Jump to content

Simon WRC

Użytkownik
  • Content Count

    4504
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Simon WRC last won the day on September 1 2019

Simon WRC had the most liked content!

Community Reputation

1582 Wspaniały

About Simon WRC

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 08/12/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wołomin
  • Auto
    STI MY11
    była rajdówka N12 RK

Recent Profile Visitors

2396 profile views
  1. Ja jeżdżę na OEM łącznikach i od roku nic się nie stało. Tak kiedyś mi doradził @carfit i wie co mówi. Jestem zdania, że jak już coś ma puścić, to lepiej żeby to był łącznik a nie wyrwany kawałek mocowania z podłogi . Do GH czy GR nie ma za dużego wyboru. Lepiej kupić od WL i masz wszystko w komplecie. Uwaga przy montażu wzmocnień - nie są symetryczne i trzeba pamiętać, ze jest prawy i lewy - można sobie narobić kłopotu, bo jak ktoś się uprze można zamontowywać odwrotnie .
  2. Jak mam taki sam zestaw stabilizatorów jak @marcinwrxsti, konsultowane z nim przed zakupem . Do powyższego proponuję od razu zamontować ALK i poprawić geometrię. U mnie jest jeszcze z tyłu zestaw do regulacji pochylenia koła, bo w serii nie ma dużej regulacji. Auto jeździ całkiem fajnie i na pewno wyraźnie lepiej niż seria.
  3. W sumie to nie wiem . Na razie wszystko działa, zobaczymy jak będzie w lato. W międzyczasie wymieniłem panel sterowania, bo podejrzewałem, że tu może być problem. Ale ta uwaga z termikiem kompresora bardzo dobra. Jak się problem będzie powtarzał, to go poobserwuję. Dzięki!
  4. Ja bym obstawiał pęknięty tłok, bo litr na tysiąc km to nie jest normalne zużycie.
  5. Mam taki sam, dostałem od swoich pracowników na urodziny kilka lat temu . Zresztą wolałem na żywo:
  6. Zestaw pod GD powinien spokojnie podejść. Podstawka pod filtr taka sama, przewody tylko odpowiednio poprowadzić a sam montaż chłodnicy też nie problem przy zastosowaniu kilku dodatkowych blaszek . W GD zestaw rzeczywiście był P&P, ale w GH już trochę nieprzewidzianej rzeźby wyszło. Niby zestaw dedykowany a amerykańce nie zauważyli, że żeby zmieścić chłodnicę w miejscu które przewidzieli trzeba ciąć przednią belkę. Także najważniejsze żeby podstawka weszła pod kolektor, reszta do zrobienia .
  7. Ja miałem zamontowane na dedykowanych mocowaniach Sparco: https://www.gadzetyrajdowe.pl/product-pol-10273-Mocowanie-foteli-sportowych-Sparco-dedykowane-dla-SUBARU-Impreza-wrx-sti.html?utm_source=iai_ads&utm_medium=google_shopping&curr=PLN&gclid=Cj0KCQiA0ZHwBRCRARIsAK0Tr-qGqyG3DDNBVquBCH0_B6xT3jqqa4WLUTzpnPmmzUd-w5bUzd-Z39gaArAZEALw_wcB Trzeba jeszcze dokupić blachy boczne: https://www.gadzetyrajdowe.pl/product-pol-6551-Mocowanie-boczne-fotela-Sparco-stalowe.html Wszystko ładnie pasuje a montaż jest szybki.
  8. Podłączę się pod temat żeby nie zakładać nowego. Posiadam STI 2011 i od dłuższego czasu widzę problemy z klimą/ogrzewaniem. wszystko sprawdzone, klima szczelna, sprężarka działa, czynnika full, ASO nic nie znalazło. W lato były momenty, że klimatyzacja sama się wyłączała mimo, że panel sygnalizował jej działanie (kontrolka świeciła) a po jakimś czasie nie wiadomo skąd się załączyła. Z racji, że było to sporadyczne w lato temat odpuściłem. Natomiast przy ogrzewaniu zauważyłem też dziwne zachowanie. Czasami przy nastawach auto i ok. 18-19st C raz leci gorące powietrze jakby był ustawiony prawie max a raz chłodne, nie ma reguły. Mam wrażenie, że pokrętło temperatury żyje własnym życiem. Być może to też był powód dziwnego zachowania klimy w lato. I teraz mam pytanie gdzie siedzi logika w sensie automatyka klimy w tym aucie? Czy właśnie w panelu sterowania z pokrętłami? Zastanawiam się czy dla spokoju go nie wymienić, ale chciałbym się upewnić żeby bez sensu się nie narobić .
  9. Chcesz żeby ładnie brzmiało i nie urywało głowy to polecam H&S, Cobb lub Prodrive. Trochę głośniejsze niż seria, ale bardzo ładnie podkreślają brzmienie i nie nadwyrężą portfela.
  10. To jest zapewne powód, bo wersje bloba EU do 2005 miały zwykłe zielone zegary i taki mod jest dość częsty z uwagi na prostą implementację. To jest standard w typowym blobie 2.0, co widzisz w tym dziwnego?
  11. Normalnie, po mieście. Jak upalam, to normalne, że klima wyłączona i ogrzewanie na maksa włączone . Kto normalny upala na klimie?
  12. Temperatury nie badałem, muszę podjechać do specjalisty. Na początku podejrzewałem sprzęgło, ale po jakimś czasie znów ostro chłodzi, więc to raczej nie żadna cewka, bo ta jak pada to konkretnie.
  13. Mam od jakiegoś czasu dokładnie taki sam objaw w STI 2011. Klima działa bez problemu jak na zewnątrz jest do ok. 25st. Jak jest więcej to działa kilkanaście, kilkadziesiąt minut i się wyłącza tzn. nie tyle wyłącza co po prostu nie chłodzi. Kompresor działa, bo przy klikaniu ON/OFF obroty silnika pływają, co świadczyłoby o dodatkowym obciążeniu. Bylem miesiąc temu na serwisie, czynnik sprawdzony, spuszczony, pózniej napełniony, praktycznie nie było ubytku. Na teście wszystko super działało, a kolejnego dnia znów to samo. Na początku chłodzi jak zła, szron mam na brwiach , ale po jakimś czasie leci ciepłe. Ktoś to finalnie rozwiązał, rzeczywiście chodzi o niedrożny skraplacz czy są jakieś inne potencjalne przyczyny? Nie chce mi się jeździć po pseudo fachowcach, co będą teoretyzowali, tylko chciałbym od ręki coś zasugerować.
  14. Tak, ale tylko w specyficznych warunkach w Kielcach. Jak jedziesz krótki odcinek tzn. zimny start a nie całą sesję . Miękka sprawdza się zimne dni, ja wykorzystałem raz na Modlinie jak było niewiele powyżej zera. Na Łódź zdecydowanie komplet średnich, szkoda przy tych temperaturach miękkich, bo już na drugim kółku popłyną i je zniszczysz.
×
×
  • Create New...