Jump to content

Skodziarz

Użytkownik
  • Content Count

    527
  • Joined

  • Last visited

About Skodziarz

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wiedeń
  • Auto
    Subaru XV 2.0 MY18

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Skodziarz

    Co zamiast XV???

    Da się? Da! I Mazda to też "nieduży japoński producent", a nie wielki koncern. A Subaru jakoś nie potrafi...
  2. Skodziarz

    Co zamiast XV???

    Jeśli nie będzie regresu względem 3, to wnętrze CX-30 będzie super, o niebo lepiej niż w XV. Wsiadłem do 3 i już nie chciałem wysiadać
  3. Skodziarz

    Co zamiast XV???

    Na miasto sprzęt przegenialny. I emisja CO2 gamy by spadła... nie wiem, czemu na europejski rynek jakiegoś kei-car nie wprowadzą, skoro mają gotowe (vide przykład Aston-Martin Cygnet z przeszłości - nie kei-car co prawda, ale analogiczna sytuacja)? Nie wiedzą Japończycy, jak z KE pogrywać, oj nie wiedzą...
  4. Skodziarz

    Co zamiast XV???

    Nie, nie i jeszcze raz nie - powyższe może świadczyć o gorszym wnioskowaniu, zdolnościach do logicznego myślenia itp., ale NIGDY, ale to NIGDY o braku wyobraźni, myli Pan pojęcia.
  5. Skodziarz

    Co zamiast XV???

    Ależ w żadnym wypadku. Bez grama wyobraźni też można zostać magistrem. Jakiekolwiek wiązanie wyobraźni z wykształceniem jest co najmniej dziwne i świadczy o... braku wyobraźni piszącego
  6. Skodziarz

    Co zamiast XV???

    Zgadzam się, był to wyjątkowo żałosny tekst, stąd ode mnie strzałka w dół dla całego postu p. Rogalskiego (nie da się dać jej części postu )
  7. Motorola: Moto Z Play - AA działa, ale trzeba odblokować telefon, by się uruchomiło Moto Z3 Play - AA działa, ale trzeba odblokować telefon, by się uruchomiło Sony: XZ2 Compact - działa OnePlus: 6 - czasami się uruchomi, czasami nie (kompletnie nieprzewidywalne) Samsung: J3 - działa J7 - działa, ale raz na jakiś czas się wyłącza (bardzo rzadko) iPhone: XS - działa (CP, nie AA ) W ogóle to ta lista jest kompletnie bez sensu, zachowanie telefonu potrafi się diametralnie zmieniać z wersji na wersję oprogramowania, więc do pełnej poprawności pownno się podawać razem z modelem wersję oprogramowania systemowego
  8. To kompletnie nie tak. Zgodnie z zasadą AA, pracować powinien KAŻDY telefon z dowolną stacją multimedialną. A jak już jest problem, to powinien on być po stronie telefonu (jakaś beznadziejna nakładka typu EMUI i MIUI ubijająca procesy, blokująca port USB itp.), a nie stacji. Więc żale do Subaru (a właściwie to nie Subaru, bo to Harman skopał sprawę) są jak najbardziej na miejscu. AA to nie MirrorLink, gdzie telefon musiał być wspierany. AA opiera się na transmisji danych przez kabel - to potrafi każdy telefon. Takich szopek z AA nie miałem w przypadku żadnej innej stacji multimedialnej, a używałem ich kilka/naście. Podłączało się telefon i działał. A w Starlinku: a to trzeba odblokować ręcznie telefon (Motorola) żeby AA wystartował, a to zadziała 2 na 3 razy (OnePlus), a to zerwie sobie połączenie raz na jakiś czas (Samsung J7). itp. itd. Z CP nie ma problemu (no, poza mikroprzerwami w odtwarzaniu muzyki ), tam do przetestowania jest kilka telefonów, a Apple jest na tyle restrykcyjne jeśli chodzi o implementację rozwiązań i partnerów, że po prostu działa.
  9. Jaki ferment, jakie bzdury?
  10. Nie chce mi się tego szukać, ale wziąłem go z tego forum (znaczy SIP, nie konkretnie XV) - był taki długaśny wątek na temat działania 4x4 w Subaru i ktoś wrzucał link do tego filmu... Przynajmniej tak mi się wydaje, bo przed zakupem sporo grzebałem na temat tego, jak to 4x4 właściwie działa
  11. A skąd tą informację wziąłeś? 60:40 to jest domyślny podział momentu. Do tego elektronika sterująca może regulować moc przekazywaną na pojedyncze koło, nawet nie na oś, w zakresie do 95% (co wynika z konstrukcji sprzęgła, które nigdy w pełni nie wysprzęgla ), co ponoć (tak wynikało z analizy w tym filmiku), robi bardzo często. W zasadzie, na suchej, prostej drodze wychodziło, że Subaru to przednionapędówki Mowa oczywiście o wersji z CVT, skrzynia manualna ma zupełnie inną konstrukcję napędu.
  12. Słowo klucz: JESZCZE Po prostu macie te samochody krócej. Pamiętam jak @MaMis się zachwycał XV
  13. Tak, przy CVT to w zasadzie Haldex, tylko zintegrowany ze skrzynią biegów dla poprawienia chłodzenia. Gdzieś widziałem na YT ludzi, którzy podłączyli ciągły monitoring rozdziału napędu - i przy jeździe autostradą 95% momentu jest kierowane na przód przez komp, więc to tak naprawdę ośka, kiedy jest to najbardziej optymalne. Subaru jakoś nie potrafi ogarnąć masy (choć w sumie porównywalne auta - jakieś Kuraki i takie tam - przy tej konfigracji - 4x4 i silnik 2.0 ważą podobnie) i stąd takie szopki z teoretycznie nie tak słabym silnikiem
  14. Zwykłe kłamstwo, żłopią jak szalone kontynuując chlubną tradycję bokserów Subaru Dobrze, że do XV wkładają spory zbiornik paliwa (właśnie - w I gen też jest 63 litry?) to zasięg jest całkiem sesnsowny.
  15. Ciekawe : Do wysokości Herrnbaumgarten kieruje A5, potem 7. Nie jechałem tamtędy kilka miesięcy, sprawdzę pod koniec lipca co się dzieje, ale ostatnio to się pokrywało z rzeczywistym przebiegiem A5 - coś się zmieniło?
×
×
  • Create New...