Jump to content

Lisek

Użytkownik
  • Content Count

    1272
  • Joined

  • Last visited

About Lisek

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Forester XT MY18
    STI MY 16

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wygląd kosmos, cena pewnie też będzie kosmiczna. Poprzedni model kosztował w PL 590 tys PLN "goły"....
  2. Jadac na D i zbijajac manetkami na niszy bieg obroty skacza i utrzymuja sie na jakims wyszyn poziomie przez chwile po czym skrzynia wraca na D obnizajac podwyzszone obroty. Myslalem ze w przypadku ktory opisujesz skrzynia robi to samo. Zobacze z ciekawosci jak to wyglada w XT.
  3. Skrzynia nie zrzuca potem biegu na nizszy sama? Tak to jest w manualu jak przyspieszasz i dochodzi do czerownego pola to i tak sam da wyzszy.
  4. Coraz mniej mocy w drozszej budzie by wszystkim jezdzilo sie „lepiej’...
  5. Za okolice 200 tys PLN z tym wyposazeniem to bylby hit sprzedazy jakim byl XT ale raczej mozemy sie poslinic do youtuba i amerykanskiej strony Subaru:)
  6. Do mnie IV-ka nie przemawiala totalnie,odwracalem glowe jak jechalo to auto:) 5-ka dla mnie super a 2020 US rewelacja z wygladu i wyposazenia.Ciekawe tylko co mu dadza pod maske w EU.
  7. Za ledwo ponad 100 tyś jezeli juz. Dzis 100 tyś za samochod to umowmy sie ze to zadna kasa.Byle KIA ceed czy Octavia sensownie wyposazona kosztuje 95-100 tys. Tyle trzeba dac za sensownie wyposazonego kompakta. Miesiac temu jechalem na wakacje pozyczonym od ojca najnowszym X5 3,0d i bylem przekonany ze auto ma wszystko co mozliwe a kosztowalo 330tys w podstawowej wersji. Nie bylo aktywnego tempomatu,szyberdachu,martwego pola,SRVD,tylko jedno USB na cale auto, tylna kanapa nie miala regulacji pochylenia.Niby to rzeczy oczywiste nawet w tanszych autach a tu zonk.Miało za to laserowe swiatla,fotele z masazem i wentylacja,cyfrowe zegary z nawigacja a takze komfort i osiagi o ktorych w Subaru mozna tylko pomazyc a to wszystko przy spalaniu 9,2 gdzie w XT byloby to 19,2:)
  8. Dla mnie gaz+hamulec=coś się dzieje na drodze.Aktywnemu tempomatowi mówimy na razie nie. Jechałem ostatnio do rodziny pod ukraińską granice , po S8 przyszedł czas na drogi lokalne. Gdy tylko się dało wyprzedzić robiłem to, inaczej usnąłbym z nudów jadąc 70 km/h. Nawet mając aktywny tempomat bym go nie użył.Nie ufam elektronice a po drugie lubię decydować o tym co się dzieje z autem. Wg mnie aktywny tempomat fajnie by się sprawdził w USA na wielopasmowych highwayach gdzie często się zmienia pasy,auta często przyhamowują i przyspieszają i trzeba mieć oczy do okoła głowy żeby utrzymać się w ruchu. Trzy lata temu jeździłem trochę po Florydzie i gdybym tam mieszkał to docenił to rozwiązanie.Dziś w PL jest dla mnie bezużyteczne gdyż z dróg lokalnych nie korzystam prawie wcale a na autostradzie raczej lewy pas
  9. Właściciele XT-ków nie muszą ciągnąć się na tempomacie w kolumnie aut tylko wyprzedzają wszystko jak leci przy zużyciu paliwa porównywalnym lub mniejszym niż piłowane do wyprzedania N/A :)
  10. A skad info ze taki samochod wogole powstanie?
  11. Ekscytacja opadła,zakupione samochody spowszedniały i stały się rzeczami codziennego użytku.Naturalna kolej rzeczy. Co do tych 61 ofert na Forestery to nic dziwnego że nikt nie chce tych demonów mocy za 153 tys PLN wiedząc że zaraz wchodzi nowa generacja.
  12. Była decyzją biznesową bo w USA głównie kupowali 2,5i a w EU sprzedawał się tylko w PL i DE. We Francji w którymś roku podawała Dyrekcja że sprzedaż wyniosła 0 szt. W Skandynawii czy Austrii też był drogi jak cholera przez podatki i opłaty wiec albo nie był kupowany albo kupowana była konkurencja jak w grę wchodziły spore kwoty. Polska to eldodaro motoryzacyjne gdzie płacisz 50 EUR i o wiele tańsze niż w innych krajach EU ubezpieczenie i jeździsz. Kiedys Christoph podawał jak to działa w Austrii gdzie najpierw liczysz opłaty ekologiczne a potem wychodzi Ci na jakie auto Cie stać....
  13. Oczywiście że nie zabiły ale jak wiemy Subaru dba o ten rynek bo z niego głównie zyje. Nie ma co porywnywac rynków i specyfikacji. Oni już dawno temu wiedzieli ze XT wypadnie z EU przez Co2 (z czym nie zamierzali walczyc bo globalnie XT tez juz nie ma) i zostanie 2,0i a nowy model ma ES w każdej ( az jednej ) wersji silnkowej:)
  14. XT dobrze sprzedawał się tylko w PL. W innych krajach EU zabijały go eko podatki . XT to był model schodzący z rynku,nie opłacało się montować tego systemu jak i np stacji multimedialnej 3-ciej generacji z CP i AA. Najwięcej sprzedaje się 2,0 CVT więc opłacalność montażu była ale wszedł on dopiero od MY18. Nie da się zamontować ES poza fabryką a tym bardziej w ASO:)
  15. Bo na dalsze dystanse to się przemieszcza samolotem lub pociągiem co wydzielają tony Co2 ale UE będzie się czepiała kazdego grama wydzialanego przez samochody:)
×
×
  • Create New...