Skocz do zawartości

krist

Użytkownik
  • Postów

    767
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana krist w dniu 19 Stycznia 2018

Użytkownicy przyznają krist punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Przemyśl
  • Auto
    TM3P

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krist

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

551

Reputacja

  1. krist

    GRubo przesadzony Yaris

    poszły w kilka pojedynczych minut
  2. klasyk motoryzacji chyba już... Moim zdaniem auto się bardzo dobrze postarzało, na tle ogromnych generacji 991-2 wygląda jak klasyczne porsche, małe, zwinne. Mnie najbardziej w gt3 dziwi jak bardzo inne ono jest w porównaniu do "zwykłej' carrery/C4/C4s, które w teorii mają podobną budowę i osiągi, a w praktyce to 2 różne auta, podobne do siebie z zewnątrz.
  3. widział ktoś dane za 2021? z kornikarskiego obowiazku pytam dobra, znalazłem, szału nie ma ale jednak spory plus w porównaniu do 2020
  4. zdaje się że temat do zamknięcia
  5. krist

    Co zamiast STI MY15

    podobno od 1405 w górę...
  6. Autentyk. Co 2 lata jeżdze na targi do Hannoweru, siedzimy tam tydzień, i zawsze zaględam do rodziny. Bywałem tam róznymi autami, raz lepsze raz gorsze. Ale kiedyś miałem passata b5, kupiłem bo fajna wersja v6 4motion. Ale na zewnątrz bez znaczków, zwykły pasek. 2 lata wcześniej byłem chyba mercedesem. Podjeżdzam, ciotka wychodz, patrzy na passata i mówi: O macie teraz fałweja, to się wam poprawiło. Kurtyna
  7. od 2 tygodni moim TM3P jeżdzi żona (diesel bmw w serwisie ) i w sumie zapomniałem jej przestawić moc na chill. wczoraj spytała, ile to auto ma własciwie koni, bo była niewielka luka i chciała ruszyć sprawnie, i tak ją jakoś kopneło lekko w plecy, ale wyjechała ok. No więc jak kobieta która jeździ na codzień dieselkiem nie ma problemu opanowac ponad 500 konne auto elektryczne, w ruchu miejskim, ta naprawdę każdy sobie powinien dać radę. A trakcja na 4 koła w tesli jest nirealnie dobra, przy pomocy tylko i wyłacznie przychamowywania pojedynczych kół to auto ciągnie na śniegu i lodzie jak głupie, żadne xdrive czy quattro mi nie dawało takich możliwości
  8. możesz już nie czekać, oba istnieja. Elektryfikacja transportu ma o tyle sens, o ile prąd do nich używany będzie czysty, to jasne, i taki kierunek świat obrał. To że my chcemy się trzymać kurczowo węgla, i razem Vateusz w tym celu porównuje nas do krajów afrykańskich i 3 świata, to po prostu nie przejdzie. Transport ciężki też idzie czy to w wodór, czy inne pomysły. Nie rozumiem tego malkontenctwa, państwo ustala reguły gry wszędzie, czy w USA czy w Unii, chyba tylko w Związku Radzieckim panowała nie zmącona niczym wolność, więc Łada2105 mogła być produkowana bez zmian przez 30 lat
  9. podobnie jak politycy narzucili montaż katalizatorów, dpf, normy Euro, wszystko co popycha Janusza któremu diesel z traktora nigdy nie śmierdział do zakupu bardziej ekologicznych aut. Masowy klient własnie przekonuje się do zalet elektryków, tylko w kraju nad Wisłą nigdy nie było dużego rynku na samochody nowe, a co dopiero na drogie samochody nowe. Rynek BEV rośnie rok do roku o 100% póki co
  10. sorry ale nie czujesz tematu. jadąc autem z szybkim ładowaniem, typu tesla lub podobne, masz ładowanie rzędu 250kW maks, śrownio krzywa powyżej 100. ładując dolną 60-80% baterii nie masz czasu na knajpki, jesteś w stanie ładować się 15-20 minut i dalej w drogę. Jak chce sz gdzieś wstąpić na obiad w ulubione miesce to wstąpisz, nie oglądając się czy ma tam szybką ładowarkę czy żadną. Alpy w 1 dzień są jak najbardziej do zrobienia, dodaj do czasu przejazdu ze 2 godziny maks. Superchargery są w Austrii czy Włoszech powszechne, nie musiśz rezygnować z ulubionych tras. Nie musisz też jakoś specjalnie planować, wbijasz adres w nawigację a auto planuje trasę za Ciebie. Nie dziąła to wtedy jak się umawaisz z 3 klientami na trasie 600km, i na każde spotkanie musisz dojechać na godzine, i klient nie musi i raczej nie udostępni gniazda żeby łądować w trakcie. Więc na podóże biznesowe tego nie widzę. Ale jadąc w pracy w miarę luzie trasę Przemyśl Warszawa (bez ładowania) , Przemyśl-Poznań (1 ładowanie) to nie jest to żadne wyrzeczenie. Choć jak mam zrobić Przemyśl Katowice (330km) i z powrotem, ze 2 spotkania na śląsku, i być w domu na kolację, to biorę diesla, żadna tajemnica.
  11. ritmo 130 tc. Jako ciekawostka, oryginalne fotele kubełkowe ze zintegrowanymi zagłówkami, były tak wysokie że przy odchylaniu zahaczały o dach, i do tyłu praktycznie nie dało się wsiąść. Włosi....
  12. z mojego doświadczenia, jeśli jedziesz w dłuższą trasę rekreacyjnie - 700km nie ma problemu. Robisz 1 dłuższy lub 2 krótsze postoje. Gorzej jesli jedziesz służbowo i się spiesys , wtedy robi się nerwowo. Idealnie mieć 2 auto w gospodarstwie domowym, ice, i na te okazje w roku kiedy sie spieszysz brać inne auto.
  13. Tylko w stolicy takie atrakcje... W miejscach takich jak wspomnieny Lućmierz nie ma czasu na wiele więcej jak toaleta, i już auto woła że można jechać dalej (250kW maksymalnej mocy ładowania)
  14. z ciekawości, o jakiej stali mówimy? "Moja" stal narzędziowa bije w tym momencie rekordy, i korekty nie widać na horyzoncie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...