. Rajdowe dyskusje - sezon 2017

    Fantastyczne zakończenie fantastycznego sezonu. Co do samego rajdu- ogromna szkoda Mikkelsena. Uważam, ze w przyszłym sezonie on będzie głównym kandydatem do tytułu. Ogier - chyba ten rajd pokazał, że w tym sezonie miał podejście na zasadzie "maksimum efektu minimalnym wysiłkiem". Tanak po raz kolejny rewelacja, momentami widać, że idzie na 110% swoich możliwości i samochodu. Citroen - dramat do potęgi. Wszyscy trzej kierowcy zakończyli rajd na poboczu, do tego ani Ogier ani Mikkelsen nie pchali się, żeby jeździć Cytryną w przyszłym roku, Loeb też wypowiada się dość oszczędnie o C3 - chyba ewidentnie widać, że problem jest w aucie. Plus to, że Meeke nie trzyma ciśnienia, ale auto wybitnie nie ułatwia mu życia. Neuville po wygranej może sobie pluć w brodę, gdyby miał odrobinę chłodniejszą głowę objechałby w tym sezonie Ogiera jak by chciał. 4 wygrane i "tylko" wicemistrzostwo. A wystarczyłoby uniknąć paru głupich błędów. Chociaż, nie wykluczone, że gdyby była inna sytuacja Ogier mocniej by przycisnął. Jeśli chodzi o przyszły sezon to moim zdaniem dream team ma Hyundai. Duet Neuille-Mikkelsen jest chyba w tej chwili najszybszym na świecie. Do tego wciąż liczę na przełamanie Paddona (bo Sordo już chyba powoli powinien schodzić ze sceny). Jeśli chodzi o Toyotę to jestem na 100% pewny że Ott będzie zdecydowanie szybszy od JML, a Jariego zacznie podgryzać Lappi i wtedy do głosu dojdą demony Latvali. Zaczną się dzwony i kuriozalne wypowiedzi. Citroen - tutaj moim zdaniem problemem jest Matton. Najpierw nie pozyskał Mikkelsena, teraz nie dogadał się z Ogierem, tak jak już wcześniej pisałem, pomysły mu się powoli kończą skoro chce ściągać Loeba z emerytury. Meeke dobiega 40-tki, do tego ma gorącą głowę, Breen i Lefevbre to jeszcze (oby) nie ta liga więc realnie zespół może liczyć na pojedyncze zwycięstwa, ale w klasyfikacji będą raczej zabezpieczać tyły. Jeśli chodzi o M-Sport, mam ogromną nadzieję, że uda im się namówić do powrotu Forda i utrzymają w składzie Ogiera. Dla każdego drivera chyba większą wartość ma pokonanie starego mistrza w walce, niż wywalczenie tytułu po odejściu Seba na emeryturę.
  5. "Filmowe" Subaru

    A czy ja dobrze widzę, że policjant z megafonem jako schronienia używa równie kultowej Nubiry?
  6. Rajdowe dyskusje - sezon 2017

    Gdzieś czytałem, że DMack na Walię przygotował nowa mieszankę, która bardzo pomogła Evansowi wygrać, a o której z góry było wiadomo, że nie sprawdzi się na Antypodach. Szkoda Mikkelsena. Na filmie że zdarzenia uderzenie nie wyglądało na mocne na tyle żeby uszkodzić opony. Trudno, błąd jest błędem. Liczę na reaktywację Andreasa w przyszłym sezonie. Meeke'a pozostawię bez komentarza.
  7. WRC, ERC, RSMP - typowanie wynikow 2017!

    WRC 1. Mikkelsen 2. Tanak 3. Lappi 4. Ogier 5. Neuville 6. Meeke 7. Paddon 8. Evans 9. Breen 10. Rovanpera WRC2 1. Rovanpera
  8. Tutaj masz fajnie wytłumaczone wszystkie typy napędu aktualnie stosowanego w Subaru:
  9. Rajdowe dyskusje - sezon 2017

    Albo samochód, którym żaden kierowca nie chce jeździć.
  10. Pozdrawiamy sie :)

    Przyznaję się bez bicia, że to byłem ja Dzięki za miłe słowa o samochodzie i również pozdrawiam
  11. Szczerze o 2,5T STI

    W GT nawet oparcie się nie kładzie, nie wiem jak w ssakach.
  12. Kubica w F1

    Unikanie podatków w tym zawodzie to nic nowego. Jak widać z biegiem czasu nie wystarcza zameldowanie w Monte Carlo, a doradcy stają się coraz bardziej kreatywni. Uważam, że w przypadku osób ze świecznika, a zwłaszcza sportowców, którzy mogą potencjalnie być wzorem dla naśladowania dla młodego pokolenia, wszelkie praktyki takiej kreatywnej księgowości powinny być surowo piętnowane.
  13. Rajdowe dyskusje - sezon 2017

    Myślę, że Loeb jest na tyle roztropny, że nie będzie się rozmieniał na drobne. Jeśli wystartuje i okaże się, że odstaje od czołówki (czy ze względu na wiek, czy sprzęt, czy cokolwiek innego) to ogłosi, że to okazjonalny występ, albo, że z sentymentu zaliczy 2-3 rajdy jak w 2013 roku. Chociaż ciekawie by było (i bardzo chciałbym to zobaczyć), gdyby w wieku 44 lat, praktycznie z marszu walczył o dziesiąty dzbanek. Wydaje mi się, że jeśli już to bardziej na jego powrót naciska Citroen. Oddali Mikkelsena za bezcen, jak z Ogierem nie wypali to na klęczkach będą prosić Loeba. Pytanie co zrobią jak im Loeb odmówi? Poproszą o pomoc Sainza? Polityka kadrowa Mattona delikatnie mówiąc daleka jest od ideału, a pomysł o odkurzeniu Loeba to w mojej opinii czysta desperacja.
  14. Rajdowe dyskusje - sezon 2017

    No i zaczęło się wysyłanie Ogiera na emeryturę Skoro reszta składów jest w 95% ustalona to czekam na klipy z przedsezonowych testów i dyskusję kto ma mega furę, a komu przez zimę wyszedł strucel lepiony szpachlą
  15. Rajdowe dyskusje - sezon 2017

    Przed tym sezonem też o tym myślał, moim zdanie to tylko kolejny argument w negocjacjach z M-Sportem/Citroenem.
×