Jump to content

spawalniczy

Użytkownik 500
  • Posts

    2912
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

spawalniczy last won the day on January 1 2018

spawalniczy had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Subaru... było 7 różnych.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

spawalniczy's Achievements

..:: Forumus maximus ::..

..:: Forumus maximus ::.. (8/13)

689

Reputation

  1. Lusterek też? Brawo Subaru! Wreszcie - 2 dekady po innych markach.
  2. Te silniki są podatne na odkładanie depozytów na wtryskiwaczach. Miałem dwa SBD i w każdym po pewnym przebiegu konieczne było czyszczenie wtryskiwaczy w warsztacie (spokojnie - bez wyjmowania). Zabrudzone wtryski powodują metaliczną pracę jednostki i w dłuższej perspektywie mogą doprowadzić do poważnej awarii silnika. Podjedź do ASO niech sprawdzą korekty czasu wtrysku - jeśli są poza normą, konieczne jest czyszczenie.
  3. @Blixten podpisuję się pod wszystkim co napisałeś w tym poście poza powyższym. W Poznaniu nie - zdecydowanie nie. Kolega pisał chyba o Wrocławiu.
  4. Ano dziwne. Ale to już problem SIP. Ja w sumie też nie potrzebowałem sprzedawcy, żeby dokonać wyboru. Ale żeby dokonać zakupu potrzebny jest samochód i cennik a z tym lokalny dealer miał problem. Raju auto ściągnął dla mnie w kilka dni, cennik też nie był tajemnicą a rabat tematem tabu. Dlaczego u jednego dealera można normalnie kupić samochód a u innego słucha się tylko dziwnych opowieści - nie wiem. Wiem jedno - jeśli dziwnym trafem trafi do takiego dealera Kowalski z ulicy, to odbije się raz i więcej nie wróci - psiocząc na markę. Ja znałem samochody doskonale i byłem na tyle zdeterminowany, żeby zakupu dokonać 300 km dalej. P.S. Dziś, patrząc z perspektywy już by mi się nie chciało. Jeśli oficjalny dystrybutor marki nie chce ze mną poważnie rozmawiać, to niech cała marka szuka sobie innego klienta.
  5. Tym co zwykle - niemocą, niechęcią i niekompetencją działu sprzedaży. Trzeba uprawiać turystykę zakupową, bo w miejscu zamieszkania standard odstaje od średniej wszystkich marek razem wziętych. Kupiłem 6 nowych Subaru i po 5 jechałem do @Raju, bo tylko on miał „moc”, kompetencje, umiejętności i wiedzę. I najzwyczajniej w świecie mu się chciało. Miał nawet cennik, który ponoć u lokalnego dealera miał dotrzeć dopiero za miesiąc. Cudotwórca normalnie.
  6. Na pewno problem jest bardziej złożony - fakt faktem, że w bezpośrednim porównaniu konkurencja europejska ma większe tarcze i przy okazji zazwyczaj krótszą drogę hamowania.
  7. Zazwyczaj to prawda - jednak do awaryjnego hamowania potrzeba solidnej średnicy tarcz. Zwłaszcza przy masie elektryka.
  8. On ma takie duże felgi, czy takie malutkie tarcze hamulcowe?
  9. Oczywiście, że lepiej mieć jedną małą lekką baterię wykonaną w super japońskiej technologii. Wszystko fajnie - tylko niech ona działa i nie zmusza użytkowników nowych samochodów do użerania się z serwisem. Chyba jednak wolę niemieckie podejście do tej kwestii.
  10. Jeden pod maską, drugi pod podłogą bagażnika.
  11. Dziwnym trafem ta szczera prawda odnosi się głównie do samochodów Subaru. Inne w takich warunkach jeżdżą. Coś jest źle policzone i tyle. Ile łącznie Ah ma teraz Forek? W 2 litrowej europejskiej benzynie mam 150 Ah - od 4 lat brak jakichkolwiek problemów. W DIESLU Subaru miałem coś koło 60Ah ze wszystkimi tego konsekwencjami.
  12. Taaa... - i tak co najmniej od 2009r... W co najmniej 3 Subaru jakie miałem od tamtego czasu akumulatory były wymienione na gwarancji. Na szczęście bez problemów. W każdym przypadku wystarczyło dwa razy pojechać do ASO. Słusznie - tak robi coraz więcej "starych" użytkowników Subaru, którzy zakosztowali współpracy z szeroko pojętym serwisem. Tydzień - żartujesz? Przecież sprawdzenie samego akumulatora i ewentualnie prądu spoczynkowego w samochodzie, to jest procedura na 15 minut. Tak to zawsze się odbywało w moim przypadku. Potem, mimo stwierdzenia, że akumulator jest do wyrzucenia, czekałem jeszcze na decyzję gwaranta i potem na sprowadzenie nowego akumulatora. Co masz zrobić przez ten tydzień, jak samochód służy Ci do pracy?
  13. W BMW na pierwszy rzut oka wygląda tak samo - różnica polega na tym, że są dwie oddzielne kasety. Można mieć siatkę bez rolety albo roletę bez siatki. Jedno i drugie można schować pod podłogę bagażnika.
  14. Mam na myśli kratę oddzielającą część bagażową od kabiny. Do Subaru nie montują tego w fabryce - można nabyć jako wyposażenie dodatkowe. Część producentów kombi ma to na wyposażeniu (Volvo, BMW). Możesz zamontować za tylnymi siedzeniami, albo za przednimi po powiększeniu przestrzeni bagażowej. Jak nie potrzebujesz jednym ruchem możesz zdemontować ale cały czas mieć pod ręką w samochodzie.
  15. Fakt, to też bardzo istotny element bezpieczeństwa w kombi. Dlaczego w Subaru nie ma tego w standardzie, skoro marka tak bardzo stawia na bezpieczeństwo - tego nie rozumiem.
×
×
  • Create New...