Michał W. Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Godzinę temu, Skodziarz napisał: No ogólnie żadne Subaru jest nie jest autem stricte terenowym. Pozwoli przez chwilę poruszać się po trudniejszej nawierzchni, ale to tyle. I dokładnie tyle jest mi potrzebne, możliwość przejazdu przez lekki teren bez obawy, że napęd się zagotuje jak mnie gdzieś spontanicznie poniesie dalej. Dlatego mam Subaru bo dla mnie jest to prawdziwy SUV a nie auto tylko udające SUVa. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 6 godzin temu, Michał W. napisał: Z tego co zrozumiałem to prowadzący opowiadając o napędzie w Subaru zwraca uwagę, że podczas wielu prób terenowych nigdy nie przegrzał układu a w SUVach innych producentów zdarza się to w co drugim. Nie jest to niemożliwe. Na plejadach FXT musiał chwilę ochłonąć zanim wyciągnął z piasku innego FXT w którym odmówił posłuszeństwa wsteczny. Ale się udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 Dzisiaj miałem możliwość przejechania się XV 1.6 (rozważamy jako opcję dla handlowców). Wrażenia po przejechaniu krótkiego odcinka (15 minut): 1) Subaruuu - te samochody mają w sobie coś ;-) 2) Nastawiłem się, że to nie będzie w ogóle jechać. Jechaliśmy w 3 dorosłe osoby i byłem zaskoczony, że to się sprawnie przemieszcza. Oczywiście - czy gaz wciśniesz w 1/3 czy na maxa - przyspieszenie będzie takie samo. Z gazem w 1/3 jeździ normalnie jak każde inne auto. Więc nie będziesz zawalidrogą. Gorzej, że po tej 1/3 nie ma nic dalej ;-) Do 100 km/h napędza się przyzwoicie. Powyżej nie wiem, bo jeździłem po Wrocławiu i okolicach. 3) To co mnie rozczarowało to średnie spalanie 9,2 - 9,4 przy spokojnej jeździe w trasie + autostrada. Naprawdę liczyłem na 7. Przy przebiegach 50.000 km / rok robi to różnicę Czy ktoś z Was przerabiał montaż LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 Ja wrzuciłem w FB20. Na razie za mało km, żeby jakieś konkrety zdradzić, jeździ dobrze, tak jak wcześniej. Zbiornik trochę wystaje z wnęki, trzeba podłogę podrównać. Trasa w tłoku na tempomacie z ingerencją ejesajta kosztuje litr więcej, jak w tych samych warunkach operując gazem nogą. Zbiornik z przewagą trasy -9LPG/100 przy wskazaniu komputera 7,4. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 Za krótko jechałeś i dlatego maszyna pokazała ci takie spalanie. Spalanie 9-9,2 ustala się jadąc dłuższy czas z prędkością 120-130 km/godz i z 3-4 osobami na pokładzie. Jeżdżąc do 100 km/godz pół na pół miasto/ niemiasto, średnie spalanie jest między 7-7,5. Sprawdziłem to, codziennie pokonując ponad 70 km i tak właśnie jadąc. Myślę, że gdybym na S-ce jechał 120 km/godz to spalanie nie przekroczyło by 8 ltr/100 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 5 minut temu, BiP napisał: Zbiornik trochę wystaje z wnęki Jak duży zbiornik udało ci się zamontować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 49 minut temu, Szürkebarát napisał: Za krótko jechałeś i dlatego maszyna pokazała ci takie spalanie. Spalanie 9-9,2 ustala się jadąc dłuższy czas z prędkością 120-130 km/godz i z 3-4 osobami na pokładzie. Jeżdżąc do 100 km/godz pół na pół miasto/ niemiasto, średnie spalanie jest między 7-7,5. Sprawdziłem to, codziennie pokonując ponad 70 km i tak właśnie jadąc. Myślę, że gdybym na S-ce jechał 120 km/godz to spalanie nie przekroczyło by 8 ltr/100 km. Pewnie tak. Każde auto wymaga przyzwyczajenia. Problem w tym, że na tej samej trasie hybrydowy Auris pokazuje cały czas 5,5 litra ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 10 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał: pokazuje cały czas 5,5 litra Rachunek ekonomiczny jest czytelny choć ten Auris to ośka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 Godzinę temu, Szürkebarát napisał: Za krótko jechałeś i dlatego maszyna pokazała ci takie spalanie. Spalanie 9-9,2 ustala się jadąc dłuższy czas z prędkością 120-130 km/godz i z 3-4 osobami na pokładzie. Jeżdżąc do 100 km/godz pół na pół miasto/ niemiasto, średnie spalanie jest między 7-7,5. Sprawdziłem to, codziennie pokonując ponad 70 km i tak właśnie jadąc. Myślę, że gdybym na S-ce jechał 120 km/godz to spalanie nie przekroczyło by 8 ltr/100 km. Taaa, na pewno za krótko. 460 km. Zbiornik 48l. Fi 680,180mm wysoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skodziarz Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 Po lekkim rozczarowaniu CX-30 (w porównaniu do 3 ten samochód jest strasznie nijaki, choć praktyczniejszy) i neutralnym stosunku do Kamyka (miał być idealny i jest - no czyli neutralny stosunek rzeczywistości do oczekiwań ), obejrzałem jeszcze "trzeciego do brydża (suchar, wiem ) - Xceeda dziś. W sumie mogłem się spodziewać po pozytywnym zaskoczeniu niedawno Ceedem, ale to, jak teraz sobie poczyna w tej klasie ta niegdysiejsza badziewna marka, jest imponujące. Samochód (statycznie, nie wiem jak jeździ) jest naprawdę fajny. Odpowiednio przestronny (z tyłu @Karas by narzekał, wiadomo - ale to taka po prostu przyzwoita średnia tej klasy), z przefajnym kokpitem (nasuwającym na myśl najlepsze lata niemieckiej motoryzacji, gdzie wszystko było solidne i wygodne) i bagażnikiem w sam raz. Do tego miejsce na pełnowymiarowe koło zapasowe (kosztem napędu tylnej osi, wiadomo). To takie fajne, uczciwe auto za góry pieniędzy - drogie to niemożliwie niestety. Czyli Kamyk dalej wygrywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 już to pisałem wielokrotnie i napisze raz jeszcze auta koncernu kia/hundai to w tej chwili imo najlepiej wykonane auta w tych $$. Koreańczycy odrobili lekcje bardzo dobrze, podkupują inżynierów europejskich marek premium , tworzą na prawdę fajne auta nowy pro ceed, i30 N , stinger itp. Co więcej depczą po piętach Toyocie w rozwiązaniach hybrydowych. Chyba jedna z niewielu marek która zrobiła tak gigantyczny postęp w ostatnich czasach - nie pisze o skodzie bo oni dostali technologie od Vw, Koreańczycy stworzyli prawie wszystko samodzielnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 35 minut temu, Skodziarz napisał: z przefajnym kokpitem (nasuwającym na myśl najlepsze lata niemieckiej motoryzacji, gdzie wszystko było solidne i wygodne) Czyli lata, gdy niemieccy projektanci nie wiedzieli jeszcze, że są też inne kąty niż proste? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 3 godziny temu, Szürkebarát napisał: Spalanie 9-9,2 ustala się jadąc dłuższy czas z prędkością 120-130 km/godz Genialne wartości jak na 114 koni i zero dynamiki. Wczorajsza wycieczka 245 konną turbo benzyną ELB-GDY-ELB, S7 tempomat na 140, obwodnica trochę wolniej bo wiadomo tłok, zjazd do centrum Gdyni i powrót. Komp pokazał 8,9 ltr. ps. Nie, nie jechałem Subaru. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 2 godziny temu, BiP napisał: Taaa, na pewno za krótko To nie było do ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) 23 minuty temu, Jaca68 napisał: Genialne wartości jak na 114 koni i zero dynamiki. Jest jak jest, nikt z tego nie robi tajemnicy i nie ukrywa, że w XV nie ma turbiny. I przecież ten wątek nie jest po to żeby zachęcić do kupowania XV tylko żeby zniechęcić do kupowania XV. Edytowane 11 Października 2019 przez Szürkebarát Doprecyzowanie 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 17 minut temu, Szürkebarát napisał: wątek nie jest po to żeby zachęcić do kupowania XV tylko żeby zniechęcić do kupowania XV. Ale w wątku zniechęcającym pojawiła opcja troszkę zachęcająca kolegi @Czarne_Koronkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 2 godziny temu, Karas napisał: już to pisałem wielokrotnie i napisze raz jeszcze auta koncernu kia/hundai to w tej chwili imo najlepiej wykonane auta w tych $$. Koreańczycy odrobili lekcje bardzo dobrze, podkupują inżynierów europejskich marek premium , tworzą na prawdę fajne auta nowy pro ceed, i30 N , stinger itp. Co więcej depczą po piętach Toyocie w rozwiązaniach hybrydowych. Chyba jedna z niewielu marek która zrobiła tak gigantyczny postęp w ostatnich czasach - nie pisze o skodzie bo oni dostali technologie od Vw, Koreańczycy stworzyli prawie wszystko samodzielnie. To wszystko prawda. A co do wykonania, to zaskoczony jestem perfekcyjnym wykończeniem nowego xceed'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 5 godzin temu, Zyzol napisał: Ale w wątku zniechęcającym pojawiła opcja troszkę zachęcająca kolegi @Czarne_Koronkowe Przepraszam, już nie będę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 (edytowane) W dniu 9.10.2019 o 13:40, Blixten napisał: Tymbardziej Skoda czy VW Skoda to brand koncernu VAG. Amarok to wprawdzie też nie terenówka, a pickup jednak możliwości terenowe ma w przeciwieństwie do Forestera, który jest delikatny, nie ma reduktora (a jak ma to o mikro przełożeniu) nie ma możliwości montazu terenowego szpeju i w prawdziwy teren się nie nadaje. Edytowane 12 Października 2019 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 11 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał: Subaruuu - te samochody mają w sobie coś ;-) Zdecydowanie tak. Bardzo fajne auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekNN Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 3 godziny temu, mechanik napisał: 15 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał: Subaruuu - te samochody mają w sobie coś ;-) Zdecydowanie tak. Bardzo fajne auta. ...Również się zgadzam, Jeepy i Subaru mają TO w sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 12 godzin temu, TomekNN napisał: ...Również się zgadzam, Jeepy i Subaru mają TO w sobie Obie te marki mają to coś, doświadczenie z AWD ale jak ktoś szuka czegoś w zamian XV z Korei to nowy Tucson też daje radę i napęd też jakiś tam ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 30 minut temu, Michał W. napisał: nowy Tucson też daje radę i napęd też jakiś tam ma I to by było na tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keyman Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 Obie te marki mają to coś, doświadczenie z AWD ale jak ktoś szuka czegoś w zamian XV z Korei to nowy Tucson też daje radę i napęd też jakiś tam ma. Zmieniłem ix35 na XV bo Tucson nic nie wnosił nowego. Ten 2020 (realnie chyba 2021) będzie kusić bo Hyunadaie to naprawdę dobre auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 3 godziny temu, Michał W. napisał: nowy Tucson też daje radę i napęd też jakiś tam ma. Dobra alternatywa do XV i w sumie do Forestera też... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się