Jump to content

Simon WRC

Użytkownik
  • Content Count

    4214
  • Joined

  • Last visited

About Simon WRC

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 08/12/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wołomin
  • Auto
    STI MY11
    była rajdówka N12 RK

Recent Profile Visitors

2035 profile views
  1. Tak, ale tylko w specyficznych warunkach w Kielcach. Jak jedziesz krótki odcinek tzn. zimny start a nie całą sesję . Miękka sprawdza się zimne dni, ja wykorzystałem raz na Modlinie jak było niewiele powyżej zera. Na Łódź zdecydowanie komplet średnich, szkoda przy tych temperaturach miękkich, bo już na drugim kółku popłyną i je zniszczysz.
  2. Tu rozmowa o silniku 2,5 a Ty masz 2,0 a one konstrukcyjnie trochę się różnią i dotykają je inne problemy . Co nie zmienia faktu, że nawet na 2,0 ten przebieg bez remontu jest naprawdę rewelacyjnym wynikiem .
  3. Zdecydowanie Michelin Pilot Sport 4
  4. Chyba tak . W pewnym momencie wymiękłem jak pod Białobrzegami kilka razy mi się auto w łukach śliznęło, przy przepisowej prędkości oczywiście . Przy okazji pozdrawiam całą ekipę forumową obecną dziś w Kielcach, było fajnie jak zawsze .
  5. Koledze chodzi konkretnie o ten model felg :
  6. No nie tak do końca . Różni producenci felg aluminiowych mają rożne standardy i OEM nakrętki Subaru pasują do znacznej większości felg - mają wykończenie stożkowe. Są jeszcze kuliste w felgach stalowych i autach VAG i płaskie jak np. w toyocie. Miałem bardzo wiele różnych felg w Subaru i tylko raz musiałem zmieniać nakrętki pod felgi Enkei Wakasa, ale one były dedykowane do VW. Także sprawdź dokładnie u siebie, bo coś tu nie gra...
  7. Dzięki @matros1, fajny patent .
  8. Będą krążyć filmiki na YouTube z STI i przyczepką
  9. Czy jest ktoś, kto wpadł na tak głupi pomysł żeby zamontować hak do STI? Rozwazam taką opcję u siebie, bo wożenie 6 kół we wnętrzu na rożnego rodzaju pojeżdzawki jest ryzykowne pod kątem uszkodzeń tapicerki i plastików. Już znalazłem jedną ryskę i mnie to bardzo podirytowało . Zresztą na przyczepkę można zabrać więcej kółek i innego sprzętu . Stąd pytanie czy macie wiedzę czy w sedanie sti my11 można bez problemu zamontować w pełni demontowalny hak bez jakichś większych dewastacji zderzaka itp.? I czy w ogóle taki zestaw do tego modelu istnieje? Wiem, że do hatchbacka była taka możliwość. Zanim zacznę dzwonić do ASO chciałbym zaczerpnąć wiedzy i doświadczeń tutaj .
  10. Nie wiem jak jest w N/A, ale w hawku WRX limitem przy feldze 7,5” i oponie 225/45 było ET38. Poniżej tej wartości bez zagięcia rantów tył przycierał. Z przodu nie ma problemu, jest duży zapas.
  11. Nie ma co wróżyć, tylko samemu się przekonać . U mnie łączniki whiteline w hawku przy stabach Eibacha strzeliły 2 razy. I to nie gdzieś na odcinku a na ulicy przy przejeżdżaniu przez wysokie garby pod kątem. Trzask i po zawodach. Po zmianie na seryjne nigdy żaden nie padł .
  12. Ja miałem w hawku w miejscu seryjnego ręcznego, @carfit montował i dał bez problemów radę - wygląda to jak seria, tyle że nie masz blokady. Niezwykłą zaletą jest, że nie masz wszystkiego na wierzchu i ładnie komponuje się w seryjny środek, ale takie rozwiązanie ma też swoje wady - praktyczność. Krótszy drążek powoduje, że trzeba włożyć dużo siły żeby zablokować koła a druga sprawa to, że to miejsce nie jest optymalne do szybkiego użycia podczas jazdy ogniem. Finalnie przeniosłem w pionie. Tak to wyglądało:
  13. No proszę, po prawie 5 latach odnawiamy spotkania pod Lidlem
  14. My się łapiemy spontanicznie, głownie telefonicznie bądź na messengerze. Ale był kiedyś taki wątek na forum dla wołominiaków, może warto odświeżyć skoro są chętni .
×
×
  • Create New...