Jump to content

Simon WRC

Użytkownik 500
  • Posts

    4844
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Simon WRC last won the day on September 1 2019

Simon WRC had the most liked content!

About Simon WRC

  • Birthday 08/12/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wołomin
  • Auto
    STI MY11
    była rajdówka N12 RK

Recent Profile Visitors

3030 profile views

Simon WRC's Achievements

..:: Forumus maximus ::..

..:: Forumus maximus ::.. (8/13)

2.1k

Reputation

  1. To zwracam honor. Szkoda tylko, że nie były mierzone wszystkie przejazdy, bo to bardzo pomaga w analizie i sprzyja poprawie czasów. Jeżdżenie dla jeżdżenia jest fajne, ale to nie to samo jak nie widzisz rezultatu i takie imprezy są organizowane choćby w Warszawie za 4x mniejsze pieniądze . Na pewno ten zlot ma swój klimat i warto choć raz na niego pojechać nawet nie mówiąc o kosztach. Byłem, mile wspominam. Moje prywatne podejście jest jednak takie, że teraz wolę pojechać na choćby RaceDay, gdzie robi się także sporo kilometrów, towarzystwo nie gorsze a wszystkie czasy mamy w telefonie.
  2. Zapewne 2 a to już zmniejsza średnią do osiągalnych 350km/h .
  3. Pytanie do uczestników czy organizator się wywiązał z obietnic i zrobiliście mocno ponad 100km? Po czasach przejazdów w totalu czyli około 12min żeby osiągnąć dystans 100km średnia prędkości powinna być około 500km/h. Szacun .
  4. Pokaż mi choć jeden track day kosztujący 700pln. A jak już jakiś się znajdzie to taki, gdzie 10min jazdy kosztuje 700pln. 70pln za minutę, trochę sporo wychodzi.... P.S. @Szkoła Jazdy Subaru, rozumiem, że ceny za zabezpiecznie imprezy w stosunku do zeszłego roku tak mocno skoczyły i wykwintny obiad dał też w kość organizatorom . Ci co jadą z Warszawy to zrobią nawet ponad 200km .
  5. U mnie wszystko zależy czy urlop w zaplanowanym terminie wypali czy nie, bo jak wprowadzą jakieś durne covidowe zakazy, to przyjadę na zlot zamiast na wakacje . Na razie nie mam pojęcia...
  6. Stąd też zadałem pytanie, bo nawet porównując GC z GR nie uzyskamy różnicy 200kg . Fakt, to jest upierdliwe, że w służbowym kombi mam większe przełożenie jak w STI...
  7. Seryjny lanos prowadzi się o niebo lepiej niż dobrze pomodzony GD . Różnica naprawdę duża a w sedanie po 2010 jest jeszcze lepiej z uwagi na małe poprawki. Miałem rajdówkę zbudowaną na GD, na zawiasie protluma i jeżeli chodzi o podsterowność rewelacji nie było. Najlepszą bazą jest spec c, bo tam wiele elementów zawieszenia jest inna i auto daje całkowicie inne odczucia. Na ich bazie budowane były rajdówki. Seryjne WRX czy nawet STI to już nie to. Oczywiście kwestia podejścia i wyćwiczenie i autem da się jeździć naprawdę szybko. Nie każde, wsiądź do 20 letniego seryjnego BMW i zobaczysz co to znaczy dobre prowadzenie .
  8. Wrażenia zdecydowanie odczuwalne. W GD ciężko jest sprawić żeby był mało podsterowny i tego efektu bez drastycznej przebudowy zawieszenia wyeliminować się nie da, ale wymiana stabilizatorów i sprężyn na pewno wyraźnie pomaga. Auto nie buja się w zakręcie jak okręt. Co do łączników, to warto zostawić seryjne, bo akcesoryjne np. WL lubią pękać. Zestaw kupiłem u Carfita jakoś w 2014 czy 2015 roku, ale nie pamiętam ile zapłaciłem, trochę czasu minęło, chyba coś koło 1,5k. Zresztą ceny przez te kilka lat się zmieniły.
  9. Ja miałem komplet Eibacha i było super. Przód 23mm i tył 24mm. Ich przewaga nad WL jest taka, że nie rdzewieją po roku .
  10. Kilka lat temu w hawku zamontowałem nowe Ultra SR w komplecie ze sprężynami Eibacha. Nie pamiętam ile na nich zrobiłem, bo później wleciał inny zawias, ale żadnych stuków czy innych niepokojących odgłosów nie odnotowałem. Powyższy mod to jeden z lepszych jakie można zastosować do imprezy GD a w połączeniu z grubszymi stabilizatorami robi naprawdę super robotę.
  11. Gdybyś chciał obejrzeć sedana, to nie ma problemu. Oczywiście wszystko rzecz gustu, ale moim zdaniem ta buda jest ładniejsza i praktyczniejsza niż w hatchbacku . Materiały w środku i wykończenie niczym się nie różni w tych wersjach. Jedyne co zauważyłem, to że w modelach posiadających fotele recaro w sedanie, te elementy są inaczej uszyte - trochę inna skóra, alcantara i czerwona nitka, bo we wcześniejszym hatchu była biała. Pomiędzy jakimi modelami STI jest różnica 200kg?
  12. Czyli dodatkowo lekko 2 dyszki i auto robi się całkiem żywe. Ach te subaryny, nawet ssaka można dobrze doinwestować .
  13. Hmmmmm - jak? Jest jakiś sposób poza wymiana silnika?
  14. Musiałbym się przejechać i sam ocenić, może spróbuję. Honda jest dość oporna i jak piszesz, żona trochę narzeka na brak mocy przy wyprzedzaniu . Ta ponad 180 konna wersja powinna być trochę lepsza niż krajowe e-boksery...
  15. Fakt Ja już jedno w miarę szybkie auto mam, tu bardziej skłaniałbym się ku żonie, bo jej też wizualnie bardzo odpowiada. Myślę, że osiągami gorzej niż w HR-V 1.5 130KM nie będzie .
×
×
  • Create New...