Jump to content

przemekka

Użytkownik
  • Content Count

    5911
  • Joined

  • Days Won

    47

przemekka last won the day on April 20

przemekka had the most liked content!

Community Reputation

3859 Wspaniały

About przemekka

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..
  • Birthday July 7

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Było: SBD, 2.0 DIT, 3.0 H6 1.6 DIT 2.0 NA, 2.5T
    Jest: SBD CVT i 2.0 NA RWD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bardzo smutna i niespodziewana wiadomość, która uświadamia jak kruche i ulotne jest nasze życie. Wyrazy współczucia dla Marianny i chłopców, którzy tak wcześnie stracili tatę.
  2. przemekka

    E-Boxer

    Wynika to pewnie z tego, że poprzednimi generacjami dało się zjechać z asfaltu. I wiele osób ty piszących sprawdziło to w praktyce.
  3. przemekka

    E-Boxer

    W Toyocie bateria jest chyba sporo większa. W CVT montowanych w Foresterach nie ma centralnego dyfra. No i silnik w Toyocie to nie boxer.
  4. przemekka

    E-Boxer

    Pod warunkiem, że jest prąd w baterii. Przy jeździe w terenie może się szybko skończyć.
  5. przemekka

    E-Boxer

    Cóż, może mnie zaślepiło, ale dziesięć Subariad i mnóstwo przepięknych wrażeń mi między innymi ten napęd dostarczył. Łącznie z piaskami Sahary, z rodziną na pokładzie. Ważne, żeby widzieć gdzie są limity, ale już jest na głowie @Miłosz Rzeźnik -a.
  6. Nie pamiętam jaką moc miała ta, którą ją kupiłem, bo było wtedy (6 lat temu) na aledrogo kilka modeli, ale pamiętam pierwsze gotowanie na Miłoszowym pitstopie na obiad w Rumunii. Nie mogliśmy się doczekać, aż się zagotuje woda na makaron. Na tym palniku kampingazu było dużo szybciej. Choć tu też przyczyną mogła być różnica w jakości (składzie) gazu. Jak pisał Miłosz wcześniej te żółte kartusze mają mało kaloryczny gaz. Jeśli chodzi o góry to im wyżej tym mniej tlenu. Gotowanie wody na 3 tyś m. trwa sporo dłużej.
  7. Mieliśmy taką i jeśli chodzi o wady to zajmuje trochę miejsca i ma słabą moc, zwłaszcza z tymi kartuszami i zwłaszcza w górach. My przetestowaliśmy kilka rodzajów i aktualnie używamy takich. Ma fajną osłonę przed wiatrem i moc około 1kW Też mocny chyba 1,3kW. No i oba zajmują mało miejsca.
  8. Co prawda nie Subaru, ale polecam ten kanał na YT. Ten filmik podsumowuje ponad półtora roku spędzonych na przeróbkach nowego Jimny i sprawdzaniu ich w warunkach bojowych.
  9. przemekka

    Kubica w F1

    Dokładnie. Raczej został pocięty i zmontowany. Choć na jego miejscu bym się nie chwalił tym spotkaniem. Czasem lepiej nic nie powiedzieć.
  10. przemekka

    E-Boxer

    No daje radę , choć też mu bliżej do SUV-a niż terenówki. Nie wyobrażam sobie jechać nim gdzieś dalej patrząc na technologię jaką ma na pokładzie i niezawodność z jakiej słynie brytyjska marka.
  11. przemekka

    E-Boxer

    Myślę, że podobnie, jeśli nie gorzej. W nowym forku przeszkadzałby najbardziej przedni zwis i brak mocy. W Discovery brakowało przede wszystkim trochę lepszej opony. Kierowca też nie był wprawiony w jeździe w terenie. No i słabo wypadły systemy wspomagające, które zakleiło błoto. Poza tym w forku SJ można zablokować skrzynię na jedynce i sama nie zmieni biegu. W sumie myślałem, że landek będzie sobie lepiej radził. Podoba mi się to auto, jako SUV do wygodnej codziennej jazdy. W teren z SUV-ów wolałbym forka SG.
  12. Jeśli chodzi o łopaty to polecam Fiskarsa. Oczywiście jest pełnowymiarowa, więc musi być montowana na zewnątrz np. do bagażnika dachowego, ale poza tym jest rewelacyjna. Może też spełniać inne funkcje. Np. w Kirgistanie Miłosz pożyczył nam ją do podpierania klapy bagażnika w Toyocie Sequoi, w której padły nam siłowniki.
  13. Kurcze, taka impreza a ja w pracy.
  14. Taa, jasne I mówi to ten, który ma zbiornik na podgrzewaną wodę i pompkę w aucie.
×
×
  • Create New...