Jump to content

133699

Użytkownik
  • Content Count

    298
  • Joined

  • Last visited

About 133699

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kielce
  • Auto
    Impreza GC 1.8T 94'

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Miałem podobne objawy jak ECU dostało zimnych lutów. Wskaźniki światła nawiewy szyby wszystko śmigało, ale silnik nie dostawał prądu, tak samo jak pompa nie pracowała.
  2. Pompę zawsze lepiej wymienić, choćby prewencyjnie na wydajniejszą i pewniejszą. BOV nic Ci nie da jeśli chodzi o moc. Wkładka to najtańszy i najlepszy pomysł. Wydaje mi się, że 2.5 cala w zupełności by wystarczyły
  3. SF za 15k musi być już bardzo mocno doinwestowany Jeśli liczymy samą blacharkę to może, przy bardzo pomyślnych wiatrach. Chyba, że robi się samemu, wtedy faktycznie za tyle można odremontować zawias.
  4. 133699

    Nie działa nawiew

    Ale Panowie, po włączeniu nawiewu tam jest prąd a wentylatory sprawdzałem montując je na sztywno po 12v. Dlatego uznałem, iż są one sprawne. Wyszlo, ze 12v owszem jest- ale na samym wtyku. Po podłączeniu wentylatora nie przekraczało 0.35v. Do wtyku połączyłem plus z radia zostawiając sterowanie-masę fabrycznie. I wszystko działa. No, może na 4 biegu gaśnie zegarek ale nawiew śmiga, mrozy nie straszne. Tylko, że to nie jest rozwiązanie. Czy czeka mnie już tylko prucie całego przodu by szukać uszkodzonego przewodu?
  5. Obok nawet piszę co to jest niema ciśnienia
  6. 133699

    Pompa wody WRX

    Chodzi o krócce, te mniejsze. Kucnij pod okolice kolektora wydechowego, po prawej stronie (patrząc od frontu samochodu) masz pompę ulokowana właśnie nad kolektorem, zrób zdjęcie i poszukaj podobnej pompy od biedy opposedforces i znaleźć po numerach- jednak lepiej sprawdzić samemu, nigdy nie wiadomo czy nie miałeś przełożonego słupka.
  7. 133699

    Nie działa nawiew

    Czyli dobrze kojarzę fakty. Co do rezystora- zrezygnowany nawet przekładałem dwa swoje do Forestera, oba śmigały idealnie. Przedliftowy forester jak i poliftowy bez rezystora miał sprawny 4 bieg. Napięcie sprawdzałem bezpośrednio na kostce- eleganckie 12v po uruchomieniu wentylatora, jednak po samym wpięciu cisza. Spróbuje zmierzyć napięcie gdy jest wpięty wentylator, co tam się dzieje, jednak dalej nie wiem czego i gdzie szukać.
  8. Może mi ktoś na chłopski rozum wytłumaczyć jak działa nawiew w Imprezie? Jakiś czas temu padł mi nawiew. Nie wiele myśląc uzbroiłem się w nawiew i rezystor gdyż miałem akurat GFa obok. Po wymianie cudowny nawiew nie raczy działać. Przekaźnik słychać a prąd dochodzi do przewodu nawiewu, każdy tryb (z wyjątkiem 0) ma 12v z niewielką odchyłką w zależności który tryb się ustawi. Bezpieczniki całe, nawiewy spięte na krótko do aku sprawne. Czego nie widzę?
  9. Coś w tym jest. Bardzo trudno jest mi sięgnąć pamięcią by ktokolwiek mi odmachał mimo, że mijam wszelakie WRX/STi ze świniami - z wyjątkiem GTków których widziałem raptem kilka na ulicy, a jednak każdy żywo reagował
  10. Żenił ktoś może dwutłoka na tarczy 294mm do felgi ze starego STi? z tego co wiem, to czterotłok 294mm odpada.
  11. Dokładnie, BrakRegulacjiCzegokolwiek to samo zło. Sterowniki optimy są ok ale potem może być problem ze znalezieniem kogoś kompetentnego do regulacji. Nie mam zdania o tych wtryskiwaczach, trzeba będzie wspomnieć o potencjalnym remapie by gazownik wziął pod uwagę ciśnienia reduktora pod wtryskiwacze. Najbardziej obawiałbym się o reduktor- niby ok, ogarnia tam 250km ale przy aucie z turbo w dodatku subaru- które ma o wiele większe zapotrzebowanie na paliwo sprawdziłbym dwa razy zachowania wtryskiwaczy pod obciążeniem. Gdybym montował to u siebie, to poszedłbym w KME Gold GT czy Turbo ale to trzeba obgadać najlepiej na forum- "założyciel-gazownik" zapewne wybierze to co jest dla niego wygodniejsze i cenowo tańsze. Taka ich rola- według większych warsztatów LPG w Polsce większość twierdziła, że mój zestaw niema prawa jeździć i go nie wystroje, obecnie zrobiłem ponad 4000km... także "fachowe" zdanie nie zawsze jest takie miarodajne.
  12. Prościej spytać na LPG-Forum. Sama instalacja nie brzmi źle, powinna wystarczyć. Z tym ich zapasem to bym tak nie szalał, instalacja jest raczej pod bezpieczne max 200-210km. W fabrycznym forku wystarczy aż nadto.
  13. Może być, przecież GD ma bardzo podobne zawieszenie do GC. U mnie są chyba z Forestera.
  14. Nie dałoby się tego jakoś zdrutować dodatkowym przekaźnikiem/układem czasowym? powoli myślę o natrysku i takim patencie.
  15. Nie katalizator, a ta rurka za nim czyli tak zwany rezonator dobry tłumik środkowy powinien rozwiązać problem.
×
×
  • Create New...