Jump to content

RoadRunner

Użytkownik
  • Content Count

    2024
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

RoadRunner last won the day on August 3 2014

RoadRunner had the most liked content!

Community Reputation

513 Wspaniały

About RoadRunner

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn/Berlin
  • Auto
    Kiedyś 2.0 XT, teraz Lexus NX200t

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. RoadRunner

    E-Boxer

    Chociażby wspominany w tym wątku przypadek aku w e-boxer, czyli spychologia. Po drugie dostęp do części: znaczenie szybszy w Toyocie. Pewnie w nowym aucie problem marginalny, ale warto mieć na uwadze. Po trzecie ASO Subaru jest znacznie mniej i są takie do którego swojego auta bym nie oddał. Mając kiedyś Forka jeździłem do Warszawy - duży problem to nie był bo sporo jeździłem.
  2. RoadRunner

    E-Boxer

    Ja nie jestem zbyt bystry więc byłbym wdzięczny za wyjaśnienie co jest Twoimi priorytetami ? Z jednej strony piszesz o wożeniu się z punktu A do B a z drugiej piszesz o szybkim prowadzeniu w dość ostrych zakrętach. Jak chcesz dalej mieć spokój to zostań przy Toyocie. Mniejsza awaryjność, lepszy serwis. Jak chcesz więcej mocy to zamiast nowego Subaru/Toyoty rozważ 2-3 letnie Volvo, Lexa czy coś z Niemcowni jak nie masz uprzedzeń do tamtejszej motoryzacji
  3. RoadRunner

    E-Boxer

    Poza STI z DCCD nie ma czegoś takiego raczej.
  4. RoadRunner

    E-Boxer

    A może po prostu nie chcą jechać szybciej na łukach bo to mniej komfortowe ? Przepraszam, ale dla mnie jak ktoś traktuje "godzinę z instruktorem" albo "kurs weekendowy" jako optymalizację jazdy (w domyśle szybszą jazdę) to jest to nieporozumienie i stwarzanie jeszcze większego zagrożenia. Jak ktoś po takim kursie uświadomi sobie ile nie umie i zacznie jeździć bezpiecznej (i najczęściej wolniej) niż przed kursem to znaczy, że zrozumiał. PIszę to z perspektywy kiedyś jeżdżącego KJSy, gdzie człowiek bo pierwszym starcie uświadamiał sobie, że nic nie umie, po kilku/nastu godzinach
  5. W jakim aspekcie ? Dla mnie V90CC (przynajmniej z macania w salonie) prezentuje się rewelacyjnie.
  6. RoadRunner

    E-Boxer

    Ja się nie zdziwię jak tak jest. W silnikach 2.0/2.5 turbo jak zapaliła się lampka to trzeba było wyciągać telefon i umawiać się na grubą naprawę. W mieście, przy kiepskim oznakowaniu pasów ruchu może niepotrzebnie interweniować.
  7. Mi się nagrało wczoraj. Chyba ktoś zapomniał o akcji serwisowej. foo.mp4
  8. Pełna zgoda. Interpretacja Art 4 to jakieś kuriozum. Kilka razy były głośne przypadki, że motockylista walił w skręcający pojazd i nawet jeśli jechał 200+ to była wina (czy współwina) skręcającego. Przecież z art 4 wynika, że przesłanką do ograniczonego zaufania powinny być *okoliczności*, czyli, że widzę inny pojazd na lewym pasie, który wyprzedza (chociaż i tutaj chciałbym zmiany przepisów jak @przymar). Ciekawe czy takie wyroki daje sąd z automatu i ilu kierowcom udało się od tego wybronić.
  9. Przepis/ograniczenia mają największą skuteczność jak ludzie widzą sens w ich przestrzeganiu. Dlatego uważam tabliczki za jak najbardziej sensowne, ale nie wszędzie. W Niemczech ograniczenia przy opadach stoją chyba tylko na autostradach. Bo tam jest sens w czasie deszczu ograniczać do 100/120 km/h gdzie zazwyczaj jest bez limitu.
  10. RoadRunner

    E-Boxer

    To uważaj jak z takim podejściem pojedziesz do Niemiec bo tam mają w kodeksie przepis o obstrukcji ruchu ulicznego. Jak jedziesz tak ze 30 mniej niż dopuszczalna prędkość (przy danych warunkach) i nie jesteś nowicjuszem ani dziadkiem to mogą Cię zhaltować i zaproponować 20 ojro. Moim zdaniem jazda kilkadziesiąt km/h mniej niż dopuszczalna prędkość na drogach ekspresowych czy autostradach nie ma wiele wspólnego z bezpieczeństwem. Jak jedziesz o takiej porze, że nie ma ruchu to ok, ale przy w miarę normalnym ruchu warto trzymać się limitów a nie -30 km/h.
  11. RoadRunner

    E-Boxer

    Dlaczego wzrosło ? Nie powinien podjeżdżać na samym elektryku ? Właśnie z powodu warunków ruchu u nas dominującego uważam, że mocny silnik to podstawa nawet dla jeżdżących spokojnie. Większy komfort psychiczny i akustyczny.
  12. RoadRunner

    E-Boxer

    Legenda miejska. Wielokrotnie obalana testami, np. https://www.wyborkierowcow.pl/polskie-paliwo-kontra-niemieckie-test/. Jako ktoś jeżdżący trasę Niemcy - Polska 6 lat po 2-3 razy na miesiąc się wypowiem: wiele osób wyciąga wnioski na temat spalania po tankowaniu w Niemczech i wjechaniu do Polski. Mi też Forester turbo spalał litr, półtora mniej. Jednak rozwiązanie tej zagadki nie leży w jakości paliwa a ... pogodzie. Przez zdecydowaną większość dni wieje z zachodu, więc jak ktoś pomyka autostradą z Niemcowni i później się dotankowuje to łooo Panie, ale to jedzie ! Ten sam Forek tu
  13. RoadRunner

    E-Boxer

    To nie zasługa hybrydy a jazdy w jednostajnym tempie Każda nie-hybryda przy takiej jeździe spaliłaby mniej więcej tyle samo.
  14. RoadRunner

    E-Boxer

    Dokładnie. Mi strasznie brakuje na rynku mocnych, podniesionych kombi. Póki co chyba V60 CC się ostało i Mercedes, chociaż w Mietku to takie symboliczne podniesienie. Tak samo jak w Superbie. Takie dawne XC70 czy OBK 3.0/3.6 to jest coś czego mi brakuje.
×
×
  • Create New...