Skocz do zawartości

RoadRunner

Użytkownik
  • Zawartość

    1440
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O RoadRunner

  • Tytuł
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn/Berlin
  • Auto
    był 2.0 XT, będzie ???
  1. Dobrze, że poszło bokiem. Z dwojga złego już chyba lepiej zrolować się kilka razy niż tąpnąć raz a konkretnie. Akurat z punktu widzenia bezpieczeństwa to dobrze, że Subaru traktuje rynek amerykański priorytetowo. W Europie (poza Volvo) dość długo traktowali bezpieczeństwo trochę drugorzędnie - tzn. byle aby NCAP dał 5 gwiazdek. IIHS trochę mocniej testuje auta i zaskakuje producentów (także Subaru - patrz small overlap stroną pasażera) Ale to dobrze. Kolejne generacje, nowsze drogi = bezpieczniej.
  2. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Pytanie nie jest czy Ty przejechałbyś szybciej w STI niż Chuchała z CVT. Pytanie jest czy Chuchała przejechałby szybciej z manualem niż CVT (załóżmy, że ten sam silnik). Twierdzę, że zamiótłby CVT pod dywan
  3. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Ciekawe czy będą kolejne wersji CVT - bardziej sportowe, czyli po ludzku "szybsze". Nie wiem czy obecne wersje mają takie duże straty czy to kwestia softu emulującego biegi. Jeśli to drugie to wywalić to w cholerę i nich cały czas trzyma zakres max momentu.
  4. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Do pierwszego zakrętu Poza tym kilka depnięć i bateria się kończy. Od tego momentu wieziesz balast. Na koniec CVT - bardzo pasuje do sportowej jazdy
  5. cham na drodze

    Tylko czemu za takie akcje praktycznie nie ma kar lub są znikome ? Przecież to realne narażanie życia innych ludzi i powinno być odpowiednio penalizowane. Zabranie prawa jazdy nie działa zbytnio bo ktoś taki będzie miał to gdzieś a szansa, że drugi raz wpadnie przez ileś miesięcy jest znikoma. W takim wypadku sensowna byłaby szyba ścieżka w sądzie i 30 dni paki z pracami społecznymi.
  6. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    W dobie głośników imitujących V8, silników 1.0 turbo, "sportowym" autem jest to o którym producent powie, że jest "sportowe" a dziennikarze zaklepią. Parametry faktyczne nie mają znaczenia. Skoro będzie BMW M-hybrid oraz AMG to czemu nie miało być Sti ? Żyjemy niestety w czasach motoryzacyjnej konczity wurst.
  7. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Z wygaszaniem mocnych wersji się pogodziłem. Trochę nie rozumiem sensu 2.0 i 2.5 N/A. Nawet konserwatywna Honda porzuciła 2.0 N/A na rzecz 1.5 turbo. Subaru odzwyczaiło mnie od innowacji więc spodziewam się hybrydy z 2.0 N/A. Jeśli tak to jaki sens jest 2.5 ? Wiem, nie znam się itp., ale dla mnie zamiana obecnych N/A silników na 1.6 DIT + wejście 2.0 N/A do hybrydy by zunifikowało linię modelową i chyba zmniejszyło ogólnie koszta. Taki OBK 1.6 DIT radziłby sobie nie gorzej niż 2.5 N/A a 1.6 DIT w XV by zrobił z niego prawie idealne auto.
  8. Nowy Subaru Forester MY2019

    WCzytałem, że nowy Forek ma mieć poprawioną aerodynamikę i trochę pójść bryłą w kierunku kombi - ale to też dziwne bo jest OBK.
  9. SUBARU XV

    Ja tam jestem niecierpliwy i nie lubię czekać. Jeśli kupowałbym nowy to tylko taki co jest od ręki.
  10. Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.

    Było w "chamie na drodze".
  11. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    I to jest dobre rozwiązanie, które warto aplikować dopóty są 2.5 T
  12. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Wracając do tematu wątku to Subaru się w Polsce nie skończyło, ale jest na dobrej drodze aby tak się stało. Mowa o Subaru, które zawsze zaskakiwało osiągami, było 20 lat za konkurencją jeśli chodzi o środek ale dawało banana na twarzy. Takiego Subaru niedługo nie będzie. Będzie/jest natomiast nowe Subaru, dobrze wyposażone, grzeczne jak harcerz. Pomorze przy zakupach, wycieczce w góry i odprowadzi dzieci do szkoły. Ale na szaleństwo do białego rana nie ma co liczyć. Pogłoski o braku 2.0 DIT w następnej generacji Forka czy wprowadzeniu hybrydy tylko to potwierdzają. Mam wrażenie, że Sti też niedługo zniknie. Zostanie 2.0 N/A i hybryda nie daj Boże z napędem 4x4 podobny do tego w Toyocie.
  13. SUBARU XV

    Nie chodzi o overall bo tam punktują także systemy pasywne. Jak byk jest, że Front Driver Side 4/5 oraz Passenger Driver Side 4/5. Dla porównania OBK 5/5.
  14. SUBARU XV

    A to ci "niespodzianka". XV 18 nie dostało 5 gwiazdek w crash-test: https://www.nhtsa.gov/vehicle/2018/SUBARU/CROSSTREK#safety-ratings-frontal
  15. Dziewczyna, która lubi...pogrzebać w Subaru

    Movie or it didn't happen
×