Skocz do zawartości

133699

Nowy
  • Zawartość

    84
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O 133699

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kielce
  • Auto
    Impreza GC 94'

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 133699

    Pomocy gdzie dostanę bugeye morette

    Z powypadków/angoli na części często są. Np OLX.
  2. 133699

    Rozgrzewanie

    To ja na podstawie jednośladów powiem tak- między dobrym odlewem a kutym Wossnerem nie było wg. mnie większej różnicy. Minutka na wolnych obrotach (idealnie żeby odpalić, wyjechać, zamknąć bramę etc) i powolna jazda- czy na odlewie czy kutym po półtora kilometra miałem ok 60-65 na otwartym w pełni termostacie, ale to mowa o dosyć mocno wysilonym dwu-suwie i seryjnym termostacie który dosyć późno się poddawał. Przy aucie wiadomo jest inaczej, ale sama teoria dot tłoka raczej niezmienna. Co najwyżej kuty dłużej dzwonił na zimnym. Kucizna, cylinder aluminium + żeliwna tuleja.
  3. 133699

    Uturbienie

    Przecież dokładnie o tym piszę... zmiana mapy(w tym przypadku całego ECU) to tylko kolejny etap dokładania tego turbo. To nie GC/GD, tutaj samo FMU nie pomoże
  4. 133699

    Kolektor do wolnossaka

    Czuje że to ten sam co 70$ z jebaja podobno mocno łamliwa sprawa, poza tym często słyszałem jakoby nie trzymał wymiarów. Zresztą nie prościej przerobić stary? do tego dolicz kolejne 100zł za jakiś normalny bandaż i te dwie dychy na jakiś spray wysokotemperaturowy. A gdzie środkowy (bo po 20 latach katów albo niema albo coś grzechoczę), gdzie jakiś normalny końcowy by to brzmiało
  5. 133699

    Uturbienie

    Najlepiej całe auto wymieńcie. W ameryce co drugie subaru ma soft turbo na seryjnym silniku/napędach i jeździ, a głupie odprężenie silnika otwiera nowe możliwości . Tylko w Polsce jak w lesie... co do turbo 2.0r ma za duży stopień sprężania + komputer zupełnie nie ogarnie dmuchania (a z tego co pamiętam nie można go ruszyć żadnym open-source oprogramowaniem). Na plus że bodajże osprzęt pasuje na słupek bez większej rzeźby Kompressak, jest na forum. Na RS25 jest ze 20 projektów na eatonie
  6. 133699

    Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Modyfikacja Wesemów oryginalnie mają 15cm, więc zrobiłem niewielki mod w postaci "poszerzenia" ich, teraz mają około 16cm. Oczywiście w bieli, co by nie zapomnieć jaką mamy porę roku 9DA53FEF-CC27-4E3E-A374-A8F114DB078B.MOV A co tam, dorzuciłem centymetr na stronę. Obecnie 17, w najwyższym miejscu okolice 18cm czyli tak na styk w zderzak 3765DD41-50DF-4B6B-836B-C5342B539534.MOV
  7. 133699

    Konfesjonał. Dla tych, którzy kopią leżącego

    Sama prawda niemniej lód czuwa... A119F4D4-B9D0-48E6-AE88-83091BD56DE9.MOV
  8. 133699

    Zimowy trening TJS Tor Kielce - 21 styczn

    Jeszcze wczoraj były mokre drogi, ale kto wie
  9. W sylwestra było głośno? głośno to dopiero będzie
  10. 133699

    Forester 4wd

    Nie, może dlatego że AWD ma wiskozę a 4WD transfer case.
  11. 133699

    Forester 4wd

    A to nie było przypadkiem tak, że automaty faktycznie miały inny rozkład momentu na koła? w każdym razie automaty zachowują sie inaczej niż manuale. Był gdzieś filmik z SF5 na rolkach i tam ładnie pokazywało jak późno tył się "dołącza" do zabawy, w zależności od trybu. AWD a 4WD to dwa różne światy.. jednakże, przy Subaru temat jest ciekawy bo np. Legacy miały oznaczenia 4WD gdzie skrzynie przecież były identyczne jak np imprezy z dopiskiem już AWD.
  12. 133699

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    O widzisz, to cenne informacje Co do basu domyślam się, gdzieś ten dźwięk musi się wytracić. Generalnie mam kilka teorii odnośnie budowy tłumika. Myślę, że efekt takiego "przebasowanego" wydechu można zredukować choćby rurą z mniejszą perforacją (dziurkami, w sensie by były gęste, ale dziurki mniejsze) czy bardzo grubą warstwą wełny stalowej, by jednak filtrowało to trochę gorzej. Ale to tylko teorie i domysły. Pamiętasz może ile tego materiału poszło? jak wyżej, u siebie będę miał ~450g dwóch rodzajów waty, a nie mam zbytnio punktu odniesienia, nie chce tez przesadzić ze względu na przydługi środkowy. Generalnie nie wiem czego się spodziewać- Mugena wmsporta kupiłem za 5 dyszek, więc nie szkoda, ale jednak fajnie byłoby osiągnąć jakiś efekt ciekawe co spotka mnie w środku, czy te wydechy mają w ogóle jakiekolwiek wypełnienie, bo patrząc po tym jak głośne są mam mieszane uczucia. Generalnie przy turbo wydechy stają się cichsze, kwestia tego czy są jeszcze katalizatory etc
  13. 133699

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Było już o tym milion razy. Co człowiek to inne zdanie. Jedni twierdzą że taki bandaż może się podpalić jak ma się wycieki, inni że wystarczy zabezpieczyć farbą i wystarczy. Osobiście nie mam żadnych osłon, leje mi na to olej z magla, lewej uszczelki zaworów i nic specjalnego się nie dzieje. Nie mniej odcinek koło magla warto zabezpieczyć- nawet i odgrodzić grubszą blachą, albo kupić bandaża 5 metrów za 2 dychy. W ogóle, na dniach pochwalę się swoim autorskim modem być może da drugie tchnienie Wmsportom i otworzy jakieś możliwości w kwestii tanich wydechów. Bowiem chce "otworzyć" tenże wydech i wypełnić go po swojemu zanabyłem już specjalną watę szklaną i stalową ze sklepu od wydechów, zobaczymy co z tego będzie. 250g szklanej, 200g stalowej. Mam nadzieje że taka ilość wystarczy by wypełnić to "na bogato" i skutecznie stłumiło wydech. Ponadto za środkowy wydech i rezonator będzie robił 66 centymetrowy Magnaflow Glasspack. Szczerze wierzę że taki zestaw da przyjemny basowy pomruk bez zagłuszania bulgotu żadnymi silencerami.
  14. 133699

    Układ wydechowy IMPREZA GC 97' SEDAN 2.0

    Przecież są na allegro nowe midpipe za 100zł czy w ogóle kompletne wydechy wraz z końcowym za bodaj ~250zł Poza tym w miejscu tego łączenia kolektora powinien być katalizator, u Ciebie go brak. Możesz wsadzić tam uniwersalny kat za 150zł bądź kupił midpipe od forestera z dwoma katalizatorami ~coś 500zł
  15. 133699

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    To prawda, wydech wydechowi nie równy. Miałem kiedyś okazje "przesłuchać" HKSa Hipower Silent na jednym kacie i o dziwo nie grzmiał jakoś okrutnie, z drugiej też strony wcale nie zagłuszał silnika. Z tymże to było EVO Zamieniał ktoś rezonator na jakiś tłumik środkowy? doszedłem do wniosku że ta mała puszka za katem sprawia problem, a problem w tym że ciężko o takowy rezonator. Ktoś wie jak to wygląda od środka? można to zamienić przykładowo uniwersalnym tłumikiem bądź strumienicą łuskową?
×