mark_K Opublikowano 10 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2023 Myślę, że dzięki niższej akcyzie i obecnym kursie EUR, plus wszystkie inne zalety Outbacka mielibyśmy hit. Dodatkowo, car policy wielu firm ogranicza modele o pojemności >2l. Szanowna Dyrekcjo, jest szansa? Na stronie JP wygląda nader interesująco: Driving Performance | Legacy Outback | SUBARU Pozdrawiam, Marek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 11 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2023 Subaru wprowadzając ten silnik nie planowało go certyfikować na Europę. Może się coś zmieniło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 11 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2023 Z takim silnikiem Outback nie byłby tylko ładny. Zacząłby jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orm Opublikowano 19 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2023 Podbijam temat juz mam 2 kupców na 1.8 DIT outbacka siebie i kuzyna gdzie podpisac umowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 19 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2023 14 minut temu, orm napisał(a): Podbijam temat juz mam 2 kupców na 1.8 DIT outbacka siebie i kuzyna gdzie podpisac umowe ? W Japonii, niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mark_K Opublikowano 19 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2023 Mówię Wam, byłby hit. Trudno uwierzyć, że ktoś w Japonii uważa, że old-fashioned 2,5l benzyna, bez hybrydy, będzie się w Europie sprzedawać. Mazda ma podobny motor, sprawnie napędzał model 6 (dużo lżejszy od Outbacka), ale on już przechodzi do historii. Rozumiem, że zapewne chodzi o koszty homologacji, za duże przy obecnej sprzedaży, ale może warto zaryzykować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukikosa Opublikowano 21 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2023 (edytowane) Ja uważam że hitem sprzedaży byłby outback 2.4 xt z fajnym wyposażeniem. Nowy outback w EU ma wszystko co potrzeba prócz silnika. I nawet jak by kosztował 250 tys to i tak żadna marka w tych pieniądzach nie mogła by tyle zaoferować co outback xt. Ja bym był nawet skłonny kupić nowego outbacka z USA tylko jak go w Polsce zarejestrować. Przerabiał ktoś może taki temat. Edytowane 21 Grudnia 2023 przez lukikosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 21 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2023 Zamiast bujać w chmurach polecam przejechać się w prawdziwym życiu dostępną u nas wersją 2,5i i cieszyć się z tego że jeszcze Importerowi się chce bawić w sprzedaż aut FHI na naszym podwórku. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 22 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2023 normy EURO. Ja sam od ręki kupiłbym zaturbione OBK 2,4. Ale....na naszym kontynencie - wielkości Australii - nie wolno. Reszta świata docenia poświęcenie Europy i pozdrawia nas serdecznie z niewykastrowanych samochodów . 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się