Jump to content

Simon WRC

Użytkownik
  • Content Count

    4714
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Simon WRC last won the day on September 1 2019

Simon WRC had the most liked content!

Community Reputation

1825 Wspaniały

About Simon WRC

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 08/12/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wołomin
  • Auto
    STI MY11
    była rajdówka N12 RK

Recent Profile Visitors

2766 profile views
  1. Czyli dodatkowo lekko 2 dyszki i auto robi się całkiem żywe. Ach te subaryny, nawet ssaka można dobrze doinwestować .
  2. Hmmmmm - jak? Jest jakiś sposób poza wymiana silnika?
  3. Musiałbym się przejechać i sam ocenić, może spróbuję. Honda jest dość oporna i jak piszesz, żona trochę narzeka na brak mocy przy wyprzedzaniu . Ta ponad 180 konna wersja powinna być trochę lepsza niż krajowe e-boksery...
  4. Fakt Ja już jedno w miarę szybkie auto mam, tu bardziej skłaniałbym się ku żonie, bo jej też wizualnie bardzo odpowiada. Myślę, że osiągami gorzej niż w HR-V 1.5 130KM nie będzie .
  5. Chyba się starzeję, bo mi osobiście to auto bardzo podchodzi, szczególnie w wersji sport i tym połączeniu kolorystycznym :
  6. Jak to nie było, była - może chodziło o zamianę lewe na prawe, w końcu wyścigowe slicki nie są kierunkowe Wyścig pokazał kolejny raz ogromną przewagę Mercedesa - pomijając niewątpliwe umiejętności, Russell wsiada do auta praktycznie z ulicy i nie znając obsługi bez większych problemów jest w stanie wygrać wyścig. Bottas jako przeciętny kierowca systematycznie melduje się w czołówce, co pokazuje potencjał teamu. Podejrzewam, że gdyby zamiast Fina wsadzić do drugiego merca kogoś bardziej ogarniętego, geniusz Hamiltona szybko poszedłby w cień i Lewis już tak łatwo by nie miał...
  7. Ja mam ustawiony tył na środkowym otworze czyli ustawienie pośrednie, przód miękko, choć tu różnice są kosmetyczne. Jeździ się naprawdę dobrze i przy tej grubości stabilizatora twardsze nastawy tyłu już powodowałyby moim zdaniem niestabilność. Amortyzatory i sprężyny seryjne. Polecam jednak montaż ALK, bo na seryjnym zawieszeniu koło zostaje wypchnięte do przodu, co przekłada się na lepsze prowadzenie. Subaru niestety z uwagi na położenie silnika daleko do idealnego rozkładu mas, więc każdy milimetr ma tu znaczenie. Ważne są też negatywy - przód najbardziej jak się da na serii -
  8. Dlatego ogromna szkoda, że odszedł z WRC. Gdyby w odpowiednim czasie nie miał sentymentów i wykorzystał propozycję Citroena dziś wszystko wyglądałoby inaczej... Szkoda bardzo, bo chyba nam wszystkim o wiele bliżej do rajdów Ten pamiętny film jak z auta wysiadasz
  9. Simon WRC

    Panewka?

    Niektóre w tym czasie były kilka razy u Edwina
  10. Simon WRC

    Panewka?

    Ale jak to, da się tak? Skąd takie wnioski? Ja bym był bardziej ostrożny. Mogę napisać ze swojej perspektywy. Jak dowiedziałem się kilka miesięcy po zakupie auta, że muszę zrobić UPG, to byłem lekko załamany. Koszt naprawy 6-8k pln jak wtedy wycenili w Warszawie mnie trochę dobił i momentami żałowałem, że kupiłem ten samochód. Zrobiłem jednak silnik w Carficie, dokonałem później tysiąca modyfikacji i finalnie auto zostało przebudowane na fajną rajdówkę. Większość forumowiczów zna tę historię . I wszystkie koszty wpakowane w ten samochód przewyższyły pierwszy remont 20 razy
  11. Simon WRC

    Panewka?

    No i super, świadomość to podstawa. Nie to, że się czepiam, ale to mi trochę antysemityzmem zajeżdża
  12. Simon WRC

    Panewka?

    Wszystko zależy od zakresu prac i podzespołów . Dlatego sugerowałbym być dalekim od komentowania ceny bez posiadania szerszych danych . W 2014 roku za remont silnika w hawku WRX na kutych tłokach Mahle, UPG Coswortha i ARP, panewkach ACL Race zapłaciłem w N-S około 10k pln a od tamtego czasu ceny zarówno części jak i robocizny wyraźnie się zmieniły. Stosując inne elementy lub dokładając co nieco (rozrząd, wał itp.) można spokojnie podwoić kwoty. Dziś moje auto stoi w Map-teku i czeka na zamknięcie bloku, UPG i szpilki 14mm, sportowe tłoki, korbowody, obróbkę głowic, now
  13. Podobno tak. Zresztą jeżeli wszystko działa super przez pół godziny i odcina na 5-10min to raczej nie powinno to dotyczyć sprzęgła. Sprzęgło nie działałoby w takich równych odstępach.
  14. Wydaje mi się, że mam ten sam problem... Klima działa super do pewnego momentu - tu akurat nie ma reguły, bo czasem jest to 15 min a czasem pół godziny i nagle wyłącza się tzn. zaczyna dmuchać ciepłym. Po jakimś czasie znów zaczyna działać i powtórka z rozrywki. Wszystko sprawdzone - czynnika nie ubywa, sprężarka działa jak powinna itp. itd. W ASO testowali przez pół dnia męcząc samochód po mieście w upalny dzień i nie znaleźli problemu - podobno wszystko OK i klima działała cały czas idealnie. Natomiast pół godziny po wyjeździe z serwisu doświadczyłem ponownie tego samego . P
  15. Ja jeżdżę na OEM łącznikach i od roku nic się nie stało. Tak kiedyś mi doradził @carfit i wie co mówi. Jestem zdania, że jak już coś ma puścić, to lepiej żeby to był łącznik a nie wyrwany kawałek mocowania z podłogi . Do GH czy GR nie ma za dużego wyboru. Lepiej kupić od WL i masz wszystko w komplecie. Uwaga przy montażu wzmocnień - nie są symetryczne i trzeba pamiętać, ze jest prawy i lewy - można sobie narobić kłopotu, bo jak ktoś się uprze można zamontowywać odwrotnie .
×
×
  • Create New...