Jump to content

Skodziarz

Użytkownik
  • Content Count

    506
  • Joined

  • Last visited

About Skodziarz

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wiedeń
  • Auto
    Subaru XV 2.0 MY18

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ciekawe, jak to zrobili - bardziej od spodu wystaje ten w XV, czy co? No chyba to jedyne wyjście. Miał ktoś okazję popatrzeć na oba modele od spodu?
  2. I tylko ten zbiornik taki mały, choć i tak spory. Jak żyją ci od Imprezy, jak tam 50 litrów jest?
  3. Na obrazku w zasadzie... tak
  4. W tym jest w sumie logika. Silniki z wtryskiem bezpośrednim, by spełniały najnowsze europejskie normy, muszą mieć filtr cząstek stałych, ponieważ di mają to do siebie, że emitują tych PM (2,5? 10? - w sumie nie wiem) duuużo. A stary FB20 tego problemu nie ma. Subaru ma w sumie 3 silniki w ofercie, które mogą być oferowane w Europie - 1,6i, 2.0i oraz 2,5i (niech mnie ktoś poprawi, specem od Subarowych silników wielkim nie jestem). No i teraz: - do VolksSubaru (Impreza i XV) wkładają 1.6, bo to "entry-level" Subaryny - do tych oczko wyżej (Levorg i Forester) - 2.0i - dla "flagowca", Outbacka zarezerwowany jest 2.5i, żeby się jakoś na tle reszty wyróżniał. Tak sobie to poukładałem podczas spaceru
  5. Ale z XV pierwszej genracji, nie drugiej To jest wersja 150 KM, z wtryskiem pośrednim. Wychodzi, że ci, którzy kupili Imprezę/XV z 2.0di mają prawdziwego rodzynka. Będzie zabawa z częściami, jak się nam coś popsuje
  6. Chociażby dlatego, że Google Maps/Waze/Apple Maps są dobre do nawigacji w mieście, a nie przy trasie 1000 km przez nieznane. Poziomów samego nawigowania nie da się porównać. Nawigacje wbudowane ostrzegają o przekraczaniu prędkości, fotoradarach, ba! potrafią liczyć średnią prędkość na odcinkach, gdzie jest pomiar prędkości średniej. Ogarnięte są także w tunelach i mają asystenta pasa ruchu. To jest zupełnie inny świat. Aha - no i nie potrzebują netu do działania. Dopiero ostatnio pierwsza "prawdziwa" nawigacja zawitała do CarPlay (Sygic) - jest dobrze, ale wciąż interfejs jest gorszy niż w wersji "smartfonowej", stabilność też czasami zawodzi. Na Android Auto nie ma jeszcze żadnej (i nie wiadomo, czy kiedykolwiek będzie). A w temacie samego Outbacka - czemu XV tak nie wygląda z zewnątrz (ilość osłaniającego plastiku) i wewnątrz? To byłby samochód znacznie ciekawszy dla mnie, nawet gdyby kosztował sporo więcej, bo wymiarowo Outback w ogóle do mnie nie przemawia
  7. Na filmach, które widziałem, nawigacja ma standardowe UI TomTom, oferowane przez NavKit - to jest już duży postęp względem tego customowego koszmarku, który obecnie jest w Starlink
  8. Nie mówie o pajączkach, tylko o mniejszych śladach po kamieniach spod kół samochodów. Jeżdżąc po autostradzie dorabiamy się ich szybko i w dużych ilościach - musiałbym szybę raz na 2 miesiące wymieniać, żeby ich nie mieć To samo z rysami - już mam kilka od drobinek piasku na wycieraczkach - szyby dziś są niesamowicie miękkie. Na razie ES działa... no nie gorzej niż na początku, zastanawiam się, kiedy się podda, bo będzie myślał, że refleks w rysce to nisko lecący samolot A może o takich rzeczach programiści od ES pomyśleli?
  9. Odnosnie ES, to zawiódł mnie już tyle razy, że przestałem mu ufać. Korzystam z adaptacyjnego tempomatu na autostradzie, jak najbardziej, mając jednak baczenie, czy nie formuje się przede mną stojący korek, bo przed nim za nic nie wychamuje (ogólnie, to stojący korek ZA zakrętem to jest jakaś masakra - a przydarzył mi sie na włoskiej autostradzie, które są bardzo wąske, bardzo kręte, a pasy ruchu oddzielone są betonem tak, że nie widać ponad nim niskiego samochodu ). Ale utrzymania pasa ruchu już nie włączam, chyba bardziej przeszkadza, niż pomaga Przydaje się jeszcze w pełzającym korku. Nie stałem chyba jeszcze dłużej niż 3 minuty, więc nie zaobserwowałem, czy po tych 3 minutach się wyłącza? Mnie zastanawia jeszcze jedno - jak jest ze sprawnością ES w miarę uszkadzania się szyby podczas eksploatacji - czy nie będzie coraz gorzej przez rysy, czy odpryski, których w żaden sposób nie da się uniknąć normalnie eksploatując auto?
  10. Na pace leżało do 200kg czy to narzędzi, czy dostaw, które rozwoziłem po terenie. Czyli była pusta. Że ty byś nie przejechał, to nie znaczy, że nikt No ale takie mamy forum, że wypada pisać, że tylko Subaru przejedzie
  11. Nie mój problem, że odbierasz sobie nawet możliwość poznania czegoś nowego. Niestety, razem z @GREGG macie w mózgach taki beton, że jakikolwiek sensowny dialog z wami oboma jest wykluczony, co dosyć smutne - muszę kolejną osobę dodać do listy blokowanych
  12. Proszę bardzo. A teraz przejedź się swoim XV po samej krętej górskiej drodze. Potem przejedź się BMW 2 z napędem tylko na tył. Dalej się śmiejesz? Robiłem taki właśnie "eksperyment" kilka tygodni temu. I nie powiem, w porównaniu do np. Mini 3-door, XV jeździ lepiej. Nie mówiąc o Mercedesia A-klasa/GLA (czyli również Inifiniti QX30 - sorry @PRIMAR). Ale BMW 2, 1, czy nawet X2 odsadzają XV w zakrętach o kilka długości. Żaden z nich nie miał napędu na 4 koła, każdy na jedną oś.
  13. Dla ciebie tak, pośmiałeś się, zamiast mu pomóc
  14. Ale p****lenie. 4x4 daje dużo, ale spokojnie samochód z porządnie zrobionym zawieszeniem i 4x2 będzie pewniejszy od 4x4 w XV. Prowadzenie to składowa zbyt wielu czynników, by sprowadzać je do jednego 4x4
×
×
  • Create New...