Jump to content

Simon WRC

Użytkownik
  • Content Count

    4125
  • Joined

  • Last visited

About Simon WRC

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 08/12/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wołomin
  • Auto
    STI MY11
    była rajdówka N12 RK

Recent Profile Visitors

1946 profile views
  1. Koledze chodzi konkretnie o ten model felg :
  2. No nie tak do końca . Różni producenci felg aluminiowych mają rożne standardy i OEM nakrętki Subaru pasują do znacznej większości felg - mają wykończenie stożkowe. Są jeszcze kuliste w felgach stalowych i autach VAG i płaskie jak np. w toyocie. Miałem bardzo wiele różnych felg w Subaru i tylko raz musiałem zmieniać nakrętki pod felgi Enkei Wakasa, ale one były dedykowane do VW. Także sprawdź dokładnie u siebie, bo coś tu nie gra...
  3. Dzięki @matros1, fajny patent .
  4. Będą krążyć filmiki na YouTube z STI i przyczepką
  5. Czy jest ktoś, kto wpadł na tak głupi pomysł żeby zamontować hak do STI? Rozwazam taką opcję u siebie, bo wożenie 6 kół we wnętrzu na rożnego rodzaju pojeżdzawki jest ryzykowne pod kątem uszkodzeń tapicerki i plastików. Już znalazłem jedną ryskę i mnie to bardzo podirytowało . Zresztą na przyczepkę można zabrać więcej kółek i innego sprzętu . Stąd pytanie czy macie wiedzę czy w sedanie sti my11 można bez problemu zamontować w pełni demontowalny hak bez jakichś większych dewastacji zderzaka itp.? I czy w ogóle taki zestaw do tego modelu istnieje? Wiem, że do hatchbacka była taka możliwość. Zanim zacznę dzwonić do ASO chciałbym zaczerpnąć wiedzy i doświadczeń tutaj .
  6. Nie wiem jak jest w N/A, ale w hawku WRX limitem przy feldze 7,5” i oponie 225/45 było ET38. Poniżej tej wartości bez zagięcia rantów tył przycierał. Z przodu nie ma problemu, jest duży zapas.
  7. Nie ma co wróżyć, tylko samemu się przekonać . U mnie łączniki whiteline w hawku przy stabach Eibacha strzeliły 2 razy. I to nie gdzieś na odcinku a na ulicy przy przejeżdżaniu przez wysokie garby pod kątem. Trzask i po zawodach. Po zmianie na seryjne nigdy żaden nie padł .
  8. Ja miałem w hawku w miejscu seryjnego ręcznego, @carfit montował i dał bez problemów radę - wygląda to jak seria, tyle że nie masz blokady. Niezwykłą zaletą jest, że nie masz wszystkiego na wierzchu i ładnie komponuje się w seryjny środek, ale takie rozwiązanie ma też swoje wady - praktyczność. Krótszy drążek powoduje, że trzeba włożyć dużo siły żeby zablokować koła a druga sprawa to, że to miejsce nie jest optymalne do szybkiego użycia podczas jazdy ogniem. Finalnie przeniosłem w pionie. Tak to wyglądało:
  9. No proszę, po prawie 5 latach odnawiamy spotkania pod Lidlem
  10. My się łapiemy spontanicznie, głownie telefonicznie bądź na messengerze. Ale był kiedyś taki wątek na forum dla wołominiaków, może warto odświeżyć skoro są chętni .
  11. Ale wesoło było, co oddają poniższe ujęcia @Oktan, następnym razem będziesz zaproszony i czuj się honorowym gościem z "widmem"
  12. Ja zacznę . Się pytam kiedy będzie onboard z BP a drugi temat to popieram w 100% kolegów - domagamy się wątku jednego z najbardziej rozpoznawalnych turbodziadów w Polsce . P.S. Ta trafiona opona na 4-tym przejeździe jest mocno naciągana, bo nie powinna tam leżeć i pewnie została przesunięta przez poprzednią załogę lub nieogarniętego sędziego. Leżała na linii przejazdu .
  13. Strach? Tak jak ja nie ogarniam turbo, to większy wstyd, więc nie ma żadnego strachu Nie znasz @badyla, jemu chodziło bardziej o portrety na parkingu...
×
×
  • Create New...