Skocz do zawartości

PRIMAR

Użytkownik
  • Zawartość

    952
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O PRIMAR

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    KRK
  • Auto
    XV 2.0i CVT

Contact Methods

  • Website URL
    http://konrad.moskwa.w.interia.pl/zdjecia/

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    Dziękuję
  2. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    Obiecałem relację z weekendowej jazdy próbnej do Zakopanego autem Infiniti QX 30, silnik benzynowy, 2 litry. Jazda do Zakopanego w sobotę, spory ruch na trasie, zapoznawanie się po drodze z nowym autem. Spora przyjemność z jazdy, ale brak możliwości sprawdzenia dynamiki auta. Automatyczna skrzynia głównie w trybie ECO, co się trochę czuje. Parę razy przełączyłem w tryb SPORT - prawie natychmiastowa reakcja na naciśnięcie pedału gazu. Czuje się, że auto ma 211 koni i 350 Nm. W Zakopanem test pod moim garażem - ślisko (śnieg i lód) i pod górkę. Jakoś poszło, aczkolwiek XV radzi sobie trochę lepiej. Prześwit wystarczający - 202 mm. W niedzielę powrót do Krakowa po 20. Mało aut na drodze, można pojechać bardziej dynamicznie, chociaż trochę przeszkadza hamulec na prawym. Wrażenia super, nawet w trybie ECO. Wyprzedzanie nieporównywalne z XV - szybko i krótko. Na zakrętach auto jedzie jak po szynach - jadę bardzo pewnie, z prędkością taką, że XV-em bym się trochę bał. Na dwupasmówce do 180. Do Krakowa dojeżdżam zadowolony, a nawet zachwycony i na dodatek zrelaksowany. Podsumowanie: - Silnik mocny i dynamiczny, co się czuje. - Automatyczna skrzynia w obu trybach pracuje fajnie - rzadko "się zastanawia". - Układ kierowniczy precyzyjny, "usztywnia się" w miarę wzrostu prędkości. - Hamulce dobre, ale nie "brutalne". - Zawieszenie dość komfortowe, mało odczuwa się nierówności drogi, ale na zakrętach nie przechyla się, jedzie jak po torach. - Niezłe wyciszenie, przy większych prędkościach można rozmawiać bez podnoszenia głosu i słuchać muzyki. - Nawigacja i system multimedialny trochę oldskulowe, brak Android Auto / Car Play. - Doskonały dźwięk systemu audio (Bose z subwooferem). - Niezłe kamery, także 360 stopni. - Fotele (pełna skóra) dość wygodne, z tyłu trochę mało miejsca, ale nie zależy mi na tym. - Z systemów wspomagania kierowcy zdołałem przetestować tylko monitorowanie martwego pola - skuteczne. Na inne nie starczyło czasu i trzeba by poczytać instrukcję. - Fajne spryskiwacze - mgłowe. - Niestety brak zapasowego koła(nawet dojazdowego), tylko zestaw naprawczy. - Niezłe reflektory LED, aczkolwiek świecą chyba trochę za nisko. Może da się wyregulować? W skrócie - złożyłem zamówienie
  3. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    Bardzo dobrze, opiszę wieczorem.
  4. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    Jest i to bardzo, ale tylko wtedy, gdy klient będzie mógł wybrać także wersję 2.0
  5. PRIMAR

    Nowy XV - aktualizacje softu

    Też tak myślałem, bo niektóre modele Fiatów mają nawigacje TT (Carminat) i mapy są aktualizowane równolegle z innymi urządzeniami. Tylko tam też pewnie jest soft TT.
  6. PRIMAR

    Nowy XV - aktualizacje softu

    Czy aktualna wersja mapy TomTom dla XV to 9.91? Trochę stara, bo w TT GO 500 mam aktualnie 10.20
  7. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    @TomekNN RAV4 skreśliłem po rozmowie z kolegą, który poprzednią RAV jeździł 4 lata i wiele rzeczy go drażniło i denerwowało. Nie bardzo pamiętam o co tam chodziło (takie rzeczy typu "małe, ale upierdliwe drobiazgi"), ale z jego zdaniem się liczę. Oglądał nową RAV4 i z komentarzem "nic nie zmienili" kupił Lexusa N300 hybrydę. Co do Jeepów, to potwierdza się opinia o ich dużej awaryjności. Niecałe 5 lat temu (wtedy, kiedy ja XV) koleżanka kupiła wypasionego Cherokee (nie Grand). Jechaliśmy z przebiegiem równo - do ponad 70 kkm. Jej co chwilę coś się psuło i to rzeczy raczej ważne (pompa paliwa, sprężarka od turbo, jakieś łożysko na wale, elektryczny hamulec postojowy itp.). Kiedy mnie pytała, co u mnie, to zdołałem wybąkać "Klocki hamulcowe, pióra wycieraczek i .. więcej grzechów nie pamiętam." Kupiła CX-5. Macan fajny, ale nie te pieniądze. Infiniti, jako, że to rocznik 2018 mam szanse kupić za 160 tys. Za pełną kwotę 195 tys. bym nie kupił - za wysoko. @peteres Ciekawa sprawa, ale w sprzedaży będzie realnie pewnie dopiero w przyszłym roku. Za późno - "Jaś nie doczekał".
  8. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    System multimedialny Infiniti jest trochę stary, we wszystkich modelach. Podobno dopiero w przyszłym roku mają montować coś nowocześniejszego. Jakoś bym przeżył. Silnik 2.0t 211 KM 350 Nm. Skrzynia 7-biegowa, dwusprzęgłowa. Oba elementy od Mercedesa GLA. Jak jest realizowane AWD - nie mam pojęcia.
  9. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    Drodzy Koledzy, Bardzo dziękuję za zainteresowanie moim problemem i mnóstwo cennych rad. Myślę, że przydadzą się nie tylko mnie, bo w mojej sytuacji niektórzy już są, a niektórzy będą. Teraz tytułem małego resume: - Forka nie chcę - za duży i nie moja "estetyka" - Koreańczycy - Hyundai i Kia mają za mały prześwit (160-170) - Suzuki Vitara - największy silnik to 1,4 l turbo 144 KM - trochę cienko, nie lubię downsizingu. Jak będę chciał jeździć ostrzej, to pewnie "połknie" sporo benzyny. - Mitsubishi Eclipse Cross i wiele inych - Co prawda XV ma CVT i jakoś to "polubiłem", ale mając inny wybór - auta z CVT odrzuciłem. Oczywiście, gdyby było nowe XV 2.0, to nie bacząc na CVT wziąłbym natychmiast. Tak więc na placu boju zostały Infiniti QX 30 i Mazda CX-5. W tzw. międzyczasie okazało się, że dostanę Infiniti na weekend do Zakopanego, więc będę je mógł dość wszechstronnie sprawdzić. @Aga zdam Ci relację z konfrontacji "Infiniti contra wyjazd z mojego garażu". Tam też w niedzielę będę mógł pojeździć CX-5 - okazja do bezpośredniego porównania. Załączam PDF-a z arkusza w którym zrobiłem porównanie parametrów i wyposażenia interesujących mnie aut. Może się komuś przyda? Teraz ceny i terminy: - Mazda 2,5 litra w topowym wyposażeniu - 170 tys. brutto, odbiór czerwiec - Volvo 2 litry wersja Momentum Pro dość mocno (ale i tak słabiej niż pozostałe) doposażona - 181 tys. brutto już 9% rabatem "flotowym", termin lipiec lub (raczej) wrzesień - Infiniti 2 litry, full wypas (bez szyberdachu - nie chcę) rocznik 2018 za 160 tys. brutto (rabat ponad 30 tys.), odbiór po załatwieniu formalności leasingowych. Nie przeszkadza mi rocznik, bo zamierzam jeździć 5 lat, więc różnica się zatrze. Owszem, auto niszowe, więc możliwa większa utrata wartości ... ale za to jak wygląda. Trochę przestarzałe multimedia ... ale za to jak gra - Bose. Dobrej nocy Porownanie XV vs. CX-5 vs XC40 vs QX30.pdf
  10. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    @keyman Podzielam Twój zachwyt. ...i fajnie jeździ.
  11. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    @OA77 jestem zahartowany. We wrześniu byłem w Katmandu. Tam dopiero jest smog ... @Michał Krupa widziałem, co Raju oferuje, ale to używane i Faktura VAT marża @MaMis Prześwity: QX30 202 mm XC40 211 mm CX-5 200 mm Stelvio fajne, ale wieeelkie. @bmbm Przerabiałem. Byłem w połowie konfigurowania, kiedy cena przekroczyła 200.
  12. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    @Karas, jak myślisz o Levorgu, to znaczy, że nie masz imperatywu prześwitu, więc o niebo lepszą sytuację i szerszy wybór.
  13. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    Jednak Forek nie. Vitara jakoś mnie nie zachwyciła i prześwit ... Mam taki niefajny wjazd do garażu w Zakopanem. Dodge RAM jest super, ale jeżdżę i parkuję w Krakowie, więc wiecie ... od wiosny często rowerem do pracy. 10 km wzdłuż Wisły - bajka. @Zyzol moje odczucia na temat XC40 są podobne. Wczoraj wieczorem już go w duchu skreśliłem, ale na liście jeszcze figuruje. Mam wstępną obietnicę pożyczenia QX30 na weekend. Jeżeli się uda, to po podróży do Zakopanego i z powrotem będę miał dość jasny obraz tego auta. Jedno wiem, że system multimedialny w Infiniti nowoczesnością nie powala, aczkolwiek jakość dźwięku jest bardzo dobra (Bose).
  14. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    @GREGG dzięki, że mnie wyręczyłeś w odpowiedzi. Na trasy także jeżdżę - Zakopane co drugi weekend, w zimie też. Co do napędu, to niestety coraz mniej firm oferuje stały napęd. Sądzę, że to, co oferują powyższe auta powinno wystarczyć. Bardziej chodzi o zimowe warunki niż o jazdę w terenie. @OA77 184 cm i 97 kg żywej wagi.
  15. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    Na pytanie o ew. "kontynuatora" otrzymałem odpowiedź "Subaru nic dla Ciebie nie ma."
×