Skocz do zawartości

spawalniczy

Użytkownik
  • Postów

    3174
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana spawalniczy w dniu 1 Stycznia 2018

Użytkownicy przyznają spawalniczy punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Subaru... było 7 różnych.
    Jest EV AWD

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia spawalniczy

..:: Forumus maximus ::..

..:: Forumus maximus ::.. (8/13)

942

Reputacja

  1. Najbardziej upierdliwe było wyłącznie asystenta pasa - gdzieś głęboko w menu w kilku ruchach. (konieczne za każdym razem po odpaleniu samochodu, bo system, miał zaszytą opcję autodestrukcji).
  2. Zgoda, pod warunkiem, że masz to tak opracowane, jak np. w Foresterze SG. Potem przyciski i pokrętełka były coraz trudniejsze w obsłudze. Przed Teslą miałem BMW i tam kliknięcie (a najpierw znalezienie) np. przycisku obiegu zamkniętego trwało dłużej niż na ekranie w Tesli.
  3. spawalniczy

    Co zamiast XV???

    Na szczęście nie moje - ja go tylko sprzątam i reanimuję system, jak się wysypie
  4. spawalniczy

    Co zamiast XV???

    Jeśli jest tak słabo wykończona i wyposażona w tak samo „fantastyczne” multimedia jak corolla, to chyba nie jest dobra alternatywa. Taniość i toporność niektórych rozwiązań w Toyocie poraża. Zaletą jest oszczędny napęd - ale okupione jest to bardzo słabymi osiągami.
  5. z moich doświadczeń w Subaru - start-stop nie działa, kiedy kondycja akumulatora jest słaba lub jest niedoładowany. Naładuj ten nowy i zobacz, czy sytuacja nie ulegnie zmianie.
  6. Pytanie, co lepsze - dostać trzecią z rzędu aktualizację w ciągu tygodnia - czy czekać trzy lata na obiecaną łątkę i się nie doczekać? Ja jednak wolę pierwszą opcję. Jak się zastanowić, to w drugiej też byłem beta testerem, tylko producent miał w poważaniu problemy jakie się pojawiły. Nawet nie udawał, że próbuje cos z tym zrobić.
  7. Ale jakich wnioskach. Niejaki Akio Toyoda dalej jest zabetonowany w swych poglądach na elektryczną motoryzację. Nie spodziewam się „ucieczki do przodu” w wykonaniu Toyoty z takim podejściem.
  8. spawalniczy

    O rowerach

    Może ktoś potrzebuje koła? Nieużywane - zdjęte z nowego roweru Marin DSX 2 Obręcze 28” Opony WTB Riddler 700x45 Kaseta Sunrace 12 rzędowa 11-51 Piasta przednia Shimano HB-RS470 Piasta tylna firmowana przez Marina Tarcze hamulcowe 160mm Centerlock Shimano Pod sztywne osie 12mm
  9. spawalniczy

    Co zamiast XV???

    Prawda, pod warunkiem, że zakręt nie jest ostry (typowe skrzyżowanie pod kątem prostym) i nie jest bardzo ślisko. Wówczas XV wymięka miotając się pomiędzy pod i nad sterownością. Jeśli ośki, to może i tak. Równoległe z XV miałem piątkę x-Drive i w typowo drogowych sytuacjach BMW było zdecydowanie bardziej przewidywalne i stałe w swej charakterystyce (lekka nadsterowności bardzo łatwa do kontrolowania). Trakcja bez uwag. Zero mielenia przodem przy ruszaniu na skręconych kołach znanego z Subaru. Generalnie w mojej ocenie napęd bezpieczniejszy i skuteczniejszy od SAWD. Nawiązując do powyższego, w sumie mogę się zgdzić. Nie wiem, co poszło nie tak i dlaczego XV miał najgorsze zachowanie na śliskim, że wszystkich moich Subaru i nie tylko Subaru.
  10. spawalniczy

    Co zamiast XV???

    Okresowych w sensie tych odpłatnych robionych w serwisie. Przeglądy rejestracyjne robi się tak samo, jak w każdym innym samochodzie.
  11. spawalniczy

    Co zamiast XV???

    To był żart w odpowiedzi na wypowiedź @Szürkebarát. Nie ma okresowych przeglądów. Są zalecenia dotyczące samodzielnego wykonania drobnych prac konserwacyjnych w określonych interwałach - np. wymiana filtrów pyłkowych. Na stronie producenta jest to wszystko rozpisane wraz z instrukcjami i filmami. W przypadku problemów serwis stacjonarny, albo mobilny - czyli w Twoim garażu. Aktualizacje (w tym ta słynna "naprawiająca" 2 mln samochodów "wycofanych" z rynku) robią się same a ich częstotliwość przyprawia byłego właściciela Subaru o zawrót głowy
  12. spawalniczy

    Co zamiast XV???

    Nie całkiem - przeglądy są trochę tańsze
  13. Bardziej chodziło mi o to, co poniżej: §1. Treść i zakres gwarancji Subaru Safe8 1. Gwarancja Subaru Safe8 obejmuje wszystkie części mechaniczne, elektryczne, elektroniczne, pneumatyczne i hydrauliczne samochodu, które zostały oryginalnie zamontowane na stałe przez producenta lub wymienione przez ASO Subaru, za wyjątkiem sytuacji, gdy gwarancja Subaru Safe8 nie przysługuje (§ 2 i 3) lub wygasła. 2. Gwarancja Subaru Safe8 nie obejmuje kosztów materiałów i robocizny za: a) napełnianie i modyfikacje układu klimatyzacji, usterki wynikające z obecności zanieczyszczeń w układzie paliwowym, eliminację różnych odgłosów takich jak odgłosy aerodynamiczne, piski, trzeszczenie itp.; regulację elementów karoserii, uszkodzenia lakieru i usunięcie korozji; części regularnie wymieniane podczas prac konserwacyjnych lub pielęgnacyjnych, wszelkich prac regulacyjnych i resetów bez wymiany części powodującej uszkodzenie, konserwację hamulców, filtry i wkłady osuszacza klimatyzacji, ogólnie paski napędowe (niezależnie od paska rozrządu silnika), wkłady filtracyjne, paliwa, oleje, płyny chłodzące i przeciw zamarzaniu, płyny hydrauliczne, smary, środki czyszczące, sprawdzanie poziomu płynów, kluczyki i piloty do samochodu; b) wymianę wszystkich części ulegających zużyciu, niezależnie od przyczyny ich usterki, uszczelki wskazane w Service Manual jako jednorazowego użycia, tuleje gumowe i metalowogumowe zawieszenia i łączniki drążka stabilizatora, uszczelnienia wału silnika, rury wydechowe i tłumiki, akumulatory, żarówki, koła i opony, części sprzęgła, klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, bębny hamulcowe, amortyzatory, świece żarowe i zapłonowe, pióra wycieraczek, dywaniki i wykładzinę podłogi, wytarcie powierzchni koła kierownicy oraz przycisków i elementów sterowania; c) szyby i wkłady lusterek samochodu (pokrywane są uszkodzenia ogrzewania szyby przedniej, tylnej i lusterek, antena oraz automatyczny system przeciwodblaskowy); d) prace konserwacyjne i serwisowe, prace pielęgnacyjne, kontrolne i regulacyjne, wszystkie części eksploatacyjne wymieniane w ramach tych prac, o ile nie powstały w związku ze szkodami objętymi gwarancją Subaru Safe8. 3. Gwarancja Subaru Safe8 nie obejmuje: a) części niezatwierdzonych przez producenta; b) materiałów eksploatacyjnych, takich jak paliwa, chemikalia, wkłady filtracyjne, chłodziwa i środki zapobiegające zamarzaniu, płyny hydrauliczne, oleje, smary i inne; wykluczenie to dotyczy pojedynczych problemów z substancjami, jak również przypadków, w których z powodu wymiany zespołów konieczna jest wymiana lub uzupełnienie powyższych substancji.
  14. To prawda - wygoda i szybkość zmiany bez zbędnych ruchów ramieniem - powinno być tak w każdym automacie. Dopóki nie spróbowałem miałem przeświadczenie (niepoparte praktyką), że to takie staroświeckie rozwiązanie. Minus jest taki, że jak wsiadam do innego samochodu, to najpierw włączam wycieraczki. Pierwsze wrażenie jest dziwne. Ale jak skonfigurujesz samochód według własnych upodobań, to potem stosunkowo rzadko się z tego tableta korzysta. Nie ma konieczności "odklikiwania" niektórych opcji jak np. w VW, czy w Toyocie po każdym uruchomieniu samochodu. A sterowanie wentylacją jest łatwiejsze na tablecie w Tesli niż na fizycznych mikro przyciskach w BMW. Łapiesz za klamkę - natychmiast włącza się muzyka, ogrzewanie i ekran. System jest w pełnej gotowości - na nic nie czekasz. Do tego całkiem dobrze działa sterowanie głosowe. Ale oczywiście nie do każdego może trafiać takie rozwiązanie - choćby wizualnie.
  15. Fajnie, że bezpłatnie. Pytanie tylko jakie jakie będą warunki / wyłączenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...