Jump to content

PRIMAR

Użytkownik
  • Content Count

    1050
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

166 Wspaniały

About PRIMAR

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    KRK
  • Auto
    Infiniti QX 30 2,0t

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    ... i jaki wygodny fotel.
  2. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    Przeglądając archiwalne zdjęcia przypomniałem sobie zabawne zdjęcie mojego XV-a, które zrobiłem przed rokiem. Zero Photoshopa, tylko odbicie w szybie okna.
  3. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    Może QX30? 202 mm, 211 KM, 350 Nm , 0-100 7,3s
  4. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    @Michał KrupaTak - traktor na łańcuchach. Niestety TomTom ma nie od dzisiaj problemy z tzw. "kategoryzacją dróg". Google Maps tam nie działało, brak zasięgu, a nie miałem wgranych offline-owych map. O tym, że mam MapsMe zapomniałem. BTW. Kiedy kierowca traktora dowiedział się, że przyjechałem tą drogą ze Słowacji, to powiedział z podziwem: "O ku...!".
  5. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    Nie tak mało - 202 mm, ale tu potrzeba by wieeele więcej.
  6. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    No to ja w kwestii wad i zalet aut. Wczoraj wracałem z nart ze Słowacji przez Zakopane. Zawierzyłem ślepo TomTom-owi, ale mnie wypuścił na drogę, która szła skrajem lasu, zaśnieżona jak diabli, momentami nieźle pod górę: https://goo.gl/maps/h19EcuFpiXwu3p5Y9 Kiedy się zorientowałem, że nie jest wesoło, było już za późno, bo musiałbym się cofać kilometr, krętą, wąską drogą na jedno auto. Pojechałem więc dalej, prawie 3 km. Wóz się spisywał super szedł do przodu jak zły, napęd AWD rewelacyjnie, kierowca też chyba nie najgorzej. Na prawym żona dostawała spazmów. Niestety, przy samym końcu, jakieś 150 m przed wjazdem na asfalt zniosło mnie w lewo w pole i siadłem podwoziem w głębokim śniegu. Reszta na filmie: https://photos.app.goo.gl/9yAdx61JSfAd1xkX6 P.S. Tym razem nie sprawdziło się powiedzonko: "Im lepszy napęd, tym dalej po traktor." Był dość blisko.
  7. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    Dokładnie takich samych wniosków doszedłem. Nie chciałem nic więcej.
  8. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    W ostatnie dwa weekendy byłem w Zakopanem i w Bukowinie. Trochę się obawiałem tego wyjazdu, bo wiedziałem, że tam jest prawdziwa zima, a w zeszłym roku nie miałem okazji sprawdzić, jak działa AWD w Infiniti, bo zima się za szybko skończyła. Szczególnie byłem niespokojny o wyjazd z mojego garażu w Zakopanem (stromo i ślisko). Okazało się, że obawiałem się niepotrzebnie. Bywało ślisko, ale AWD w QX30 radził sobie nie gorzej niż w XV. Nie było najmniejszego problemu. Może jeszcze nie trafiłem na ekstremalne warunki, ale jak na razie jest OK.
  9. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    Lekki offtop - mały przyczynek do informacji o chńskiej technice: https://spidersweb.pl/bizblog/chiny-kosmos-usa-nasa/
  10. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    Iphony też robią w Chinach. Ludzie kupują ...
  11. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    Może Seat Arona? Taki jest na zdjęciach.
  12. Prócz tego drobiazg: "Produkt nicht zugelassen für öffentlichen Straßen." czyli "Produkt nie jest dopuszczony do użytku na drogach publicznych."
  13. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    Nie tylko Lexusa. W infiniti mam to samo - bardzo użyteczne.
  14. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    @Karas mój post był bezpośrednią odpowiedzią na poprzedni post kolegi BiP, który prosił o takie porównanie.
  15. PRIMAR

    Co zamiast XV???

    @BiP tak na szybko. Z QX30 jestem nadal zadowolony. Przejechałem nim od lutego niecałe 11 kkm. Jeździ się wygodnie. W środku zdecydowanie ciszej niż w XV. O dynamice nie będziemy mówić, bo to 2 inne światy. Automat (7- stopniowa DSG) ma 2 tryby - Eco i Sport. Tego drugiego użyłem kilkanaście razy, bo zwykle Eco jest wystarczające. O spalaniu też nie piszę, bo wszystkie moje auta dużo palą. Zawieszenie nie gorsze, a śmiem twierdzić, że lepsze niż XV. Przy sporej prędkości na ciaśniejszych zakrętach idzie jak po torach. O AWD niewiele mogę powiedzieć, bo tamta zima się za szybko skończyła, a ta jeszcze nie zaczęła. Wiem, że jest na stanie. Bagażniki porównywalne, ale w XV pod podłogą bagażnika zamiast zestawu naprawczego miałem jakoś tam dobrane koło dojazdowe. W QX ten numer nie przejdzie, bo w tym miejscu zamontowali subwoofer. Za to audio brzmi całkiem przyzwoicie (Bose). System entertainment jest z zeszłej epoki - zapomnij o Car Play i Android Auto. Nie ma i nie będzie. Nawigacja przyzwoita, ale mapy trochę stare, w zasadzie bez szans na aktualizację, a jeżeli kiedyś, to za dużo $$. Używam głównie mojego poczciwego TomTom-a. Jakość telefonu przez BT doskonała. Wnętrze wygodne. Z tyłu trochę mniej miejsca niż w XV, ale da się żyć. Fotele z prawdziwej, a nie plastikowej krowy. Generalnie w środku czuje się to "premium". Widoczność w XV trochę lepsza, ale w manewrach pomaga kamera 3D. Reflektory LED doskonałe - doświetlają zakręty bardzo ładnie. Tempomat adaptacyjny działa sprawnie. O historii serwisowej nic nie powiem. XV był bezawaryjny i QX jak na razie też. Na wypadek różnych dziwnych zdarzeń wykupiłem przedłużoną o 2 lata "gwarancję". Teraz o GLA. Przymierzałem się, ale przy konfigurowaniu, kiedy zacząłem dokładać rzeczy, które chciałbym mieć (i które mam w QX) to szybko przekroczyłem 200 tys. PLN. W przypadku używanego auta bym się może może teraz zastanowił, szczególnie w aspekcie wycofania się Infiniti z Europy. To chyba tyle. W razie czego pytaj. P.S. QX30 ma jeszcze jedną zaletę. Znacznie rzadziej działa "hamulec" na prawym - prędkość jest mniej odczuwalna.
×
×
  • Create New...