Jump to content

Sykatore

Użytkownik
  • Content Count

    325
  • Joined

  • Last visited

About Sykatore

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Było brak,
    już jest.

Recent Profile Visitors

780 profile views
  1. Polecam śledzić ten temat uturbienia wollnego ssaka 1,6, masz to samo zadanie tylko odrobinę pojemność większa : Do wymiany na wstępie masz: -Belka przednia - różnica opisane w moim wątku. -Drążek przedni skrętny, inaczej wygięty. -Pompa wspomagania, +++ jeszcze innych 15 punktów, łącznie ze sterowaniem i zrobieniem nowych map. Obserwuj podany link tam będzie opisany cały proces.
  2. A ile taki jeden uszczelniacz kosztuje z 5 zł sztuka w większym sklepie z łożyskami i uszczelnieniami technicznymi. Nawet niech flaszka za dwa. To sam prąd na zasilanie komputera więcej wyniesie przy pisaniu tego posta : PPP
  3. Szukać przekaźnika Ci nie będę bo nie mam na to czasu, wole robić inne rzeczy. Ale Panie wymyśliłem knifaaa na podpięcie dwóch obwodów kierunkowskazów tak by dało się wysterować z jednego styku przekaźnika, by nie upośledzało działania kierunkowskazów w obwodzie z przerywaczem. Czyli zainwestujesz złoty 50 grosików + koszt dwu diodek prostowniczych i gotowe : ) A poradzisz sobie bo lutować widzę, że umiesz. Otóż wystarczy wpiąć diodę zgodnie z przepływem prądy ze styku przekaźnika w stronę gałęzi Lewej i drugą tak samo tylko w gałąź prawą. Z jednego styku przekaźnika wysterujesz dwa obwody kierunkowskazów. Natomiast jak właczysz kierunek zasilanie będzie blokowane złączem diody na styk i zasili tylko stronę, którą włączyłeś. : DDD i już Działa Bierze.
  4. No faktycznie - jest to wyzwanie za piwooo. To dziwne, bo z reguły styk przełączający opiera się w skrajnym położeniu, nie wisi w powietrzu. Przepuszczam, że muszą być dwa niezależne styki przełaczające, połączone w obudowie. Wywal alarm, szkoda prądu. Nie ma czasu na pierdoły. To w takim razie - ładnie zrobiłeś nie ma co psuć. Powodzenia.
  5. Proszę bardzo tu masz 46 stron z Alleee https://allegro.pl/listing?string=przekaźnik 12v&order=m&bmatch=baseline-cl-n-dict-sort-sqm-aut-1-2-0131 Już na pierwszej jest za 1,5 zł https://allegro.pl/oferta/przekaznik-songle-srd-12vdc-12v-10a-250vac-piec-co-6585874042 kluczem jest napięcie zasilające stałe 12 DC, rozstaw nóżek i styk przełączający. Obciążalność styku na poziomie 1 A wystarczy to są 4 żarówki około 20W, + deska kontrolka + na błotniku daje to około 100W, czyli masz prąd na styku około 0.8 Ampera rozbite sterowanie po dwie na styk. Tu masz 10A z pina za 1zł, 50 grosików Proszę się Tak Nie denerwować, tylko dąć coś od siebie jakąś chęć, cokolwiek : PPP Jak podjedziesz do większego sklepu elektronicznego to przepuszczam na półce będzie. : DDD
  6. Dobrze, że sobie poradziłeś - chwali się to. Ale za 2 złote nowy przekaźnik - tak drutować. Jest tego jak mrówkówww na allle drogo, czy w zwykłym sklepie elektronicznym. Wystarczy by miał rozstaw nóżek tan sam i napięcia zasilania cewki 12V. I całkiem inne zadowolenie i poziom naprawy.
  7. Proponuje następujące rozwiązanie: -Kupujesz dwu - tłoczka od jakiegoś merca, opla vectry, omegi 2.0 (cylinderki 35 lub 40mm ). Koszt jednego zacisku to około 15-50 zł -rozkręcasz zacisk na polówki (rozpolawiasz) dorabiasz stalowy, lub nierdzewny (aluminum jak już tylko z twardą formułą , czy dobrej klasy dur) dystans taki, by po skręceniu zacisku, wchodziła wymagana grubość tarczy - montujesz na adapter lub inny sposób Kiedyś to opiszę w moim wątku, już kupiłem brembo dwu-tłok od jakieś emela, po 5 dyszek sztuka. Powiem Wam jak widzę, jak ludzie płacą po 2 tysiące za WRXsowy komplet 4 i 2 tłoczków. Trochę mi ich żal = 4 wypłaty 500+ w błoto : )))
  8. Jak wizualnie wygląda tak samo - Tak. STi, WRX forek, ma wiele powtarzalnych elementów zamiennych. Ja zastosowałem wtryski 440 z forka chyba 02r T do wrx 04r cena 50% mniejsza, natomiast Sti daje pretekst mocy to cena części 100 - 150% w górę : )
  9. Sykatore

    Swap wiązki

    Tak. Zaprasza do mojego wątku tam trochę jest opisane. A chyba na wiosnę będę miał jedną na zbyciu (mam dwie) - kompletną wiązkę jeszcze nie wiem którą ale chyba wrx04r. do GC8.
  10. znaleziono, nieaktualne, nie wszystkie manuale maja RHD.
  11. Wymień tulejki ślizgowe - proponuję, przepuszczam że tam są od nowości nie wymieniane.
  12. Gabaryty te same, różni się instalacja zbiornikowa. Ale można przełożyć frukta, tylko dobrze oczyść i zlej wódka (WD...) śrubki lubią się urywać jak je korozja nad-szamieee. GD ma dodatkowy czujnik ciśnienia w zbiorniku. GC go nie ma. Można zasadzić krótki wężyk paliwo odporny i go zaślepić. Czas działać. Powodzenia.
  13. rozepnij wtyczkę od kabelsów do zbiornika, pod tylną kanapą, lub bezpiecznik od pompy, lub przekaźnik (chyba okolice nóg pasarzera lub nic nie rób z tym, pompa nabije ciśnienia i się wyłączy. Problem jest gdy masz rozpięty układ paliwowy (np: wyciągnięty wtrysk, zdjęty wężyk itd.) Przy dotknięciu kluczyka na zapłon, staruje pompa paliwa i pompuje na świat, a sterownik przez czujnik mierzy, czy ciśnie zostało osiągnięte i tłoczy na świat paliwo. A tz biegasz i szukasz klucza 10, czy 12 na klemę.
  14. Ja rozumiem to co napisałeś tak. Obywatele szukam zacisków: -mniejszych od tych co mam z WRX, czy tam sti. -by dały radę wyhamować zadołowanego tira 25 ton z prędkości 3 paki w sekundę lub dwie. - i by się mieściły w felunięęęę 16 caliiii. Nie masz pojęcia co chcesz i zupełnie nie czujesz tematu. PEACE. Choć byś założył zaciski od TIRA klocek produkcji X, czy od motocykla i klocek produkcji X. Pojazd zahamuję tak samo, tylko klocek od Tira starszy Ci na resztę życia, a od motura skończy się np: po jednym dniu, czy kilku. Podobnie zahamujesz klockiem produkcji x z roweru, ale zapewne skończy się po jednym hamowaniu. Przy założeniu tej samej średnicy tarczy i punktu na średnicy podziałowej działania siły wypadkowej. Zasadnicze pytanie od czego zależy siła i tu Odwieczna zasada stara jak Świat Siła x Ramię. Jak zastaniesz przy tej samej średnicy tarczy, nie wiele ugrasz współczynnikiem tarcie. Wraz z jego wzrostem drastycznie spada trwałość tarcz i klocków. Nawet jak ten parametr wyśrubujesz, musisz wyśrubować tarcie opona - podłoże które drastycznie jest zmienne od podłożą, wilgoci, czystości itd. A siła tarcie (jak pamiętam z podstawówki, a było to dawno temu) zależy od współczynnika przyczepności i nacisku. A nacisk to masa. Jak zchodzisz z masy, to musisz zwiększać powierzchnię styku opony w promieniu dynamicznym (ugięciu opony pod masą) Wtedy rośnie bezwładność. I tak w kółko. Nie możliwe jest jedną zmienną dopracować tak obszerne zagadnie. Z hamulcami wiąże się jeszcze jedno bardzo ciekawe pojęcie Max siła w % która to na przedniej osi może chwilowo dość do wartości około 108% Ale w chwili u ślizgnięcia się koła spada do 80% i nie da się jej odbudować w tym hamowaniu. Przy cywilnym zawieszeniu i przemieszczaniu się środka ciężkości. Z hamulcami są związane pojęcia: -pojemność cieplna -trwałość, niezawodność -siła hamująca -przełożenie hydrauliczne i kilka innych pierdół. Polecam poczytać sobie. Lub dajcie komuś zarobić, bo może być po prostu taniej. Peace
  15. Nad czym Wy płaczecie nad żeliwem z turbiny. Pozwolę sobie nie komentować. Jedz tam, gdzie turbiny regenerują, tylko do dużej firmy. Zagadaj z chłopakami, że chcesz kupić samo żeliwo i zeeee trzy flaszki w kieszeniach musisz mieć. Jak ja sobie aluminium szukałem (muszli zimnej to ze dwa metry sześcienne tego mieli i podobna ilość muszli żeliwnych). Koszt dwie flaszki, taniej niż przesyłka z netu. Albo, jak jesteś pewny dobrego stanu swoich bebechów z turbiny, kup na alle drogo drugą i przełóż żeliwo. A jak tylko Ci się wydaje, że masz dobre bebechy i tego nie sprawdzałeś otatnio, (bo były dobre 5 lat temu) to kup drugą i wrzuć w jamę. : ) Piwo z ciebie.
×
×
  • Create New...