Skocz do zawartości

Skodziarz

Użytkownik
  • Zawartość

    404
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Skodziarz

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wiedeń
  • Auto
    Subaru XV 2.0 MY18

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    SIC ma bardziej obrotną dyrekcję?
  2. Skodziarz

    Oslona pod kierownica XV18

    Nie ma sensu karmić trolli forumowych, więc się nie zacznie
  3. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    A to się chyba myli? Nie ma możliwości ręcznego zmieniania biegów łopatkami, ale sama skrzynia symuluje przełożenia w podobny sposób do tej z 2.0, na ile się orientuję?
  4. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    Działają dobrze, dopóki nie jedziemy powyżej 120 km/h po zasolonej drodze w opadach śniegu - wtedy przestają działać praktycznie całkowicie, chyba, że będziemy lać płyn na szybę dosłownie wiadrami
  5. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    Zrobienie tego 1500 razy podczas żywota silnika nie zaszkodzi mu kompletnie NIC - możesz być pewny
  6. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    Ale ja nic nie robię - komputer w tym silniku trzyma 2000 rpm dopóki silnik się nie podgrzeje... A ruszając od razu na pewno wkręci się wyżej niż te 2k rpm. Więc tu nie ma co dywagować.
  7. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    Ot, Subaru wreszcie trafiło na warunki, gdzie mogło pokazać się z pozytywnej strony. Nie doszukujcie się drugiego dna
  8. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    Porównywałem 4x4 z przyzwoitym silnikiem (jeśli chodzi o moc, nie o kulturę pracy, tu zdania nie zmieniam ) do 4x2 ze słabowitym silnikiem - to jakie to podsumowanie miało wyjść w takich warunkach? Gdybym wcześniej miał Yeti 150KM z napędem na 4 koła, to wynik porównania pewnie byłby inny (tylko pewnie bym wtedy samochodu nie zmieniał, tylko jeździł tym Yeti przez następne 10 lat )
  9. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    Pierwszy zimowy wyjazd w góry za mną, to podzielę się spostrzeżeniami. Akurat aura dopisała, potrafiło być mroźnie (do -15) i śnieżnie (poza krajówkami wszystkie drogi białe, ewentualnie coś piasku sypnięte). Samochód się ogólnie sprawdził całkiem nieźle, z następującymi uwagami: - spryskiwacze są zbyt prymitywne na jazdę autostradą w śnieżycy - sypią tu solą strasznie, a wycieraczki potem mażą to po szybie, ponieważ płyn nie jest rozprowadzany po całej jej powierzchni. Przez to widoczność jest gorsza, do tego po jakimś czasie poddaje się EyeSight. Remedium - lanie naprawdę dużych ilości płynu przy spryskiwaniu. Tylko wtedy co 200 km trzeba dolewać pełny zbiornik płynu. Przydałyby się spryskiwacze tworzące mgiełkę na całej powieżchni szyby, a nie zwykłe "plujki". Nie muszę dodawać, jaki samochód miał te lepsze... - czujnik deszczu w takich warunkach kompletnie sobie nie radzi , jedyne wyjście to w pełni manualne uruchamianie wycieraczek. - 4x4 nie jest gwarancją braku poślizgu. To był pierwszy wyjazd z 4x4 na śnieg i nie wiedziałem, czego się spodziewać. Jedzie się całkiem pewnie, ale to nie jest tak, że Subaru jedzie tak samo jak po czarnej drodze, a takie głosy można na forach znaleźć - trzymanie wysokich obrotów na zimnym silniku się wreszcie przydaje - akurat można auto odśnieżyć, zanim obroty spadną. - jak na SUVowatego, to trochę małe te nadkola - 30 minut jazdy i całe nadkole jest pełne śniegu, czyli w zasadzie nie mamy amortyzacji, bo skok wynosi jakieś 2 cm - różnie bywa z wentylacją, szyby potrafią parować w takich warunkach. Z całokształtu jestem zadowolony, jeździ się lepiej i zajedzie się dalej niż Yeti. No i w końcu zdejmowanie sprzętu z dachu nie wymaga wspinania się na palce
  10. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    Zgadzam się, mi bagażnik wystarcza, z pełną premedytacją kupiłem XV w tym aspekcie - bardziej mi zależy na wygodzie pasażerów niż ilości bagażu. 3 osoby plus bagaż na dwa tygodnie letnich wakacji spokojnie się mieści.
  11. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    Kosztem bagażnika, pamiętaj. Porównaj bagażnik Civica i XV
  12. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    Ależ tu nie ma żadnej rywalizacji, nikt nikomu niczego nie zajmuje. Kapelusz jest kolejnym dowodem na bliskie związki obu marek na S, Skoda chętnie się podzieli
  13. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    Przejeżdżając przez miasto obwodnicą, bez zatrzymywania, ze stałą prędkością 50km/h? Wykonalne!
  14. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    Tak - w moim palcu i uchu - "ostukiwałem" oba auta (jak i mnóstwo innych; ostukałem tak z grubsza cały parking i zasada była prosta - auta nie-japońskie mają blachy grube, a japońskie - cienkie) - musisz mi uwierzyć na słowo A jak nie wierzysz - no to na siłę nie będę przekonywał.
  15. Skodziarz

    Nowy XV II-generacji

    Owszem, Rapid jest cichszy z natury. Ale! Gdybyś dołożył wielkie lusterka, prześwit (bo chyba o to chodziło z tą opływowością? XV ma bardzo opływową sylwetkę, Cx psuje tylko prześwit) i relingi - dalej by było ciszej. Z jednego istotnego powodu: grubości blach. Fizyki się nie oszuka i samochód z cieńszej blachy będzie głośniejszy niż ten z grubszej.
×