Jump to content

RoadRunner

Użytkownik
  • Content Count

    2018
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

RoadRunner last won the day on August 3 2014

RoadRunner had the most liked content!

Community Reputation

480 Wspaniały

About RoadRunner

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn/Berlin
  • Auto
    Kiedyś 2.0 XT, teraz Lexus NX200t

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. RoadRunner

    E-Boxer

    Ja się nie zdziwię jak tak jest. W silnikach 2.0/2.5 turbo jak zapaliła się lampka to trzeba było wyciągać telefon i umawiać się na grubą naprawę. W mieście, przy kiepskim oznakowaniu pasów ruchu może niepotrzebnie interweniować.
  2. Mi się nagrało wczoraj. Chyba ktoś zapomniał o akcji serwisowej. foo.mp4
  3. Pełna zgoda. Interpretacja Art 4 to jakieś kuriozum. Kilka razy były głośne przypadki, że motockylista walił w skręcający pojazd i nawet jeśli jechał 200+ to była wina (czy współwina) skręcającego. Przecież z art 4 wynika, że przesłanką do ograniczonego zaufania powinny być *okoliczności*, czyli, że widzę inny pojazd na lewym pasie, który wyprzedza (chociaż i tutaj chciałbym zmiany przepisów jak @przymar). Ciekawe czy takie wyroki daje sąd z automatu i ilu kierowcom udało się od tego wybronić.
  4. Przepis/ograniczenia mają największą skuteczność jak ludzie widzą sens w ich przestrzeganiu. Dlatego uważam tabliczki za jak najbardziej sensowne, ale nie wszędzie. W Niemczech ograniczenia przy opadach stoją chyba tylko na autostradach. Bo tam jest sens w czasie deszczu ograniczać do 100/120 km/h gdzie zazwyczaj jest bez limitu.
  5. RoadRunner

    E-Boxer

    To uważaj jak z takim podejściem pojedziesz do Niemiec bo tam mają w kodeksie przepis o obstrukcji ruchu ulicznego. Jak jedziesz tak ze 30 mniej niż dopuszczalna prędkość (przy danych warunkach) i nie jesteś nowicjuszem ani dziadkiem to mogą Cię zhaltować i zaproponować 20 ojro. Moim zdaniem jazda kilkadziesiąt km/h mniej niż dopuszczalna prędkość na drogach ekspresowych czy autostradach nie ma wiele wspólnego z bezpieczeństwem. Jak jedziesz o takiej porze, że nie ma ruchu to ok, ale przy w miarę normalnym ruchu warto trzymać się limitów a nie -30 km/h.
  6. RoadRunner

    E-Boxer

    Dlaczego wzrosło ? Nie powinien podjeżdżać na samym elektryku ? Właśnie z powodu warunków ruchu u nas dominującego uważam, że mocny silnik to podstawa nawet dla jeżdżących spokojnie. Większy komfort psychiczny i akustyczny.
  7. RoadRunner

    E-Boxer

    Legenda miejska. Wielokrotnie obalana testami, np. https://www.wyborkierowcow.pl/polskie-paliwo-kontra-niemieckie-test/. Jako ktoś jeżdżący trasę Niemcy - Polska 6 lat po 2-3 razy na miesiąc się wypowiem: wiele osób wyciąga wnioski na temat spalania po tankowaniu w Niemczech i wjechaniu do Polski. Mi też Forester turbo spalał litr, półtora mniej. Jednak rozwiązanie tej zagadki nie leży w jakości paliwa a ... pogodzie. Przez zdecydowaną większość dni wieje z zachodu, więc jak ktoś pomyka autostradą z Niemcowni i później się dotankowuje to łooo Panie, ale to jedzie ! Ten sam Forek tu
  8. RoadRunner

    E-Boxer

    To nie zasługa hybrydy a jazdy w jednostajnym tempie Każda nie-hybryda przy takiej jeździe spaliłaby mniej więcej tyle samo.
  9. RoadRunner

    E-Boxer

    Dokładnie. Mi strasznie brakuje na rynku mocnych, podniesionych kombi. Póki co chyba V60 CC się ostało i Mercedes, chociaż w Mietku to takie symboliczne podniesienie. Tak samo jak w Superbie. Takie dawne XC70 czy OBK 3.0/3.6 to jest coś czego mi brakuje.
  10. RoadRunner

    E-Boxer

    Za półtora roku będzie Lexus NX 2.4, 295 PS. W sumie już obecny spełnia te wymagania, ale moim zdaniem, warto poczekać.
  11. RoadRunner

    E-Boxer

    Nie lepiej zasymulować pakowanie/rozpakowanie pod domem ? Po takich przygodach ja bym nie ryzykował czekania w Beskidzie Niskim na auto zastępcze.
  12. Trochę te 3 cylindry mi nie pasują, ale fajne autko
  13. RoadRunner

    Panewka?

    30k ? Co oni złote części dają ? Ja za panewki dałem 6k - w sumie 5 lat temu, ale bez przesady. Do tego normalnie dojdzie być może szlif wału. Ja nie robiłem bo wymiana była profilaktyczna. Tak czy siak w 10k się zmieścisz.
  14. Lexus ma rozszerzyć w 2022 gamę silników NXa o 2.4 295KM. Jak będzie w Europie to
  15. Jak dla mnie, jakby miał konkret silnik (>= 300PS) to może jak Zaporożec wyglądać.
×
×
  • Create New...