Jump to content

133699

Użytkownik
  • Content Count

    438
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

173 Wspaniały

2 Followers

About 133699

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 02/13/1998

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kielce
  • Auto
    Impreza GC 1.8T 94'
    Forester SF6 99'

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Powinien. Jak będzie za gorąco to powinien korygować sobie zapłon. Co do IC to jak Ci pisałem na grupie. Co do natrysków- sam włącznik, wiązkę, zbiornik i spryskiwacze pewnie jeszcze uda się zdobyć, ale nie wiem na jakiej zasadzie IC Spray odbywał się w STi. Czy to był jakiś przekaźnik czasowy, czy coś w ECU - nie mam pojęcia. W newage jak pamiętam po TPS czy doładowaniu natrysk potrafił zadziałać, w stanach też jak dokładają to na podstawie włącznika ciśnieniowego. Za jakiś czas opiszę w swoim wątku taki DIY natrysk, z kontrolerem czasowym na podstawie uniwersalnego zestawu spryskiwaczy i sprysków z Opla.
  2. Korek pasuje OEM, ale ten od spuszczania to nie wiem, czy podejdzie fabryczny w razie czego. Oczywiście dobrać go to żaden problem.
  3. Mam i u siebie. Spawy porządne, generalnie za tą cene niema się do czego przyczepić. Znajomy takową wsadził w 2.0T i ładnie mu olej zaczął trzymać niższe temperatury.
  4. Swap ssaka GD na turbo GD to mały kłopot, ale w GH jest chyba więcej różnic których bez lutowania i "stania" na pierdołach nie przeskoczysz.
  5. Zasadniczo gdyby był felerny, to by check engine wywalił. Może regulator paliwa? z ciekawości można pomierzyć TPS
  6. 133699

    SWAP 1.5 NA 2.0t

    Potrzebujesz cały rozbity samochód żeby to miało jakikolwiek sens
  7. Moje speedline 17x7 ET43 potrzebowały ok 3mm dystansu. Jak pasowałem do nich złote brembo to bez 5-6 nie było co podchodzić.
  8. Dokładnie, ostatnio te zaciski lawinowo trafiają do Citroenów rajdowych. Coraz ciężej je zdobyć w normalnej kasie niestety. Jest jeszcze kilka fajnych alternatyw ale to temat na inny wątek. Za kilka dni będę mieć taki zestaw na sprzedaż tarcze 326mm z STi (5x100), odpowiednie adaptery i zaciski po remoncie (kolor srebrny). Przewody albo dorabia się stalowe w HEL (ok 250zł) albo dobiera gumowe za ok 2 dyszki sztuka (Febi). Ok 1300zł za cały gotowy kit będę chciał. Zaciski jak pamiętam są podobnie "wymagające" jeśli chodzi o złote brembo, z tym. że jak przy złotych będzie np. milimetr luzu między felgą a zaciskiem, to na pugowych powinno być ok 3mm. Felga 17 oczywiście. Klocki pasują od STi/Evo, alfy i innych, eksploatacja tańsza od ciężkiego subarowego czterotłoka.
  9. Generalnie im większe obciążenie tym chętniej turbina bije, niskie temperatury też w tym pomagają. U mnie na co dzień auto jeździło na 0.5b ale wieczorem na ekspresówce z chęcią biło 0.6b. Doładowanie dosyć konkretne jak dla EJ205 (o ile to fabryczny silnik z 2003), z 1.2b to się wyciąga okolice 280km+
  10. Pasuje, przecież to praktycznie te same auta. Kręcenie jest kosmetyczne. GT 3.0, NA 3.2 obrotu, podobno nie zauważalne.
  11. 133699

    Maglownica

    Opony takie same? felgi o tych samych parametrach? pamiętam, jak założyłem dojazdówke z VAGa, to ciągnęło niesamowicie na lewo
  12. Różnica na pewno będzie taka, że strongflexy będą pasować z Olkuszem co zestaw to inna historia z wpasowaniem tego w elementy.
  13. EJ22 Phase I to raczej rozwiercony EJ18. Technicznie to te same silniki poza wałem. EJ22 phase 2 to single port, zwykle potrzeba do niego innego kolektora wydechowego i osprzętu kolektora dolotowego (EU ma inaczej rozwiązany system EVAP, wiązka też się różni). Taki silnik posiada @Żeton na sprzedaż ze śmiesznym przebiegiem jak chcesz. Co do moda trzeba by się rozejrzeć czy wały są takie same, poza tym ewentualne dobranie tłoków czy nowych UPG, pierścieni jest na korzyść dla EJ20. Dla 10 koni nie wiem czy to jest gra warta świeczki. Co do głowic to od biedy można by ich nie ruszać - CR pójdzie w górę (pewnie w okolice 11:2/11;5), zawsze to trochę lepsza sprawność silnika. Idąc dalej - Phase I miał rozrząd z innym napinaczem, nie wiem czy przy takich kombinacjach nie trzeba będzie tego uwzględnić (phase 2 ma pasek 213 a phase 1 211?)
  14. Wszystko też zależy od specyfiku, bo np. ten od ITG mimo że nasącza filtr nie robi syfu w dolocie/ przepływce. A ze stukowcem to w subaru zawsze są cyrki, to warto mieć na uwadze
×
×
  • Create New...