Jump to content

radiolog

Użytkownik
  • Content Count

    356
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

66 Wspaniały

About radiolog

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Forek 2.0D my12 był
    Forek e-boxer my20 już jest i niezmiernie zadowala
    Africa Twin

Recent Profile Visitors

1542 profile views
  1. radiolog

    E-Boxer

    Fotele są dobrze wyprofilowane, nie wiem co mogłoby dać podparcie lędźwiowe jeszcze. Miałem poprzedniego forka 7 lat i jak koło zapasowe dostałem z salonu, to z takim samym sprzedałem, Myślę,że dobry assistance jest lepszy, w 90% zastosowań forka. Ciekawe ile waży kompletne koło zapasowe,a ile bateria.
  2. radiolog

    E-Boxer

    1. OB jest o te parę cm za długi do mojego garażu 2. Bardzie podoba mi się wnętrze nowego forka niż starego OB, stary forek tak średnio mi się podobał 3. Zdecydowanie chciałem nawet miękką hybrydę
  3. radiolog

    E-Boxer

    Może jakbym miał w garażu jakiegoś potwora 400 konnego, to e-boxer by nie jeździł, ale w porównaniu do ostatniego mojego SBD, e-boxer niczym nie ustępuje. Ostatnio testowałem też x-mode w Przegorzałach, jest tam stromo i kręto i utrzymywanie prędkości zjazdu bez dotykania jakiegokolwiek pedału - divine. Na pewno przyda się na ciasne i wąskie serpentyny np Mangart na Słowenii. Natomiast z plusów, to pieronem się silnik nagrzewa , przynajmniej na wiosnę i po 1 km już zaczyna pracować w trybie EV, odzwyczaiłem się natomiast od obrotów na ssaniu, w dieslu to od razu byłu niskie.
  4. radiolog

    E-Boxer

    Wjazd tyłem na wysoki krawężnik już taki jednoznacznie zajebisty nie jest, nawet z x-mode, zwłaszcza jak to się chce zrobić jednocześnie dwiema oponami, bez skręcenia kierownicy, chyba próbuje to zrobić na samym elektryku i brakuje pary, przy mocniejszym depnięciu gazem w końcu wskoczy z pomocą silnika spalinowego,ale jak z tyłu jest ogrodzenie, to można przywalić..... Na szczęscie system wykrywania przeszkody i włączenie hamowania zanim kierowca zareaguje, ustrzegło mnie przed rozwałką tyłu już w pierwszym tygodniu hehe. Na stacji okazało się, że bak napełnił się o wiele szybciej niż w SBD Za to musiałem depnąć chwilowo na gaz przed zmianą świateł i okazało się jednak , że wyrywa do przodu jak dzik i wcale nie wyje dramatycznie.
  5. radiolog

    E-Boxer

    Powłoka daje ochronę, ale nie wieczną, a od jebn....em drzwiami na parkingu nie zabezpieczy. Folia na całe auto jest droga , a efekt wizualny po paru latach niepewny.
  6. Fajna sprawa, tez taki miałem w foresterze, dodatkowo doświetlałozakręty halogenami
  7. radiolog

    E-Boxer

    W trybie I w e-boxerze . łopatki nie chcą specjalnie działać. W trybie S rzadziej , o ile w ogóle przechodzi w tryb EV jak ktoś lubi ryk/wycie, to niech wciska do oporu, ale płynniej przyśpiesza w niższym zakresie prędkości obrotowej, gdzie pomaga silnik elektryczny, jest to wyczuwalne i kropka. Natomiast specjaliści, co ponoć dawno temu pozbyli się Subaru wiedzą najlepiej, pewnie to z tych weekendowych testów za 350 zł
  8. radiolog

    E-Boxer

    Automat automatowi nierówny
  9. radiolog

    E-Boxer

    Chyba najlepiej jednak tak:
  10. radiolog

    E-Boxer

    A teraz pytanie do znawców CVT, czy jakiekolwiek znaczenie dla bezawaryjnej obsługi skrzyni ma przejście w tryb P, poprzez wcześniejsze zapięcie parkingu postojowego, następnie tryb N, sekundowa zwłoka i dopiero P? Czy wciśnięcie parkingu postojowego dopiero na końcu , przed zgaszeniem silnika?
  11. radiolog

    E-Boxer

    W dobie podpowiadaczy jaki bieg zapiąć, eco drivingu i zaleceń unijnych, to nie jest takie oczywiste.
  12. radiolog

    E-Boxer

    no tak się dzieje, jak masz odpowiedni bieg zapięty, bo na 6 przy 60 km/h, ani się nie napędza, ani nie przyśpiesza, tylko moża co najwyżej wał ukręcić, albo rozwalić dwumasę. w CVT najlepiej napędza się przy niepełnym wciskaniu w podłogę i aby obroty były między 3 a 4 krpm. Za to jak bajecznie wjeżdza się na wysoki krawężnik z włączonym x-mode
  13. radiolog

    E-Boxer

    A wracając do e-boxera, adaptacyjny tempomat jednak najbardziej optymalnie działa na 2 belkach w mieście i 3 na autobahnie, w ostatniej fazie przed pełnym zatrzymaniem najlepiej przejąć hamowanie , przy automacie zbyt duża przerwa do poprzedzającego pojazdu, nawet przy jednej belce. Odnośnie wynajmu na weekend , a może dwa, żeby niby się przekonać na tak lub nie, czy auto pasuje czy nie to wystarczy godzinna jazda, albo coś spasuje od razu, albo nie i szukam dalej.
  14. radiolog

    E-Boxer

    Nie męcz się , szkoda nerwów ,sprzedaj i kup auto marzeń
  15. radiolog

    E-Boxer

    Z malutkich minusów, AVH trochę uprzykrza życie w normalnej jeździe miastowej, to samo dotyczy adapcyjnego tempomatu w korku, który wymusza włączenie avh, a co za tym idzie muszę sam nacisnąć pedał przyśpieszenia, jak ten przede mną ruszy. Żeby była jasność do silnika i własności jezdno-przyśpieszających nie mam zastrzeżeń
×
×
  • Create New...