Jump to content

Neutrino33

Nowy
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

188 Wspaniały

About Neutrino33

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday January 29

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Legacy 04 H6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ostatnio zastanawiałem się nad swoistym usystematyzowaniem wątków technicznych/pomocy. Może warto byłoby w przypadku każdego modelu, z wartościowych postów - wnoszących coś do tematu - stworzyć zbiór danych dotyczących serwisowania, modyfikacji trochę takie FAQ's. To byłyby takie "przypięte" wątki. Przecież wiele dyskusji technicznych, rozwiązywania problemów, ostatecznie prowadzi do pewnych konluzji i rozwiązań. Dlaczego by ich nie poukładać tak by były czytelne i łatwo dostępne. Ja wiem, że są cale watki poświecone np.hamulcom w danym modelu...ale mnie idzie o to by z takich wątków wyci
  2. W Lexusie IS200 mam tak,że jak ustawię AUTO to najpierw wieje jak oszalała żeby dostosowac temperaturę do zadanej a potem już spokojnie ją utrzymuje
  3. Sprawdziłem sobie ceny takich Legacy w UK i powiem ci, że dobry wydech może kosztować tyle co takie Legacy. Tym bardziej teraz po Brexit. Poluj na eBay-u może.
  4. Warto zatem rzeczywiście zweryfikować czy ten olej był wymieniony. Może spróbować podłączyc go pod diagnostykę. Skrzynia pewnie ma swój komputer i jeśli coś "nie halo" to błedy powinny być zapisane. Współczuję, bo miałem kiedyś samochód z CVT i też pojawił się problem, ale nawet nie było nikogo kto podłączyłby się pod OBD i chociaż zdiagnozował.
  5. A czy te niepokojące drgania wystepują tylko w trybie manualnym, czy w normalnym trybie CVT też?
  6. Też tak twierdzę ale niekoniecznie brałbym moja opinie pod uwagę gdyż moim zdaniem Multipla jest fajna i Nissan Juke też
  7. Kiedy szukałem Legacy/OBK dla siebie to był egzemplarz OBK'a z maska od diesla. Sprzedający tłumaczył, że auto miało szkodę a maski od OBK są zdecydowanie droższe od tych z diesla. Czy to pasuje perfekcyjnie to juz nie powiem, bo z bliska samochodu nie oglądałem.
  8. Witkacy już to dawno przewidział: "Bylejactwo i tumiwisizm"
  9. Rozumiem, że w sytuacji jaką przedstawił @ManiekGaw problem występuje tylko w opcji symulacji manuala a podczas normalnej pracy na D jest OK. W samochodzie gdzie miałem CVT wyglądało to tak
  10. Chyba generalnie idzie o to by trochę ostudzić konsumpcję i zanim kupisz coś nowego zastanowił/a się czy aby na pewno taka zmiana jest Ci niezbędna. Osobiście podoba mi się jak to Francuzi u siebie zrobili wprowadzając podatki od masy i mocy bodajże. Wśród aut używanych jest tak duży wybór, że nie wydaje mi się aby trzeba było produkowac tak wiele nowych. Ale to tylko moja opinia.
  11. Ale skrzynia pewnie symuluje biegi. Stąd wrażenie że jedzie się na 4 czy 5 biegu. Być może i tak jest. Jak do tej pory miałem tylko jeden samochód z CVT i tam symulacja tradycyjnej skrzyni była wyborem...z którego swoją drogą rzadko korzystałem.
  12. Mówisz o przełożeniach a w tytule jest CVT. Ten typ skrzyni nie posiada przełożeń - CVT to skrzynia bezstopniowa.
  13. Za chwilę będziemy mieli całkiem ładną bazę danych do stworzenia tematu Legacy FAQ abo Manual dla początkujących.
×
×
  • Create New...