Jump to content

biedron

Nowy
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About biedron

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Katowice
  • Auto
    Forester SG 2.5 XT

Recent Profile Visitors

151 profile views
  1. zobaczymy jak to pojedzie, nie ma co osądzać. Ceny takie jak się spodziewałem. Wersja Exclusive Navi bardzo fajnie wyposażona. Czekamy na dostawy!
  2. Pozdrawiam czarnego forestera I, spotkanego dziś pod mck w Katowicach. Czarny na złotych felgach wygląda przekozacko
  3. Ja mam płytę ale ona nic nie zmienia. W 2006 roku nie było Polskich map czy masz płytę czy nie. Nawigacja lokalizuje pojazd ale nie nanosi go na żadną mapę.
  4. Panowie, Akcja Zima się już skończyła: https://www.subaru.pl/news_20181102_483.html W tej chwili, przynajmniej teoretycznie nie ma już opon w cenie rocznika 2018.
  5. Ja mam płytę ale i tak o dupe to wszystko bo nie ma polskiej mapy...:/
  6. jechałem sam ale miałem też okazję jechać w pięć osób - jest ok demówka będzie nie wiele tańsza niż nowy więc nie wiem czy jest sens szukać takiego, co do katowania samochodu - ten silnik jest pancerny - mniejsza moc za to ciężko go skatować
  7. No i jestem po teście 1.6 na trasie - przepraszam za zwłokę ale poniedziałek okazał się ciężkim dniem. Trasa z Katowic do Żywca - około 90 km w jedną stronę, przy czym trzeba zaznaczyć, że połowa to droga z Katowic do Bielska (dwa pasy ale ograniczenie do 70km/h częste światła, zatrzymywanie się, ruszanie dość duży ruch) a druga połowa to nowa droga z Bielska do Żywca (praktycznie autostrada, ruch bezkolizyjny). Drogę do Żywca jechałem na ciężkiej nodze, tzn prędkość przelotowa w okolicach 140/150 km/h do tego testy systemu Eye-Sight (trzymanie się samochodu przed nami, odbijanie kierownicą itp.), sprawdzanie prędkości maksymalnej. Drogę z powrotem jechałem w bardzo ciężkich warunkach atmosferycznych - ciemno, ulewny deszcz itp. co wiązało się z prędkością rzędu 90-120 km/h. Jeśli chodzi o spalanie to jadąc do żywca samochód pokazywał spalanie na poziomie 10.4L (nie oszczędzałem go a poważnie potrafię mieć ciężka nogę), z powrotem spalanie na poziomie 7.2L. Należy też pamiętać, że samochód w momencie wyjazdu miał przejechane około 50 km, co wiążę się z tym że nie był ani trochę dotarty. Podejrzewam, że po przejechaniu pierwszych 4000/5000 km wartości te spadną o około litr na 100 km. Jeżeli chodzi o to co Was zapewne najbardziej interesuję - dynamikę to muszę przyznać, że jest dużo lepiej niż się spodziewałem. Do prędkości 100-120 km/h samochód jedzie bardzo fajnie, powyżej 120km/h jest już delikatnie gorzej, jednak do około 150km/h nie mamy na co narzekać. Powyżej tej prędkości zaczyna trochę mulić, jednak pamiętajmy cały czas o tym iż jest to 1.6 Dynamika w zakresach 60-100 km/h - bardzo dobrze, 100-130 km/h też całkiem nieźle. Jeżeli chcemy sprawnie przyspieszyć, samochód ma tendencje do wycia (sprawnie tzn. gaz do dechy), jednak jak już osiągnie prędkość jaką chcemy uzyskać - odpuszczamy delikatnie gaz i stabilizuje obroty. W Żywcu i okolicach trochę miasta, trochę górek - do prędkości 80/90 km/h jeśli ktoś nie jeździł dużo 2.0 156 to nie zauważy żadnej różnicy. Nie bać się tego silnika tylko testować - świetny samochód - pełnoprawne Subaru z krwi i kości a do tego spalanie na poziomie 7L Dla uzupełnienia - prędkość maksymalna 175 km/h, Eye-Sight jest genialny a radość z pewności prowadzenia podczas naprawdę złych warunków atmosferycznych, gdy ośki jadą prawym pasem 80 km/h drżąc o życie jest nie do zastąpienia LOVE IT
  8. Witam szanowne grono, mam w tej chwili możliwość testowania XV z motorem 1.6, wcześniej robiłem to z sinikiem 2.0. Różnica jest i nie ma co do tego wątpliwości, jednak w normalnym użytkowaniu 1.6 też spisuje się bez zarzutu. Wszystko zależy od umiejętnej obsługi skrzyni CVT. 1.6 przy dodaniu na maksa gazu wchodzi momentalnie na wysokie obroty a samochód jedzie powiedzmy przyzwoicie. Należy jednak mieć na uwadze, że umiejętne posługiwanie się pedałem gazu (tak jak Pertyn wspominał 40%/50%), sprawia że samochód jedzie tak samo a jednak nie ma denerwującego wycia silnika. CVT jest świetne jeżeli nauczymy się tym jeździć, tzn. 50% gazu, osiągamy pewną prędkość i i delikatnie odpuszczamy gaz co powoduje, że samochód stabilizuje obroty. Szczerze mówiąc byłem bardzo sceptycznie nastawiony do silnika 1.6 i biję się w pierś - nie słusznie skazywałem go na porażkę. XV z 4x4 SAWD, prześwitem 22cm, CVT i systemem Eye-Sight (który jest genialny), kosztuje w średniej wersji około 95 000 PLN i jest to cena bezkonkurencyjna na rynku. Samochody w ten sposób doposażone, niższej klasy będą kosztowały podobnie lub nawet nie co drożej, a porównywalnej klasy będą dużo dużo droższe. Dziś mały test na trasie - zobaczymy jak się spisze.... Na razie duży plus
  9. Witam, ja też na forum od jakiegoś czasu, wypada się przywitać. Prywatnie Impreza GF N/A ale mam dość dużo doczynienia z nowymi Subarakami, pozdroooo
  10. W OBK 2016 nie było seryjnie doświetlania zakrętów, chyba że dołożone przez Ciebie na halogenach. Pojawiło się dopiero w MY18
  11. uważasz, że samochód przyjechał na źle wyważonych oponach? i każdy kolejny który przyjeżdża z fabryki ma źle wyważone opony?
  12. Dziś weryfikowałem na nowym samochodzie demonstracyjnym - Klient zgłaszał to samo tzn., wibracje od mniej więcej 120-140 km/h. W nowym samochodzie 2018 z przebiegiem 166km, na seryjnych oponach jest to samo, okazuję się, że chyba "ten typ tak ma"
  13. Byłem w garażu znowu, wyciągnąłem filtr powietrza i widać wyraźnie spaliny które lecą z niego jak się próbuje odpalić. Miał tak ktoś? Byłem na wstępnej diagnozie, nie jest ona po mojej myśli - mechanik twierdzi, że cofa silnik a to się wiąże z... przestawieniem/zerwaniem rozrządu. CO myślicie szukać innej diagnozy czy sprawdzać rozrząd?
  14. Jestem z Katowic, najgorzej, że odłączyłem mu akumulator na jeden dzień jak już nie palił i teraz nie wyskakują mi żadne błędy, tzn, check miga jednostajnie :/
  15. Witam, pacjent impreza gf n/a. Po wizycie na myjni odpalił dwa razy normalnie po czym postał 40 minut, kręci, silnik tak jakby łapał ale zaraz gaśnie. Nie wchodzą obroty tylko dwa razy zabulgocze i gaśnie, mimo dawania gazu... pomoże ktoś?
×
×
  • Create New...