Jump to content

Simon WRC

Użytkownik
  • Content Count

    4269
  • Joined

  • Last visited

About Simon WRC

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 08/12/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wołomin
  • Auto
    STI MY11
    była rajdówka N12 RK

Recent Profile Visitors

2113 profile views
  1. Chcesz żeby ładnie brzmiało i nie urywało głowy to polecam H&S, Cobb lub Prodrive. Trochę głośniejsze niż seria, ale bardzo ładnie podkreślają brzmienie i nie nadwyrężą portfela.
  2. To jest zapewne powód, bo wersje bloba EU do 2005 miały zwykłe zielone zegary i taki mod jest dość częsty z uwagi na prostą implementację. To jest standard w typowym blobie 2.0, co widzisz w tym dziwnego?
  3. Normalnie, po mieście. Jak upalam, to normalne, że klima wyłączona i ogrzewanie na maksa włączone . Kto normalny upala na klimie?
  4. Temperatury nie badałem, muszę podjechać do specjalisty. Na początku podejrzewałem sprzęgło, ale po jakimś czasie znów ostro chłodzi, więc to raczej nie żadna cewka, bo ta jak pada to konkretnie.
  5. Mam od jakiegoś czasu dokładnie taki sam objaw w STI 2011. Klima działa bez problemu jak na zewnątrz jest do ok. 25st. Jak jest więcej to działa kilkanaście, kilkadziesiąt minut i się wyłącza tzn. nie tyle wyłącza co po prostu nie chłodzi. Kompresor działa, bo przy klikaniu ON/OFF obroty silnika pływają, co świadczyłoby o dodatkowym obciążeniu. Bylem miesiąc temu na serwisie, czynnik sprawdzony, spuszczony, pózniej napełniony, praktycznie nie było ubytku. Na teście wszystko super działało, a kolejnego dnia znów to samo. Na początku chłodzi jak zła, szron mam na brwiach , ale po jakimś czasie leci ciepłe. Ktoś to finalnie rozwiązał, rzeczywiście chodzi o niedrożny skraplacz czy są jakieś inne potencjalne przyczyny? Nie chce mi się jeździć po pseudo fachowcach, co będą teoretyzowali, tylko chciałbym od ręki coś zasugerować.
  6. Tak, ale tylko w specyficznych warunkach w Kielcach. Jak jedziesz krótki odcinek tzn. zimny start a nie całą sesję . Miękka sprawdza się zimne dni, ja wykorzystałem raz na Modlinie jak było niewiele powyżej zera. Na Łódź zdecydowanie komplet średnich, szkoda przy tych temperaturach miękkich, bo już na drugim kółku popłyną i je zniszczysz.
  7. Tu rozmowa o silniku 2,5 a Ty masz 2,0 a one konstrukcyjnie trochę się różnią i dotykają je inne problemy . Co nie zmienia faktu, że nawet na 2,0 ten przebieg bez remontu jest naprawdę rewelacyjnym wynikiem .
  8. Zdecydowanie Michelin Pilot Sport 4
  9. Chyba tak . W pewnym momencie wymiękłem jak pod Białobrzegami kilka razy mi się auto w łukach śliznęło, przy przepisowej prędkości oczywiście . Przy okazji pozdrawiam całą ekipę forumową obecną dziś w Kielcach, było fajnie jak zawsze .
  10. Koledze chodzi konkretnie o ten model felg :
  11. No nie tak do końca . Różni producenci felg aluminiowych mają rożne standardy i OEM nakrętki Subaru pasują do znacznej większości felg - mają wykończenie stożkowe. Są jeszcze kuliste w felgach stalowych i autach VAG i płaskie jak np. w toyocie. Miałem bardzo wiele różnych felg w Subaru i tylko raz musiałem zmieniać nakrętki pod felgi Enkei Wakasa, ale one były dedykowane do VW. Także sprawdź dokładnie u siebie, bo coś tu nie gra...
  12. Dzięki @matros1, fajny patent .
  13. Będą krążyć filmiki na YouTube z STI i przyczepką
  14. Czy jest ktoś, kto wpadł na tak głupi pomysł żeby zamontować hak do STI? Rozwazam taką opcję u siebie, bo wożenie 6 kół we wnętrzu na rożnego rodzaju pojeżdzawki jest ryzykowne pod kątem uszkodzeń tapicerki i plastików. Już znalazłem jedną ryskę i mnie to bardzo podirytowało . Zresztą na przyczepkę można zabrać więcej kółek i innego sprzętu . Stąd pytanie czy macie wiedzę czy w sedanie sti my11 można bez problemu zamontować w pełni demontowalny hak bez jakichś większych dewastacji zderzaka itp.? I czy w ogóle taki zestaw do tego modelu istnieje? Wiem, że do hatchbacka była taka możliwość. Zanim zacznę dzwonić do ASO chciałbym zaczerpnąć wiedzy i doświadczeń tutaj .
  15. Nie wiem jak jest w N/A, ale w hawku WRX limitem przy feldze 7,5” i oponie 225/45 było ET38. Poniżej tej wartości bez zagięcia rantów tył przycierał. Z przodu nie ma problemu, jest duży zapas.
×
×
  • Create New...