Jump to content

133699

Użytkownik 500
  • Posts

    924
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About 133699

  • Birthday 02/13/1998

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kielce
  • Auto
    Impreza Turbo MY00'
    Forester SF STurbo 99'

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

133699's Achievements

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::.. (5/13)

691

Reputation

  1. Stab z turbo do NA podejdzie tylko wtedy, gdy podmienisz sanki przednie z turbo
  2. Na forum klasycznie można liczyć na pomoc tydzień walki i znalazłem. Do zamknięcia.
  3. Całe życie używam filtrów jakie aktualnie są na sklepie i żyje tez ten bypass przydatny. Od ciśnienia macie relief na pompie oleju. Co do oleju, turbo bokser szybko weryfikuje słaby olej Ale oszczędzajcie dalej. Mało który olej znosi 10k miejskiej jazdy trzymając parametry do samego końca.
  4. Kładł ktoś tutaj DETa pod Subaraka 92-00? jak rozwiązaliście sprawę ustabilizowania sygnału triggera 6/7? przewód w ekranie i oporniki nie pomagają zbyt wiele, ciągle gdzieś trafi się brak synchronizacji. Nie wiem czy to kwestia podłączenia (signal +) czy czego. Sam DET kontroluje zapłon bez trudu, ale nie może utrzymać sygnału po dodaniu gazu. PS. znam problematykę tego triggera. Przy SA łatwo to obejść, przy świni kończą mi się pomysły.. ktokowiek widział ktokolwiek wie... prosiłbym o kontakt
  5. EJ20 ma zalecenie od 5w30 do 20w50. A ceratec podbija dodatki w oleju który jest w nie ubogi (i niema w tym nic złego), nic więcej. Z płukanką samą ropą jest taki problem, że ciśnienie na magistrali jest bliska zeru. W subaru to po prostu nie działa. Znacznie bezpieczniej i pewniej zrobić pół na pół z olejem. Tyle, że to trzeba by naprawdę nie dbać o motorownie by tak ją zasyfić, by ta płukanka była potrzebna, Bokser jest na tyle specyficznym silnikiem, że ciężko o osady z uwagi na głowice w których ciągle pływa coś świeżego po pokrywach. Poza tym... wszelkie zaniedbania wiadomo jak się kończą to ciężko nawet takiego zobaczyć na żywo.
  6. Zaraz tam zniżki, na Allegro po 850zl są
  7. Dopóki nie przekraczasz 270+ to niema sensu kombinować. Seria Exedy wychodzi chyba poniżej 900zł, a przenosi te ~250km na luzach. Jeździłem na takim na 1.20bar, nie wiem ile to miało KM. Jak stary docisk jest w fajnym stanie to kupujesz łożysko oporowe, tarczę oddajesz do obicia (150-200zł) i jazda, spokojnie 300hp obrobi.
  8. Zatem zapraszam do Kielc
  9. Po prostu jest to totalnie bez sensu, bo i tak spawa się je do skorupy co ma w porywach 0.8mm i to też musi pracować by nie pękało potem. Stare rajdówki z klatką nie pękają bez powodu. Blacha jedynka czy półtorowa w zupełności wystarczy i tak zanim to zgnije to tym autem będziemy się golić
  10. Nie jest zły, jak się komuś nie chce szukać lepszego (które w tej cenie się znajdą) to może lać tego motula. Poza 300V reszta jest, bo jest. Nie zaszkodzi, byle wymieniać często. Co do spalania oleju... oleje wyczynowe zawsze schodzą szybko raz że nie są przeznaczone do długodystansowej jazdy (niski TBN) a dwa po prostu tak jest. Gulfa i innych olejów 100% PAO mi nie palił, a estrowy 300v czy Extreme 10w60 już zaczął sobie podpalać i czasem coś się doleje.
  11. W imprezach zawsze tak miałem. 3-4kkm ubytku zero a potem z dnia na dzień litra brakowało cyrk na kołach. A forek z kolei jak się dziadowało to zaczynał palić olej, jak dostawał cyklicznie w palnik to zużycie 0% przez 6000km (potem zmiana oleju)
  12. @Yoosyn powinien wiedzieć Na pewno przy jakimkolwiek nadciśnieniu się zamyka.
  13. Wywal blachy z kolektora i zdaj relacje. U mnie też brzęczy w tym zakresie i to są blachy, mimo że trzymają się solidnie.
×
×
  • Create New...