Skocz do zawartości

Sykatore

Użytkownik
  • Zawartość

    294
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Sykatore

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Było brak,
    już jest.

Ostatnie wizyty

731 wyświetleń profilu
  1. Sykatore

    Pomiar kompresji cylindrów, kilka pytań

    rozepnij wtyczkę od kabelsów do zbiornika, pod tylną kanapą, lub bezpiecznik od pompy, lub przekaźnik (chyba okolice nóg pasarzera lub nic nie rób z tym, pompa nabije ciśnienia i się wyłączy. Problem jest gdy masz rozpięty układ paliwowy (np: wyciągnięty wtrysk, zdjęty wężyk itd.) Przy dotknięciu kluczyka na zapłon, staruje pompa paliwa i pompuje na świat, a sterownik przez czujnik mierzy, czy ciśnie zostało osiągnięte i tłoczy na świat paliwo. A tz biegasz i szukasz klucza 10, czy 12 na klemę.
  2. Ja rozumiem to co napisałeś tak. Obywatele szukam zacisków: -mniejszych od tych co mam z WRX, czy tam sti. -by dały radę wyhamować zadołowanego tira 25 ton z prędkości 3 paki w sekundę lub dwie. - i by się mieściły w felunięęęę 16 caliiii. Nie masz pojęcia co chcesz i zupełnie nie czujesz tematu. PEACE. Choć byś założył zaciski od TIRA klocek produkcji X, czy od motocykla i klocek produkcji X. Pojazd zahamuję tak samo, tylko klocek od Tira starszy Ci na resztę życia, a od motura skończy się np: po jednym dniu, czy kilku. Podobnie zahamujesz klockiem produkcji x z roweru, ale zapewne skończy się po jednym hamowaniu. Przy założeniu tej samej średnicy tarczy i punktu na średnicy podziałowej działania siły wypadkowej. Zasadnicze pytanie od czego zależy siła i tu Odwieczna zasada stara jak Świat Siła x Ramię. Jak zastaniesz przy tej samej średnicy tarczy, nie wiele ugrasz współczynnikiem tarcie. Wraz z jego wzrostem drastycznie spada trwałość tarcz i klocków. Nawet jak ten parametr wyśrubujesz, musisz wyśrubować tarcie opona - podłoże które drastycznie jest zmienne od podłożą, wilgoci, czystości itd. A siła tarcie (jak pamiętam z podstawówki, a było to dawno temu) zależy od współczynnika przyczepności i nacisku. A nacisk to masa. Jak zchodzisz z masy, to musisz zwiększać powierzchnię styku opony w promieniu dynamicznym (ugięciu opony pod masą) Wtedy rośnie bezwładność. I tak w kółko. Nie możliwe jest jedną zmienną dopracować tak obszerne zagadnie. Z hamulcami wiąże się jeszcze jedno bardzo ciekawe pojęcie Max siła w % która to na przedniej osi może chwilowo dość do wartości około 108% Ale w chwili u ślizgnięcia się koła spada do 80% i nie da się jej odbudować w tym hamowaniu. Przy cywilnym zawieszeniu i przemieszczaniu się środka ciężkości. Z hamulcami są związane pojęcia: -pojemność cieplna -trwałość, niezawodność -siła hamująca -przełożenie hydrauliczne i kilka innych pierdół. Polecam poczytać sobie. Lub dajcie komuś zarobić, bo może być po prostu taniej. Peace
  3. Sykatore

    Poszukuję Turbine wrx sti 300km

    Nad czym Wy płaczecie nad żeliwem z turbiny. Pozwolę sobie nie komentować. Jedz tam, gdzie turbiny regenerują, tylko do dużej firmy. Zagadaj z chłopakami, że chcesz kupić samo żeliwo i zeeee trzy flaszki w kieszeniach musisz mieć. Jak ja sobie aluminium szukałem (muszli zimnej to ze dwa metry sześcienne tego mieli i podobna ilość muszli żeliwnych). Koszt dwie flaszki, taniej niż przesyłka z netu. Albo, jak jesteś pewny dobrego stanu swoich bebechów z turbiny, kup na alle drogo drugą i przełóż żeliwo. A jak tylko Ci się wydaje, że masz dobre bebechy i tego nie sprawdzałeś otatnio, (bo były dobre 5 lat temu) to kup drugą i wrzuć w jamę. : ) Piwo z ciebie.
  4. Sykatore

    Regeneracja przekładni kierowniczej

    Jak macie szlifierkę do wałków, lub do niej dostęp i spotkałeś się choć raz z wymianą uszczelnień siłowników hydraulicznych, to możesz zrobić sam. Co prawda można wymienić uszczelnienia i może to się udać, najlepiej pomierzyć jak będzie na stole, by daremnie nie robić. Będziesz miał elastycznie uszczelnianie nie zdrewniałe z czasu. Natomiast jak po takiej akcji, dalej cieczeee siłownik wspomagania - przeważnie najmocniej jest wytarte tłoczysko w środkowej części, bo tam najwięcej pracują - punkt zerowy (początkowy) pracy. Szlifuje się, daje się stosownie większe uszczelnienia i składa puzzle. I proszę Was bardzo nie komentujcie ceny jak nie macie pojęcie o zakresie naprawy. Faktycznie często jak masz zgonaaaa, bardziej opłaca się kupić druga maglownicę. Peace
  5. Sykatore

    Jakie śruby do przewodów hamulcowych subaru imreza n/a

    Standardowy gwint i standardowa śruba do układu hamulcowego, występuje: w samochody osobowe, terenowe, motocykle. Na auto złomie za jedno piwo kupisz tego z kilogram. Oczywiście jeśli masz odwagę się pobrudzić przy czyszczeniu do montażu. Jak nie masz odwagi to zostaje Ci serwis, ASO itp. itd. i przepuszczam 10 piffff za jedna śrubę.
  6. Sykatore

    Potrzebuję schemat bądź zdjęcie wtyczki elektrycznych szyb

    Polecam Ci kup sobie probówkę na 12v najlepiej z ostry dzióbkiem, może być najtańsza, do szukania, czy ustalenia prądu jest rewelacyjna sam mam już dwie sztuki, bardzo usprawniły mi szukanie obecności prądu.np: https://allegro.pl/listing?string=próbówka 12v&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-wp-aut-1-2-0328 a chodzi mi B225 pin 14 a masą - zasilanie cewki przekaźnika pin 17 z masą - zasilanie styku roboczego A i czarne przekaźniki maja języczek zabezpieczający (podobny jak w kostce tylko mniejszy), ale nie wszystkie, jak zauważyłem. No i sprawdź sobie ten silniczek od szyby małym prostownikiem, czy nawet z akumulatora ,można. Pozdrawiam
  7. Sykatore

    Potrzebuję schemat bądź zdjęcie wtyczki elektrycznych szyb

    Pany, dlaczego wszyscy czekają by ktoś im wskazał palcem. Ja mam swoich schematów dużo, Mi wystarczy rozrywek, bo ja używam z trzech schematów z roczników buda 01wrx, 98gc8 i 03 us i 04. To jest naprawdę niezły młyn. Nie chcę się wdrażać w kolejne tematy. Masz miernik, to sprawdź sobie czy przychodzi Ci zasilanie B225 pin 14 i 17 styk sterujący i wykonawczy przekaźnika. Do wpięcia miernika w kostki użyj zwykłej igły do szycie, bo wielkości styków w kostkach jest bardzo mała przestrzeń, jednynie co przekaźniki maja standardowe konektory. Tą puszkę masz pod kierownicą chyba. Jak przychodzi zasilnie to bezpiecznik dobry. Taka cienka obudowa przy bezpiecznikach w kabinie - możesz podmienić przekaźniki miejscami - ale to nie przżżżiczinna. Ponieważ tam nie doszła Ci woda z myjni, chyba że myłeś myjka środek auta, to przepraszam : ) Teraz czy uszczelka przy szybie ma prawo puścić wodę do drzwi - tak, szukaj w samych drzwiach.
  8. Sykatore

    Potrzebuję schemat bądź zdjęcie wtyczki elektrycznych szyb

    Ta kostka na foto jak się nie mylę idzie na sterowanie szybami. Zatem wypnij (rozłącz czarna wtyczkę od silnika napędu mechanizmu szyb, chyba D13, lub D3) z drzwi co nie działają te szyby. Ma dwa piny i podepnij do nich na krótko 12V ( ze zwykłego prostownika na min. zakresie) CYK CYK. i zobaczysz czy się ruszy szyba. Bez względu na to czy usłyszysz ciche kliknięcie mikro wyłącznika, lub szyba powinna się ruszyć. Jak się nie ruszy podłącz odwrotnie bieguny i CYK CYK. Jak te kombinację nie będą działać to silnik mechanizmu szyb do wymiany. Jak szyba się ruszy, to ok masz albo uszkodzony wyłącznik do sterowania, albo zasilanie nie dochodzi (bezpiecznik) lub połączenia na kablach, kostkach zaśniedziałe.
  9. Sykatore

    Potrzebuję schemat bądź zdjęcie wtyczki elektrycznych szyb

    Porównajcie ilość pasków: bardzo często jest jeden, A są i dwa na jednym Natomiast w opisie figurują tak samo np jako:LR
  10. Sykatore

    Potrzebuję schemat bądź zdjęcie wtyczki elektrycznych szyb

    Szukaj kolejnej strony z tą wtyczką. Ciekawe czy będzie działać ? Już jest dobrze - kolory się zgadzają. Zatem brakuję jeszcze jednego schematu.
  11. Sykatore

    Potrzebuję schemat bądź zdjęcie wtyczki elektrycznych szyb

    OK. Po kolei: czy wiesz jak odczytać kolory z kabli? są one oznaczane z angielskiego w kółeczkach przy wtyczce np ostatni schemacie masz d7 pod kostką -pin 10 w kółeczku LY (otwórz serwisów-kę na początku jet tam tabela kolorów kabli, bo są oznaczenia z anglika lub umownie LY niebiesko żółty, czyli podstawowy kolor kabla to niebieski z żółtym paskiem. -pin 11 GY green Yellow analogicznie. 1)Sprawdź czy uwolnione kable pokrywają się z kolorami przypisanymi do wtyczki B7 na schemacie. Main - to od strony kierowcy. switch - włącznik sterujący Z tego schematu mamy piny: 1 L niebieski 2 LR niebiesko czerwony 6 B czarny 8 BL czarno niebieski 9 RY czerwono niebieski 10 LY niebiesko zółty 11 GY zielono żłóty 13 GR zielono czerwony 15 GW zielono biały 16 LW niebiesko biały reszty nie ma na tych schematach są na innych stronach Wtyczka na schematach jest rozbita na obwody musisz zrozumieć metodę zapisu i wszystko stanie się proste Nie wiem czy się nie pomyliłeś. Ponieważ wtyczka D7 z tego co pamiętam jest zabezpieczona specjalną zworą plastikową wciskaną. ale nie znam tej instalacji mogły być zmiany, względem starszych wersji. Zajrzyj do mego wątku tam było o zabezpieczaniach wtyczek.
  12. Sykatore

    Potrzebuję schemat bądź zdjęcie wtyczki elektrycznych szyb

    Jaja sobie robicie, czy jesteście leniwi. By ktoś rozbierał tapicerkę by zrobić Wam fotę wtyczki. Bo Wam się nie chce otworzyć schematu. Pobrać sobie proszę z netu Manual Servis. pdf. (linki były na forum, cała gama produkcyjna marki subaru, poszukać w wyszukiwarce) z właściwego rocznika co was interesuję. Ściągacie. Często trzeba rozpakować jakimś rarem itp. Otwieracie zakładkę Wiring, tam będzie zapewne spis treści ze schematami door, schematy do lusterek, zamków, szyb itd. I wtykacie właściwe kable we właściwe miejsca. Piny są opisane w poziomach od lewej, jak wtyczka trzymasz stykami do siebie, z zapadką do góry. Wszystko tam jest wyjaśnione na wstępie. Powodzenia.
  13. Sykatore

    wydech H&S impreza

    Popieram poprzedników. Wydaję Ci się Panie, że jesteś cwańszy od samego siebie : ,,No to papa
  14. Sykatore

    Chlapacze Impreza Kombi '07

    Po mojemu. Powinny być zamontowane śrubki lub wkręty nierdzewne. W niedługiej przyszłości zrobią się zacieki z rdzy od wkrętów mocujących, bo są zamontowane w przestrzeni nanoszenia wody z roztworami różnej chemii przez koło (siarki, sole itp). Jeszcze na czarnym nie będzie tego tak mocno widać, ale na czerwonym będzie, kwestia czasu, może rok może dwa Koszt 10 śrubek jest śmieszny, a praca montażowa ta sama.
  15. Sykatore

    Niskie napięcie ładowania akumulatora

    Oczyścić dobrze szczotką, lub glanc papierem, następnie posmarować wazeliną bez kwasową klemy. Jak nie masz bez, może być też kosmetyczna, ale wazelina. Sprawdzić połączenia zaciskowe (prasowane) kabli prądowych, czy nie widać tam śniedzi, lub utlenionej miedzi (korozji) Jak Kolega wspomniał wyżej, sprawdzić połączenia mas do blaszki karoserii i silnika.
×