Jump to content

Sykatore

Użytkownik
  • Content Count

    369
  • Joined

  • Last visited

About Sykatore

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Było brak,
    już jest.

Recent Profile Visitors

868 profile views
  1. Zajrzyj do mojego wątku strona 21 i 22. Powodzenia.
  2. Badziewie, podkład + nawierzchniowa i jeszcze antyodrdzewiacz - to tak jak byś połączył samochód terenowy z Formułą 1. Od tej farbki lepiej wypada chlorokauczuk od malowania płotu i chyba tańszy : ))) Kup mała puszkę pomaluj sobie na rdzę i po kilku dniach jak fest wyschnie zdrap i zobacz co jest pod farbę. Ja kupiłem niedawno w bardzo znanej Lubelskie mieszalni lakierów preparat do odrdzewiania podwozia (mleczko) za 125zł litr, tez badziewie jakiego jeszcze nie miałem, po moich testach. Nawet nie zwilżył rdzy w porach. Odrdzewiacz musi być bardzo rzadki i bardzo długo schnąć, wtedy ma czas na reakcję. A najlepiej odrdzewiać preparatami na bazie kwasu fosforowego.
  3. Podjąłem ten temat, chyba pomyślnie. Muszę jeszcze zweryfikować poprawność pomiaru prędkości. Zajrzycie do mojego wątku na koniec 21 strony. Wymiana tarczy.
  4. Sykatore

    Gc

    Pobierz sobie manual serwis nr. 1 do Twojego modelu, nie wiem co masz 93-96, 97-98 i nr. 2 polifta 99-2000 Wiring/ Power Widnow sysytem - wszystko masz tam opisane. Porównać schematy i nie liczyć, że ktoś Ci poda kolory kabli jakie masz ze sobą połączyć. Tu chodzi o odpowiedzialność i ewentualne pomyłki. Sterowanie szybami są to przełączniki które chwilowo łączą poszczególne obwody do zasilanie silnika szyby, a kierunek ruchu szyby zmienia się polaryzację z + na - Przełączniki te z dopiskiem Main są od kierowcy, natomiast RH i LH to angol i europa. Połączenia są takie same w danym roczniku tylko zamienione stronami, ale main też od kierowcy tylko z prawej strony w angolu. Lub jest prostsze wyście zastosuj panel sterowania dedykowany do danej kostki. I zmień tylko mocowanie w boczku, ale ja w to nie wnikam jaka masz wizję. Ja sobie poradziłem ze swoim, przeróbka z 98 na 03 z 4 na 2 drzwi. Czas jest najdroższą rzeczą w życiu. Powodzenia.
  5. Praktycznie nic na suchym, na lodzie poczujesz roznice.
  6. Sykatore

    Gc

    Popatrz na Alee Drogo, najtańszą wiązkę drzwi do subaru tylko trochę nowszego widziałem za 9 zł, ja do wrx po 01 płaciłem w przedziale od 30 - 50 i lutowanie koster ze starej budy do swapa na nowszą sieć energetyczną : ))) Mi tak było potrzeba, inni mogą chcieć inaczej. Silnik wykonawczy do szyb z tego co pamiętam to kostka na dwa piny i chyba jest zielona, zmieniasz tylko kierunek podpięcia zasilania ( zamieniasz plusss y minusem, do góry i do dołu) można z prostownika nasterować na probe. Powodzenia. https://allegro.pl/listing?string=wiązka drzwi subaru&bmatch=baseline-var-cl-n-dict4-eyesa-bp-uni-1-4-0619
  7. Sykatore

    Gc

    Przelutuj wtyczkę, taki problem to nie problem.
  8. Mojego kolegi silnik stoi u mnie na pokojach. Silnik 1,6 wolny ssak, średnica wyjścia z głowicy 36mm. Wydaje Mnie sieeę, że najistotniejszą kwestią jest powierzchnia okna wylotowego podczas otwarcia zaworu wylotowego. Jest tam największa z możliwych prędkość w całym układzie wylotowym. A czy rura pół metra dalej ma 36 czy 37 jest pomijalna kwestią. I tak wynik obliczeń musowo przypasować, do typo-szeregu wymiarowego (czyli zaokrąglić). Powodzenia.
  9. Sykatore

    Gc

    Tak
  10. Restryktor olejowy do TD04L seryjnie to co miałem w komplecie z seryjną turbiną. Jak dobrze pamiętam była śruba pod połączanie oczkowe M12x1,5 i otworek 2mm olejowy. W Twojej może być M10x1,5, tez takie były. A 1,8 tez powinno działać poprawnie. Idziesz kupujesz śrubę w sklepie rolniczym, lub ze śrubami z piersią około 17 mm i do tokarza wierci otworek w środku około 4mm i 2mm w stronę oczka. Jak by się uprzeć na wiertarce stołowej taż da się zrobić samemu i nie musi być to idealnie w osi obrotu śruby, będzie działało. Pozdrawiam
  11. Spokojnie - przeważnie w instalacji po 01r. europa, na tym kabelku są dwie pary wtyczek. Jedna para jest przy kierowcy w pobliżu OBD. (przeważnie ma dwa konektory, zielone) Druga jest w wiązce głównej w okolicy nagrzewnicy (przeważnie ma jeden konektor, ale widziałem też w innej instalce podwójny, zielne) Teraz wymagane jest by tylko jedna była rozwarta w normalnych warunkach pracy, przeważnie tą przy kierowcy, druga normalnie spięta. Ja miałem do czynienia w trzema wiązkami. Wszędzie tak zastałem.
  12. Tak. W ręcznym - powrót w położenie neutralne szczęki odbywa się dzięki sprężynom, głównie tym pomiędzy szczękami. Te na lince maja za zadanie cofnąć linkę, obecnie linki przeważnie są pokryte teflonem, generuję drastycznie zmniejsza korozyjność układu i znacznie mniejszą siła potrzebna do jej cofnięcia. Mówisz, że masz nowe szczęki, OK. Ale jaką średnicę mają bębny, czy nie są za dużo wytarte, ponieważ przesuwa to miejśce pracy cylinderków i jak te za mocno nadane są w pracę (rozsunięte) to mogą się przycinać podczas ruchu powrotnego. Ale wymycie jest jak najbardziej właściwe. Panie ale o tarczowych to się dowiedz proszę. Gumki osłonowe mają tylko funkcję ochroną przed kurzem itd. Gumki uszczelniające wiadomo mają swoją funkcję. Ruch tarczy może pomóc, ale stąd nie pochodzi główna siła. Przyjmijmy hamujesz do zatrzymania pojazdu. Pojazd zatrzymuję się i wtedy puszczasz heble, skąd jest siłą na cofnięcie klocków ? : ))) By naprawić przydało by się znać zasadę działania : PPP
  13. Panie przeczytałem co napisałeś. Ja myślę, że niewłaściwie szukasz prziiicziiinyyy. Mam takowe Pytanie Proszę Pana: 1) skąd się bierze siła na cofnięcie szczęk hamulcowych od ręcznego. 2) skąd się bierze siła na cofnięcie klocków w hamulcach tarczowych : )))
  14. Rozbierz wszystkie zaciski do zera, wszystko wymyj, nad uszczelniaczami w stronę osłonek kurzowych daj smar silikonowy dedykowany do hebli, od uszczelniaczy do środka tylko posmaruj płynem hamulcowych przy składaniu, by nie zacierać na sucho uszczelnień i pasowań. Ręczny wyluzuj i nie tykaj dźwigni, p- testuj. Z resztą - z cylinderkami od ręcznego zrób tak samo. Tak powinno się traktować hamulce co 3 lata, a przepuszczam, że masz nie czyszczone od nowości. A na forum szukasz zaklęcia do naprawy bezdotykowej. Przy płynach organicznych jeszcze częściej, bo woda higroskopijnie wchodzi w płyn. A płyn stosowany w aucie wyczynowym jest do wymiany po każdym deszczu.
  15. Rezystancja czujnika położenia wału Polazłem do swojego wypiąłem wtyczkę i zmierzyłem sam czujnik: wartość około 2 kiloomy (1,99kOma) Liczyłem że ma mniejszą wartość, ale ok. Najważniejszy czujnik. Bez działającego tego czujnika nie uruchomisz silnika. (ustaw stosowny zakres omomierza, jak masz na pokrętło, chyba że miernik sam dopasowuje zakres. Ok. Jak okaże się że jest zły, czasami trudno go się wyciąga, ma przeważnie osłonkę aluminiową, która się lubi kancerować przy demontażu. Taki czujnik 40 zł na alleDrogo. Tu nie ma co się bać używanego. A rozrusznik rozumiem za kręci za każdym razem, czy się zastanawia. Ale nie zaszkodzi wymienić tulejki ślizgowe, to bardzo mały koszt. Sprawdzić czy są szczotki, czy ogryzki. Z resztą czujnik poleżenia wałka rozrządu ma prawie taką samą rezystancję, nie znam Twojego auta, ale jest to możliwe że go nie ma. To jest sprawa nieistotna w tej chwili. Jakiś link pierwszy z pina dla OBD1: http://wiki.24subaru.ru/index.php/Коды_ошибок_Subaru Faktycznie coś z obwodem startera, ale to chyba nie jest główna prziczinaaa. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...