Skocz do zawartości

133699

Nowy
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O 133699

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kielce
  • Auto
    Impreza GC 94'

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 133699

    Swap z 2.5RS na 2.0T (od s-turbo)

    On ma chyba 00, więc nie dziwne. Gdzieś mi się obiło na rs25 bo pisali o różnicach, nie mniej generalnie DOHC w RS był naprawdę chwilę i z samego początku, głównie to SOHC. DOHC to głównie Legacy
  2. 133699

    Swap z 2.5RS na 2.0T (od s-turbo)

    Pierwsze RSy i ogólnie 2.5 to właśnie wspomniane DOHC
  3. 133699

    Swap z 2.5RS na 2.0T (od s-turbo)

    Nie umiem w cytaty. @IIkuba A to nie było tak że 253 miał MAF a 251 MAP i to była jedyna różnica? bo oba to SOHC. Pocić to się pociły DOHC i to okrutnie, aż Subaru je wycofało z rynku Co do tarczy- powinny, w BMW przykładowo wchodzi, ale nie na każdej feldze.
  4. 133699

    Swap z 2.5RS na 2.0T (od s-turbo)

    Bez przesady, przecież GC 2.5 miały taką samą chłodnice jak 2.0 czy 1.8. W GD jest ten sam silnik. Aczkolwiek prewencyjnie, jak najbardziej warto jak już się rozkłada komorę
  5. 133699

    Swap z 2.5RS na 2.0T (od s-turbo)

    Niema co się wahać, tylko kupować potrzebujesz najlepiej kompa (choć słyszałem że ten od 2.0 ogarnia) i po prostu całego słupka, wszystko jest p&p. Grunt by był phase 2 jeśli chodzi o impreze 01, przed 99 były jakieś różnice (dohc?). Co do tematu- na foresterowy troche niema sensu, chyba że dorzucisz wałki i kompa od GT. Potrzebujesz na pewno całą wiązke i osprzęt, reszta chyba obleci. Napędy znoszą spokojnie takie moce. Możesz rozważyć ez30d albo eg33. ez30 jest lżejszy i bardziej kompaktowy, ma ok 212km i wchodzi bez większego problemu w hawka, kolektor pasuje bez zmian. Wiązka do roboty ale podobno da się to w miare sprytnie ogarnąć. EG33 to ciut cięższa krowa, trzeba spawać kolektor i myśleć nad chłodzeniem, bo seryjne może się nie pomieścić i nie wyrabiać, wiązka do roboty totalnie, najpewniej stawiać na EMU. Na koniec dochodzi fakt wagi 6 cylindrówki- jak by nie było przednia oś jest znacznie bardziej przeciążona, choć słyszałem że między 2.5 a eg33 jest raptem 22kilo róznicy. Cięzko mi w to uwierzyć, ale mówił to facet który swapował eg do buga. Poza tym... wybrałeś deczko słabą bazę na rajdowanie. Hawk jest owszem super zwarty i stabilny, ale to ciężka i duża locha której nawet te 220/240 może nie wystarczyć. Musisz mieć lepsze hamulce by to naprawdę dobrze wyhamować, minimum 17 na lepszej gumie go gabaryty są takie a nie inne, w teorii napędy- choć te jak pamiętam są takie jak w WRX (przynajmniej w bugu i blobie, albo juz coś pokręciłem) 2.0r to kompletnie inny świat, avsc i reszta syfu. Roboty tyle co z przekładką na turbiusza a efekt marny. Wsadź tam 2.5 i po prostu sprzedaj, jeśli chcesz rajdować to skup się na lekkiej GC
  6. 133699

    Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów]

    Witam serdecznie, forum przeglądam "nielegalnie" od trochę ponad roku, jednak od jakiegoś czasu zagłębiam się w temat Subaru na poważnie więc warto byłoby zasięgać opinii bardziej doświadczonych właścicieli Póki co brak u mnie pojazdu spod znaku plejad jednak i to wkrótce się zmieni- już poszukuję Imprezy wolnossącej Pozdrawiam, Gabriel!
×