Jump to content

133699

Użytkownik
  • Content Count

    326
  • Joined

  • Last visited

About 133699

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kielce
  • Auto
    Impreza GC 1.8T 94'

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Najlepiej wyjąć. Jak masz do tego żuraw to naprawdę polecam, z wolnossaka silnik wyciąga się w moment. Zaleca się je wymienić.
  2. U mnie to pamiętam, jak bodajże jeszcze w lutym były bąbelki (czyli wywalone upg) zignorowałem to zupełnie, bo cyrki były też z reduktorem, poza tym nic się nie działo. Plus kilka razy usłyszałem że "w GTkach tak bywa i to wcale nie jest upg". Przejeździłem tak ponad 10tyś + założyłem turbo katując auto w największe upały na różnych doładowaniach. Padł dopiero teraz i to tylko dlatego, że miał za mało cieczy w układzie i się zapowietrzył. Termostat też swoje zrobił, bo stary miał dziwne ślady jak by "przytarcia" i względem nowego nie otwierał się do końca. Przypomnę, że nie mam lekkiej nogi UPG nie wiem ile kosztuje. 600zł nowe śruby głowicy, uszczelki pewnie okolice 180zł, do tego planowanie głowicy i sprawdzenie, sprawdzenie gniazd itp. Do tego robocizna. Cenowo nadal wychodzi jak "zdrowy" 125konny silnik.
  3. Jeśli nie pali oleju (czyli pierścienie, gładzie cylindra, tłoki są dobre) to rób ten. Z pewnością wyjdziesz na tym lepiej niż silnik zagadka- nawet jeśli będziesz mieć szanse "posłuchać" nowego. Mój przy zakupie nie wykazywał zużycia, a po pierwszej wymianie oleju wyszedł krzak. Zdarza się, zdarza mało to jest zabitych 2/2.2 silników. Co ciekawe 1.8 nigdy nie widziałem po UPG... z wyjątkiem swojego, ale on miał prawo (doładowanie 1.3 bar) to nie 2.5, tutaj raczej głowicę Ci nie pękły. Zresztą, sprawdzenie nie kosztuje dużo. Mam może głupią teorię, ale fabryczny wolnossak nie byłby wstanie uszkodzić tłoków pomimo przedostawania się wody na tłoki. W turbo może.. może. Bo chodzi o EGT, w NA jest bardzo daleko do granicy krytycznej. Jeśli masz pewny swój silnik, to nic nie przemawia. Nadal taniej wyjdzie zrobienie x2 UPG w obecnym, nie palącym oleju niż kupno silnika-loterii, wymiany rozrządu, pompy, uszczelniaczy a potem modlić się, by ten nie palił oleju czy żeby nie wywalił UPG.
  4. Mam dokładnie te same objawy teraz - wymieniony termostat, pompa jak sprawdziłem się kręci. Póki co obstawiam UPG, z drugiej strony poziom cieczy stoi, tak samo jak niema żadnych bąbli.
  5. Mam pytanie, mianowicie - próbował ktoś wpasować 17 calowe z vaga pod złote brembo? Jest jakiś model który pasuje bez stosowania dystansów?(ewentualnie niewielkich) gdzieś coś już widziałem na torze, ale standardowo nie zagaiłem, brakło czasu.
  6. Mała ta różnica. Chyba zbyt optymistycznie do tego podchodziłem bo liczyłem na 2kg na stronę. Za cene tych wahaczy to można pewnie LSD/visco mocniej spiąć i to dopiero poprawiłoby właściwości jezdne
  7. Zasadniczo chodzi o to, że jest w nich za dużo oleju + oring/uszczelniacz jest dosyć słaby. Wystarczy ogarnąć bieżnie oringa, dobrać coś lepszego i nie przesadzać z olejem. Podobno też same nakrętki na gwincie nie grzeszą jakością ale jak się odpowiednio zabezpieczy gwinty to da radę to potem odkręcić bez uszkodzeń. Generalnie ten gwint nie jest zły ale dla majsterkowicza- można go serwisować i modyfikować tyle, że do tego trzeba mieć chęci. Do tego trzeba poprawiać coś przy camberplates, bo wszystko stoi na sztywno. Umówmy się, to nie MTS gdzie w razie W kupujemy wkład i mamy spokój. Generalnie jak auto ma stać i być pomnikiem to pewnie się nada, ale ciut szybsza jazda szybko ten gwint zmęczy.
  8. Na grupach typowo driftowych/stanceowych ten gwint już wyrobił sobie opinie. Jest dno i wodorosty, pada w moment, praca też śmieszna. Podobno do pewnych modeli pasują części zamienne z ISC.
  9. Mam pytanie do właścicieli 2.5T po remapie , do tych którzy mieli/mają mały prostokątny IC (a więc nie STi ). Mianowicie, czy ten IC w ogóle wyrabia przy większym obciążeniu? wiadomo może jak wyglądają temperatury w dolocie przy nim? może ktoś przesiadał się na większy z WRX (nie STi)? są odczuwalne różnice?
  10. Myślę, że musisz się przejechać takowym anglikiem osobiście mi to nie przeszkadzało, czy to prowadzenie ogólnie czy "wyprzedzanie" (inna kwestia, że tego po prostu nie robię). Ja mam 2.2km a pomimo tego brakowało mi turbo
  11. Miałem podobne objawy jak ECU dostało zimnych lutów. Wskaźniki światła nawiewy szyby wszystko śmigało, ale silnik nie dostawał prądu, tak samo jak pompa nie pracowała.
  12. Pompę zawsze lepiej wymienić, choćby prewencyjnie na wydajniejszą i pewniejszą. BOV nic Ci nie da jeśli chodzi o moc. Wkładka to najtańszy i najlepszy pomysł. Wydaje mi się, że 2.5 cala w zupełności by wystarczyły
  13. SF za 15k musi być już bardzo mocno doinwestowany Jeśli liczymy samą blacharkę to może, przy bardzo pomyślnych wiatrach. Chyba, że robi się samemu, wtedy faktycznie za tyle można odremontować zawias.
  14. 133699

    Nie działa nawiew

    Ale Panowie, po włączeniu nawiewu tam jest prąd a wentylatory sprawdzałem montując je na sztywno po 12v. Dlatego uznałem, iż są one sprawne. Wyszlo, ze 12v owszem jest- ale na samym wtyku. Po podłączeniu wentylatora nie przekraczało 0.35v. Do wtyku połączyłem plus z radia zostawiając sterowanie-masę fabrycznie. I wszystko działa. No, może na 4 biegu gaśnie zegarek ale nawiew śmiga, mrozy nie straszne. Tylko, że to nie jest rozwiązanie. Czy czeka mnie już tylko prucie całego przodu by szukać uszkodzonego przewodu?
×
×
  • Create New...