Jump to content

Tutek

Użytkownik
  • Content Count

    515
  • Joined

  • Last visited

About Tutek

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 08/31/1987

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru Impreza GT MY00

Recent Profile Visitors

416 profile views
  1. Tutek

    Kubica w F1

    Chyba odświeżę sobie dziś The Rush.
  2. Tak, z naprzeciwka, ja jechałem w stronę Huty. Dość mocno lało, ja Ciebie też w ostatniej chwili zauważyłem.
  3. Pozdro dla @Dj Brabus mijanego o 14:25 na Bora na wysokości BP/Krokusa.
  4. Mam na myśli oleje, filtry, ale też wachacze, tuleje, sworznie i tym podobne elementy, które podlegają normalnemu zużyciu. Dodatkowo blacharka (w razie wymiany drzwi czy błotnika) ma ten plus, że do GT są te same części co do 1.6. I o ile taki rozrząd jeśli chodzi o części może być droższy niż w VAG-u, to robocizna powinna być tańsza bo nie trzeba rozbierać całego pasa przedniego. Co do budżetu, to z moich obserwacji mogę potwierdzić Twoje wyliczenia. Zakup auta i pierwsze dwa lata w sumie zamknęły się w okolicach 40 tys.
  5. Jako posiadacz Imprezy GT pozwolę sobie napisać parę słów. Po pierwsze budżet 15-16 tys. oznacza, że po odliczeniu pakietu startowego (oleje, rozrząd, ubezpieczenie itp.) na sam samochód zostanie Ci ok. 11 tys. Na Imprezę turbo bo bardzo mało. W tej cenie zostaje Ci tak naprawdę albo Anglik, albo, dyplomatycznie mówiąc, mocno zmęczony życiem sedan, lub opcja trzecia, średnio zmęczone kombi. Moim zdaniem szansę aby w tym budżecie znaleźć coś, w co nie będziesz musiał włożyć minimum drugie tyle w ciągu roku są zerowe. Co do samej eksploatacji i kosztów. Musisz brać pod uwagę, że najmłodsze GT mają po 19 lat i to zazwyczaj nie jest 19 lat stania pod kocem. Dużą rolę gra to od kogo kupisz auto. Darowałbym sobie wszystkich handlarzy oraz młodych i gniewnych. Jeśli kupisz auto od osoby świadomej znacznie zmniejszasz szanse że coś się wywali. Używam mojej Imprezy jako daily od 2,5 roku. Auto ma swoje plusy i minusy, jak każde. Przejedź się i sprawdź czy w ostatecznym rozrachunku te minusy nie przesłonią Ci plusów. Nie każdy lubi minimalny komfort i twarde zawieszenie. Ceny części i koszty napraw często są demonizowane moim zdaniem. Oczywiście, jeśli klęknie coś poważnego to koszty są spore. Ale jeśli chodzi o eksploatację to moim zdaniem jest na poziomie VAG-a, a momentami taniej.
  6. Tutek

    Kubica w F1

    Tak samo jak nie dojeździł sezonu Sierioża w ubiegłym roku Spokojnie z wysadzaniem RK z kokpitu, jak i z teoriami spiskowymi. Ten wątek zaczyna powoli przypominać komentarze na Onecie.
  7. Do końca tego tygodnia mnie nie ma. Każdy termin późniejszy wstępnie mi pasuje.
  8. Chile Generalka 1 Mikkelsen 2 Ogier 3 Tanak 4 Neuville 5 Meeke 6 Loeb 7 JML 8 Evans 9 Suninen 10 Ostberg WRC2 1 Ostberg 2 Rovanpera 3 Guerra
  9. Tutek

    Kubica w F1

    Ale generalnie wiecie, że to troll i to słaby?
  10. Tutek

    Kubica w F1

    Dostałem takiego samego maila, chociaż i tak jestem na maksa rozczarowany tempem reagowania na problem. Po zgłoszeniu problemu w niedzielę w trakcie wyścigu dostałem maila, że odpowiedzą w 24h, potem sprawa ucichła, w środę wysłałem follow up. Bez echa. Po tygodniu, w ubiegłą niedzielę nie wytrzymałem i zagadałem do konsultanta na czacie jak anulować subskrypcję i dostać kasę z powrotem i nagle dostaje maila, że oddają mi 3 euro.
  11. Kanary 1 Lukyanuk 2 Lopez 3 Habaj 4 Loubet 5 Suarez 6 Ares 7 Monzon 8 Herczig 9 Griebel 10 Cruz ERC2 1 Alonso 2 Remennik  3 Melegari
  12. RSMP 1 Marczyk 2 Gabryś 3 Kołtun 4 Brzeziński 5 Słobodzian 6 Kasperczyk 7 Byśkiniewicz 8 Jurecki 9 Gryc 10 Chmielewski Ośka 1 Gryc 2 Chmielewski 3 Łata
  13. Argentyna WRC 1 Tanak 2 Ogier 3 Neuville 4 Meeke 5 Evans 6 Lappi 7 Sunninen 8 JML 9 Sordo 10 Ostberg WRC2 1 Ostberg 2 Kajetanowicz 3 Guerra
  14. Wybiera się ktoś dziś na KKN pod Arenę?
×
×
  • Create New...