Jump to content

spawalniczy

Użytkownik
  • Content Count

    2794
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

spawalniczy last won the day on January 1 2018

spawalniczy had the most liked content!

Community Reputation

558 Wspaniały

About spawalniczy

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Subaru... było 7 różnych.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wszystko fajnie, tylko to przyspieszenie w tunelu 90-120 z maksymalnymi obrotami raczej niemrawe.
  2. Wygląd wyglądem, żeby tylko nie skutkowało to w testach 100 -> 0 km/h 42m vs konkurencja 35m. Ciekawe, czy to są te same hamulce, co w XV? Tam średnio wytrzymują max 40kkm.
  3. Prześwit na pewno ma znaczenie przy wyższych prędkościach. Jednak różnicę słyszalną przy niskich można wytłumaczyć tylko ilością zastosowanych materiałów głuszących.
  4. @Michał Krupa BMW 530i
  5. Oby tak było, bo w jednym i drugim aspekcie w poprzedniej generacji było nad czym pracować. Wiele razy pojawia się tu sformułowanie, że nowy OBK doszusował do klasy premium. Właśnie poziom głośności jest jednym z wyznaczników tej klasy. Tego się nie da sprawdzić na parkingu. Kiedy po kilku dniach testów kombi klasy premium wsiadłem do mojego OBK, to po przejechaniu pierwszych metrów sprawdzałem, czy mam pozamykane tylne szyby. Różnica była odczuwalna po mieście, na autostradzie była przepaść. OBK jest fajny, jednak na dzień dobry nie podobają mi się: nieproporcjonalnie małe
  6. spawalniczy

    Klocki hamulcowe

    A co na to serwis - bo mój robił ze mnie idiotę w tej kwestii.
  7. Sztab marketingowców po odpowiednich badaniach uznał, że to będzie się podobało grupie docelowej. Życie zweryfikuje.
  8. Pod względem trakcji - przy powolnym pokonywaniu przeszkód terenowych - także na śliskim, ruszanie pod górę itd. zwłaszcza po włączeniu x-mode - pełna zgoda. Jest zdecydowanie lepiej niż w manualu. W warunkah drogowych przy większych prędkościach moim zdaniem nie. Można kręcić po znieczuleniu ESP - ale tylko do pierwszej kontry.
  9. Jak widać każdy ma inne odczucia i oczekiwania. Mam nadzieję, że XV w pełni spełni Twoje.
  10. Około 20 000 km. Nie zauważyłem większego zużycia niż na zwykłych oponach. Zachowanie też nie uległo po tym dystansie pogorszeniu. Jeśli chodzi o hałas - bardzo ok. Pytanie, jaki aspekt masz na myśli pisząc, że będzie lepiej. XV, to samochód pozycjonowany niżej od OBK i to się czuje - mimo, że platforma tego drugiego jest nowsza. W dobrych warunkach prowadzi się trochę lepiej, ma bardziej sprężyste zawieszenie, mniej się przechyla, jest zwinniejszy. Miałem OBK MY 15 i w moim subiektywnym odczuciu współpraca silnika i w skrzyni w tym samochodzie, to niedościgniony wz
  11. Piszesz o XV? To raczej nie jest wina opon. Ja mam identyczne odczucia na zimówkach na śniegu. Na prostej przyspiesza i hamuje jak zły. Na łukach zawija dupą albo pluje przodem. Najgorsze jest to, że nie wiadomo, której reakcji się spodziewać. Najbardziej narowiste i Subaru jakie miałem.
  12. CC nawet w testach jako nowa wypada słabiej na śniegu w porównaniu z innymi wiodącymi oponami wielosezonowymi. Taka jej uroda.
  13. Polecam. Przejechałem na nich przez 2 lata około 20kkm. Co prawda nie w XV. To był mój pierwszy kontakt z tego typu oponami. Jest lepiej niż się spodziewałem. Latem bez żadnych uwag, natomiast na śniegu pełen szacun. Jak dla mnie rewelacja. Jesteś pewien, że to jest wielosezonowa opona? Ma oznaczenie 3PMSF?
  14. spawalniczy

    Co zamiast XV???

    Nie tylko z silnikami - także z napędem, wnętrzem, multimediami itd... Ok, niektórzy mogą nie zwracać uwagi na takie pierdoły jak np. trzeszczące elementy wnętrza. Dla mnie to bardzo ważny aspekt. Moja żona jeździ teraz Kijanką. Mam styczność z samochodami tej marki od kilku lat. Cenię ją za to, jaki poziom osiągnęli w krótkim czasie, za warunki gwarancji i podejście do klienta. Samochód to elektryk, więc nie bardzo jest jak porównywać z XV, natomiast poziom spasowania wnętrza w tym samochodzie, to mistrzostwo świata. Nic ale to absolutnie nic w nim nie trzeszczy. Cisza totalna. Co
  15. spawalniczy

    Co zamiast XV???

    Dlaczego lincz? Podjąłeś świadomy wybór, dostosowany do Twoich potrzeb, oczekiwań i w odniesieniu do dotychczasowych doświadczeń. Ja 2,5 roku temu sprzedając OBK MY15 miałem dylemat co dalej. Tego samego modelu nie chciałem - nowy miał być za rok. Z perspektywy czasu - na szczęście nie czekałem na nowy. Przeanalizowałem wszystkie za i przeciw po 10 latach nieprzerwanych doświadczeń z marką Subaru i 7 różnych modelach które gościły przez ten czas na moim podjeździe. Wyszło mi, że chcę samochód wygodny, cichy, bardziej dynamiczny od OBK i z napędem 4x4. Przy czym prześwit nie je
×
×
  • Create New...