Jump to content

McSudi

Użytkownik
  • Content Count

    176
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

45 Dobry

About McSudi

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 10/26/1985

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    OBK MY18 2.5 CVT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podzielam zdanie @Michał W. w kwestii Skody. A jeśli cena nowego OBK będzie na max poziomie 230 tyś, bo więcej to już raczej będzie przegięcie to tylko Volvo V90CC pozostaje jako alternatywa, a tu już mała różnica w cenie.
  2. Akurat to dostałem jako zastępcze, bo wcześniejszy Koraq był za mały na moje potrzeby. Co do ceny to pojęcia nie mam, ale skoro używane z tego rocznika z symbolicznym przebiegiem kosztuje ponad 100K to zakładam, że 120 tyś pln musiało być.
  3. Akurat tak się składa, że od kilku tygodni ujeżdżam Skodę Superb MY19 z "najlepszym" silnikiem - 1.4 TSI o mocy 150KM i do tego w manualu i zaprawdę zastanawiam się jak można pójść do salonu i będąc w pełni świadomym w tych pieniądzach kupić ten model. Pomijając fakt silnika, bo pewnie w 2.0TSI doznania z jazdy są dużo lepsze to całokształt odbieram bardzo negatywnie. Fotele mało wygodne, ciężko uzyskać dogodną pozycję za kierownicą, przemieszczanie się na dłuższych trasach drogami lokalnymi jest dla mnie męczarnią, lusterka boczne jakieś takie małe z kiepską widocznością, jakość wnętrza niby
  4. Czyli nie dość, że Skoda lepsza od Subaru to jeszcze tańsza ?!
  5. W to akurat nie wątpię . Jeśli auto nie pozostanie w rodzinie, bo już i takie deklaracje kilka tygodni temu słyszałem, to z pewnością będę się odzywał. Natomiast nie nastąpi to szybciej niż styczeń/luty kiedy to organoleptycznie będę mógł przetestować jazdę w pełnym już składzie.
  6. Dlatego też pozwoliłem go sobie zamieścić w wątku, bo także mam zamiar się bliżej przyjrzeć tej Toyocie jak i Land Cruserowi
  7. Wiem, że wątek dotyczy alternatyw do Outbacka, a że już chyba wszystkie możliwe podniesione kombi zostały wymienione to myślę, że ciekawą opcją może być Toyota Highlander, która niebawem pojawi się w polskich salonach. Wymiarowo nieco dłuższa, szersza i wyższa od OBK, większy rozstaw osi, natomiast prześwit na podobnym poziomie - 200mm, z tym że Highlander to auto 7 osobowe. Nie wiem jak sprawa się ma z AWD, ale w specyfikacji widnieje wzmianka o pakietach offroad i trial mode ( cokolwiek to znaczy ). Motor 2.5 z Hybrydowej RAV4, do setki 8,3 sek ze spalaniem pewnie nie będzie gorzej n
  8. W przyszłym roku ma być dostępna na naszym rynku Sorento w wersji Hybrydy Plug-in i jeśli już to w tym kierunku bym szedł. Ciekawy również może być diesel 2.2 200KM z 8 biegowym automatem, który także jest w ofercie, ale tu już akcyza wyższa co się przełoży na finalną cenę. W kwestii napędu to nie mam złudzeń, że lepiej od OBK nie będzie. Przed przesiadką do Subaru jeździłem nową Sportage GT Line 1.6T z AWD i szału nie było.
  9. Ktoś, gdzieś, kiedyś wspominał na forum, że nie trzeba długo czekać na klienta przy odsprzedaży OBK, ale żeby aż tak to się nie spodziewałem :). Oczywiście będę mieć na uwadze
  10. Jeździć jeszcze nie jeździłem, ale miałem okazje spędzić w aucie 10 min. sam na sam. Pierwsze wrażenie „Wow”, fotele mega wygodne, dobrze wyprofilowane, kokpit, ergonomia na duży plus i to co najbardziej przykuło moją uwagę to ilość miejsca zarówno na tylnej kanapie jak w bagażniku. Jakościowo również nie miałem zastrzeżeń, oprócz tej plastikowej skorupy na wewnętrznej stronie drzwi poniżej podłokietników. Po weekendzie podjadę do pobliskiego salonu na jazdę to coś więcej będę mógł napisać, a narazie jestem na etapie przyswajania się do myśli o ewentualnej sprzedaży Outbacka
  11. Dzięki @Karas za radę z boxem, z pewnością przy najbliższej możliwej okazji spróbuję. Co do Hondy CRV to miałem okazję jak wyszła przetestować 1.5 turbo, ale w wersji 5 osobowej. Ogólne wrażenia z jazdy jak pamiętam to na plus, silnik, jakość wykonania, miejsce w kabinie. To co bardzo nie przypadło mi do gustu to przyciski na kierownicy jakby zalane plastikiem, rodem z pilota do telewizora oraz system info rozrywki jak i sam ekran, który niby sporych rozmiarów, ale ta ciemna ramka wokół niego bez sensu, bo go zmniejsza. Ostatnia kwestia to brak możliwości wyboru lepszego nagłośnienia niż fab
  12. Słuszna dedukcja panowie , dużymi krokami zbliża się do mnie syndrom trzeciego fotelika i muszę po mału szukać jakiegoś rozwiązania. W zasadzie to foteliki będą dwa, bo za chwilę najstarsze już nie będzie potrzebować co nie zmienia faktu, że jazda na tylnej kanapie pomiędzy dwoma fotelikami do najprzyjemniejszych nie należy. Poza tym wkładając wózek dziecięcy do bagażnika przy rodzinie 2+3 mocno ograniczam miejsce na kolejne bagaże. Myślałem, że box dachowy rozwiąże sprawę, ale jakoś nie jestem przekonany. Co do Ascenta to stosunkowo blisko mnie jest nówka sztuka do kupienia
  13. Oglądałem zdjęcia w internecie, bo też mi chodził po głowie , ale pierwsza rzecz, którą jest ewentualny problem z naprawami i dostępem do części w PL gdyby zaszła taka konieczność. A druga sprawa to jak wygląd zewnętrzny jeszcze ujdzie tak wnętrze jest bardziej „vanowate” i raczej użytkując go nie mógł bym z tym żyć na dłuższą metę . Aczkolwiek na żywo nie widziałem więc ciężko być obiektywnym.
×
×
  • Create New...