Jump to content

Recommended Posts

no to już oficjalnie. :rolleyes:

 

Hybrid, the Subaru way

Excitement generates electricity. 
And we're proud to unveil our new range of BOXER engines at Geneva Motor Show. 
There's hybrid, then there's the all-powerful e-BOXER.
Discover hybrid, the Subaru way on 5th of March 2019.

 

 

 

 

e-boxer_0040glk_2.png

 

 

https://www.subaru.eu/e-boxer?fbclid=IwAR2EitRGY-EkWavtWwM0sp2nclQg88uSPjpidHkYoqkEZ3KybMABTmjByCk

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Przedawkował TVP

@Michał W. widzisz, nie bierzesz pod uwagę jednej kwestii ... tutaj, na forum są Subarowicze związani z marką kilkanaście i więcej lat. Każdy z nich by chciał, aby Subaru pokazało innym "gdzie raki zi

@RoadRunner, @Jaca68, @mechanik, @blejzu, @skwaro i reszta ekipy. Sorry, ale to chyba Wy w jakiś patologiczny sposób kochacie Subaru, a nie my - posiadacze e-boxera. Przecież ja kilk razy pisałem co m

Posted Images

4 minuty temu, chojny napisał:

(...) There's hybrid, then there's the all-powerful e-BOXER (...)

 

 

nie wiem, smiac sie czy plakac... ze smiechu :rolleyes::biglol:

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
8 minut temu, eddie_gt4 napisał:

 

nie wiem, smiac sie czy plakac... ze smiechu :rolleyes::biglol:

 

Pozostańmy w stosunku ambiwaletnym... czyli coś w stylu :coffee:

 

8 minut temu, markos007 napisał:

inaczej być nie mogło. Ta hybryda to jest we współpracy z Toyotą?

 

Nie wiem ale pewnie tak. 

 

Widział ktoś może czy jest możliwość ładowania z kabla? 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, chojny napisał:

Widział ktoś może czy jest możliwość ładowania z kabla? 

A po co ładować z kabla, jak ten silniczek elektryczny ma, jak rozumiem, jedynie funkcję wspomagającą?

 

A 12hp electric motor – powered by a lithium-ion battery pack – kicks in when driving at lower speeds to conserve fuel, while a two-litre boxer petrol engine fires up at higher speeds.

IMG_20190109_110307-585x439.jpg

As a result, the hybrid Forester has a combined power output of 156hp and 188Nm of torque, and fuel efficiency of 18.5 km/litre.

There are no dedicated drive modes – the system will automatically decide what combination of engine and motor to use.

Edited by Zyzol
Link to post
Share on other sites

Przykre jest to ,że ta marka nie chce zrobić żadnego postępu w rozwoju silników i poszerzeniu ich gamy. To jest sprytny zabieg na obniżenie emisji CO2 i podtrzymania tej żenującej sprzedaży w EU.

Dla mnie wstyd i olewanie klienta ale przy sprzedaży w EU na poziomie 1% tego co w USA to trudno się dziwić.

 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
14 minut temu, chojny napisał:

Czyli na samym prądzie nie pojedzie? 

 

Jak ma jechać jak elektryk ma 12 hp ?

To chyba jakiś żart. W Priusie elektryk ma 60 hp.

 

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Lisek napisał:

Dla mnie wstyd i olewanie klienta ale przy sprzedaży w EU na poziomie 1% tego co w USA to trudno się dziwić.

Właśnie, masz racje że to olewanie klijenta ale nie głównego tylko tego marginalnego. A która firma na świecie inwestuje wielkie pieniądze, żeby zadowolić garstkę klijentów którzy i tak nie mają wpływu na globalną sprzedaż marki. To władze EU liczą na to, że świat się do nas dostosuje a jest tyle lepszych rynków i o wiele łatwiejszych bez szeregu ograniczeń :(

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Michał W. napisał:

To władze EU liczą na to, że świat się do nas dostosuje a jest tyle lepszych rynków i o wiele łatwiejszych bez szeregu ogranicz 

I hybrydy oraz elektryki sprzedają się najlepiej na tym rynku z najmniejszymi ograniczeniami.

Hybrydowy Crosstrek jest od dawna oferowany w USA, a nie Europie

Edited by Zyzol
Link to post
Share on other sites

Jest jeszcze jedna możliwość: ktoś nie wiedział o czym pisze. Te magiczne 12 hp to w kontekście hybryd Toyoty w model Rav jest mocą jaką daje elektryk przy prędkościach powyżej 70 czy coś koło tego, czyli w zakresie gdzie prawie nie pracuje.

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, GREGG napisał:

Ten e-boxer to kompletna porażka, chyba że ogłoszą coś zupełnie nowego, o czym jeszcze nie wiemy... 

Gneralnie zapowiada się na porażkę przy tych mocach i założeniach. Poza tym jeżeli elektryk ma być w skrzyni biegów, to jego ewentualna naprawa będzie bardzo skomplikowana

Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Zyzol napisał:

Hybrydowy Crosstrek jest od dawna oferowany w USA, a nie Europie

 

Ale pytanie, czy ktoś to tam w ogóle kupuje

Link to post
Share on other sites

Patrzyłem na zegary na tym filmie i wydawało się ,że nawet to jedzie do momentu gdy zobaczyłem ze prędkościomierz jest wyskalowany do 180 wiec tam gdzie u nas 100 jest 60 a gdzie nasze 160 tam jest ich 100 czyli reasumujac stoi to w miejscu...

Edited by Lisek
Link to post
Share on other sites

Mi się wydaje, że e-boxer nie powstał po to by poprawić dynamikę pojazdu tylko z powodu mody na hybrydę - nie wypada w dzisiejszych czasach nie oferować takiej wersji oraz z powodu norm emisji spalin i tyle. Konstruktorzy z Subaru raczej nie inspirowali się osiągami Tesli czy innych szybkich elektryków tylko zrobili co trzeba najmniejszym wymaganym wkładem. :unsure:

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Dyrekcja SIP
2 godziny temu, chojny napisał:

Nie wiem ale pewnie tak.

Nie. Toyota ma system, w którym napęd tylnej osi jest realizowany tylko przez silnik elektryczny. Tutaj jest napęd mechaniczny ( ew. ze wspomaganiem elektrycznym dla wszystkich kół ).

2 godziny temu, chojny napisał:

Widział ktoś może czy jest możliwość ładowania z kabla? 

Nie - z "kabla" można ładować tylko plug-in hybrid.

Godzinę temu, chojny napisał:

Czyli na samym prądzie nie pojedzie?

Wbrew pozorom przy niskich prędkościach, szczególnie stop-and-go może jechać czysto elektrycznie. Ale gdy chcemy jechać normalnie silnik spalinowy będzie działał

56 minut temu, Lisek napisał:

Dla mnie wstyd i olewanie klienta ale przy sprzedaży w EU na poziomie 1% tego co w USA to trudno się dziwić

  W Europie sprzedano w ubiegłym roku trochę ponad 40.000 sztuk. W USA ponad 600.000. Dysproporcja jest ogromna. Ale "1%" :omg:

 

Ogólnie. Naturalnie nie jest to "rakieta". Ale sugeruję, aby nie bazować tylko na tym co wyczytamy, lecz z finalną oceną wstrzymać się do faktycznego zapoznania się z samochodem :)

 

Pozdrowienia 

  • Like 3
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem hybryda bez plugin nie ma sensu. Faktyczne zużycie paliwa niewiele mniejsze od zwykłego benzyniaka. Natomiast jazda na samym elektryku to już spora oszczędność.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
14 minut temu, Dyrekcja napisał:

Nie. Toyota ma system, w którym napęd tylnej osi jest realizowany tylko przez silnik elektryczny. Tutaj jest napęd mechaniczny ( ew. ze wspomaganiem elektrycznym dla wszystkich kół ).

Nie - z "kabla" można ładować tylko plug-in hybrid.

Wbrew pozorom przy niskich prędkościach, szczególnie stop-and-go może jechać czysto elektrycznie. Ale gdy chcemy jechać normalnie silnik spalinowy będzie działał

  W Europie sprzedano w ubiegłym roku trochę ponad 40.000 sztuk. W USA ponad 600.000. Dysproporcja jest ogromna. Ale "1%" :omg:

 

Ogólnie. Naturalnie nie jest to "rakieta". Ale sugeruję, aby nie bazować tylko na tym co wyczytamy, lecz z finalną oceną wstrzymać się do faktycznego zapoznania się z samochodem :)

 

Pozdrowienia 

 

Dziękuję, wszystko jasne. 

 

Czekamy. :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Zapewniam Was, że jest spora grupa odbiorców dla której fakt, że na aucie jest napis Hybrid będzie jego główną zaletą, bez względu jaką technologię sobą reprezntuje dany model. Znam osobiście jednego takiego modnego kierowcę. ;)

Link to post
Share on other sites
12 minut temu, RoadRunner napisał:

Moim zdaniem hybryda bez plugin nie ma sensu. Faktyczne zużycie paliwa niewiele mniejsze od zwykłego benzyniaka. Natomiast jazda na samym elektryku to już spora oszczędność.

Dokładnie. Gdyby w EU było Subaru plug-in hybrid, dwie sztuki ode mnie poszłyby od ręki. Jak to będzie ta sama technologia co w Crosstreku w USA, to nie wróżę mu sukcesów. Z jakiś powodów w USA się nie przyjął i teraz jest właśnie plug-in hybrid.

Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Michał W. napisał:

Zapewniam Was, że jest spora grupa odbiorców dla której fakt, że na aucie jest napis Hybrid będzie jego główną zaletą,

Wszystko zależy od cen, pozostałych wersji silnikowych i rzeczywistych osiągów

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, blejzu napisał:

E-Boxer bedzie mogl wjechac do tzw. strefy czystego transportu (np. w Krakowie)? Bedzie sie dalo wymusic tryb w pelni elektryczny?

Nie. Auto musi być tylko elektryczne. Jazda na elektryku w hybrydzie nie ma znaczenia.

Link to post
Share on other sites
  • aflinta pinned and unpinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...