Skocz do zawartości

Skodziarz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    481
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Skodziarz

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wiedeń
  • Auto
    Subaru XV 2.0 MY18

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dacia, Dacia wszędzie! Jakbym forum Dacii czytał
  2. Skodziarz

    System start/stop

    Obecnie sprzedawany w Europie Forester jest jeszcze "starym" modelem, opartym na innej płycie podłogowej. Więc poza symetrycznością układu napędowego i identycznym rozwiązaniem 4x4 (sprzęgło wielopłytkowe w obudowie skrzyni biegów w przypadku CVT), różnią się właściwie wszystkim - inne elementy zawieszenia, inna (znacznie niższa) sztywność, inne wreszcie nastawy zawieszenia (to będzie się różniło nawet gdy trafi do nas wreszcie model oparty na SGP - Forek to znacznie bardziej "rodzinny" samochód od XV i w zamierzeniach projektantów ma być bardziej miękki). Do tego oczywiście znacznie wyżej położony środek ciężkości. W praktyce przekłada się to na inne właściwości jezdne. To taka SUVo-kanapa, XV jest fajnie mięsisty
  3. Skodziarz

    System start/stop

    Porównuj porównywalne - CX-5 z Foresterem, a nie XV. Tu Subaru nie będzie jeździł już tak fajnie - SUV to SUV
  4. Skodziarz

    Przeglądy - czy warto w ASO ?

    Nieudacznicy na święta zjeżdżają do rodzin?
  5. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    Są też i takie, które zamiast krzyżyka i wody święconej wyciągają pentagram
  6. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    A potem się dziwić, że babcia wyciąga krzyżyk i wodę święconą, gdy się jej powie "Babciu, kupiłem sobie nowy samochód? A jaki? Subaru"....
  7. Skodziarz

    Co zamiast XV???

    No ten to akurat nie - w 3 i CX-30 jest 2.0 mild hybrid. O ile sam blok silnika może być identyczny jak wcześniej, to w osprzęcie sporo namieszali. Więc niepewność zawsze jakaś jest, podobnie jak z tymi 2.0 na wtrysku bezpośrednim w Subaru
  8. Skodziarz

    Co zamiast XV???

    No i się wyjaśniło, czemu tanio da się Inifiniti kupić: https://autogaleria.pl/nowosci/game-over-infiniti-rezygnuje-z-obecnosci-w-europie-zachodniej/ Ciekawe kiedy (nie "czy" - to oczywiste, że i do tego dojdzie) taniej się kupić da Subaru? Wykończą rynek te normy - w sumie szkoda - Dacia w Europie nie będzie miała żadnej konkurencji, a to, jak wiadomo dobre nie jest
  9. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    Ale się tych białych XV sprzedaje
  10. Skodziarz

    System start/stop

    Tyle przestrzeni w schowku pod podłogą i się kable nie zmieściły?? Ja wożę pełen zestaw, linki do holowania, kable.... jak nie dla mnie, to nawet dla innych - już kiedyś kogoś prądem ratowałem (znaczy samochód, nie człowieka ).
  11. Skodziarz

    System start/stop

    Tu się nie zgodzę, w Subaru ją chcę i to bardzo. W innych markach pewnie bym nie chciał, ale tam nie ma badziewnego, trzęsącego się boksera. Chwila spokoju na światłach to dla mnie zbawienie
  12. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    Jeśli to plastik, nie blacha, to zostawić - umyć porządnie miękką szmatką z jakimś mydłem, a się okaże, ze połowy tych zadrapań nie będzie i zostaną tylko te przetarcia do plastiku, te jasne kreski znikną. Lakier jest ciemny, więc nawet tego za bardzo nie będzie widać. Chyba, że to blacha - to wtedy to nie wiem, zawsze przycieram zderzaki
  13. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    No nie jest - na filmiku powyżej widać to wyraźnie - jest płytszy o tą "pochylnię" między siedzeniami i podłogą.
  14. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    No to jest nas dwóch z omamami - mi też to wygląda na 3-4 cm wyżej podniesioną podłogę. Kotwice na siatkę w sumie mogłyby zostać w tym samym miejscu -będą bezpośrednio nad podłogą, a nie nieco w powietrzu (to akurat lepiej, bo obecnie siatka trochę wisi, przez co płaskie przedmioty pod nią się przesuwają). Razem z brakującym schowkiem pod podłogą to może dać te 40 litrów mniej.
  15. Skodziarz

    Co zamiast XV???

    Tutaj o dziwo się zgodzę - taka pozycja jest najlepsza do jazdy. Ta krzesełkowa z kolei do przemieszczania się A, że XV jeździ nie najgorzej, to jest to optimum. W nowym X1 z tym właśnie miałem problem - niby świetne zawieszenie i układ kierowniczy (znacznie lepszy niż w XV), ale pozycja "na krześle" kompletnie do tego nie pasowała, stąd gdybym miał wybierać, to biorę X2, mimo znacznie gorszej praktyczności za tą samą cenę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...