Jump to content

Blixten

Użytkownik
  • Content Count

    558
  • Joined

  • Last visited

About Blixten

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia
  • Auto
    XV 2.0 MY18

Recent Profile Visitors

350 profile views
  1. Klimatyzacja jest dodatkowym obciążeniem dla silnika, więc musi palić więcej
  2. Gdzie ta legendarna bezawaryjność Subaru ?
  3. No faktycznie, wczoraj nie działało, dzisiaj działa na samym zapłonie. Magiczne auto
  4. Ta funkcja - ustawienia samochodu - jest aktywna na postoju, ale na włączonym silniku - sam zapłon nie wystarczy.
  5. Mam nadzieję, że to właściwe miejsce na pytanie: Auto na postoju, włączony zapłon, dźwignia na 'P', jestem w menu 4/6 i nie mogę wejść dalej w ustawienia samochodu - co robię źle ? Edit już doszedłem
  6. O widzę, że Kolega ma sporo pieniędzy
  7. @Snuff, to jak rozumiem odpowiedź do @Knurek1111 , z którego teorią nie chciałbym być kojarzony
  8. Nie setek tylko dziesiątek. Dokładnie to 0,15mm Napisałem, że potrafią mieć mniej, bo są różne silniki. Czy 0,15mm to wartość luzu osiowego w SB20 ??
  9. Jak wcześniej pisałem, pierścienie nie są montowane na wcisk, posiadają luzy w rowkach tłoka z dwóch powodów - aby lepiej uszczelnić komorę spalania oraz ze względu na rozszerzalność cieplną. Luzy te potrafią wynosić parę setek milimetra, a biorąc pod uwagę, że pierścienie pracują w oleju, luz jest tak minimalny, że wręcz pomijalny. Twoja teoria jakoby odległość jaką pokonują pierścienie zmienia się wraz z prędkością obrotową silnika ma niewiele wspólnego z prawdą. Mnie nie przekonałeś, ale niech każdy pozostanie przy swojej szkole.
  10. Nie zrozumiałeś. Nie prosiłem Cię o wykład z fizyki na poziomie podstawówki, ale żebyś "wyboldował" mi w tekście który sam przytoczyłeś potwierdzenie Twojej teorii, że przy większej prędkości tłoka jego pierścienie pokonają dłuższą drogę niż przy mniejszej prędkości. Nie musisz niczego tłumaczyć, wskaż tylko miejsce w źródłowym tekście.
  11. Wskaż mi proszę zdanie na poparcie Twojej tezy, że przy większej prędkości pierścienie tłokowe zachodzą wyżej tulei cylindrowej, bo dla mnie to nowość... albo kiepsko znam angielski.
  12. No coś Ty - ani Ty, ani ktokolwiek inny.
  13. Doprecyzuj czyjej, bo ktoś pomyśli, że to ja tak myślałem
  14. Pierścienie nie są montowane na wcisk, i posiadają luzy, ale na 100% nie takie które miałyby wpływ na docieranie.
  15. Pierścienie tłokowe na pewno nie mają takich luzów o jakich myślałeś pisząc:
×
×
  • Create New...