Skocz do zawartości

spawalniczy

Użytkownik
  • Zawartość

    1761
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O spawalniczy

  • Tytuł
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    OBK 2,5 - MY15
  1. Subaru Outback MY15

    Ad 1. Miałem dokładnie taki sam objaw, czasami nawet trzy stuknięcia jedno po drugim. ASO stwierdziło, że to klocki w prowadnicach i że to znany objaw w OBK i XT (chyba takie same hamulce). Po rozebraniu i nasmarowaniu od 5kkm cisza. Ad 3. U mnie dokładnie tak samo, wystarczy nieodpowiednio pomiziać przycisk na klapie i zamek puszcza ale siłownik się nie uruchamia i nie bardzo wiadomo co dalej począć. Albo ja tego nie ogarniam albo coś jest skopane. Jest na to metoda - otwierać pilotem. Ta opcja ma taki plus, że wciskasz pilot, będąc 50 m od auta, klapa zaczyna swoją powolną wędrówkę w górę i jak już dojdziesz do auta, to klapa właśnie parkuje w górnym położeniu. U mnie właśnie stuknęło 60 kkm.
  2. Box Dachowy Subaru

    Zwróć uwagę na system montażu - w tym opisie nic nie ma na ten temat - do sprawdzenia. Thule od jakiegoś czasu stosuje system PowerClick, który jest dziecinnie prosty w montażu na belkach, ponadto umożliwia dostosowanie do różnego rozstawu belek. Ponadto praktycznym patentem jest obustronny dostęp do wnętrza.
  3. Moduł nagłośnienie Outback Harman Kardon

    A tak z ciekawości - ile wody nabrał OBK, że moduł uległ uszkodzeniu?
  4. Forester XT 2018

    OBK MY18 nie ma bezpośredniego wtrysku.
  5. Belki/bagaznik dachowy OBK 2.5 MY17

    Nie odpadają, w tego typu relingach (zintegrowanych) łapa obejmuje i zaciska reling z dwóch stron.
  6. Stacja multimedialna Forester 17

    Tak z SIP.
  7. Outback 2011 2.0 Boxer

    Zjawisko jest związane z wtryskami, ale to nie one hałasują. Jeśli dawkują paliwo w nieoprymalny sposób (czas, sposób rozpylenia paliwa) to jego spalanie też nie jest optymalne. Występuje zjawisko podobne do spalania stukowego w silniku benzynowym. Prosta droga do wypalenia tłoka w dłuższej perspektywie. I w tym dziwnego, że dzieje się to na ciepłym silniku. Miałem taki sam objaw i pomogło warsztatowe czyszczenie wtrysków. Trzy sztuki poddały się po pierwszym razie, czwarty wymagał powtórzenia procedury. Po czyszczeniu i kalibracji inne auto. Tak czy inaczej polecam jak najszybciej jechać do ASO.
  8. Outback MY 2018

    Z tego, co widzę analizując specyfikację, to zmian nie ma dużo: Najciekawszą zmianą jest nowy system audio z 8" kolorowym wyświetlaczem, odtwarzaczem CD, USBx2, Apple Carplay, Android Auto i 6 głośnikami, ale zrezygnowano z Harman/Kardon z 12 głośnikami w wersji Exclusive - szkoda, że nie dało się połączyć nowego systemu multimedialnego z lepszym nagłośnieniem. Reflektory przednie LED z funkcją doświetlania zakrętów (SRH) i światłami do jazdy dziennej Poszerzony PAKIET “ADVANCED” Zaawansowany pakiet bezpieczeństwa z funkcjami HBA (High Beam Assist), SRVD (Subaru Rear Vehicle Detection), Front View Monitor oraz Side View Monitor
  9. CVT, a szarpie :-/

    Na zimno też nie zaobserwowałem szarpania.
  10. CVT, a szarpie :-/

    Ciekawe, to co piszesz. Levorgiem nigdy nie jeździłem, natomiast ani w OBK ani w foresterze którymi jeżdżę CVT nie szarpie - pracuje super gładko.
  11. Tapicerka OBK - jasna

    Miałem fabryczną kremową skórę w forku MY07, potem opcjonalną też jasną w OBK MY12. Obydwie sprawowały się dobrze - ta opcjonalna była odczuwalnie wyższej jakości, ani jedna ani druga nie sprawiała jednak problemów i była łatwa w utrzymaniu czystości. Przymierzając się do nowego OBK jeździłem demo z jasną fabryczną skórą. Wnętrze wygląda rewelacyjnie z kremowym wnętrzem, mnie jednak zraził fakt, że w praktycznie nowym samochodzie zarówno siedzenie kierowcy, jak i pasażera były dosłownie niebieskie od (jak myślę) spodni jeansowych. Nie wiem, dlaczego tak to wyglądało - przez wiele lat użytkowania jasnych skór nigdy nie spotkałem się z takim zjawiskiem.
  12. Stacja multimedialna Forester 17

    U mnie jest PE9407 - samochód wyprodukowany na początku 2017.
  13. Belki/bagaznik dachowy OBK 2.5 MY17

    Mam taki jak na zdjęciu i polecam, cichy i „niski”.
  14. Stacja multimedialna Forester 17

    Przypomnij mi się na PW wieczorem, to sprawdzę.
  15. Subaru Outback MY15

    Myślę, że przy mało dynamicznym przyspieszaniu w XT będą najniższe obroty i w związku z tym będzie ciszej niż w Foresterze z wolnossącym silnikiem. Przy gwałtownym wciśnięciu gazu także w XT nastąpi redukcja i obroty będą wysokie. Niestety komora silnika w Foresterze jest słabiej wygłuszona niż w OBK. W tym pierwszym np. bardzo wyraźnie słychać w kabinie moment włączania się sprężarki klimatyzacji, w OBK jest to zupełnie niesłyszalne.
×