Jump to content

RoadRunner

Użytkownik
  • Content Count

    1939
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

RoadRunner last won the day on August 3 2014

RoadRunner had the most liked content!

Community Reputation

392 Wspaniały

About RoadRunner

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn/Berlin
  • Auto
    Kiedyś 2.0 XT, teraz Lexus NX200t

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak rozważasz passata, czyli auto niepodwyższone, oraz chcesz mieć dużo miejsca z tyłu to ja bym dorzucił Forda S-Maxa 4x4. Z tyłu są 3 równorzędne siedzenia - pod kątem miejsca z tyłu to mało które auto tyle oferuje. Do tego wielki bagażnik.
  2. RoadRunner

    E-Boxer

    Na rynku japońskim wybór będzie mały albo wcale. Lexus zastanawia się na zaprzestaniem oferowania 2.0 turbo. Także w kraju kwitnącej wiśni najprawdopodobniej zostaną tylko hybrydy jeśli myślimy o czymś mocniejszym. Ale znowu wybór zawęzi się do Toyoty/Lexa.
  3. RoadRunner

    E-Boxer

    Producenci aut może poza paroma wyjątkami typu Volvo robi konstrukcje stricte pod test. Zazwyczaj jest tak, że wchodzi nowy test, auta wypadają słabo i dopiero następna wersja ma poprawkę. Volvo miało najmniej tego typu wpadek - tzn. przechodziły testy "z marszu". Rok 2015: Forek och, ach, jaki bezpieczny ! Jak znakomicie wypada w testach. Ej a widzieliście jak w "small overlap" niemieckie auta słabo wypadają ? Forester, boxer i symetryczne AWD robi robotę ! Rok 2016: IIHS zaczął robić "small overlap" stroną pasażera. Forester zgniótł się jak puszka po coli. Rok 2019 czy 2019: Forek och, ach, jaki bezpieczny ! Ej a widzieliście jak wspaniale Forek chroni kierowcę i pasażer przy uderzeniu fragmentem przodu ? Ja bym bardzo chciał aby równie ważny były test bezpieczeństwa biernego, czyli hamulców, zwrotności itp. Tzn, aby był jakiś standard.
  4. RoadRunner

    E-Boxer

    Dla szukających sensacji: takowych nie ma. 0-100 brak, 0 - 200 - także Czy da się regulować temp jakimś fizycznym przełącznikiem/pokrętłem czy trzeba w menu wchodzić ?
  5. RoadRunner

    E-Boxer

    Już nie mogę słuchać tych bzdur o przewadze boxera w przypadku zderzenia czołowego. Żadne testy zderzeniowe tego nie potwierdziły. A przy wyższej prędkości niż testy nie ma znaczenia czy jest boxer, V8, czy silnik z tyłu a z przodu jakaś specjalna konstrukcja bo przeciążenie działające na ciało jest zbyt duże.
  6. Nieprawda. Omijanie nie pozwala na najechanie na podwójną ciągłą. Pkt 4 nie ma wyjątków. https://www.lexlege.pl/znaki-dr/paragraf-86/ Przepisy są niejasne gdyby coś tarasowało pas ruchu i nie było możliwości ominięcia z prawej strony.
  7. Dla mnie to jest kuriozum. Caddy przejeżdża linią ciągłą, jedzie po pasie ruchu dla jadących z przeciwka a kierwonik Skody jest współwinny ? Ja bym na jego miejscu nie przyjął mandatu. http://prawo-karne-adwokat.com.pl/szczegolna-ostroznosc-zasada-ograniczonego-zaufania-poznan
  8. Coś co ciężko mi zrozumieć: http://olsztyn.wm.pl/636201,Czolowe-zderzenie-dwoch-samochodow-w-Olsztynie.html Dlaczego kierownik Skody dostał mandat ? Przecież jest "Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich zachowania." czyli mógł zakładać, że nikt nie będzie omijać stojących aut tam gdzie jest ciągła linia. No chyba, że go widział, że coś kombinuje to wtedy byłyby przesłanki wskazujące na możliwość odmiennego zachowania. Ale wątpię. Na analogicznej zasadzie karani są skręcający w lewo w który wali motor jadący +200 km/h.
  9. Możesz uściślić ? Jeśli 240 PS to nie benzyna a diesel - nie ma sensu wtedy porównywać spalania.
  10. 1200 km na trasie Olsztyn-Berlin-Olsztyn. O ile na A2 nie widziałem ani jednego chamskiego zachowania (nawet mrugania światłami) o tyle na innych drogach już tak w stylu zasuwanie busem 140 po drogach krajowych, lawetą (oczywiście z autem na pace) 130, jazda po terenie zabudowanym byle w limicie ograniczenie + 50.
  11. Dokładnie. Tradycyjne, zatrzaskowe mocowanie, elegancko "puszcza" gaśnicę przy czołówce i jest miazga ze stóp. 20 parę lat temu byłem tak podjarany jazdą z Hołkiem (i to moim autem :D), że to była jedyna rzecz jaką zapamiętałem
  12. RoadRunner

    XV 2.0 e-Boxer

    Tłumaczyłem jak chłopu na roli, że NIE TYLKO moment przekłada się na to jak auto przyspiesza. Ale jak widzę, albo tego nie chcesz przyswoić albo jesteś odporny na wiedzę. Z mojej strony koniec tematu.
  13. RoadRunner

    XV 2.0 e-Boxer

    Czego oczekujesz od silnika 1.2 ? Porównaj z 1.2 NA. 1.2 turbo to nędzne 185 NM. 2,0 turbo generują bez mała 2x większy momenty przy zbliżonej masie budy. Nie wiem co chcesz udowodnić. Że turbo nie ma sensu bo poniżej 2000 obrotów jedzie o tak sobie ? No jeśli lubisz jeździć w tym zakresie obrotów to się zgadzam, że turbo nie jest potrzebne. Polecam wtedy 1.9 TDI (tylko 1Z a nie AFN bo Ci się zatrze sterowanie geometrią turbiny przy takich obrotach) no chyba, że lubisz dożynanie N/A.
  14. RoadRunner

    E-Boxer

    Stoję dzisiaj na światach obok RS6, ceramika, itp. Za moment zielone, start jak z procy (on nie ja :P), za 200 metrów wyprzedza go Hyunadai o mało nie hacząc krawężnika mając coś koło 100 na 50 km/h. Na pewno wina kierownika RS6 bo sprowokował a dwa to, że jechał tylko 50/60 a nie jak "fabryka" przykazała Co do eboxera, to Forek w obecnej ofercie do mnie nie przemawia. Jakbym potrzebował auta stricte do miast to wybrałbym XV. Nie skreślam Subaru, kibicuję aby trochę mocniejsza hybryda była a wtedy Forek jako uniwersalne auto jak najbardziej. Pozostaję jednak przy japońskiej motoryzacji.
  15. RoadRunner

    E-Boxer

    A u mnie na osiedlu gdzie jest 40, miejscami strefa, najszybciej jeżdżą Fabie HTP i paździochy TDI. Na bank stuningowane pod 300 KM bo przecież nikt nie łamie przepisów mając 100 KM. Jak wniosek ? Ano taki, że jedno z drugim ma tyle wspólnego co astrologia z astronomią. Mówienie, że kupuje się szybkie auta po to aby szybko nimi jeździć to jak mówienie, że na siłownię chodzi się głównie po to aby potem komuś w ryj dać.
×
×
  • Create New...