Skocz do zawartości

AmeAgaru

Użytkownik
  • Postów

    153
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa GCW
  • Auto
    Forester 03>Forester XT05>OBK 09>OBK 11>Forester 20

Ostatnie wizyty

1706 wyświetleń profilu

Osiągnięcia AmeAgaru

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

16

Reputacja

  1. Dzień dobry, Czy w związku z wprowadzeniem gwarancji na 8 lat w nowych autach, SIP rozpatruje wprowadzenie rozszerzenia na auta objęte jeszcze gwarancją? - Na przykład autach 2-3 letnich, EU, serwisowanych w ASO. Oczywiście nie za darmo :-) Pozdrawiam!
  2. Chyba nawet na pewno, bo silnik z 2013, a auto z 2011 - chyba nie grała i był wymieniany cały osprzęt. Dzięki za podpowiedź.
  3. Silnik jest po przekładce i pochodzi z Forestera 2013. Trochę składak :-)
  4. No właśnie... teraz pytanie, gdzie leży problem. :-)
  5. Cześć, Pytanie o "wyświetlacz biegu"? widoczny na zdjęciu. Czy on powinien pokazywać szóstkę? Bo u mnie nie pokazuje :-) maksymalnie piątkę, nawet jeśli jadę na szóstce.
  6. Cześć, Rozleciał mi się tłumik końcowy w OBK BR 2010 Diesel. I jest mały problem, bo nigdzie taki nie występuje, jest tylko benzyna. Czy może ktoś przerabiał już problem?
  7. Tak, wszyscy użytkownicy to biedacy, debile i nie potrafią zmieniać biegów. Bo każdy, któremu zepsuło się SBD, to kupił 10 letniego trupa, oszczędzał na serwisie. Aaa zapomniałem, nie serwisował go w jedynym dobrym serwisie Subaru, u Pana Kopra, gdzie indziej się nie znają. Tak się składa, że oba SBD, które miałem zdechły. Jednego właścicielem był wiceprezes TVP, drugiego właściciel kilku klinik medycznych we Wrocławiu, obaj Panowie pewnie dla Pana Kopra, są głupimi biedakami. Pana wybujałe ego i buta, to dla mnie jakiś kosmos. Jedyne wycie, które słuchać, to to pańskie. PS: proszę nie porównywać Subaru do Volvo, bo to nie ta liga. Chyba się coś Panu pokręciło, nie ten level marki, wykonanie i podejście do klienta. Nie wiem, czy był Pan kiedyś w salonie Volvo, ale takie baraki jak w ASO Subaru, to tam nie dostają nawet wstępnej autoryzacji.
  8. Daj spokój, to nie ma sensu. Pan Koper jak zwykle opowiada swoje teorie, które wzbudzają tylko politowanie i kompromitują tą markę w Polsce.
  9. Ciężko chodzące sprzęgło w 5MT, często ślizgające się np przy podjazdach na krawężniki. Tragniczna sprawność tego zestawu w terenie. Długość piątego biegu jak w jakimś dostawczku, finalnie mamy czterobiegową skrzynię. Padające turbo, świece? Przecież doskonale Pan wie, jak Subaru skopało świece i jak się je wymienia.
  10. Tylko z wymienionym silnikiem, każdy inny egzemplarz sobie daruj. Miałem dwie sztuki, w każdym poprzedniemu właścicielowi zdechł silnik 160 i chyba 190 tys km. Zresztą, ich ilość na portalach ogłoszeniowych mówi sama za siebie, nie ma, ewentualnie budy bez silnika. Opowieści o magicznych zmianach po jakimś roczniku, włóż sobie między bajki. Co roku, od któregoś rocznika, jest już to niby poprawiony silnik. Potem ten poprawiony rocznik dojeżdża do 200 tys i znowu zaczyna się opowiadanie bajek, że od tego i tego, to już było lepiej. Sam silnik jeśli chodzi o pracę, kulturę jazdy itp, jest bardzo ok. Ma natomiast sporo innych wad; - fatalna kultura pracy dwumasy i skrzyni biegów (szczególnie 5MT) - awaryjny i drogi osprzęt silnika - problemy z naprawami, każdy mechanik kręci na nie nosem
  11. Cześć, Kupiłem przez przypadek Outbacka 2011, problem mam z centralnym zamkiem i bezkluczykiem. Auta nie da się zamknać z pilota, jednocześnie da się odpalić i jechać. Nie działaja także lampki wewnętrzne, nie reaguja na pozycji “door”. Może ktoś miał podobne przejścia? pozdrawiam!
  12. Ooo właśnie, pewnie przyjmą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...