Jump to content

Sykatore

Użytkownik
  • Content Count

    453
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

182 Wspaniały

About Sykatore

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Było brak,
    już jest.

Recent Profile Visitors

1038 profile views
  1. Jak dokupisz fajko cewki, po 01r chyba nie ważne od czego, forek, legaś, impra, mechanicznie montujesz i pasuja P&P bez problemu na głowice DOHC, z lat 99-00 A z resztą swapa, powiem tak NIE WIEM bo ja już mam nauczkę i nie podpowiadam forumowiczom, by nie przewali na mnie odpowiedzialności za swoje, nieudolność, niewiedzę i niewodzenia. Panie rozkładasz schematy ze swojego rocznika, czytasz w necie, szukasz za stodołą. Czytałem że da się to zrobić, ale szczegółów nie znam. Przepuszczam, że trzeba będzie sterować dwoma cewkami (parami) na raz jedna wali pioruna w pracy druga w spalinach, wiadomo na odpowiednich cylindrach. Chyba dopiero po 01r WRXy miały starowanie z kompa na cztery niezależnie osobno. Powodzenia.
  2. Proszę szukać w moim wątku jest to opisane i wykonane, jak kogoś interesi niech dobrze czyta. Są też foty.
  3. Jak się nie mylę w GD z Dccd wielo-frez od strony koła ma chyba 27 frezów dla 5x114,3 z lat 01-04 sti masz 27 frezów ale 5x100 i zwrotnica pasująca do GC8 od 05- do chyba 06 masz 27 frezów zwrotnica stary typ pod gc8 ALE 5x114.3 powyżej 07 i nowsze zwrotnice nie pasują do GC8 i piasta 5x 114,3 wrx miały chyba 24 frezy od strony koła. i mogą być różnice w średnicy uszczelnień przy pół ośkach, szczególnie od strony łożysk piasty. Ale nie znam terminologii stosowanych wymiarów.
  4. Ok, masz rację jest sterownik pompy paliwa. Ale główne zasilanie do pompy idzie z Batekterii, następnie bezpieczniki itd. następnie przekaźnik pompy, następnie na kontroler i na pampę. Peace.
  5. : ) Po przeczytaniu posta niżej, już nie nie piszę, nie znam się.
  6. Fioletowy podświetlanie, wygląda jak pod jakiś przełącznik, czarny masa - standard. Reszta sobie ustalcie do czego idą funkcje. A zaspokoicie swoją ciekawość. I po tych słowach nikt więcej tego nie dotknie, bo trzeba samemu pogłówkować. Lub poszukać po kolorze kabli na schemacie.
  7. Sykatore

    Brak iskry

    nie przywiązuj się dokładnie do rocznika produkcji, czasami w jednym roku kalendarzowym zbyły dwie wersje. Lub w innym kraju z którego pochodzi auto samochód był młodszy lub starszy modelowo. Tu masz fajny schemat: http://ken-gilbert.com/wrx/mans/pre97/WiringDiag.pdf zaczerpnięty z stąd: http://ken-gilbert.com/impreza-manuals Poszukaj tam pełnego manuala w jednym PDFie ma powyżej 3000stron. Komplet, mechanika, silnik, napęd, buda itd.
  8. Sykatore

    Brak iskry

    Chyba zacznę dawać korki przez internet z instalacji: DDD. Nie ma czasu na pierdoły. Ja się nic od nikogo nie mogłem dowiedzieć w sprawie kabli, albo nikt w okolicy nie kumał tematu, albo wieszzzz , tanio skóry miś nie sprzeda. O zleceniu jakiemuś elektrykowi - zapomnij oni ściśle kalkulują czas za daną naprawę do zarobionych pieniążków. By tego ktoś się podjął to chyba musi być fanatyk marki subaru. D By dłubać kilka dni, pewnie wolał by wymienić 100 żarówek po 10zł Nie masz wyjścia musisz obczaić te schematy, w brew pozorom nie są trudne. 1) kolory kabli to litery (przeważnie skróty z angielskiego) 2) każda strona w manualu to przeważnie jedna funkcja np: Światła pozycyjne, albo układ rozrusznika, instalacja zbiornika paliwa itd. 3) musisz rozróżniać na schematach wtyczki od gniazda. A wszystkie numery pinów są podawane dla wtyczki. Bez względu czy widzisz gniazdo, czy wtyczkę. 4) Dużo cierpliwości, wyrabiaj w miedzy czasie sobie ją na rybach itd. 5) Wszytkie te pierdoły co ja się tu produkuje, są opisane na początku manuala, zakładka WIRING 555 ) A primo to pobierz sobie w końcu manuala. http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/--Old Models--/ http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/ np, cześć elektryczna do 99. http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/1999/Service Manual/Wiring Diagrams.pdf
  9. Sykatore

    Brak iskry

    Ten element jest zabudowany na prawym błotniku, na blaszce z pakietem czujników (czujnik ciśnienia, 2x elektrozawór -selenoidy i coś tam jeszcze) Nie dochodziłem jaką ma funkcję. Szkoda czasu na gdybanie, nawet jak się dowiesz, to jak wykorzystasz tą informację - zaspokoisz tylko ciekawość. A jak naprawdę bardzo Cię to nurtuję to przejrzyj schematy ssaka z manual servis. Proponuję bardziej skupić się na GT, to jest celem. A z tą pompą to mnie zagiąłeś, bardzo dziwne zachowanie. Proponuję byś podpiąć całą wiązkę z kompletu, szczególnie tą tylną i co idzie do zbiornika. Jest kilka wersji wiązek zbiornikowych. Sprawdź też uzbrojenie pinów z gnieździe na baku (z pompy) Powiedz mi czy obczaiłeś jak korzystać ze schematów z serwisów-ki. Czy np: jesteś w stanie odnaleźć uzbrojenie wtyczek i kolory kabli w wiązce zbiornikowej ? Które to kable do pompy (najgrubsze), które to kable na czujnik poziomu paliwa itd.
  10. Mam takowe zapytanie do szanownego grona. Interesuje mnie Duży Katalog skrzyń 5MT, 6MT, ale nie siedem stron, czy cztery i innych subarowych. Do wszelkich modeli imprez, forków, leganów itd. - do wszystkich modeli subaru, bo w wielu przypadkach skrzynia są kompatybilne miedzy rożnymi medalami. Transmission pdf. https://www.rallispec.com/downloads/Transmission ID Chart_Public.pdf https://atracom.blob.core.windows.net/webinars/import/subaru_lineartronic_cvt_introduction.pdf https://atracom.blob.core.windows.net/webinars/import/subaru_lineartronic_cvt_introduction.pdf http://www.voisin.ch/subaru/docs_techniques/2008_impreza_wrx_&_sti_manuel_atelier/wrx/wrx_transmission/5mt_manual_trans_&_diff.pdf http://subaruport.ru/for3/for3_trans_3.pdf https://www.edreillysubaru.com/subaru-cvt-transmission.htm
  11. Sykatore

    Brak iskry

    Standardowa procedura, przekręcasz zapłon, pompa odpala się nabija ciśnienie paliwa w listwy paliwowe (nie pamiętam dokładnie wartości dla GC, ale to było chyba około 2 bar) i przechodzi w stan uśpienia. Jak odpalasz silnik i ów cienienie spadnie, pompa podejmuje pracę i uzupełnia rozpływy paliwa, lub pracuje ciągle, a naddatek powyżej regulatora ciśnienia paliwa, spływa do zbiornika. W nowszych modelach po 01r jest tak samo, tylko wartość ciśnienia jest na poziomie 3 bary.
  12. Sykatore

    Brak iskry

    jedne kręci rozrusznikiem tak jak do odpalenia, a drugi nasłuchuje (czy dotykiem palcymaaa wyczuje drobne drgnięcia) czy wtryski wydaja ciche klikanie. Weż sobie na krótko dotknij zasilaniem z akumulatora wtryskiwacz, tak cyk cyk i już będziesz wiedział : PPP To ważna informacja, czy układ paliwowy działa. Jak tak by było przechodzimy dalej, szukamy iskry.
  13. Sykatore

    Brak iskry

    czyli punkty są dobre, tak powinno być do tej wiązki. Ja poszukam jeszcze tej cewki, może niezgodność tu występuje. Czyli rozumiem, że wtryski masz działające. Brakuje tylko sterowania iskrą.
  14. Sykatore

    Brak iskry

    Opowiadaj co ustaliłeś.
  15. Masz kostki - ratuj ją poprzez lutowanie, dostanie takiej wiązki graniczy z cudem. Jak trafisz to pewnie cena będzie zaporowa za JDM.
×
×
  • Create New...