Skocz do zawartości

133699

Użytkownik
  • Postów

    1293
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

O 133699

  • Urodziny 13.02.1998

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kielce
  • Auto
    Honda Civic Type R 08'
    Forester SF STurbo 99'

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 133699

..:: Subarofanatoholik ::..

..:: Subarofanatoholik ::.. (6/13)

1,2 tys.

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. 133699

    Swap EJ255 230hp

    Dobra, ale do jakiego GH, WRX? STI? ogólnie silnik i osprzęt siądzie. Jak przełożysz swoje graty to niema żadnego znaczenia.
  3. 133699

    Zdegenerowane STurbo

    Albo ori STi po regeneracji, ponoć robi robotę. Mały update z racji ograniczonego czasu, ale tak to już bywa z funcarami Na wstępie małe info - gdyby ktoś był chętny to chętnie sprzedam Civica Type R. Auto technicznie 100% sprawne, po okresowym serwisie chwile temu. Totalnie do bólu bezawaryjny, na kołach mógłbym jechać tym wszędzie bez obaw. Niosę się ze sprzedażą tylko dlatego, że ciągnie mnie na wyprawy i chce uskutecznić Patrola Y61 w longu a na torowanie chyba każdy się domyśla co się buduje. póki co nie wystawiam, tylko tak ogłaszam w mniejszych kręgach. W skrócie żaden trup, silnik nie bierze oleju, LPG , Brembo przód, remap, sprężyny H&R, fajne oryginalne OZ Ultraleggera w rzadkim parametrze 9J, wnętrze w alcantarze (słupki i podsufitka również). Cena 38k pln. Subaru na tą chwilę dozbrajam we wnętrze. Części kupiłem w kilka dni i założyłem w sumie w jeden dzień. W skrócie Naba OMP oryginał, super bo działa klakson i odbijanie kierunków Kierownica "RRS" Stelaż i mocowania kubła Sparco z homo FIA (tak, to ten sam który miałem w zielonym GC lata temu) Kubeł Mirco WRC Pasy Schroth, modelu nie pamiętam ale raczej ASM. Z wnętrza pozostało zamontować wskaźnik temperatury oleju (malutki KOSO) i pożenić hydrołape w seryjne miejsce. Nad hydro już pracuje. A, dodatkowo doszła rozpórka Staffa na tył. Kupiłem też heblunek na przód. Jest to 316mm "spec B" choć prawda jest taka, że te hamulce wychodzą w różnych modelach. Te pochodzą z OBK 2021 i szczerze, poza malowaniem niema co w nich robić.
  4. Mając EJ255 pod maską tez bym się chwalił, że jeszcze jeździ
  5. 133699

    Zdegenerowane STurbo

    Z tym VLSD też trzeba uważać na asfalcie jak się okazuje. Swego czasu jeździło szybkie SG po torze poznań z vlsd. Szybko zmieliło satelity. Takich przypadków z 5 mogę naliczyć. Jakąś chwile to tam będzie działać. Co do Speca pojęcia nie mam, zwłaszcza że one troche jak STi, co rynek to różne specyfikacje. Z tylnym suretrackiem to w ogólnie jest śliski temat. O ile przód jest wymiarowo potężny i się broni dobrze, tak z tyłem z tego co wiem wychodziło kilka rodzajów i może być problem z kompatybilnością półosi, to raz. Dwa, suretrac r160 względem przodu jest słabszy, kostki są znacznie mniejsze, a konstrukcja.. licha. Sporo tylnych suretraców ma połamane obudowy albo w ogóle nie spinają, bo kostki są poprzecierane. Jak już wybierać mniejsze zło to pozostaje ValRacing. Miałem, ale nie zdążyłem założyć. Pamiętam że był trochę cyrk to spasować do dyfra, ale końcowo udało się po dołożeniu shim/podkładek regulacyjnych łożyska. Obudowa tez haczyła o wałek ataku.
  6. 133699

    Zdegenerowane STurbo

    Cofam. Wcześniej jeździłem na przesychającym/mokrym. Teraz 100% sucho. Przy wielu zakrętach żabkuje tył więc imo bedziesz sie irytować. No i opony zejdą mega szybko. Mnie to ryba bo nie jeżdżę tym na codzień. Na plus że w końcu skręca. Gdyby to nie był garażowy ulep to bym bez namysłu kładł płytkę. Torsen jest fajny na przód. Co do forka, jeździ po świętach liczę że zdążę zrobić hamulce przód i zaczne organizować szpej do wnętrza. Na tą chwile tyle. a, kupiłem też jakieś opony założę na tygodniu
  7. 133699

    Zdegenerowane STurbo

    Tani zawias sobie odpuściłem po jednej przejażdżce, wpadło coś lepszego W dużym skrócie - kawior bo Bilstein B6 pod Subaru. Zawieszenie po serwisie w MXProfi. Nastaw typowo asfaltowy, beton taki że stabilizatory nie wiele wnoszą. Dodatkowo doszły cambeplates z nastawieniem zwiększający caster. Wstępna wysokość i koła Na tą chwile tyle i aż tyle. Za dużo spędziłem przy poprzednim zawieszeniu. Na tą chwile wyszły drążki kierownicze, ustawienie docelowych wysokości na gwincie, zbieżność więc do końca tygodnia walka. Co do elektroszpery… poza parkowaniem w zasadzie jeździ zupełnie normalnie.
  8. Pojechać do jakiegoś komisu / salonu i dać się żonie przejechać
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. 133699

    Zdegenerowane STurbo

    Dobra, kryzys minął, powoli coś tam rzeźbię dalej Jakoś tydzień mignęło mi wspomnienie na fb. Nie wiele myśląc uznałem, że można by go przywrócić na ten tor. I tak niema co z tym autem zrobić bo kobita woli Fiata 500 Amortyzatory na tą chwile MaxPProds. Kupiłem wylane za grosze. Wymiana uszczelniaczy i mam już sprawny zawias. Przy okazji trochę go przerobiłem by tył osadzał się trochę wyżej, ponieważ amortyzatory pochodzą od Imprezy. Konstrukcja twintube, zawór do przeróbek w każdą stronę na shimach, trochę jak w RockShoxie co mam w rowerze jeśli ktoś w tym siedzi, to z tego zawiasu można naprawdę duuużo wyciągnąć zerowym nakładem. Wyszarpałem krzywą zwrotnicę. Co ciekawe, wyjęcie jej zajęło może z 30minut. Teść twierdzi że od nowości tego nie ruszał. Długa śruba jak nowa, wyszła z pomocą jednego puknięcia Wyleciał również dyfer. vLSD poszło w świat, a Tomasz z 4motors podarował mi inne, takie akurat do elektroszpery szybka fucha i mamy spięty tył na 100%. Nic mnie tak nie denerwuje jak samoistne prostowanie tego auta na mokrym. Dyfer po zatarciu silnika zaczął trochę podciekać na ataku, tak więc dostał nowe uszczelniacze + łożyska. Kupiłem też szperę z STI MY03 na przód. Szybka weryfikacja i przeróbka pod 5MT ta na montaż musi poczekać, nikt nie chce mi zdjąć skrzyni w okolicy a jeśli mam to robić sam, to najwcześniej na wiosnę. Robota wre, na dniach wrzucę coś więcej
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  13. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  14. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...