Skocz do zawartości

Miłosz Rzeźnik

Użytkownik
  • Zawartość

    412
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Miłosz Rzeźnik

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Olkusz
  • Auto
    Land Rover Discovery II

Ostatnie wizyty

400 wyświetleń profilu
  1. XII Subariada Albania/Czarnogóra: 29 lipca – 5 sierpnia 2018

    Witajcie... W imieniu swoim i @marraass przypominam, że w tym tygodniu upływa termin zaliczkowania miejsc. Jednocześnie proszę uzupełniać tabelkę, ponieważ chcemy ruszać z rezerwacjami. Ekipy z listy rezerwowej (zwłaszcza z końca listy) zachęcam do rozważenia terminu XIV Subariady Albania/Czarnogóra, są tam jeszcze miejsca lub IV Subariady LIGHT do Bułgarii - też są miejsca. Szansa na to, że wskoczycie tutaj nie jest wielka, a za chwilę będzie kolejna porcja promocji i miejsca na pozostałe Subariady mogą "wyjść". Tymaczasem... ekipa XI Subariady pozdrawia z Kirovska:
  2. ZAPISY na III Subariada LIGHT Bułgaria 9 -16 czerwca 2018

    @marcinus25 się nie odzywa. Zatem mamy jedno miejsce na liście. @Jacek Wyrzykowski przenieś proszę go na listę rezerwową.
  3. ZAPISY na II Subariada LIGHT Rumunia 9 -16 czerwca 2018

    Ekipy opłacone na tą Subariadę: - @Karolina - @Dawid19 - @Paweł Węgliński - @Andrzej Borys Studio Fotografii - @Andrzej Hornecki - @marekXV - @bangokorea - @Jerzy56 - @focus69 Czekamy kto zostanie ostatnim szczęśliwcem UWAGA Rezerwiści - w tym samym terminie jest Bułgaria (III Subariada Light) i jest tam ostatnie miejsce, więc można przeskoczyć. Są też miejsca na jesienną Subariadę Light do Bułgarii. Listy są w osobnych wątkach. Polecam, ponieważ lista rezerwowa jest tu długa i szansa na dostanie się na wyjazd dla ekip z końca listy minimalna.
  4. ZAPISY na XV Subariada Maroko - przełom 2018/2019

    Należy policzyć sumę wszystkich kosztów na ok 15 tyś zł od auta z dwoma osobami.
  5. ZAPISY na II Subariada LIGHT Rumunia 9 -16 czerwca 2018

    Teraz jakiś problem techniczny, nic nie mogę chwilowo. Czekamy na interwencję admina. @Darek Kupczyk - brak reakcji, wypada z listy. @focus69 - teraz się dowiedziałem, że kontaktowałeś się wcześniej w terminie z @Jacek Wyrzykowski. Sprawa wyjaśniona, wskoczysz na listę za @Darek Kupczyk. Przywróciłem Cię do konwersacji pocztowej, sprawdź proszę, czy jesteś w stanie ją otworzyć. @Jerzy56 - jak tylko admin rozwiąże problem techniczny to dodam Cię do konwersacji pocztowej. @Jerzy Sobala - ponaglenie, sprawdź, czy możesz odczytać pocztę, została Ci 2 dni temu udostępniona. Jeśli do jutra nie będzie kontaktu - wskakuje kolejny rezerwowy. Ogólna prośba do wszystkich użytkowników, zwłaszcza nowych i mniej obeznanych z działaniem forum - proszę ustawić sobie śledzenie interesujących Was wątków (koniecznie w tych, gdzie jesteście na jakiejś liście). Nie wiem, czy da się ustawić powiadomienie o poczcie, dlatego sugeruję raz dziennie sprawdzać pocztę forumową. Wszystkie istotne informacje dla POTWIERDZONYCH uczestników Subariad przekazywane są tylko tą pocztą.
  6. ZAPISY na II Subariada LIGHT Rumunia 9 -16 czerwca 2018

    No niestety. 17 stycznia wyslana została do Ciebie pocztą forumową infotmacja jak do wszystkich. Link do tabelki, dane do wplaty, terminy. Do 5 lutego nie bylo odpowiedzi żadnej w wątku ani na poczcie forumowej. Nie bylo wpłaty ani uzupelnionej tabelki. W związku z tym zgodnie z zasadą jaką zapisaliśmy na poczcie osoby nieoplacone i bez kontaktu w terminie zostały usunięte z listy oraz z dostępu do poczty dla uczestników. Sorry... Myślę, że teraz możesz zostać dopisany z powrotem ale na liste rezerwową na koncu i może sie załapiesz. ☹ Lądujesz na liscie rezerwowej. Jesli uwzgledniając kolejność, ze wzgledu na rezygnacje poprzedników uda Ci się dostac na listę główną, to dostaniesz pocztą forumową informacje. @Darek Kupczyk, @Malwinkowytata Marcin Brak kontaktu, brak wpłaty, usuwamy z podstawowej listy. @Jacek Wyrzykowski zaktualizuje niedługo listę podstawową.
  7. Spokojnie, spokojnie... cierpliwości... nie powiedziano ostatniego słowa!
  8. ZAPISY na II Subariada LIGHT Rumunia 9 -16 czerwca 2018

    Zgłoszenia są przyjmowane tylko w tym wątku. Szybki rzut oka i widać, że to twój pierwszy post tutaj (i w ogóle drugi na forum) więc zgłaszasz się pierwszy raz. @Jacek Wyrzykowski niemal codziennie aktualizuje listę, więc zapewne przy kolejnej aktualizacji Cię "wciągnie". O... poprawka, już @Urabus zrobił "zaciąg na listę". @Jacek Wyrzykowski lub @Urabus - umknął jeszcze @marekXV. Z uwagi na brak kontaktu i wpłaty z podstawowej listy wypadają właśnie: - @dymek4x4 - @anpas - @ketome W związku z powyższym kolejne 3 ekipy wg. kolejności postów zgłoszeniowych otrzymują dostęp do konwersacji pocztowej dotyczącej wyprawy (tam znajdziecie dalsze instrukcje i dane do wpłat): - @bangokorea - @marekXV - @Jerzy Sobala Ostatnia szansa - 24 godziny: - @Darek Kupczyk - @Malwinkowytata Marcin
  9. XII Subariada Albania/Czarnogóra: 29 lipca – 5 sierpnia 2018

    I oto obiecany program: http://przygody4x4.pl/tymczasowe/xii subariada albania-czarnogóra.pdf PS. Osobom z listy rezerwowej proponuję rozważenie terminu sierpniowo-wrześniowego (XIV Subariada). Tam potwierdzenia idą opornie, lista rezerwowa krótka, prawdopodobnie szybko zrobią się miejsca. PS2. Ekipom z listy podstawowej przypominam o uzupełnianiu tabelki z danymi i dopełnieniu formalności.
  10. XIV Subariada Albania/Czarnogóra 30.08-06.09.2018

    I oto obiecany program: http://przygody4x4.pl/tymczasowe/xii subariada albania-czarnogóra.pdf
  11. XIII Subariada Bułgaria: 7-14 sierpnia 2018

    Uwaga, na wrześniowej Subariadzie LIGHT do Bułgarii są miejsca. Jak komuś z listy rezerwowej pasuje tamten termin i formuła asfalt + pensjonat to można przeskakiwać.
  12. ZAPISY na II Subariada LIGHT Rumunia 9 -16 czerwca 2018

    Otrzymałeś pocztą forumową 19 stycznia. Potem z uwagi na nieodzytanie poczty do 5 lutego zostałeś usunięty. Przywróciłem, więc teraz masz dostęp do wątku pocztowego znów. Potwierdź proszę czy widzisz.
  13. ZAPISY na XV Subariada Maroko - przełom 2018/2019

    Po rozmowie z przewoźnikiem GNV obsługującym promy Genua-Tanger dowiedziałem się, że rozpiska kursów na interesujący nas okres powinna niedługo być. Na razie jednak nie wiadomo 100%, w których dniach będzie pływał prom. JEŚLI dni tygodnia nie zmienią się to podstawowy termin MAROKO byłby 24.12.2018 do 9.01.2019. To byłyby daty Genua - Genua. To da nam 12 dni na miejscu w Maroku. Prom rusza o 14:00 więc pierwsza gwiazdka i wigilia na promie w gronie Subaru! Chyba miło W takim przypadku termin dodatkowy byłby w dniach 5-21.01.2019. To też daty Genua - Genua i też dają 12 dni na miejscu w Maroku. Tak, terminy mają zakładkę, bo gdy druga grupa będzie płynąć promem do Maroka, pierwsza będzie jeszcze kończyć jazdy. Gdy pierwsza będzie wracać promem, druga będzie już jeździć na miejscu. Może nawet spotkacie się w porcie w Tangerze! Można założyć, że daty mogą się przesunąć po 2 dni w każdą stronę, ewentualnie może się okazać, że wyjazd będzie do 2 dni krótszy, jeśli GNV poprzestawia dni pływania promów - do tego będziemy musieli się dostosować.
  14. XIV Subariada Albania/Czarnogóra 30.08-06.09.2018

    Witajcie Poniżej znajdują się szczegółowe informacje dla uczestników XIV Subariady do Albanii i Czarnogóry. Termin: 30.08-6.09.2018 (i tu uwaga, to jest termin NA MIEJSCU!) Dojazd/powrót: Z przewodnikiem spotykacie się w czwartek 30 sierpnia o 8.00 rano. Miejsce spotkania zostanie podane w późniejszym terminie. Będzie to gdzieś na terenie Czarnogóry. Prosimy abyście przyjechali zatankowani do pełna (można na miejscu, jest stacja). Zaopatrzcie się również w artykuły spożywcze (oraz inne niezbędne) na pierwsze dwa dni, ponieważ nie będzie w tym czasie możliwości robienia zakupów. Najlepsza i jedyna sensowna trasa dojazdu prowadzi przez Słowację (lub Czechy), Węgry, Serbię i Czarnogórę. Na autostrady i drogi ekspresowe na Słowacji obowiązuje winieta, na Węgrzech winieta na autostrady, w Serbii na autostradzie płaci się na bramkach, w Euro, w miejscowej walucie lub kartą. Nie trzeba winiety. W Czarnogórze MOGĄ zażądać od Was uiszczenia opłaty ekologicznej na granicy w wysokości 10-20E od auta. W czwartek 6 września po południu oficjalnie kończymy wspólny wyjazd po Albanii i Czarnogórze. Powrót (podobnie jak dojazd) ekipy realizują samodzielnie. Oczywiście praktyka forumowa pokazuje, że stworzą się “podgrupy dojazdowe”. Trasa: Cała trasa PO ALBANII i CZARNOGÓRZE zamyka się w 1000-1200 km. Trasę przejeżdżamy wspólnie. Będą kręte, górskie asfalty, widokowe szutrówki, kamieniste, wyjątkowo nierówne drogi górskie. Zalecam opony AT. Zapasy OBOWIĄZKOWO w rozmiarze podstawowych kół – żadnych dojazdówek! Paliwo: Paliwo w krajach tranzytowych i docelowych jest niezłej jakości i ogólnodostępne. Można zabrać uszlachetniacze, jeśli ktoś bardzo chce. Nie ma potrzeby zabierania karnistrów. Paliwo jest w cenach porównywalnych jak w Polsce. Waluta: W Albanii potrzebować będziemy głównie gotówki – waluta albańska to Lek. Istnieje możliwość wymiany Euro lub Dolarów w bankach i kantorach. My zwykle zabieramy kartę i wypłacamy stosowną ilość gotówki z bankomatu w pierwszym mieście. W Czarnogórze obowiązuje EURO. Po drodze za tankowania na Słowacji, Węgrzech, Rumnii, Serbii zapłacicie niemal wszędzie kartą. Noclegi: Połowa noclegów będzie pod namiotami, w atrakcyjnych miejscach na łonie natury. Druga połowa w pensjonatach, agroturystykach lub na zagospodarowanych campingach. Nie spodziewajcie się pięciogwiazdkowych hoteli, jednak staramy się, aby miejsca noclegowe były przyjemne i “klimatyczne”. Zwykle staramy się dobrać pokoje zgodnie z podziałem na samochody lub pary, ale nie zawsze jest to możliwe. Wydatki: Noclegi w hotelach (ze śniadaniem) będą kosztować do 30-35E za noc za osobę dorosłą (zwykle od 10 lat). Campingi to koszt około 10E od osoby. Dokładny koszt zamówionych noclegów dla każdej z ekip będzie znany około 2 miesiące przed wyprawą. Zwykle kilka razy stołujemy się w restauracjach aby skosztować lokalnej kuchni, obiad można zjeść za 7-15E od osoby. Będą równiez minimum dwa posiłki zorganizowane dla całej grupy – w cenie około 15E za posiłek. Wstępy do atrakcji turystycznych, winiarni, parków narodowych w sumie nie powinny kosztować więcej niż 50E od osoby. Jedzenie i podstawowe artykuły są w cenach nieco niższych niż w Polsce. Postaramy sie zorganizować rafting. Koszt 50E od osoby. Dokumenty: Do Albanii i Czarnogóry można wjechać zarówno na dowód osobisty jak i paszport. Podobnie jest z przejazdem przez Serbię. Nie jest potrzebna wiza. Zabrać prawo jazdy (wystarczy polskie) i zieloną kartę. Warto zrobić kserokopię dowodu/paszportu i trzymać ją podczas podróży w innym miejscu, niż oryginały. Jeśli ktoś jedzie nie swoim samochodem (zarejestrowane na kogoś innego lub w leasingu) powinien mieć notarialne upoważnienie do prowadzenia tego samochodu za granicą (oryginał i tłumaczenie na język rosyjski lub angielski). Ubezpieczenia: Na okres trwania wspólnej wyprawy zalecamy wykupienie ubezpieczenia KL/NW. Kwestię ubezpieczenia AC/Assistance pozostawiamy waszej decyzji. Co koniecznie zabrać: - dobry humor, odporność na trudy podróży, ciekawość świata - namioty, karimaty, śpiwory, słowem sprzęt potrzebny do biwakowania. Będziemy biwakować w górach, dlatego trzeba się przygotować na chłodniejsze noce. - sprzęt do przyrządzania posiłków w terenie - baniak na wodę - 20l na 2 osoby wystarczy. Część biwaków jest w miejscach, gdzie nie ma dostępu do wody. Jeśli z reguły zużywacie dużo wody - zabierzcie większy pojemnik. - rękawiczki, latarkę czołówkę, przynajmniej jeden komplet ubrań, które możecie bez żalu ubrudzić, podrzeć itp. Solidne obuwie turystyczne. To jest wyjazd offroadowy, sporo czasu spędzamy w terenie i choć zwykle jest on łatwy, to jednak bałkańska przyroda jest nieobliczalna i może nam przyjść "taplać" się w błocie i budować drogę w ulewie, dlatego odpowiednia odzież na każdą pogodę jest bardzo ważna. - łopatę (szpadel - nie małą saperkę), ostrą siekierę - prasol, kurtkę przeciwdeszczową - strój kąpielowy / kąpielówki - okulary, krem do opalania - buty trekingowe - każde auto ma być wyposażone w sprawne CB Radio. Czy zabierać jedzenie? W Albanii i Czarnogórze można kupić wszystkie towary spożywcze. Jednak nie będziemy codziennie w sklepach. Z doświadczenia wiemy, że wygodniej i szybciej jest zabrać pewną ilość jedzenia z Polski, a na miejscu uzupełniać warzywa, owoce, napoje i pieczywo. Zaopatrzcie się w artykuły spożywcze (oraz inne niezbędne) na minimum pierwsze dwa dni, ponieważ nie będzie w tym czasie możliwości robienia zakupów. Przygotowanie auta: Prawdopodobnie większość z Was ma stosunkowo nowe i sprawne auta. Warto jednak przed wyjazdem zrobić gruntowny przegląd, usunąć wycieki, luzy. Jeśli któreś auto ma tendencje do przegrzewania - naprawić. Nie powinno być upałów ale... a jeździć będziemy wolno i dużo po serpentynach. Warto mieć zapasowy filtr powietrza i filtr paliwa. NIE PRZECIĄŻAJCIE SAMOCHODÓW. Auta na wyprawę zwykle są wypakowane po brzegi. Warto zrobić weryfikację bagażu pod względem ważności. Bez dodatkowego kremu można jechać, ale z urwanym kołem już nie. Unikajcie opakowań szklanych - są ciężkie i tłuką się. Pamiętajcie, że na każdym noclegu i przy każdym obiedzie w terenie musicie wypakowywać rzeczy. Na pakowanie i rozpakowywanie nie warto tracić dużo czasu - lepiej przeznaczyć go na jazdę lub wieczorną integrację. Dlatego odpowiednie rozłożenie bagażu jest bardzo ważne. Równie ważne jest zabezpieczenie go przed "fruwaniem"podczas jazdy. Ogólnie przygotowujcie się tak, aby na miejscu tracić jak najmniej czasu na zakupy, naprawy, przepakowania itp, a dzięki temu zobaczymy więcej ciekawych miejsc. Program wyprawy jest w trakcie opracowywania. Udostępnię go w ciagu kilku najbliższych dni. Wpisowe na tą wyprawę wynosi 1200 zł od samochodu, przy założeniu uczestnictwa 10 samochodów. Do końca lutego będziecie wpłacali zaliczki. Dane do wpłat, terminy, link do tabelki do uzupełniania swoich danych ekipy z listy głównej otrzymają zaraz pocztą forumową.
  15. XII Subariada Albania/Czarnogóra: 29 lipca – 5 sierpnia 2018

    Witajcie Poniżej znajdują się szczegółowe informacje dla uczestników XII Subariady do Albanii i Czarnogóry. Termin: 29 lipca – 5 sierpnia 2018 (i tu uwaga, to jest termin NA MIEJSCU!) Dojazd/powrót: Spotykamy się w niedzielę 29 lipca o 8.00 rano przed granicą albańską. Najprawdopodobniej będzie to na parkingu w miejscowości Plav, tutaj: https://goo.gl/maps/1LuDdeeQq4B2. Po krótkiej odprawie udamy się wspólnie w drogę. Nie czekamy na spóźnialskich! Prosimy abyście przyjechali zatankowani do pełna (można na miejscu, jest stacja). Zaopatrzcie się również w artykuły spożywcze (oraz inne niezbędne) na pierwsze dwa dni, ponieważ nie będzie w tym czasie możliwości robienia zakupów. Najlepsza i jedyna sensowna trasa dojazdu prowadzi przez Słowację (lub Czechy), Węgry, Serbię i Czarnogórę: https://goo.gl/maps/g2Rx8UvZfA62. Na autostrady i drogi ekspresowe na Słowacji obowiązuje winieta, na Węgrzech winieta na autostrady, w Serbii na autostradzie płaci się na bramkach, w Euro, w miejscowej walucie lub kartą. Nie trzeba winiety. W Czarnogórze MOGĄ zażądać od Was uiszczenia opłaty ekologicznej na granicy w wysokości 10-20E od auta. W niedzielę 5 sierpnia po południu oficjalnie kończymy wspólny wyjazd po Czarnogórze. Powrót (podobnie jak dojazd) ekipy realizują samodzielnie. Oczywiście praktyka forumowa pokazuje, że stworzą się “podgrupy dojazdowe”. Ekipy jadące na Subariadę do Bułgarii udadzą się wspólnie z nami w dalszą podróż. Trasa: Cała trasa PO ALBANII i CZARNOGÓRZE zamyka się w 1000-1200 km. Trasę przejeżdżamy wspólnie. Będą kręte, górskie asfalty, widokowe szutrówki, kamieniste, wyjątkowo nierówne drogi górskie. Zalecam opony AT. Zapasy OBOWIĄZKOWO w rozmiarze podstawowych kół – żadnych dojazdówek! Paliwo: Paliwo w krajach tranzytowych i docelowych jest niezłej jakości i ogólnodostępne. Można zabrać uszlachetniacze, jeśli ktoś bardzo chce. Nie ma potrzeby zabierania karnistrów. Paliwo jest w cenach porównywalnych jak w Polsce. Waluta: W Albanii potrzebować będziemy głównie gotówki – waluta albańska to Lek. Istnieje możliwość wymiany Euro lub Dolarów w bankach i kantorach. My zwykle zabieramy kartę i wypłacamy stosowną ilość gotówki z bankomatu w pierwszym mieście. W Czarnogórze obowiązuje EURO. Po drodze za tankowania na Słowacji, Węgrzech, Rumnii, Serbii zapłacicie niemal wszędzie kartą. Noclegi: Połowa noclegów będzie pod namiotami, w atrakcyjnych miejscach na łonie natury. Druga połowa w pensjonatach, agroturystykach lub na zagospodarowanych campingach. Nie spodziewajcie się pięciogwiazdkowych hoteli, jednak staramy się, aby miejsca noclegowe były przyjemne i “klimatyczne”. Zwykle staramy się dobrać pokoje zgodnie z podziałem na samochody lub pary, ale nie zawsze jest to możliwe. Wydatki: Noclegi w hotelach (ze śniadaniem) będą kosztować do 30-35E za noc za osobę dorosłą (zwykle od 10 lat). Campingi to koszt około 10E od osoby. Dokładny koszt zamówionych noclegów dla każdej z ekip będzie znany około 2 miesiące przed wyprawą. Zwykle kilka razy stołujemy się w restauracjach aby skosztować lokalnej kuchni, obiad można zjeść za 7-15E od osoby. Będą równiez minimum dwa posiłki zorganizowane dla całej grupy – w cenie około 15E za posiłek. Wstępy do atrakcji turystycznych, winiarni, parków narodowych w sumie nie powinny kosztować więcej niż 50E od osoby. Jedzenie i podstawowe artykuły są w cenach nieco niższych niż w Polsce. Postaramy sie zorganizować rafting. Koszt 50E od osoby. Dokumenty: Do Albanii i Czarnogóry można wjechać zarówno na dowód osobisty jak i paszport. Podobnie jest z przejazdem przez Serbię. Nie jest potrzebna wiza. Zabrać prawo jazdy (wystarczy polskie) i zieloną kartę. Warto zrobić kserokopię dowodu/paszportu i trzymać ją podczas podróży w innym miejscu, niż oryginały. Jeśli ktoś jedzie nie swoim samochodem (zarejestrowane na kogoś innego lub w leasingu) powinien mieć notarialne upoważnienie do prowadzenia tego samochodu za granicą (oryginał i tłumaczenie na język rosyjski lub angielski). Ubezpieczenia: Na okres trwania wspólnej wyprawy zalecamy wykupienie ubezpieczenia KL/NW. Kwestię ubezpieczenia AC/Assistance pozostawiamy waszej decyzji. Co koniecznie zabrać: - dobry humor, odporność na trudy podróży, ciekawość świata - namioty, karimaty, śpiwory, słowem sprzęt potrzebny do biwakowania. Będziemy biwakować w górach, dlatego trzeba się przygotować na chłodniejsze noce. - sprzęt do przyrządzania posiłków w terenie - baniak na wodę - 20l na 2 osoby wystarczy. Część biwaków jest w miejscach, gdzie nie ma dostępu do wody. Jeśli z reguły zużywacie dużo wody - zabierzcie większy pojemnik. - rękawiczki, latarkę czołówkę, przynajmniej jeden komplet ubrań, które możecie bez żalu ubrudzić, podrzeć itp. Solidne obuwie turystyczne. To jest wyjazd offroadowy, sporo czasu spędzamy w terenie i choć zwykle jest on łatwy, to jednak bałkańska przyroda jest nieobliczalna i może nam przyjść "taplać" się w błocie i budować drogę w ulewie, dlatego odpowiednia odzież na każdą pogodę jest bardzo ważna. - łopatę (szpadel - nie małą saperkę), ostrą siekierę - prasol, kurtkę przeciwdeszczową - strój kąpielowy / kąpielówki - okulary, krem do opalania - buty trekingowe - każde auto ma być wyposażone w sprawne CB Radio. Czy zabierać jedzenie? W Albanii i Czarnogórze można kupić wszystkie towary spożywcze. Jednak nie będziemy codziennie w sklepach. Z doświadczenia wiemy, że wygodniej i szybciej jest zabrać pewną ilość jedzenia z Polski, a na miejscu uzupełniać warzywa, owoce, napoje i pieczywo. Zaopatrzcie się w artykuły spożywcze (oraz inne niezbędne) na minimum pierwsze dwa dni, ponieważ nie będzie w tym czasie możliwości robienia zakupów. Przygotowanie auta: Prawdopodobnie większość z Was ma stosunkowo nowe i sprawne auta. Warto jednak przed wyjazdem zrobić gruntowny przegląd, usunąć wycieki, luzy. Jeśli któreś auto ma tendencje do przegrzewania - naprawić. Nie powinno być upałów ale... a jeździć będziemy wolno i dużo po serpentynach. Warto mieć zapasowy filtr powietrza i filtr paliwa. NIE PRZECIĄŻAJCIE SAMOCHODÓW. Auta na wyprawę zwykle są wypakowane po brzegi. Warto zrobić weryfikację bagażu pod względem ważności. Bez dodatkowego kremu można jechać, ale z urwanym kołem już nie. Unikajcie opakowań szklanych - są ciężkie i tłuką się. Pamiętajcie, że na każdym noclegu i przy każdym obiedzie w terenie musicie wypakowywać rzeczy. Na pakowanie i rozpakowywanie nie warto tracić dużo czasu - lepiej przeznaczyć go na jazdę lub wieczorną integrację. Dlatego odpowiednie rozłożenie bagażu jest bardzo ważne. Równie ważne jest zabezpieczenie go przed "fruwaniem"podczas jazdy. Ogólnie przygotowujcie się tak, aby na miejscu tracić jak najmniej czasu na zakupy, naprawy, przepakowania itp, a dzięki temu zobaczymy więcej ciekawych miejsc. Program wyprawy jest w trakcie opracowywania. Udostępnię go w ciagu kilku najbliższych dni. Wpisowe na tą wyprawę wynosi 1200 zł od samochodu, przy założeniu uczestnictwa 10 samochodów.Do końca lutego będziecie wpłacali zaliczki. Dane do wpłaty prześle Wam pocztą @marraass, terminy, link do tabelki do uzupełniania swoich danych ekipy z listy głównej otrzymają zaraz pocztą forumową.
×