Jump to content

PRIMAR

Użytkownik
  • Content Count

    1023
  • Joined

  • Last visited

About PRIMAR

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    KRK
  • Auto
    Infiniti QX 30 2,0t

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W moim XV 1 gen. nie było żadnych problemów z łożyskami. Sprzedałem, kiedy miał niecałe 80kkm. Z tego, co wiem (niedawno miałem kontakt), to nowy właściciel też nie ma z nimi kłopotu. Eksploatacja - głównie miasto, teren minimalnie.
  2. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    Super, niech tak zostanie.
  3. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    @KarasNie śledziłem tego wątku. Widocznie większość uznała podobnie jak ja, że czas na nowe auto. @meci Imprezą jeździłem trochę za długo i było już trochę napraw. Obawiałem się tego z samego z XV. Pewnie niepotrzebnie.
  4. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    @Zyzol teraz się zgadza. Swoją drogą wysypu XV 1 gen. też jakoś nie widać. Fajne auto.
  5. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    Raczej drugi. Ja byłem pierwszy.
  6. Dzięki, mam wycięte z folii świnki, ale postawiłem na skromne akcenty i ograniczyłem się do klapy. Pozdrawiam.
  7. Też tak pomyślałem
  8. Ja mam jeszcze gorzej. Od lutego jeżdżę Infiniti, ale ze świnią na klapie. Pozdrawiam wszystkie Subaru (ze świnkami i bez) i jak na razie miałem tylko JEDNĄ pozytywną reakcję.
  9. U siebie (co prawda nie XV, ale działanie mechanizmu zamykania pewnie podobne) zauważyłem identyczną sytuację przy myciu na myjni ręcznej. Myślę, że chodzi tu o jakieś "numery" z przewodnością. Wierzch klamki jest czuły na zbliżenie ręki. Może strumień wody daje podobny efekt jak zbliżenie palca? Edit: Widzę, że w międzyczasie @Christophwyjaśnił sprawę dogłębnie. Możliwe, że chodzi o temperaturę, a nie o przewodność.
  10. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    Myślę, podobnie jak wielu poprzedników, że pomysł z wczesną prezentacją nowej konstrukcji e-boksera był bardzo dobry. Jak czytam, model ten wiele zyskuje przy bliższym poznaniu. Testy drogowe tych dwóch egzemplarzy są dostępne dla ograniczonego grona osób, w przeważającej większości fanów marki, dla których brak "docelowej" stacji multimedialnej nie ma pewnie większego znaczenia. Wiadomo, że stacja będzie nie gorsza niż w nowym XV, czyli całkiem OK. Pozytywne wyniki próbnych jazd mogą spowodować, że część osób nie kupi auta u konkurencji, lecz zaczeka na e-Forestera. Także amatorzy XV będą być może czekali na nowego e-XV-a. P.S. Ja zobaczę, co będzie za 5 lat.
  11. Żałowałem, że nie ma mnie na tegorocznych Plejadach. Mam nadzieję, że za jakiś czas Subaru da mi dobry powód, bym mógł do Marki wrócić. Pozdrawiam
  12. No właśnie. Kupiłem w 2007 wolnossącego Lanosa, by wreszcie pozbyć się problemów z jazdą w trudniejszych, zimowych, zakopiańskich warunkach. Wtedy jeszcze nie wymyśliłem, że prześwit powinien być większy. Dopiero XV ...
  13. Z instrukcji obsługi (handlowcy nie czytają) System rozpoznawania znaków drogowych (TSR): Włączanie/wyłączanie funkcji komunikatów systemu TSR 1. Naciśnij przycisk <lewa strzałka> lub <prawa strzałka> na kierownicy, aby wybrać menu [Assist.]. 2. Naciśnij przycisk <górna strzałka> lub <dolna strzałka>, aby wybrać [Traffic Sign Recognition]. 3. Naciśnij przycisk <OK>. Wyświetlana jest aktualnie wybrana opcja. 4. Włączanie lub wyłączanie: naciśnij <OK>.
  14. W QX30 rozpoznawanie znaków można bez problemu na stałe wyłączyć. Co do spalania to fakt. Twardszy zawias akurat mi odpowiada. Przy szybkiej jeździe po krętej drodze nie sprawia kłopotów. Generalnie jestem zadowolony.
  15. U mnie (I gen.) 200 się zdarzało, natomiast przy dłuższej jeździe z prędkością 180 przy wysokiej temperaturze powietrza zapalała się kontrolka temperatury oleju w CVT i trzeba było zwalniać.
×
×
  • Create New...