Jump to content

133699

Użytkownik
  • Content Count

    393
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

154 Wspaniały

1 Follower

About 133699

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 02/13/1998

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kielce
  • Auto
    Impreza GC 1.8T 94'

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pasuje, przecież to praktycznie te same auta. Kręcenie jest kosmetyczne. GT 3.0, NA 3.2 obrotu, podobno nie zauważalne.
  2. 133699

    Maglownica

    Opony takie same? felgi o tych samych parametrach? pamiętam, jak założyłem dojazdówke z VAGa, to ciągnęło niesamowicie na lewo
  3. Różnica na pewno będzie taka, że strongflexy będą pasować z Olkuszem co zestaw to inna historia z wpasowaniem tego w elementy.
  4. EJ22 Phase I to raczej rozwiercony EJ18. Technicznie to te same silniki poza wałem. EJ22 phase 2 to single port, zwykle potrzeba do niego innego kolektora wydechowego i osprzętu kolektora dolotowego (EU ma inaczej rozwiązany system EVAP, wiązka też się różni). Taki silnik posiada @Żeton na sprzedaż ze śmiesznym przebiegiem jak chcesz. Co do moda trzeba by się rozejrzeć czy wały są takie same, poza tym ewentualne dobranie tłoków czy nowych UPG, pierścieni jest na korzyść dla EJ20. Dla 10 koni nie wiem czy to jest gra warta świeczki. Co do głowic to od biedy można by ich nie ruszać - CR pójdzie w górę (pewnie w okolice 11:2/11;5), zawsze to trochę lepsza sprawność silnika. Idąc dalej - Phase I miał rozrząd z innym napinaczem, nie wiem czy przy takich kombinacjach nie trzeba będzie tego uwzględnić (phase 2 ma pasek 213 a phase 1 211?)
  5. Wszystko też zależy od specyfiku, bo np. ten od ITG mimo że nasącza filtr nie robi syfu w dolocie/ przepływce. A ze stukowcem to w subaru zawsze są cyrki, to warto mieć na uwadze
  6. 133699

    Jaki rozrząd? 2.0

    Pytanie jakiej firmy pasek. Miałem raz zestaw INA w ręce i łożyska tam zawarte były nieznanego producenta, zero oznaczeń, czegokolwiek. Może podróba, czy cokolwiek.
  7. 133699

    Jaki rozrząd? 2.0

    AISIN. A to że nie jest wykonana tak jak 20 lat temu to można powiedzieć o każdym podzespole. SKF czy Bosch tez kiedyś był czołówką a teraz jest śmietnikiem i co. Nic lepszego póki co nie dostaniesz, a "OEM" to właśnie aisin. Rolka prowadząca/napinacz to pół biedy, najbardziej w kość dostaje ta zębata przy pompie. Tyle co się naściągałem rozrządów, to zawsze ta zębata szumiała niesamowicie. Szukaj koyo/ntn/nsk i musi śmigać. Zestawy od Febi, INA raczej bym omijał. Pasek Conti jest super, Gates też o ile znajdziesz oryginał (podobno bywały podróby, conti nie podrabiali ) Nawiasem mówiąc mam taki rozrząd kompletny na sprzedaż, ale z napinaczem pod stary typ wolnossaka.
  8. Ma ktoś może pinout/schemat wiązki silnika do Imprezy GC z EJ16/EJ18 MPI? chodzi mi o ten z dwoma wtyczkami do ECU. przeczesałem absolutnie cały internet ale jestem w kropce. Znalazłem jedynie dwa skany, z czego połowa jest zupełnie nie czytelna, a szczerze zupełnie nie widzi mi się "budowania" swojego pinoutu na podstawie ciągłości przewodów. Znalazłem jedynie informacje odnośnie wiązki kolektora z US 1.8 (który względem EU ma sporo różnic i nie ma szans by auto na tym odpaliło) ale to trochę mało.
  9. A to nie jest tak, że nawet rozregulowany i tak upuści ciśnienie w odpowiednim momencie? to zwykle działa w drugą stronę, nie trzyma go. Co do problemu to jak pisałem kiedyś - jak ma być tanio, to WG z TF035 + ewentualny MBC skoro w tym aucie nic nie pomaga.
  10. Każdy legac I gen (poza turbo oczywiście) posiadał ten sam kolektor. Znajdź zdjęcie takiego kolektora, widać na pierwszy rzut że różni się względem niebulgoczących, równoodległościowych (np. posiada swój katalizator). Ja teraz nie znajdę, ale jak znajdziesz to go nie pomylisz z fabrycznym Poza tym, on nie jest p&p ze starego musisz przełożyć flansze - łączenie do reszty wydechu. Z tymi starymi kolektorami nie jest tak różowo. Raz, że większość jest już konkretnie przegnita, to dodatkowo wbudowany katalizator najczęściej jest w strzępach, a wstawienie w jego miejsce rury nie rozwiązuje problemu- potrafi nadal harczyć (zależy w jakim stanie masz rezonator/środkową puchę w reszcie układu)
  11. W identycznym, pasuje wszystko
  12. Nie przekraczaj 260km zwłaszcza z malutkiej TD04. Nie chodzi o bebechy a sztywność bloku. Pompa jak jest nowa to ok, jeśli ma spory przebieg to wymiana obowiązkowa.
×
×
  • Create New...