Skocz do zawartości

RoadRunner

Użytkownik
  • Zawartość

    1729
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O RoadRunner

  • Tytuł
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn/Berlin
  • Auto
    Kiedyś 2.0 XT, teraz Lexus NX200t Prestige

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. RoadRunner

    E-Boxer

    Ciekawi mnie co kierowało decyzją o tak słabym elektryku i tradycyjnym napędzie awd. Jeśli hybryda ma zastosowanie głównie w mieście to sam elektryk z tylu jest lepszym rozwiązaniem bo raz, że upraszcza napęd a dwa to mniejsze spalanie. No chyba, że Subaru będzie w pełni odłączać tył.
  2. RoadRunner

    E-Boxer

    Może Berlin gdzie mieszkam jest inny, ale tendencja jest zupełnie odwrotna. Małe/średnie auto lub wcale. W ramach miasta komunikacja publiczna lub drive now. Wyjazd na dłużą trasę odbywacsie często autem z wypożyczalni.
  3. RoadRunner

    E-Boxer

    Jak wygląda kwestia z ogrzewaniem hybrydy zimą ? SIlnik spalinowy musi przejechać z 5 km aby osiągnął jako taką temp. Czy w hybrydzie do czasu dogrzania pracuje tylko spalinowy czy nie ? Jeśli nie to jak realizowane jest ogrzewanie wnętrza ?
  4. RoadRunner

    E-Boxer

    Jak musi wyglądać związek między firmami aby wspólnie liczyli emisje i te wszystkie parametry ? Dla Toyoty i Lexa liczą razem, tak ? Jeśli tak to niech Subaru się przyłączy. Toyota niech robi "dla ludu", Lexus premium a Subaru wróci tam gdzie jego miejsce i zacznie robić bulgoczące potwory.
  5. RoadRunner

    E-Boxer

    Rav4 przy autostradowych 140 spali 7.5 ? Chyba galonów
  6. RoadRunner

    E-Boxer

    I teraz do samochu dla aktywnych załaduj rodzinkę 2+2, bagaż i odpowiedz na pytanie jak będzie przyspieszać i ile spalać .
  7. RoadRunner

    E-Boxer

    Gdzie to mogę znaleźć ?
  8. RoadRunner

    E-Boxer

    Podsumowując: 1) dostajemy skastrowany silnik + elektryk, który za miastem będzie nieużywany 2) extra 350 kg. Nie znalazłem informacji o wadze całkowitej, ale 2019 2.5 waży 1570, więc zakładając, że coś odchudzili mamy sumarycznie coś 1800 kg i napęd 143KM/188Nm + 12KM/65Nm. Przypominam, że przy prędkościach pozamiastowych (lub niższych - w Toyocie od 60-70km/h) elektryk nie działa. I jak to ma się do bezpieczeństwa ? 3) pomniejszony zbiornik (48 litrów) co oznacza tankowanie na trasie co 450-500 km Coś poszło nie tak moim zdaniem.
  9. RoadRunner

    Nowy Subaru Forester MY2019

    Takie tłumaczenie, że 280 PS za szybkie. No chyba, że w Alfie operowanie gazem jest zero-jedynkowe. Zawsze jest lepiej więcej niż mniej. Nawet jak się jeździ po emerycku
  10. RoadRunner

    E-Boxer

    Bardzo mi się ta koncepcja podoba. Raz, że nie ma skrzyni biegów a dwa, że zrobili bazę pod pełnego elektryka. Wywalają benzynowy silnik i reszta praktycznie bez zmian. Fajne rozwiązanie ma też Lex w hybrydach (nie we wszystkich): skrzynia CVT a za nią normalny automat, który eliminuje efekt "wycia" silnika sprzężonego z samą CVT.
  11. RoadRunner

    E-Boxer

    Tylko tam miałeś elektryka 60KM albo więcej a nie 12KM Co do oszczędzania hamulców to pełna zgoda. Może w zakresie 0-60 km/h tak, ale wobec słabego elektryka i w to wątpię aczkolwiek warto by poznać także moment silnika elektrycznego. Mnie hybrydą Subaru nie skusi. Jak będzie turbo to zostaję przy Lexie. Jak nie to Lex ale plug in - ma być od 2020.
  12. RoadRunner

    E-Boxer

    Nie. Auto musi być tylko elektryczne. Jazda na elektryku w hybrydzie nie ma znaczenia.
  13. RoadRunner

    E-Boxer

    Moim zdaniem hybryda bez plugin nie ma sensu. Faktyczne zużycie paliwa niewiele mniejsze od zwykłego benzyniaka. Natomiast jazda na samym elektryku to już spora oszczędność.
  14. RoadRunner

    E-Boxer

    Jest jeszcze jedna możliwość: ktoś nie wiedział o czym pisze. Te magiczne 12 hp to w kontekście hybryd Toyoty w model Rav jest mocą jaką daje elektryk przy prędkościach powyżej 70 czy coś koło tego, czyli w zakresie gdzie prawie nie pracuje.
  15. RoadRunner

    E-Boxer

    Jak ma jechać jak elektryk ma 12 hp ? To chyba jakiś żart. W Priusie elektryk ma 60 hp.
×