Jump to content

krist

Użytkownik
  • Content Count

    723
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

krist last won the day on January 19 2018

krist had the most liked content!

Community Reputation

315 Wspaniały

About krist

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Przemyśl
  • Auto
    F80

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Raczej potrafią ukryć podsterowność spowodowaną masą. Masa wyjdzie tak czy inaczej, najpóźniej na sliskim.
  2. krist

    E-Boxer

    https://www.carmagazine.co.uk/car-news/tech/subaru-driver-monitoring-system-how-does-it-work/ było?
  3. z trochę innej, bardziej rajdwej "beczki" zapraszam na supersprint do Przemyśla, w tą niedzielę 18.10 trasa oesowo wyścigowa, równy asfalt pod górę. Szczegóły tu: https://www.facebook.com/events/681928065992070/ trasę można obejrzeć tu: A zgłoszenia na ask.przemysl@gmail.com Zapraszam i do zobaczenia na trasie
  4. oznaczenie ti jest w BMW chyba tak samo dlugo jak w Alfie. Światła, fakt, troche jak w Giulii ale to nie jest zły wzór do naśladowania. Co do ogólnej linii stylistycznej, to niemieckie marki są często oskarżane o brak dobrego designu, o nudę, o powielanie tego samego w nieskończoność. Kiedyś czytałem w jakiejś gazecie przedstawiciela Audi który autentycznie mówił o tym że oni wolą wydać pieniądze na lepszą technikę, a design, no przecież jest dobry, to po co zmieniać z każdym modelem, więc szkoda tracić na niego pieniądze. No i ostatnio mam wrażenie że BMW próbuje się od tego odciąć, wprowadza
  5. jak chodzi o wrażenia porównywalne z moto, to zbudowałem kiedyś smarta z silnikiem Kawasaki Ninja. Prędkość maksymalna była dramatycznie niska, chyba koło 130km/h. Wnikała z zastosowanych... zębatek Ale po przejażdzce na torze każdemu się ręce trzęsły, 15 tyś obrotów robiło takie wrażenie
  6. ludzie to jest temat kto ile przez 30 sekund rozpędził swoje auto, a nie ile należy jechać na krajówce w godzinach szczytu. Naprawdę w każdym temacie musicie sobie skakać do gardeł ii udowadniać kto jest lepszy?
  7. krist

    Kubica w DTM

    to jak w alternatywy 4, godzinny program publicystyczny minuta prawdy. Szkoda ze akurat w tym wyścigu i w takim momencie skrzynie sobie wybrała czas na awarię.
  8. krist

    E-Boxer

    moim zdaniem jeszcze bardziej niż 30 koni to tam brakuje co najmniej 100Nm
  9. mnie się w OBK pare razy zawiesiły multimedia, więc nie jest tak żeby nigdy nic CO do obk i alternatywy, przypomniało mi się jeszcze jedno, w porównaniu do obk mercedes prowadzi się jak statek, stabilnie, przewidywalnie zero emocji. Mam wrażenie ze w szybciej przejechanych łukach na chwilę odpala jeden tylny hamulec, nie w ramach ESP tylko żeby autem nie zabujało na wyjście, żeby tak bardzej statecznie było. OBK prowadził mi się genialnie, miał mega rezerwy i był bardzo łatwy w prowadzeniu. Dynamicznie perełka, z tym że tylko z górki, bo pod górkę nie miał siły. Naprawdę żałuję że subaru
  10. ponieważ w innym temacie wyszło 3 grosze o alternatywie dla OBK, to dopiszę, częśc poszła na PW do kolegi Tsunemoto, może się nie pogniewa za skopiowanie korespondencji. mam 220d, od niecałych 3 lat, nie jest to może typowo alternatywa dla OBK ze względu na różnicę cenową, ale jak się ponegocjuje i wychaczy poprzedni rocznik, to kuż róznica nie jest aż tak duża. All terrain ma też tą zaletę że silnik 2l diesel ma niską akcyzę, i w sumie jest jeszcze w miare sensownych pieniądzach. Dopłata do 3 litrów kiedy kupowałem wynosiła koło 80 tyś, przy tym samym wyposażeniu, więc tak.... Auto jest
  11. krist

    E-Boxer

    to na wątek co zamiast OBK bardziej pasuje
  12. krist

    E-Boxer

    E klasa podniesione kombi, All terrain, z boxem thule na dachu, kawał auta. Ja wiem że to bez sensu porównanie, bo diesel, bo inny segment, jest mnóstwo "ale" Ale koniec końców jeśli auto na trasie pali sporo, a w mieście brakuje mu prądu w korkach, i podbija obroty łądując baterię, to gdzie ono jeździ jak powinno? No nie, nie jest tak. Może tak sobie tłumaczysz ale jest dokładnie na odwrót. Im bardziej rosną opory powietrza tym większa różnica między dieslem a benzyną. Porównaj spalanie w benzynowych klocach typu X5 czy Land Cruiser, i ich dieslowskich wersjach. Może miałeś na myśli ż
  13. krist

    E-Boxer

    jadąc tak jak Ty opisujesz, 120-130 przez Austrię w lutym, generalnie najszybciej jak się dało bez łapania mandatów, 4 osoby i box na dachu, auto o wadze własnej prawie 2 ton, kombi 4x4 z automatem, spalanie 5.9. Ale to był diesel. Na trasie korzyści z posiadania hybrydy są mało widoczne
  14. krist

    E-Boxer

    najpierw się zdziwiłem, a potem załapałem astra 1.4 z turbiną Pytanie do gospodarzy Forum: jaki sens ma utrzymywanie tej śmiesznej blokady nazw kilku tunerów? Żaden z obecnie sprzedawanych modeli Subaru nie kwalifikuje się do tuningu, nie jest to żadna konkurencja ani reklama. Może po prostu odpuścić bo troche to śmiesznie wygląda
  15. krist

    Kubica w DTM

    z zewnątrz, dla laika wygląda to tak ze kiepski kierowca jedzie ogony w F1, objeżdża go debiutant w kwalifikacjach, idzie do DTM a tam powtórka z historii. Na dodatek nie wszyscy którzy są przed nim to orły. Oby to była kwesta ustawień auta, i druga cześć sezonu była lepsza.
×
×
  • Create New...