Jump to content

Skodziarz

Użytkownik
  • Content Count

    599
  • Joined

  • Last visited

About Skodziarz

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wiedeń
  • Auto
    Subaru XV 2.0 MY18

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Trafisz, w te na AA też trafisz, tylko muszę się do tego znacznie bardziej przyłożyć, co jest niewskazane w samochodzie Ale... Jednak Apple potrafi dogodzić każdemu (jeśli się za to odpowiednio zapłaci) - genialna firma. Wystarczy w ustawieniach odznaczyć "pokaż okładkę albumu" i wielkie przyciski wracają Ogólnie, Apple Carplay vs Android Auto 7:4
  2. Akurat duże przyciski na cały ekran były bardzo dobre, ponieważ łatwo było w nie trafić, co podczas jazdy jest kluczowe. W AA strasznie mnie denerwują te malutkie przyciski do kontroli Spotify podczas nawigacji, ponieważ notorycznie nie trafiam w to, co chcę Jak widzisz, wszystkim nie da się dogodzić
  3. Średnica po wyciszeniu gra całkiem przyzwoicie, zgadzam się. Głównym problemem jest, że czasem dudnią nieprzyjemnie - wszystko zależy od rodzaju muzyki. Te wydają się grać całkowicie wystarczająco - nie syczą, uzupełniają scenę... Z uwagi na umiejscowienie zawsze będzie trochę wąsko, w mojej opinii gra niewarta świeczki
  4. Skodziarz

    Co zamiast XV???

    Jakiś czas temu pisałeś, że kolejne auto niekoniecznie musi mieć napęd na 4 koła, że ośka wspomagana dzisiejszą elektroniką ci wystarczy - co cię skłoniło do zmiany tego wymagania? Co do Škody - te samochody faktycznie są brzydkie Mi na przykład w czasie, gdy kupowałem swoje, podobało się tylko Yeti. Gdybym musiał jeździć Octavią, to chyba ani razu na parkingu bym się do tyłu nie obrócił Po skończeniu produkcji Yeti też nie mieli żadnego dobrze wyglądającego auta (IMHO!) aż do teraz, gdy pojawił się Kamiq - on mi się naprawdę podoba - ale to już taka poboczna dyskusja
  5. Raczysz żartować? Oczywiste jest, że Subaru (przynajmniej XV) ma ultracienkie blachy i nikt z tym nie dyskutuje... poza tobą Owszem, nie mam, ale powszechnie wiadomo, że pracujesz w SIP. A czytając w jak pokrętny sposób próbujesz ratować dobre imię marki, jak jesteś niekonsekwentny w osądach i opiniach widać, że traktujesz to jako misję. Zdziwię cię, ale z auta obecnie jestem całkiem zadowolony Zarzucasz mi trollowanie i mi grozisz - tak jest najprościej Problemem twoim i kilku innych osób na forum jest to, że nie macie szerszego spojrzenia, zamknęliście się w Subarowym rezerwacie i zwyczajnie zawęziliście horyzonty edit: Kto wymyślił, że moderatora nie można dodać do ignorowanych? Bym sobie ciebie dodał do listy jako piątego i byłoby spokojniej
  6. Dziękuję za propozycję, nie trzeba Mam wyciszone auto, w stosunku do twojego wyciszenia jeszcze przednie nadkola, gródź i silnik (ostatnio na ulicy przejechał koło mnie XV 1.6 - silnik pracował, wydaje mi się, ciszej, być może nie potrzeba tak bardzo?) - jeździ się przyzwoicie, choć szyb czy uszczelek się łatwo/na stałe (są jakieś smarowidła do uszczelek, ale trzeba często powtarzać) wyciszyć nie da - one hałasują powyżej 120 km/h, ale całokształt, jeśli nie ma silnego wiatru, akceptowalny
  7. Skodziarz

    Co zamiast XV???

    Ale napisz coś o wrażeniach z samej jazdy LR?
  8. Skodziarz

    Co zamiast XV???

    No na potrzeby tego wątku nie, w innym będziesz to roztrząsał - typowy populizm. Sam dobrze wiesz, że XV to nic więcej, tylko podniesiona Impreza. W Golfie cross country nawet nazwy modelu nie zmienili, a był to znacznie bardziej przerobiony samochód
  9. Skodziarz

    Co zamiast XV???

    Tak, no ale tu akurat zostały porównane te dwa Na pewno XV bliżej do Imprezy niż do jakiegokolwiek SUVa - to bliźniacze konstrukcje, zmiany między tym dwoma modelami są znacznie mniejsze niż np. między Ceedem i Xceedem (ale obejmują najważniejszą, czyli większy bak ). Z uwagi na niewyciszony dach i relingi typu drabina hałas jest większy (większy prześwit to sprawa pomijalna z punktu widzenia hałasu, ale nie są pomijalne szersze opony), ale Impreza cichym autem też nie jest
  10. Ale siejesz dezinformację... Wiem, taka praca, ale jednak wypadałoby mieć odrobinę choć przyzwoitości... Jak to się dzieje, że pominąłeś tak istotną kwestię jak grubość blach? Auta dla ludu nie są robione z blach grubości takiej jak w puszkach do (bezalkoholowego) cydru IKEA Dla wyciszenia to sprawa kluczowa.
  11. Skodziarz

    Co zamiast XV???

    O Mini zapomniałeś Rozmowa była o wyciszeniu, gdzie las? Spoko, weźmy XV i UAZa do porównania, przecież nic innego się nie liczy w samochodzie, tylko las (chyba krzyży, po innowiercach spod znaku nie-Subaru) Ocho, SIP zatrudnił cię do pomocy PRowej na tym podforum? Zadziwiające, że XV najbardziej broni właściciel innego modelu. Ale spoko, znam ten syndrom: "Subaru atakujom! Biegniem bronić, hurr durr!"
  12. Skodziarz

    Co zamiast XV???

    Jak ciężko? Najprościej jak się da - jedziesz jednym, jedziesz drugim i stwierdzasz, gdzie jest ciszej No i od kiedy XV jest SUVem? To podniesiony kompakt - a Scala to kompakt, wszystko się pięknie zgadza.
  13. Subaru odczytuje znaki drogowe? Przy pomocy kamery? Jakby to miało jakiekolwiek znaczenie w tym, o czym ten wątek wątku dotyczył? Tak tylko piszesz, żeby napisać? Żeby być precyzyjnym jednak: 76500 PLN, nie 90k. Co do mocy silnika... 106 vs 116 KM, a porównaj sobie wagi tych samochodów
  14. Renault.pl jeszcze nie wie o nowej generacji Clio Ma ona rozpoznawanie znaków, musisz mi na słowo uwierzyć Co do Audi... no faktycznie, A1 nie ma, Autocentrum mnie oszukało!!! Dobra, to jak nie Audi to Mini - też miejskie auto Bardzo ładnie podnosimy sobie poziom wiedzy o tym jakże dynamicznym rynku motoryzacyjnym Subaru potrącił człowieka na hulajnodze (chyba ze skutkiem śmiertelnym ) - ES też nie zadziałał. Co chcesz takimi przypowiastkami udowodnić?
×
×
  • Create New...