Jump to content

133699

Użytkownik
  • Posts

    815
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About 133699

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kielce
  • Auto
    Impreza Turbo MY00'
    Forester SF STurbo 99'

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

133699's Achievements

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

558

Reputation

  1. Też tak obstawiam. Tyle, że na 2 tłoku jeździłem zupełnie normalnie. Wjechałem na garaż, zapodałem brembo i... jest problem.
  2. Jak wyżej. Wrzuciłem brembulce do SFa i cóż... no miękki spowalniacz jest to znaczy, ze 30% jest totalnie martwym polem, zaczyna działać gdzieś koło podłogi, generalnie za późno. Auto hamuje normalnie ale to jest poziom może jednotłoków. Znam te hamulce, to mój zestaw z GT, one blokowały koła przy jakich prędkościach mi się zamarzyło i śmierć w oczach była przy mocniejszym dociśnięciu, feeling był zupełnie inny. Teraz to jak by z 8 tłoków pracowały może dwa. Odpowietrzyłem je według sztuki. Wewnętrzne odpowietrzniki najpierw. Potem dla pewności sprawdzałem po odpaleniu czy coś się zmieniło. Nawet sprawdziłem tyły mimo że nic nie robiłem. Wszystko na przekręconym zapłonie (podobno przy ABS tak się robi). Robiłem to metodą "na deseczkę", czyli hamulec blokowałem o stelaż siedzenia. Zawsze tak robię. Także nikt mi nie opuszcza spowalniacza za wcześnie dopchana po samą podłogę. Wie ktoś może czy SF ma inną pompę od np GT? wydaje mi się to nieprawdopodobne. W GT było wszystko ok, tutaj są problemy. Jeździłem SFami na 4 tłokach i GTkami też, zachowywały się te hamulce 1:1 tak samo. Wiem że ludzie wsadzali do SF złote brembo i nic się nie działo złego.. Na zgaszonym silniku elegancko się pompuje, że ciężko to w ogóle nacisnąć - tak jak powinno być. Po odpaleniu naciśnięcie i wpada, jak kilka razy szybko podpompuje to twardnieje ale zaraz znowu temat wraca. Jeszcze spytam.. Wie ktoś czy serwo hamulcowe RHD jest takie samo dla LHD? może znajdę na weekend czas i przerzucę z GT.
  3. Tarczki mikody, klocki TRW/ATE i wystarczy
  4. Generalnie po każdej rozbiórce powinno się głowice sprawdzić. W R6 będzie ona odkształcona. Subaru mimo że ma krótką głowice i tak może się rozjechać przez specyfikę bloku. U mnie forek miał taki przypadek. Silnik został złożony, po czym wyszło że skopano głowice. W ten sam dzień rozebrano te głowice, poprawiono gniazda i złożono jak było (na tym samym UPG.. ja mam mieszane uczucia ). Obecnie jakieś 40kkm od remontu, jeżdże tym do dziś. Ale mam z tyłu głowy tą akcję i nie będę zaskoczony jak przy np 60kkm zabulgoczę w zbiorniku. Uszczelki to były bodajże Cometic bez kleju (OEM ma klej).
  5. Pomiar nie pamiętam, ale ja za planowanie jednej sztuki dawałem chyba 70zł. Niema sensu oszczędzać przy subaru. UPG masz x2 170zł ,nowe szpilki, robocizna. Trochę szkoda potem wszystko rozbierać raz jeszcze
  6. Oczywiście znajomy miał takie "zwykłe". Z tego co pamiętam to udało mu się nawet skonfigurować przyciski na kierownicy do tego.
  7. Napinacz sam to reguluje. Jeśli chodzi o blaszkę na wale, to jest to 1mm. Nie pamiętam czy wolnossak 158km ma jeszcze te takie ślizgi na pokrywach rozrządu, ale jeśli tak to pewnie podoba wartość.
  8. Dziwne, w tamtym miejscu co by się nie działo, jest sztywno. Zrób zdjęcie napinacza a dokładnie miejsca bolca regulacyjnego co napiera na blok
  9. I cały licznik bazuje na w5w? wiem że to pierdoły, ale np GC to ma miejscami inne i rózne w jednym liczniku
  10. Cenna uwaga! Takie pytanko szybkie jeszcze, bo mi teraz padło. Ma ktoś może listę/rozpiskę jakie żarówki idą do liczników przedliftowego SF? one są zielone, czy jak GC przedlift mają kapturki zielone na zwykłe żarówki? Odznaczam @ewemarkam który o przedlifcie wie chyba wszystko
  11. Mistrze, ile potrzebuję przewodu miedzianego do hamulców tył? chce puścić całość od nowa.
  12. 10 metrów jazdy musi znieść w razie czego Spytałbym jeszcze czy ktoś próbował postawić tyłek subaraka na samych wahaczach wzdłużnych (bez poprzecznych i sanek), ale zgaduje że będę pierwszy
  13. Czyli jak podejrzewałem, jest to samo co jak przód się wypnie. Nie przewiduje targania auta z garażu, ale awaryjnie muszę wiedzieć że wytoczy się o własnych siłach
×
×
  • Create New...