Jump to content

radiolog

Użytkownik
  • Content Count

    612
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

144 Wspaniały

About radiolog

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Forek e-boxer my20
    1290 Super Adventure R

Recent Profile Visitors

2232 profile views
  1. radiolog

    E-Boxer

    Coś chyba rzeczywiście przesadziłem
  2. radiolog

    E-Boxer

    Może tak jest w XT, dla łechtania ego kierowcy, ale w e-boxerze w pełnym zakresie przekłamuje jedynie o 3 km/h, czyli 145 to jest 142 (wg GPS)
  3. radiolog

    E-Boxer

    Też tak mam, ale to wynika z upału i pracy klimy jedynie na pasku od silnika, silnik nie chodzi, nie ma chłodzenia, to komputer odpuszcza EV, żeby zapewnić temperaturę zadaną. Myślę,że jak wyłączysz klimę, to EV będzie załączał się równie często.
  4. radiolog

    E-Boxer

    Pamietam jak próbowali zagłuszyć Radio Wolna Europa i słabo im wychodziło . Pewnie ze się da, ale pewnie wymaga to o wiele większych mocy i urządzeń , niż tylko jeż na dachu . Zreszta chyba trzeba znać konkretna częstotliwość do zagłuszenia , a system lokalizacji radiowej chyba się wzbudza tylko w momencie poszukiwania i dlatego ciężej go zagłuszyć
  5. radiolog

    E-Boxer

    Tez tak uważam , jak już coś to monitoring ale radiowy, nie gps bo taki to da się zagłuszyć
  6. radiolog

    E-Boxer

    Byle taki 25 km jak we Włoszech , który się kończy i zaczyna następny
  7. radiolog

    E-Boxer

    Statystycznie częściej na głupich zachowaniach są przyłapywani kierowcy tych marek i innych super drogich, bo niestety często intelekt nie idzie w parze z ilością posiadanej kasy i tyle. Tych grzecznych na drodze widuje się mniej
  8. radiolog

    E-Boxer

    Uczciwe jest max 145, ale myślę, ze jak wprowadzą mandaty jak za zachodnia granicą, to nikt nie napisze, ze uczciwa. Jak ty jedziesz 140 a ktoś 180 to przykro mi na tempomacie , bez ostrego hamowani tego z tylu się nie da. Wolny -pisałem o szybkości reakcji, a nie szybkości osobistego wciskania gazu w podłogę. Jedziesz 140 prawym pasem, przed Toba TIR jedzie 90 km/h, przy 2 kreskach na tempomacie adaptacyjnym i takiej różnicy prędkości system zaczyna bardzo wcześnie wytracać prędkość , jak będziesz zwlekał to będziesz się wlókł latami świetlnymi za Tirem, bo jak nagle wyskoczysz zza TIRa to zanim system zareaguje i zacznie przyspieszać z 90 to ten z tylu ze 180 będzie musiał ostro hamować, żeby z dupy garażu Ci nie zrobić, a potem pewnie będzie uzewnętrzniał swoje niezadowolenie. Bez zwolnienia trzeba zacząć wyprzedzać TIRa z jakieś 700 m wcześniej , a ten z tylu jak ty będziesz dalej jechał 145 zacznie Ci siedzieć na zderzaku i mrugać drogowymi, wiec albo masz na to wyj....ne i jedziesz swoim tempem albo musisz gwałtownie nacisnąć pedał przyspieszenia, bo jak nie to znowu ten z tylu zacznie uzewnętrzniać swoje nieprzychylne uwagi na temat Twojej jazdy. Ten scenariusz jest bardzo częsty na polskich autostradach , co widać na co którejś sytuacji w popularnym uwaga cham.
  9. radiolog

    E-Boxer

    W trybie S, rzadziej korzysta z trybu EV i nie robi jak w I 7 bieg i zaraz 2, bo mocy brakuje, szczególnie przy podjazdach to się daje odczuć. Rzadsze korzystanie z EV powoduje, że szybciej rusza spod świateł, bo nie ma lagu na załączenie benzyny. Ja z S korzystam na drogach kategorii S i A, bo tam najlepiej się sprawdza, poza tym w trybie S sprawniej jest doładowywana bateryjka trakcyjna, nawet na autostradzie. Można i e-boxerem jechać 160 km/h ,bez jakiejś zadyszki, jedynie robi się głośno i podatniej na boczne uderzenia wiatru. Najprzyjemniej się jedzie w zakresie 125-135 km/h z tempomatem na 2 kreski, ale nie może być na drodze za dużo głupków w BMW i Audi, lub repów w Fabiach co 170-180 jest normą i wtedy trzeba przejmować władze nad gazem, bo aktywny tempomat jest za wolny na takich głupków.
  10. radiolog

    E-Boxer

    Znaczy alarmy to zło . Nie pierwsza osoba mi mówi ze najlepszym zabezpieczeniem jest dobra polisa, bo takie alarmiki to pewnie tylko zatrzymają amatora
  11. radiolog

    E-Boxer

    TVN turbo tez czasami pomoże , ale generalnie wyglada to na nieudolność elektryka, a nie wadliwe Subaru
  12. radiolog

    E-Boxer

    Filozofia podobna jak wszędzie , jak jeden doktor Ci spieprzy coś przy zabiegu, to nikt inny tego nie chce poprawiać. Na upartego zadzwoniłbym do prawnika co by trochę zmiękczył aso. Pismo z nadrukiem kancelaria prawna czasem potrafi czynić cuda. Kurcze jadę za 2 tygodnie na Mazury , nie omieszkam zabrać ze sobą prostownika, a nóż widelec
  13. radiolog

    E-Boxer

    No właśnie w ankiecie przed ubezpieczeniem mam zniżkę za isr, a nie ma go w e-boxerze, e- call nie jest zabezpieczeniem anty kradzieżowym
  14. radiolog

    E-Boxer

    Prawdopodobnie jest to produkt Warty lub AXA, a tylko markowany napisem subaru
  15. radiolog

    E-Boxer

    To przesadzili, jaki to serwis, żebym omijał go szerokim łukiem? Straszny brak profesjonalizmu, ale wyglada , ze coś żre prąd nielegalnie Stawiałbym na wideorejestrator, jak go masz wpiętego w zasilanie na stale ,a nie tylko pod gniazdo z zapalniczki
×
×
  • Create New...