Jump to content

133699

Użytkownik
  • Content Count

    615
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

325 Wspaniały

2 Followers

About 133699

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 02/13/1998

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kielce
  • Auto
    Impreza Turbo MY00'
    Forester SF6 99'

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ze 7cm. Kup sobie normalnie 10cm, wystarczy.
  2. To nie wina inpostu, tylko "dupna" jakość Aisina. Swoją musiałem podciąć bo fizycznie nie byłem wstanie jej wpasować. Względem innego Aisina, którego miałem w silniku miała element wystający o jakieś 5mm więcej.
  3. Po 3 tygodniach postoju przepłukałem subaraka. Sprawdziłem ciśnieniowo układ chłodniczy.. .gdzieś na rozgrzanym traci ciśnienie, a wycieków brak. Może to jednak nie UPG teraz zauważyłem, że jakimś pachołkiem z toru wgniotłem drzwi ale to chyba dobrze świadczy, że bokiem
  4. Jak płuczę komuś czy sobie to płukanką Millersa, chyba z przyzwyczajenia bo się sprawdza. Prym wiedzie Oilem czy Tec 2000, ale nie testowałem. Samą naftą nie testowałem bo przeraża mnie fakt braku ciśnienia, nawet jeśli jest to operacja na wolnych obrotach. Nie usiedziałbym na dupie podczas tej operacji. Z dodatków to zawsze Cerateca sobie wlewam. AR9100/9200V2 też spoko, ładnie TBN podbija oleju.
  5. 133699

    Licznik jdm

    Możliwe ze ktoś ściągał wskazówkę, wówczas ciężko to skalibrować. Przycisk może być uszkodzony, spróbuj mocniej naciskać. U mnie przekładowo ten przycisk prawie nie działa.
  6. Dobry trop. Miałem 1.8 z 1994 to nie miał czujnika, ale drugi motor 1.8 już miał. Problem w tym, że ECU od 93 do 96 pasuje p&p (w tym 1994 miałem ECU od 1996 jak pamiętam), wtryski i wiązka była identyczna do tych które wyjąłem ze swojego. tak, czerwone były 280cc. Nie jestem pewien, przyznaje. Po prostu wiem że wtryski pasują i jeżdżą, a miałem kombinacje od Legacy po jakieś końcówki produkcji 98 sidefeed z imprez.
  7. Jak będzie problem znaleźć, to najprościej wymienić obie listwy. Groszowy temat, a kostki są jak pamiętam zamienne. Wszystko tam to jest niskoohmowe, musi śmigać.
  8. Szukasz wtrysku ale już do półsekwencji, a nie monowtrysku? (1.8 wiem że miał, 2.2 nie widziałem nigdy, ale wolę spytać). Generalnie wszystko Phase 1 to pół sekwencja. W 2.2 są szare 280cc, zasadniczo jak kupisz od 2 litrów w górę to to będzie pasować, żonglowałem kiedyś nimi w 1.8. Czerwone 280cc występowały też w 2.2 i 2.0, różowe 1.6/1.8 i mają 220cc.
  9. Już mu o tym wspominałem z pół roku temu, to i tak leje 95 a komp na którym mu to jeździ to raczej jakiś turbodziad ale nie pamiętam już oznaczenia. wlać setki, ogarnąć nowy OEM czujnik spalania stukowego i od biedy spróbować przejechać się bez przepływki, działanie sondy sprawdzić multimetrem. W skrajnej sytuacji przyjrzeć się czujnikowi położenia wału, Subaru 6/7 to jakaś porażka jeśli chodzi o odczyty.
  10. Powinny, aczkolwiek zwróć uwagę na mocowanie przewodów hamulcowych. Panowie, wałki z WRX GD 225hp różnią się czymś od GT 218hp? GD jak pamiętam ma TGV i nie wiem czy nie mają innych krzywek itp. Koła rozrządu normalnie podejdą z EJ205 GT?
  11. Zimówki, na slicku to by mnie na noszach wywozili z tego toru miała być marznąca mżawka a było przez godzinę sucho, więc te zimówki i tak oberwały dosyć mocno zwłaszcza jak za punkt honoru wziąłem sobie dogonienie EVO, więc atakowałem po każdej tarce po równo
  12. Gdzie, trochę kropiło jak będzie chociaż milimetr śniegu to biorę forestera na trening, bo taniej i nie szkoda jak wypadnę z toru TRÓJA2.mp4
  13. Ja tam się nie przejmuję, przyjmuję zasadę że turbo subaru to trzeba od razu po zakupie wyremontować
  14. Wydmuchałem UPG i uszkodziłem halogen, ale za to spaliłem też 60 litrów 98 w kilka godzin po świętach wyciągam motor i zaczynam odbudowę Pachołek.mp4
×
×
  • Create New...