Jump to content

133699

Użytkownik
  • Content Count

    693
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

418 Wspaniały

2 Followers

About 133699

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 02/13/1998

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kielce
  • Auto
    Impreza Turbo MY00'
    Forester SF STurbo 99'

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Inpost nie zdążył wrzucić paczki z gratami do Forestera ...toteż zacząłem z wrażenia składać Imprezę
  2. Skład, dodatki idento. Ciekawe jedynie gdzie to jest realnie mieszane bo wygląda, jak by to było coś podobnego co Meguin a LiquiMoly po prostu. Rozważałem ten olej, ale jednak Gulf bardziej mi przypasował.
  3. To teraz Cię zaskoczę, bo Repsol Carrera 5w50 to 1:1 Motul Sport Ester 5w50
  4. Do ssaków nie szły te zwykłe za 40zł 4szt? platyna jest na pewno do turbo i to już 120zł za 4szt.
  5. Ja również z Tobą dyskutować nie będę bo widzę wiesz więcej na temat mojego auta niż ja sam
  6. Przyjedź, zobaczysz że nie. Nie jeżdżę tym po terenie żeby dobijać do końca zawieszenie. Przy nadkolach nic nie dotykałem bo mi się nie chciało, mają normalne ranty. Przody również pozostały seryjne, z przodu jest Eibach -30 dodatkowo. Z przodu wymagany negatyw min. 1 stopień inaczej wystaje poza obrys, u mnie wyszło 1.17. Z tylu mam jakoś 2.5 stopnia negatywu. Wszystko zależy od opony. Zimówke 205/45 ze wzmacnianą ścianką katowałem na Kielcach cały dzień i nic nie tarło. Z kolei Extreme 205/45 z tylu tarł o prawe nadkole. Tarł.. bo już się dotarł
  7. No przecież im mniejsze ET tym bardziej wypycha felgę. Musi pasować. w GC mam 7j et35 i jest elegancko. W foresterze jest więcej miejsca w nadkolach.
  8. Mały serwis daily Tak każdy straszy tą wymianą świec w turbo, a to może godzinka roboty jest na aucie Następnie wymieniłem wężyki wszystkiego jak leci, do tego z grubsza ogarnięty bajzel w LPG a więc również węże i ułożenie tego. W końcu przestało śmierdzieć gazem.. Idąc dalej LPG wymagało rozbudowy. Wcześniejszy montaż nie był do końca bezpieczny (jeden zawór i to pod maską, przy butli brak.. ). Wymieniłem dla pewności 20 letni elektrozawór, dodatkowo doposażyłem samochód w drugi, ten przy butli. Wielozawór również wymieniony. W
  9. Wie ktoś czy Forek SG posiada wieloklin na maglownicy taki jak SF/GC, czy już jak NewAge GD?
  10. To prawie jak uturbienie wolnossaka. Przecież te silniki rzadko mają poniżej 300kkm. Kup sobie STurbo za tą dychę. A pieniądze ze sprzedaży imprezy trzymaj na ewentualny remont motoru, bo też wieczny nie będzie. Ja swoje ej18T zrobiłem w okolicach 1500zł, z czego 700 to była szeropasmówka AFR za którą płacę ratę do teraz . Dupe woziło, paliło gazu tyle co nic, ale przy szybszej jeździe sporo rzeczy wychodziło przez ograniczenia silnika SOHC i brak osprzętu turbo. DOHC Turbo to inna liga, uturbiony ssak niema do tego podejścia jeżdżąc nawet wokół komina.
  11. Widziałem już kiedyś luźny wlew LPG, tłukł się o karoserie a miedziany przewód tylko go podbijał. Sama w sobie klapka niema chyba jakiś mechanizmów by powodowały stuki.
  12. A może coś masz pod klapką wlewu?
  13. Dokładnie, to manual. Tez nie rozumiem w czym to pomaga. Przez chwile myślałem ze ciśnienie z dolotu/solenoida dociska tą DV, ale to tez głupie. Składam to na DV z gt i tyle bo temu nie ufam. Wężyki są do wywalenia, ale to nie problem. Z ssm będę walczyć, chociaż pamietam ze przedlift ciężko się łączy. W imprezie przykładowo solenoid się przywiesił i wyczyszczenie wystarczyło, tutaj będę się bawić w podobne zabiegi.
  14. Szybki temat. SFik 99' DV z dwoma nyplami w przedlifcie bez TGV. Coś takiego wychodziło fabrycznie, czy po prostu to jest u mnie przez przypadek? Prostuje temat połączeń w swoim STurbo, ale szczerze w GT to tego też nie mam, a klapek również nie posiada. Obecnie jest to podłączone trójnikiem do dolotu. Reszta wyglada standardowo. Na chwile obecną ładuje 0.35/0.40 i samochód nie reaguje na zmiany restryktora. Tak jak by jechał z samego WG.
  15. Znów szybka akcja, bo potem nie będzie mi się chciało przy okazji przemyłem przepływke. W końcu auto nie żabkuje, płynnie przyspiesza z samego dołu
×
×
  • Create New...