Jump to content

Sykatore

Użytkownik
  • Content Count

    580
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

832 Wspaniały

About Sykatore

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Jest Impreza. Jest Zabawa.

Recent Profile Visitors

1436 profile views
  1. Jeżeli sam nie robisz, tylko zlecasz stadu pseudo mechaników i elektryków. To powiem tak, zmień ich, bo te serwisy nie są tak dobrzy jak im się wydaje. Takie warsztaty wola zmienić 100 żarówek w 100 autach i na każdym zarobią po 10zł niż szukać pół dnia czy dłużej w wiązce w kablach i zarobić na tym 100. Czyta kalkulacja. A jeszcze po kimś szukać. Jakieś ślepe kable i inne wydumy. A po drugie nie zawracajcie mi głowy w takich sprawach by Wam powiedzieć jak się dzwoni kable z jednego obwodu, żaróweczką i akumulatorem. Nie jestem znachorem na odl
  2. Jeszcze jedna sprawa, Kolory kabli uzbrojone we wtyczkach europa i anglia różnią się. Instalacje bardzo łatwo rozpoznać, bierzesz jakąś większą wtyczkę kabinową i porównujesz kolory pierwszych trzech pinów i masz zgodność z jedną wersja schematów RHD lub LHD Jak Jak interesuję mogę opisać jak zrobić swapa z anglika na europę, ale musisz nauczyć się poruszać po schematach. Inaczej to nie ma sensu. Przerobienie wiązki z anola na europę to jakieś 2 tygodnie posiedzieć wieczorami, jak by tak na pełen etat to bite 4 dni. Powodzenia. Tu wlazłęm w imprezę:
  3. Witam Podaje Ci linki: http://www.wrxinfo.com/service_manuals/ http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/ Poszukaj z linków powyżej dokładnie twojego rocznika czyli szukasz Manual servis, koniecznie PDF i model i rok. Pobierasz na kompa różne są serwisów-ki, ale w nagłówkach części elektrycznej (wiring) masz opisy: LHD wersja z kierownica po lewej - np: europa, amaryka Tu uważaj bo kable RHD wersja angielska, kierownica po prawej Sti wiadomo są jeszcze SOHC i DOHC potocznie zwane wolne ssaki i Turbo Zasad zniczy schemat podpi
  4. Przyznaje masz rację. Kluczem tu była długość przewodów sond. Robione do forka kolegi, nie chciał ciąć wiązki, wersja wtyczek sondy jest rzadko spotykane na przedłużaczach (6 pin). Zakupione był przedłużacz, ale niestety tylko 4 pinowe. A wiadomo zawsze można zrobić lepiej, ale wiąże się kosztami. I przecież zawsze można poprawić, czy zrobić inaczej temat jest otwarty. Nic nie stoi na przeszkodzie, wkręcić w te gniazda zwykłe korki M18x1.5 i wywiercić jamu i wspawać nakrętką z rolnika M18x1,5 w innym miejscu, to chwila roboty. Tylko oby życia starczyło.
  5. To DOHC wolny ssak z podwójnymi walkami na głowicach i on ma pompę taką jak w turbo. Z resztą te pompy wody są podmieniane P&P. Opisane w moim wątku.
  6. Pacjent chyba 2006 SG2.0X ssak, pod bulgotnicę. Występy gościnne dla Pawła, robót swoich w h... (dużo) ale przekonał mnie by zrobić mu tą fantazję rurową. Dwa dobre popołudnia się zeszło. Wykorzystano fragment kolektora turbo, fragment dorobiono i środkowy uległ skróceniu, flasz dorobiono. Druga sonda oszukana, przez kawałek mosiądzu : ) Mocowanie sandy labagiii to dwie nakrętki kupione w sklepie ze śrubami M18x1,5. Ori środek i kolektor trafił na półkę. Dźwięk jeszcze mocno tłamsi końcowy komorowy, ale to już sam ma szukać Złotego Grala. Szeroka flansz - wersja Zrób
  7. I nastała Trzecia Niedziela, Trzeciego miesiąca 21 Wieku, Roku Pańskiego Dwudziestego Pierwszego https://www.facebook.com/photo?fbid=3674703842585159&set=pcb.1837302436437701 Białe pojechało się spotkać z kolorowymi świnkami, bez podtekstów rasistowskich. W rzeczy samej : ) Do Jasnej Anielki : P
  8. Nie zakujesz zakówarką za około 70 - 150zł przewodu stalowego, potrzebna jest zakówarka za około 800zł. Akcja motyką na księżyc. Nie polecam kupować na jedną akcję. Przewód stalowy wysuwa się z mocowania tanich zakówarek jak działa siła spęczająca gniazdo przewodu. Musi być tej klasy: https://etomnar.pl/pl/p/Zestaw-do-zarabiania-przewodow-hamulcowych/11829?utm_source=shoper&utm_medium=shoper-cpc&utm_campaign=shoper-kampanie-google&shop_campaign=5242534745&gclid=Cj0KCQiA3Y-ABhCnARIsAKYDH7s-FunB6t6iBDKeqKApFLvaamWVnMwSdrPWioFHQknuxroGZXCRe6IaAiCKEA
  9. Witam. Tu dźwięk po montażu tego z foto do 2.0 SOHC +_upp+ wydumowe połączenie na dwóch kolanach (szykujemy miejsce na turbo, opis w moim wątku) + cały wydech seria z turbo z katami i nierdzewny końcowy na przelocie. Głos 005.m4a
  10. NTN - bdb. Bardzo ważny jest montaż, by prasą nie zrobić odcisków na elementach łożyska (typu bieżnia - wałek) Już dwa razy spotkam takie przypadki, 1) że na wałku były ślady po doparciu prasą, praktycznie na wszystkich wałkach w jednej sztuce łozyska. 2) lub wyszczypany brzeg na chyba trzech wałkach w jednym łozysku, a rozebrałem w sumie tylko 12 sztuk piasta/zwrotnica subaru, na swoje potrzeby.
  11. Cicho tu jakoś. Okoliczne świnki często spotykają się na Lubelskich Klasykach Nocą pod Areną w każdy czwartek po 20.00 (w sezonie wiosna, lato, jesień) Czasami w trzecią niedzielę miesiąca około siedemnastej Info jest zamieszczany tu: SUBARU grupa Lubelskie https://www.facebook.com/groups/849496385218316/ https://www.facebook.com/SubaruLifestylePL/
  12. Panie idź do pierwszego sklepu rolniczego, czy jakiegoś motoryzacyjnego i kup podkładkę miedzianą fi 10 do turbiny TD04L - koszt 1 złocisz. To są tak wielki pieniądze, że byś kupił sobie fi 10, 12, 14 i NIE zadawał tak śmiesznych pytań. A na to połączenie idą dwie, a przed montażem wygrzej nad gazem, lub samą zapalniczką wystarczy, na kolor wiśniowy i do wolnego stygnięcia.
  13. być może przed 98r było inaczej.
  14. Koło na wał główny pasuje P&P koła ssące wałka rozrządu, nie przełożysz z głowicy GC do GD ma odrobinę inne wymiary osadzenia. Wtyczki z czujników położenia, w niektórych rocznikach mają z innej strony języczki, wystarczy usunąć te co są w kolizji. Czujniki działają tak samo.
×
×
  • Create New...