Jump to content

Lisek

Użytkownik
  • Content Count

    1712
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Lisek last won the day on October 5 2019

Lisek had the most liked content!

Community Reputation

484 Wspaniały

About Lisek

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Forester XT MY18
    OBK MY 19

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wg mnie całe szczęście że nie ma hybrydy. Lekko odświeżone 2,5i z bezpośrednim wtryskiem i większym momentem to wg mnie sensowne rozwiązanie. E-boxer udający hybrydę to pic na wodę fotomontaż. Ani to jedzie ani to nie spala jakoś zauważalnie mniej.
  2. Ten harmonogram twierdzi rowniez ze wystarczy statyczna wymiana w ASO. Wymiana dymaniczna poza ASO pewnie warunkow gwarancji nie zlamie ale jak cos bedzie nie tak ze skrzynia to ASO/SIP szybko podniosa argument ze ta wymiana zostala wykonana zle itd itp. Jesli dobrze pamietam nie ma w PL zadnego warsztatu ktory ma podpisana umowe z SIP na obsluge gwarancyjna ich aut poza oficjalna siecia. Cos jak gest handlowy w SBD,nie masz jednej pieczatki radzisz sobie sam. Co do samej zasadnosci wymiany to jestem lekko sceptyczny ale wiem ze olej lepiej wymieniac czesciej niz rzadziej,j
  3. Ty tak na powaznie? :) Na jakiego grzyba w OBK ktory ledwo jedzie wymieniac olej w skrzyni po tym przebiegu? W XT 14 ktore mialem na 100% przy tym przebiegu nie bylo wymiany oleju w skrzyni,tylko tylni dyfer. W XT 18 dobijam 60 tys km w 3 lata i na 100% nie zmienie oleju w CVT przy tym przebiegu. Auto jezdzone przez zone w trybie emeryckim,zadnych ekstralnych warunkow wiec po co? Obstawiam ze w okolicach przegladu na 105 tym km czyli po ok 4,5-5 roku z autem nalezalo by to zrobic.
  4. Absolutnie wstydu nie ma. Porównywalnie z S-AWD.
  5. Wiadomo już od dawna ,że w Subaru nie da się, nie można, nie wolno mieć tak mocnego silnika bo zbyt wiele mocy to złooooo:)
  6. Lisek

    E-Boxer

    Kazdy ma swoje odczucia i doswiadczenia...Ja ma zupelnie odwrotne. Jezdze 5-tym Subaru od 2006 roku i moje doswiadczenia gwarancyjne wygladly tak: Forester SG MY06 - wymiana silniczka otwierania szyby kierowcy Forester XT MY 14 -wymiana tuleji wahacza przod -plastikowego elementu nadkola ktore sie przecieralo przy wysokich predkosciach -wymiana siedziska fotela pasazera STI MY 16 - wymiana stukajacej przekladni kierowniczej ( po wymianie stukala dalej) - naprawa skrzypiacego fotela kierowcy - obszycie kierownicy skora na
  7. Nowa lampa ledowa do XT to na dzis 6000 brutto.Pamietam z FV do ubezpieczalni po drobnej kolizji w listopadzie.
  8. W 2012 to auto bylo: - tragicznie brzydkie - gorsze jezdnie - mialo skrzynie 5EAT a nie CVT z x-mode - nie mialo ES i jakichkolwiek systemow jak hamowanie,martwe pole czy aktywny tempomat - multimedia ktorych glownych punktem programu byl pikeslowy wyswietlacz i bluetooth audio:)
  9. Subarowska wersja RAB hamuje tylko gdy korzysta z czujników parkowania przy jedzie tyłem na wprost. Mazda ma dodatkowo awaryjne hamowanie gdyż korzysta z czujników do monitorowania ruchu poprzecznego pojazdów tj w Subaru SRVD. Może też to kiedyś zagości w naszej ulubionej marce.
  10. ES X jest dopuszczony tylko na japonskie autostrady gdyz dziala na podstawie map 3D ich drog a mapy na tak maly kraj maja pewnie idealne. Wersja X jest za doplata ponad 12 tys PLN. https://www.furuno.com/en/its/articles/20200904/
  11. Ciekawe ile tych funkcjonalnosci bedzie w EU... Making its debut in the 2021 Subaru Levorg is EyeSight X. This new system builds on EyeSight’s camera-based capabilities whilst adding 360-degree sensing through all-around radars and sensors for increased autonomy. For instance, EyeSight X’s automatic emergency braking now has Intersection Assist, which can detect oncoming cars from the sides, along with Emergency Steering Assist, in which the system can autonomously steer the car away from an impending collision if it senses that there are no obstacles surrounding it. EyeSight X’s gre
  12. Kamery są na środku nad lusterkiem tylko dwie mniejsze. To już Eyesight X.
  13. Nie , będzie jeszcze H6 i 2,4 DIT do wyboru:D
  14. W EU tez mają być 3 wersje wyposażeniowe i kolorystyczne. Silnik 2,5 175 KM i 263 Nm(obecnie 230Nm) i bezpośredni wtrysk.
  15. Na SJS mowili ze koncept ES powstal w 1989 roku.
×
×
  • Create New...