Jump to content

radiolog

Użytkownik
  • Content Count

    649
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

167 Wspaniały

About radiolog

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Forek e-boxer my20
    1290 Super Adventure R

Recent Profile Visitors

2453 profile views
  1. radiolog

    E-Boxer

    Nic mi się jeszcze nie rozładowało, ale tu też się sprawdza,że profilkatyka tańsza niż leczenie
  2. radiolog

    E-Boxer

    Nie ładują się jednocześnie. Prawy też można ładować jak się chce Info z ASO
  3. radiolog

    E-Boxer

    Systematycznie ładowałem w poprzednim forku i po 7 latach dalej był sprawny, a widzialem w serwisie forki, którym już padał po 3 roku, to gra chyba warta świeczki, a nie żebym musiał potem w lesie dzwonić po assistance. Bardziej potrzebny jest chyba rozruchowy, jak zaskoczy, to alternator zabezpieczy prąd, a jak nie uruchomi to co mi z naładowanego dodatkowego. Nie sądzę, żeby nie były jakoś połączone razem, a jak nie są to czemu nie można rozruchowego doładować. Chyba ,że informacja "no booster cables" odnosi się do zakazu pożyczania prądu z rozruchowego, a ładować możn
  4. radiolog

    E-Boxer

    Stosujesz technologiczny terror na którym się nie znam, proszę napisz - ładują się czy nie ładują
  5. radiolog

    E-Boxer

    No to tak, że ładując jeden, prąd dostaje drugi. BTW czy któres gniazdo zapalniczki działa niezależnie od zapłonu? Bo CTEK ma opcje ładowania przez gniazdo zapalniczki, ale musi być podobno zasilanie stałe w gniazdku
  6. radiolog

    E-Boxer

    No ok, ale wynika że one są połączone szeregowo, pewnie dlatego ładownie 5A prostownikiem trwa dłużej
  7. radiolog

    E-Boxer

    Jak na masywność kabli podłączonych do plusa, to raczej lewy wygląda na rozruchowy
  8. radiolog

    E-Boxer

    CTEK CT5 Natomiast jakimś Voltem 5A pokazuje że naśladowany na 100% i wtedy na wyświetlaczu jest 13,4 V
  9. radiolog

    E-Boxer

    Ja ładuje tylko lewy, ale już pisałem kiedyś czy one czasem nie są połączone szeregowo ten prawy i lewy. Za start/stop odpowiada chyba lewy, nie wiem za co odpowiada prawy. Podladowywanie pozwoli na dłuższą żywotność niż tylko 2 lata, dotyczy to nie tylko e-boxera
  10. radiolog

    E-Boxer

    System EV działa lepiej jak aku przez całą nockę ładowany. Kupiłem ładowarkę dla systemów start/stop i zamierzam doładowywać co tydzień dwa. Nie wiem czemu niektórym w trybie EV udaje się przejechać mniej niż 20 m, jak można i 500, kwestia jaka między stopą a gazem i płasko lub lekko z górki
  11. radiolog

    E-Boxer

    Sam się cytujesz? To forma masochizmu?
  12. radiolog

    E-Boxer

    Najlepiej jeździć w trybie S, EV tylko na postoju na światłach jak normalne start/stop. Wolę mieć jak silnik nagrzany niż jezdzic z niedogrzanym trybem I z EV, a w lecie wolę jak klimacie działa, a nie działa. Tryb EV z bateryjki to dobry jest na parking i strefy zamieszkania
  13. radiolog

    E-Boxer

    Nie, ale tylko krowa nie zmienia poglądów Do 4 tys napędza też elektryk
  14. radiolog

    E-Boxer

    Już nie twierdzę że e-boxer to demon przyśpieszania, ale jednak lepiej przy przyśpieszaniu deptać na gaz tak, żeby nie przekraczać 4 tys. RPM i w trybie S mamy zawsze wystarczająco momentu,żeby dość żwawo przyspieszać. W trybie S lepiej działa też klina, bo silnik działa w klasycznym trybie start/stop, bateria trakcyjna jest zawsze pełna, nawet w korkach, bo RPM w S są często na poziomie ładownia baterii. Jedynie temp oleju jest wyższa niż w trybie I przy podobnych warunkach jazdy. Teraz pytanie jak temp oleju w silniku pokazywana na wyswietlaczu na się do temp oleju w cvt
×
×
  • Create New...