Skocz do zawartości

Stefan Jerzyna

Nowy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    prawie Krakow
  • Auto
    WRX STI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Stefan Jerzyna

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

23

Reputacja

  1. Tak dla potomności problem nie był z sondą lambda, okazało się że wężyk gumowy zeskoczył, co ciekawe serwis nie znalazł tego :-/. Założyłem, dodałem klamrę i od ponad pół roku problem solved.
  2. Tak, ale potem jakbym chciał wkręcić nową to ta sama historia. Szkoda by mi było niszczyć kołnierz nowej. Bardziej byłem ciekawy czy to standard czy też mam coś nie OE.
  3. Witam, objawy to falujące obroty, P0171. Zajrzałem do sondy przedniej, odkręcałem tym specjalnym kluczem do sond, wygląda jakby była walka kiedyś z nią (jeden przewód naderwany), do połowy wyszła, potem blokuje ją ta śruba. Tak jest oryginale? czy raczej jest tu coś "poprawione"? Średnica kołnierza jest jak w OE, sprawdziłem.
  4. To jest ciekawe, bo mimo tabliczki ani 4T ani MG nie jest w stanie powiedzieć jaka to wersja. Pytałem się ich czy jest opcja trochę go wyciszyć środkowym ale ostatecznie zamówiłem DP, a przy takiej konfiguracji podobno nic to nie da (zmiana środkowego na cichszy +DP). Już się przyzwyczaiłem do trochę głośniejszej jazdy - nie wiem jak sąsiedzi ale staram się ich oszczędzać ;-). Tak, testowałem tą opcję, muszę zwalczyć przyzwyczajenie, które szlifowałem wcześniej ... nie ma bata - opanuje to w następnym sezonie. Nie całe 5k, bo dodałem nową uszczelkę, śrubeczki, nakrętki itp.
  5. Dzięki @marcinwrxsti za dobre słowa . Udało mi się odbyć 4 sesje na Silesi na Open Tracku - 20min jazda /20min przerwa, było tak jak piszesz, ale też kilka rzeczy udało mi się odnotować: 1. Nie potrafię hamować i redukować biegów bez przerywania hamowania. Żadną tam stopą nie jestem w stanie dosięgnąć gazu jednocześnie hamując ... 2. Na prostej praktycznie wszystko mnie wyprzedzało (Porsche, M2, 330i, coś tam jeszcze), w zakrętach dotrzymywałem tempa M2 ale nie wiem czy gość przypadkiem nie miał okrążenia chłodzącego ;-) PS: Zamontowałem samodzielnie Cat-Backa z MG Motorsport. Jest głośniej niż się spodziewałem ale brzmi SUPER! Nagrałem dźwięk: https://www.youtube.com/watch?v=JzZewirgTI0 Takie pytanie: przy redukcji biegu z między gazem słyszę teraz strzały z wydechu - mam fabryczną mapę, tak ma być? Czy raczej coś z sondą nie halo?
  6. Dla mnie największa zaleta to dużo większy obszar widoczny w lusterku. IMO nie mam żadnych martwych stref - ale to moja subiektywna opinia. Nie widać tego całkowicie na zdjęciach ale to z znaczkiem podgrzewania to oryginał, na nowym widać trochę że brama jest widoczna w większej części. Starałem się zrobić z tego samego kąta ale na pewno nie był - także lekkie przekłamanie jest.
  7. Cześć! Jestem raczej pasywnym forumowiczem, głównie czytam ale postanowiłem uzupełnić trochę informacji może łatwiej w ten sposób będzie o pomoc. Auto kupione od forumowicza @Remi jest nawet historia na forum tego auta w czasie kiedy Remi był jego właścicielem. Służy mi głównie (niestety) jako daily, rano jadę z dzieciakami do szkoły i przedszkola potem do pracy ale główny zamysł to było podszkolenie techniki jazdy i przygoda/fun z jazdy STI. Wstyd przyznać ale po prawie 2 latach udało mi się odbyć 2 treningi w tym 1 na Silesia Ringu. Z perspektywy czasu widzę że podszedłem odwrotnie do tematu Co mi się udało do tej pory przymodzić: - smok oleju - KillerB - przewody hamulcowe w stalowym oplocie - PizzaBrakes - 4ty cylinder mod - RogerClark - amortyzatory przód+tył - Bilstein B6 - mocowania amortyzatora przód - Whiteline (wywaliłem bo są strzelają przy skręcie lock-lock - tak ma być wg nie-ASO infolinii, wróciłem do OEM) - grubszy stabilizator przód+tył + końcówki drążków - Whiteline - chłodnica cieczy trójrzędowa + przewody silikonowe - Mishimoto - chłodnica oleju z termostatem - Mishimoto - wskaźnik ciśnienia i temperatury oleju - Innovate - wkłady lusterek - Rexpeed Polarized niebieskawe - gumki drążka biegów - Whiteline - Accessport - COBB (aktualnie delikatna mapa Stage 1/91) - wymienione wkładki zamka komplet - Subaru OEM - felgi aluminiowa 18 x 8.5 x ET52 komplet oczywiście złote - Speedline Corse 2120 Turini / Michellin PilotSport 4 - tarcze przód nawiercane - Brembo - klocki hamulcowe przód - Ferodo DS2500 - klocki hamulcowe tył - Ferodo DS Performance - to jeszcze zrobił Remi przed sprzedażą - rewizja skrzyni - Carfit Nowy Sącz - sprzęgło komplet - Xtreme Stage 1 - kierownica obszyta Alcantarą/Skórą perforowaną - ze względu na to że poprzedni właściciel uszkodził skórę kierownicy (mam zdjęcie jak to wyglądało) - światło przeciwmgielne tylne - Subaru OEM - podprowadzone pod przycisk OEM (użyty przekaźnik, polutowane, porządnie zrobione) - sam osobiście Ostatnio przód półoś OEM - orientowałem się nawet czy można regenerować je ale brak konkretnej opinii. Kilka zdjęć w temacie:
  8. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  9. Jak znalazłem ten filmik to obejrzałem cały w pracy ale zawsze chciałem zobaczyć jak to wygląda w środku, tutaj trochę można podejrzeć (jeśli już Wam znany to kosz):
  10. Cześć @Remi Nadal jeździ i ma się dobrze :), przypadkiem trafiłem na ten temat bo właśnie szukałem jak powinno się ustawić stabilizatory + mocowania Whiteline-a a tu proszę też miałeś stabilizatory w planie. Auto wygląda nadal prawie tak samo, ogarnąłem tylko kierownice (wrzucę zdjęcie) i przeciwmgielne z zewnątrz. Aha i musiałem zerwać przyciemnienie szyb z przodu, jak nie wiem jak Ty ten przegląd zrobiłeś Cały rok jako daily i żadnej awarii.
  11. Stefan Jerzyna

    WRX GD vs GH

    Ja tez poproszę o ofertę na PW jeśli to STI.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...