Skocz do zawartości

Simon WRC

Użytkownik
  • Zawartość

    3571
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Simon WRC

  • Tytuł
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Urodziny 12.08.1979

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wołomin
  • Auto
    STI MY11
    była rajdówka N12

Ostatnie wizyty

1487 wyświetleń profilu
  1. Malowanie środków lamp na czarno. hawkeye

    Niestety z samym kloszem jest problem. Ja kupiłem lampę za 200pln pozbawioną wszystkich cenniejszych elementów. Z tego co udało mi się ustalić, klosz jest taki sam i pasuje z wszystkich innych wersji hawka sedana i kombi niezależnie od wersji silnikowej i czy jest z ksenonami czy bez. Także wystarczy kupić byle jaką lampę z tej wersji.
  2. Chłodnica wody przed chłodnice klimy ?

    @Pan Dziedzic, u mnie przy max upalaniu w lato przy 30st C, olej nie wchodził powyżej 100st, a ja mam 2,5T, więc o czymś to świadczy Jak ktoś mocno nie upala, to i zwykła chłodnica da radę, szczególnie w 2.0T. W takim przypadku jak dla mnie zbędny wydatek. Chyba że stara pękła, to można od razu kupić większą.
  3. Chłodnica wody przed chłodnice klimy ?

    Uszczelką jak @kowal pisze jest najłatwiej, można też blachą aluminiową. Temat bardzo ważny - większość wymienia chłodnice i tego nie robi a 50% powietrza zamiast przez lamele, ucieka na boki i taką mają zwiększoną wydajność .
  4. Chłodnica wody przed chłodnice klimy ?

    Zamiast kombinować, dobrze uszczelnij boki chłodnicy, żeby powietrze przepływało przez nią a nie tylko się od niej odbijało. To jest najbardziej kluczowe. Ludzie montują wielkie chłodnice a później zdziwieni, że kiepsko to działa .
  5. Malowanie środków lamp na czarno. hawkeye

    Zamiast piekarnika polecam opalarkę. Nie ma ryzyka przesadzenia z temperaturą i co za tym idzie spowodowania większych szkód w reflektorze. Ja co prawda nie malowałem wnętrz lamp, bo jestem bardziej praktykiem jak estetą , ale byłem zmuszony rozebrać jedną, bo przydzwoniłem i pękł klosz. Temat łatwy do ogarnięcia. Można spokojnie skleić na ten sam klej, bo jest elastyczny i wypełnia ładnie całą powierzchnię styku. Po naprawie u mnie nic nie paruje więc jak widać da się .
  6. Oil catch tank / olej w dolocie

    U mnie jest w miejscu akumulatora i zero problemów. Montowane w Mapteku.
  7. Przesiadka do STI

    Słaby jakościowo, ale jest.
  8. Zakup Imprezy WRX, obawy

    Nie i nie przywyknę. Pracuję w firmie, gdzie 90% komunikacji jest w j. angielskim, więc śmieszą mnie takie twory. Jakby j. polski nie miał bogatego słownictwa .
  9. Zakup Imprezy WRX, obawy

    Czytaj ze zrozumieniem. Opinia Leszka, a testował cywila nie rajdówkę, opierana na jego umiejętnościach i doświadczeniu, ocenia nie możliwości rajdowe samochodu a normalne użytkowanie. Polecam zapoznanie się. Trochę gubisz się w swoim rozumowaniu. Auto, które prowadzi się wyraźnie lepiej, jest także bezpieczniejsze i nie trzeba go wcale wykorzystywać w 100% . Nie żadne mity (polecam sprawdzić co to słowo dokładnie znaczy), prawdy (bo jest tylko jedna prawda) a głównie głupoty, bo pisać może każdy i co mu się podoba. Ludzie to później czytają i zamiast czerpać wiedzę z pewnych źródeł robią sobie sami krzywdę. Ja mam taką zasadę, że nie udzielam się w dyskusji jeżeli nie mam na dany temat pojęcia. Staram się mówić tylko o tym, czego sam doświadczyłem bądź po prostu to wiem, chcę pomóc a nie pisać żeby pisać. Uwielbiam to słowo - hejt, takie polskie . To nie jest żaden hejt, tylko po prostu stwierdzenie faktu. O hejcie można mówić jak się czegoś/kogoś nie lubi czy się z tym/nim nie zgadza, ale bez rzeczowego uzasadnienia. A tu jest fakt, a z faktami się nie dyskutuje, bo one po prostu są. Ja do Ciebie absolutnie nic nie mam, ani Cię nie darzę przesadną sympatią, ani odwrotnie. Po prostu jesteś w błędzie i próbuję Ci to wytłumaczyć .
  10. Zakup Imprezy WRX, obawy

    No tak, bo czterokrotny mistrz Polski, w tym 3 razy w Subaru kompletnie nie ma pojęcia jak te auta się prowadzą, za to szerokie grono specjalistów forumowych upalających pod Lidlem zna się na tym jak nikt .
  11. Łączniki staba vs stab

    Pisałem, że nie wiem .
  12. Łączniki staba vs stab

    Niestety nie wiem, Carfit mi montował.
  13. Łączniki staba vs stab

    Te same aczkolwiek polecam włożenie mocniejszych. U mnie seryjne kilka razy strzeliły, bo grubszy stabilizator powoduje większe siły przenoszone przez łączniki. Od tamtej pory spokój przez ponad 3 lata. P.S. Ja mam jeszcze grubsze niż w STI, bo Eibachy.
  14. Przesiadka do STI

    No właśnie, czyli zakres używalności żeby szybko jechać jest od 3500 do 6000, więc @badyl ma ustawioną sygnalizację idealnie . W końcu to mój Guru . W 2.5T optymalny zakres momentu jest 2500 do 5500. Dodatkowo większa jednostka ma potencjał, bo u mnie aktualnie w zakresie 2600-6000 moment nie spada poniżej 500Nm . Dokladnie. Szukaj z DCCD .
  15. Przesiadka do STI

    Taaaa, przy 7krpm to może macie ze 250Nm a może nie więc zdecydowanie warto kręcić wyżej .
×