Skocz do zawartości

alunetik

Użytkownik
  • Postów

    256
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia alunetik

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. Wg mnie 277 to po prostu za mała tarcza do ambicji kierowcy Kluczem też może być użytkowanie. Dlaczego tarcze się krzywią? Bo są np. przegrzane. Hamulec powinno się rozgrzać i chłodzić, szczególnie jak zakłada się nieseryjny klocek. PZDR Bodek
  2. Obstawiam bardziej 0,4. 0,5 ma RC6. PZDR BOdek
  3. Sialalala, piękna pogoda No przecież nie mogę strzelić sobie w stopę, więc: DS2500 są super najlepsze na świecie w każdej kategorii, w każdym samochodzie, w każdych warunkach :D :D :D AdaSch: pytanie do sprzedawców. PZDR Bodek
  4. Nie dawało mi to spokoju i w weekend przejechałem się evo na rc5+. Wbrew sobie ( ), ale muszę przyznać rację, że chyba mają lepszy cold bite niź DS2500. Dopytałem się też w Ferodo jak to wygląda. Seryjny klocek ma współczynnik tarcia na poziomie 0,2. Zimne DS2500 mają 0,29. Czyli oferują lepszy cold bite niż seria. Jednak dopiero jak się nagrzeją oferują pełne 0,4. Temp nagrzania to powyżej 50st C. Czyli wraz ze wzrostem temp wzrasta bite. Zapewne RC5+ mają większy współczynnik na zimno. Więc prawda jak zwykle jest po środku PatLove: pytanie nie do mnie, ale zajrzyj tu: http://www.powerstation.org.uk/porsche_brakes.asp Winmaxy są ok. Mają o 0,02 wyższy współczynnik tarcia niż DS2500 i zachowują się stabilnie do 650st C (Ferodo do 600st C). W PL mało znana marka, w JP podstawowy klocek. PZDR BOdek
  5. Pamiętamy o 1 rzeczy; hamulce to nie tylko klocki hamulcowe. To nie jedyny element, który może być słabym ogniwem:) PZDR BOdek
  6. Edek: chodź na lajfa, posadzę Cię w samochodzie z DS2500 i zahamujemy na zimno Kręcimy się w subiektywnych ocenach. Moja ocena może być napiętnowana marketingowo, ale mimo to potrafię odróżnić dobry klocek od złego. CL i ferodo to dobre klocki. A woda niegazowana ma swoje słabsze i mocniejsze strony?? PZDR Bodek
  7. Edek: jestem Ci bardzo wdzięczny, pierwszy raz w życiu, ktoś mnie posądził o "marketingowy bełkot" :D:D:D Uważam, że porównanie DS2500 i CL5+ musi być skazane na porażkę. To tak jak porównywanie wody niegazowanej nałęczowianki i cisowianki. Prezentują bardzo podobny poziom. Nie powiem, że zjeździłem dużo kpl DS2500, bo zaraz powiesz, że krypto, więc powiem inaczej: znakomita cześć moich klientów korzystających z DS2500 uważa, że bardzo dobrze działają na zimno Jednak nie chcąc zaczynając kolejnego burzliwego wywodu: każdy sam wybiera to co mu odpowiada. Nie koniecznie musi być to zgodne z faktycznymi parametrami klocka, ale np. z kolorem pudełka Raison: Marin Meade, właściciel firmy przez kilkanaście lat pracował w Porsche i Brembo HP jako projektant układów hamulcowych. Ale, żeby Cię uspokoić: niedługo dojdzie nowy producent ze starego kontynentu:)
  8. Szczur75: Prawdaż Ale nie sprzedaje CL a uważam, że są bardzo bardzo dobre. Miałem przyjemność jeździć na nich w motosporcie i RC6 są na prawdę super. Tylko jedna rzecz mi nie pasowała: dozowalność, hamulec albo działał na 100% albo wcale Ale piękna praca od zimnego. Do sportu naprawdę super. POLECAM!! Znam jeszcze przynajmniej 3 firmy, które robią naprawdę dobre klocki i nie wszystkie są z Europy ( są też z Kraju Kwitnącej Wiśnii). Grzesiek67: Twój tok rozumowania z punktu logicznego ma sens. Jednak poczekajmy, aż spróbujesz DS2500, a potem może coś jeszcze ?? Nie wszyscy mają takie same postrzeganie dobrego hamulca, nie oczekują tego samego. Są gusty i guściki. Co jeszcze Lechu mówi? Że Zimmermany lepsze???? :D:D:D Edek: skąd bierze się przekonanie, że DS2500 nie hamują na zimno? Może nie "zapompowałeś" hamulca na starcie Za producentem: These pads were developed with characteristics that make them perfect for track days, including a consistent coefficient of friction at any temperature, providing very predictable braking and great pedal modulation. PZDR Bodek
  9. Szczur75: trzeba stanowczo oddzielić dobre klocki od tych zza dużej wody. W Europie większość firm (może poza EBC ) wyrosły ze sportu motorowego, a nie z marketingu tak jak w USA. Niestety ma to duże znaczenie w podejściu do tematu. Blade: jakie miałeś tarcze i klocki? PZDR BOdek
  10. Kto Ci naopowiadał, że Hałk jest lepszy w mieście niż DS2500?
  11. Grzesiek: tzn, że amerykański marketing do Ciebie trafia Przepraszam Cię, ale jak nie jeździłeś na DS2500, to nie masz porównania niestety Dla mnie Hałk i EBC to ta sama półka. Do forka na tył DSP wystarczy. PZDR BOdek
  12. Grzesiek_67: ATE śmiało można polecić. Co do klocków, jednak poleciłbym bardziej Ferodo albo CL. Hałk sucks Worynks: EBC przetestowane w Evo, Subaru, Fordzie i Audi. Nigdzie nie działały. Klocki: zielone, czerwone i żółte EBC. Nic z tego. Dla mnie tani chłam. Tuningowe zestawy, nie mające nic wspólnego ze sportem. Mintex to dokładnie to samo co EBC. Ta sama korpo. Co ma wspólnego moc z hamulcem? PZDR BOdek
  13. Piter: tak. Pajkk: nawiercane nie. Pękają i gną się niestety. Nacinane tak, ale kosztem trochę głośniejszej pracy. Można np spróbować Brembo OIL. Jednak z mocniejszym klockiem piszczą mocno. PZDR BOdek
  14. Niestety. Półka brembo to np. ATE. PZDR BOdek
  15. Są. Brembo max odpada. Jest super ale własnie do CC PZDR BOdek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...