Skocz do zawartości

Simon WRC

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3997
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Simon WRC

  • Tytuł
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Urodziny 12.08.1979

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wołomin
  • Auto
    STI MY11
    była rajdówka N12 RK

Ostatnie wizyty

1868 wyświetleń profilu
  1. Simon WRC

    Pozdrawiamy sie :)

    Strach? Tak jak ja nie ogarniam turbo, to większy wstyd, więc nie ma żadnego strachu Nie znasz @badyla, jemu chodziło bardziej o portrety na parkingu...
  2. Simon WRC

    Pozdrawiamy sie :)

    @Elvisiak, fajne fotki, dzięki! Ale że nie podszedłeś, to już trudno wybaczyć...
  3. Skoro jest komunikat "hill start assist system disabled" to raczej wątpliwe
  4. Dzięki! U mnie to wyskoczyło przedwczoraj a ostatnio pewnie ponad pół roku temu, więc zmartwienia nie mam . Ja tam amator jestem, więc jeżdżę cały czas na auto , czasem dam na minusik .
  5. Nic nie ma... Proszę Cie, aż taki niedomyślny to ja nie jestem . Nic takiego się nie dzieje. Żonę
  6. Simon WRC

    Rezerwa STI

    U mnie chyba jeszcze niżej. Zazwyczaj zanim się zaświeci, to ja już tankuję, bo mam wrażenie, że w zbiorniku pusto .
  7. Nie wiem czy o tym było, próbowałem znaleźć, niestety na nic nie trafiłem. Jak w temacie, kilka razy w ciągu roku zdarzyło mi się, że zaświeciły się podczas jazdy wszystkie 3 kontrolki - ABS, stabilizacji toru jazdy (na żółto) i asystenta ruszania pod górę. Auto Impreza STI sedan 2011. Niestety instrukcja nic nie mówi o takiej sytuacji . Incydentowi nie towarzyszy nic szczególnego w postaci zdjęcia mocy, wyłączenia ABS itp. Po prostu wszystkie kontrolki świecą i gasną dopiero po zatrzymaniu i uruchomieniu silnika ponownie. Trudno mi to z czymś powiązać, bo w sumie było to może 3 czy 4 razy w przeciągu roku. Za pierwszym razem wpadłem na jakieś nierówności - dziury i wydawało mi się, że to może być powód. Ale ostatnio jechałem sobie po idealnie równej drodze, fakt z prędkością grubo przekraczającą dopuszczalną - nie było to jakieś długie pałowanie auta w celu zabiciu silnika subaru - po prostu rozpędziłem się na chwilę i po zwolnieniu zaświeciła się "choinka". Dlatego nie łączę tego z jakimiś specyficznymi sytuacjami na drodze. Jakoś specjalnie się tym nie przejmuję, bo auto jeździ tak jak jeździło czyli świetnie, ale chciałbym zaczerpnąć informacji czy ktoś spotkał się z tego typu sytuacją i co to może oznaczać.
  8. Simon WRC

    Tuleja Darton

    Ja bym się raczej skupił na sprawdzonych informacjach a nie krążących teoriach, bo tworzą je głównie osoby kompletnie nie znające tematu. Jakieś przykłady? Najlepiej zapytać warsztaty, które to robią i ile mieli z tego tytułu reklamacji. Ze swojego doświadczenia powiem, że miałem "zakute" 2,5T upalane przez praktycznie 3 lata. Blok był seryjny nie ruszany czyli półzamknięty. Auto kilkakrotnie modyfikowane i strojone legitymowało się parametrami 330-350KM/500Nm a na koniec 400KM/600Nm. Jak wspomniałem zbudowane jedynie do upalania, więc lekko nie miało. Jeździ do dziś i silnik żyje, więc wszystko zależy od tunera, stroiciela i użytkownika. Niektórym przy serii nawet Dartony nie pomogą, bo te silniki nie są idioto odporne.
  9. Najlepszy upgrade seryjnego zawiasu w rozsądnej cenie. A wygląda lepiej niż seria
  10. Simon WRC

    Tuleja Darton

    Jedyne sensowne rozwiązanie... Czyli dokładnie tam gdzie jest problem Przy tych planach sprzedaż to najlepszy pomysł...
  11. Simon WRC

    Szczerze o 2,5T STI

    Piękne auto, gratuluję! Niewiele brakowało a miałbym identyczne, nawet w tym samym kolorze, choć raczej dziś białe bardziej mi odpowiada . Jedyne co zadecydowało, że go nie kupiłem, to że niestety to jest auto 4-osobowe a mając żonę i 3 córki nie chciałbym nikogo faworyzować . Pojeździłem co prawda serią, ale potwierdzam większość zalet. Bardzo zwarte i sztywne auto, świetnie skręcające i o dziwo wygodne. Rzuca się w oczy z daleka, moim zdaniem wygląda obłędnie, szczególnie w białym kolorze . Pozycja za kierownicą genialna, lepsza niż w STI, bo siedzi się zdecydowanie niżej a seryjne fotele są znakomite. Samochód niezwykle szybki na suchym, chce przyspieszać praktycznie przy każdej prędkości, żywo reaguje na dotknięcie gazu. No ale właśnie, nawet na suchym ma spore problemy z trakcją, aż mnie skręca dlaczego projektując tak rewelacyjne auto Japończycy nie dołożyli napędu na tył , wtedy byłoby bezkonkurencyjne. A tak mamy świetną zabawkę, która niestety w większości czasu się po prostu ślizga. Aktualnie mam STI MY11 z identycznymi parametrami - 360KM/500Nm i w porównaniu z serią, nie ma porównania. Przyspiesza niezwykle lekko w każdym zakresie prędkości, nie sprawdzałem prędkości max, bo nie jestem mistrzem prostej, ale do 260km/h rozpędziło się momentalnie. Środek w porównaniu z hondą raczej zawiewa tandetą, ale mimo wszystko nawet gdyby CTR miał 5 miejsc chyba bym się dziś nie zamienił. Jednak ten napęd naprawdę robi mega robotę, jazda po śliskim to sama przyjemność a auto jest bardzo przewidywalne. No i nadal mamy ręczny na linkę . Liczę się z tym, że silnik pewnie za jakiś czas odmówi posłuszeństwa, ale to jest wliczone w ryzyko. Zbudujemy wtedy coś, co wytrzyma więcej i nadal będzie fun . Podsumowując. Rozsądek podpowiada hondę - świetnie wykonana, świetnie wyglądająca, świetnie się prowadząca, tańsza zdecydowanie od STI, mniej awaryjna itp. itd. Ale jakoś frajda z jazdy większa w Subaru....
  12. A co tu pisać? Jak masz dobre doświadczenia, to kupuj . Ja mam słabe, bo są po prostu sporo lepsze opony. Jak chcesz fajny komplet, to na codzień mam Michelina Pilot Sport 4 i mogę polecić. Nie jest to opona sportowa, ale klei lepiej niż Dunlop i aż tak nie hałasuje. Jeździłem też na Continentalach sport contact od 2 do 5 i też super opony. W WRXie na drogę miałem też kiedyś Bridgestone RE002, nie jest zła. A ja obserwacje mam całkiem inne . Nie wiem czy twardość ma znaczenie, mi się wydaje, że większy wpływ ma budowa bieżnika. Nie bierzemy tu pod uwagę opon typu semi slick czy slick, bo te są naprawdę głośne, ale zwykle opony drogowe.
  13. Może nie dziś, ale wczoraj wymieniłem ślizg tylnego zderzaka. Od samego początku irytował mnie, że odstawał od nadkola kilka milimetrów. W zeszłym tygodniu próbując go wcisnąć urwałem końcówkę ślizgu, do którego mocuje się zderzak . W ten oto sposób, nie mając już innego wyjścia bo nagle zderzak zaczął odstawać nie 5 a 15mm, kupiłem w ASO nowy element i wreszcie jest jak być powinno . W hawku przerobiłem sporo opon i felg i powiem szczerze, że nie odczułem żadnej różnicy pomiędzy oponami 17 a 18”. Przesiadka była z 225/45/17 na 225/40/18. Wydaje mi się, że w Gh na 245/40/18 pomimo wyższej opony jest mniej komfortowo niż w hawku, o ile w STI mozna mówić o komforcie resorowania . A co do wspomnianych Dunlopów, to rzeczywiście dramat. I pod względem przyczepności i generowanego hałasu...
  14. Simon WRC

    Sensownie trzymające fotele

    Z tym kubłem i tragedią na codzień bym nie przesadzał. Miałem w hawku kubełki ponad 2 lata praktycznie w cywilnym aucie. Wszystko zależy jaki model wybierzesz. Sparco Pro 2000 były super - wygodne, praktyczne i nie uciążliwe nawet na długich trasach (jeździłem ponad 300km i żadnego zmęczenia) a trzymanie przy ściganiu i możliwość zastosowania 4 czy 6 punktowych pasów mówi samo za siebie. Miałem zamontowane na szynach, więc dodatkowy atut. Z wsiadaniem i wysiadaniem nie było problemu, kwestia przyzwyczajenia. Jedyny minus, że w porównaniu do recaro nie mozna regulować pochylenia oparcia.
  15. Simon WRC

    Sensownie trzymające fotele

    Ludzie wkładają jeszcze fotele z Evo X, też są podobno OK . Wszystkie ori fotele w Subaru są zamontowane zdecydowanie za wysoko, Recaro co prawda są niżej i dla mnie OK, ale jak ktoś byłby kilka cm wyższy, to już będzie słabo. Te z BRZ wbrew pozorom trzymają słabo. Jeździłem i mogę powiedzieć, że porównywalnie z seryjnymi z lanosa pomimo, że wyglądają mądrze . P.S. Te z hawka czy to WRX czy STI to dramat . Jak mozna było włożyć coś tak beznadziejnego do tak fajnego auta, nie rozumiem...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...