Jump to content

krist

Użytkownik
  • Content Count

    671
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

krist last won the day on January 19 2018

krist had the most liked content!

Community Reputation

186 Wspaniały

About krist

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Przemyśl
  • Auto
    Subaru-less; AM DB9 i E30 318is

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. widziałem a35 matowy szary, też ciekawie wygląda. Nie jechałem ani a35ani a45, ale czytając opinie , specyfikacje i cennik (!) to Mercedes trochę przesadził. A45 może i jest szybsze ale cenowo zbliża się do większych modeli, a to nadal tylko miejski samochód z 2 litrowym silnikiem. Zdecydowanie a35 wyląda na lepszy wybór
  2. krist

    E-Boxer

    z tego co piszesz to kolejne "nowe" subaru, świetne auto, super się prowadzi, tylko napęd do kitu. Sorry ale hybryda średnio10l/100km? To po co ją tam w ogóle montować? 2 litry na 150 koni powinno bez łaski tyle palić. 140 km/h a silnik wyje na prawie 4000 obrotów? W nędznym 2 litrowym dieslu mam przy 140 poniżej 2000 obrotów i silnika nie słychać, auto pali na trasie ok 6-7 litrów
  3. krist

    E-Boxer

    Wąskie grono zamożnych klientów? O czym ty piszesz? Większość statystyczna jeździ w ciągu tygodnia praca dom, i w Polskich realiach praca nie jest zbyt odległa od domu. W weekend może do większego miasta, lub za miasto, pare razy w roku jakiś dalszy wyjazd. Dla statystycznego Kowalskiego hybryda plug in to byłoby bardzo dobre rozwiązanie (ok, o ile ma dostęp do prądu w miejscu parkowania auta). Cena - ok, Forester to nie jest auto dla statystycznego Polaka, statystyczny Polak kupuje 10 letniego passata w tdi Ale konkurencja też proponuje coś za 140-150 tyś więc mniej więcej tyle co e-boxer, a ma większą baterię i mocniejszy napęd elektryczny. E boxer mam wrażenie odpowiada na pytanie którego nikt nie zadał: Auto z mniejszym bagażnikiem i bakiem, małym zasięgiem, mało dynamiczne a przy tym nie potrafiące przejechać choćby tych 30 km na samym prądzie. Europejskie normy promują pluginy, ona tam mają jakieś absurdalne Co2 na poziomie 40-50g, i zużycie 2l/100km (Chociaż jeżdżąc po mieście hybrydą 330e miałem zużycie 2,5-3 litry, więc jest to do zrobienia) Ile ma e boxer? 154g, jak to ma pomóc marce w Europie?
  4. krist

    E-Boxer

    rozmawiałem kiedyś z kimś kto jeździł w takich rajdach o kropelce,twierdził że najefektywniejsza jazda to czytanie drogi, różnic wysokości, i jazda na ostatnim biegu, maksymalne przyśpieszenia od bodajże 60 do 100 i potem luz, i znowu gaz pełny. To było 100 lat temu, więc może przekręcam, ale sens był taki. Wracając do Forestera, hybryda plug in, koło 220 koni, w tym elektryk ze 100, coś jak rav4, albo countryman, bateria powyżej 10 kWh,i to by było genialne auto do miasta i na okazjonalną trasę. I na pewno mniej by paliło. Mini ma nawet subiektywnie dość żwawy napęd, chyba ponizej 7s do 100km/h (wiem wiem, to kompletnie nieważny parametr) na samym silniku elektrycznym też świetnie przyśpiesza tak do 70, czyli do miasta w sam raz.Czemu Subaru nie poszło w tą stronę kompletnie nie rozumiem
  5. krist

    E-Boxer

    a poza tym wszystko u Pana w porządku ? Panie Andrzeju, jako doświadczony biznesmen na pewno Pan zna niejeden przykład takiego postępowania, różnych firm. Jest to logiczne i w pewnych przypadkach opłacalne. Skoro kilka lat z rzędu sprzedaż na Polskę, a jak rozumiem i na Europę była reglamentowana (bo rekordowy popyt, bo rozbudowa fabryki, i kilkukrotnie czytałem wypowiedzi Dyrektora SIP że największym problemem jest podaż, bo auta trzeba "wyrwać" innym importerom), to ciekawi mnie czemu pisze Pan, potwierdzając mój żart, że wszystko się sprzedało a Pan sprzedaje auta z dostaw w marcu? Popatrzyłem na szybko w dane, i sprzedaż Subaru w Europie spadła o ponad 4000 samochodów w porównaniu do 18, eksport aut z Japonii spadł o 5% i jest to 3 rok z rzędu kiedy spada. Czyli wydawało by się że podaż nie powinna być już problemem. Żeby nie było tylko OT, czy są jakieś informacje/plotki na temat e boxera z mocniejszym wspomaganiem elektrycznym, na poziomie większości konkurencyjnych hybryd chociażby?
  6. krist

    E-Boxer

    Z czego wynikają ograniczone dostawy w 2020? Jeśli dobrze znalazłem, to w 2018 i 2019 produkcja aut Subaru w Japonii malała, czyli moce produkcyjne powinni mieć? Sprzedaż Subaru w Europie też maleje. Subaru celowo ogranicza podaż żeby ceny podnieść?
  7. krist

    E-Boxer

    tylko spóźnia się na spotkania?
  8. Dzień dobry, czy są już może dostępne dane za 2019 rok? Pozdrawiam, K.
  9. krist

    E-Boxer

    czyli po staremu, w subaru popyt przewyższa podaż, auta się rozchodzą na pniu, pewnie dlatego w salonach tak pusto,nic już nie zostało...
  10. krist

    E-Boxer

    Panie Andrzeju, a w jakim parametrze e boxer bryluje? Oprócz zużycia paliwa, bo jest chyba najbardziej paliwożerną hybrydą na rynku
  11. czytałem i muszę pogratulować autorowi. Czyta się to jak test porównawczy marek niemieckich z francuskimi, zawsze wygrywa VW. Forester najwolniejszy, pali najwięcej, najgłośniejszy, najgorzej hamuje, ale wygrywa przekonująco. Szacunek
  12. krist

    Kubica w DTM

    Wójt "wsystkomogę" Obajtek stworzy dla Roberta team kliencki, co to dla niego
  13. krist

    E-Boxer

    ktoś to juz powiedział ale warto powtórzyć: Subaru jako marka pozbyła się juz prawie wszystkich swoich tradycyjnych atrybutów, napęd stały 4x4 też mógłby się pójśc paść. Wystarczyłby w miarę dynamiczny silnik benzynowy, 1.6t lub 2.5 i do tego ok 100-120konny elektryk, w połączeniu z hybrydą plug in (co jak nowa rav4!) i sam bym już dreptał dookoła salonu. A tak to panom z SIP i dealerom pozostaje przekonywanie że subiektywnej dynamiki się trzeba nauczyć, Ja się trzy lata uczyłem OBK MY15, 2.5, i się poddałem, to auto po prostu jest mało dynamiczne. Zamieniłem go na diesla 2.0 innej marki, który jeździ o niebo bardziej przyjemnie dynamicznie, i przy tym mniej pali. DO e boxera nawet nie podchodzę, a skoda bo auto wygląda na bardzo ładnie wykończone wewnątrz.
  14. właśnie miałem pisać że do obecnych osiągów to można spokojnie zestawy z poloneza montować
  15. krist

    E-Boxer

    Outlander to już mocno stare auto, po chyba 3 liftingach. Ja bym się zastanawiał między rav4 a cr-v, jeśli już japończyk. A jeśli może być coś innego to w bardzo dobrej cenie mozna kupić teraz bmw 2 active tourer, są tez z x-drive, nie jest to suv ale wielkością całkiem jak suvy Swoją drogą, zobaczyłem o co chodzi z cenami, o ile poprzedni forester 2.0 jest teraz w całkiem dobrych cenach (ok 120 tys.) to ten nowszy hybryda faktycznie odjechał na 170 tyś. Kto to kupi, nie wiem, ale zapewne usłyszymy że są listy i ogólnie reglamentowana podaż
×
×
  • Create New...