Jump to content

spawalniczy

Użytkownik
  • Content Count

    2705
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

spawalniczy last won the day on January 1 2018

spawalniczy had the most liked content!

Community Reputation

491 Wspaniały

About spawalniczy

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    XV - MY18
    był OBK 2,5 - MY15

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dziś ryzykując życie zrobiłem specjalnie dla Ciebie 4 próby. 1) Próbowałem wjechać w zamknięte brązowe drzwi od garażu. Po ciemku z włączonymi światłami mijania. Gdybym nie zareagował zostałbym bez drzwi. 2) Stanąłem około 2 m od ściany w garażu. Ruszałem i od razu pojawił się sygnał dźwiękowy i komunikat o wykryciu przeszkody. Samochód baaardzo ospale reagował na gaz. Czy by się sam zatrzymał - nie starczyło mi odwagi żeby sprawdzić. 3) Jak wyżej 4) Jak wyżej - z tą różnicą, że odważyłem się wcisnąć gaz do podłogi. P.S. Przy ścianie w garażu trzymam krow
  2. Zabierz samochód i oddaj do innego ASO szanującego czas klienta. Z tego co widziałem Twój samochód jest jeżdżący. W takim przypadku zgłaszasz się do warsztatu likwidującego szkodę - podpisujesz zlecenie naprawy. Oni robią zdjęcia i zgłaszają szkodę do zakładu ubezpieczeń. Ty dalej jeździsz samochodem. W momencie kiedy dostają wycenę i zgodę na naprawę umawiasz się z warsztatem na wolny termin naprawy. Nie odstawiasz na parking na miesiąc - tylko przyjeżdżasz do warsztatu w dniu w którym mają zarezerwowany czas na naprawę Twojego samochodu. Jeśli po rozebraniu samochodu warsztat stwi
  3. Ta płyta podsilnikowa, to chyba nie jest fabryczny. Z tego co pamiętam, to w tym roczniku miałem plastik.
  4. Z moich doświadczeń - 3 letniego OBK sprzedałem sam w ciągu jednego dnia od wrzucenia ogłoszenia za ponad 20 000 zł więcej niż oferował mi partner wskazany przez dealera Subaru.
  5. W takim układzie to raczej musisz nastawić się na sporą stratę.
  6. Pytanie czy jest tam, gdzie być powinien? Ostatnio po długiej przerwie podkusiło mnie pojechać według fabrycznej nawigacji. Miejscowość nawet znalazła, ulicę też ale adres był już zupełnie w innym miejscu. Stary numer. W OBK MY15 było tak samo. Te mapy, to jest porażka. Mając na pokładzie Apple CarPlay szkoda czasu na aktualizacje.
  7. Brzmi dumnie. Ale idąc tym tropem, to tylne siedzenia powinny w ogóle być zaspawane. Bo jak rozłożysz 2/3 kanapy, to dopiero jest niebezpiecznie. Tak sobie myślę, że jakby bezpieczeństwo faktycznie było tak ważne, to każde kombi od Subaru miałoby w standardzie solidną siatkę oddzielającą bagażnik od części pasażerskiej. Tak, jak to robi np. Volvo czy BMW. EyeSight, to nie wszystko...
  8. Mniej więcej tak nazywa się firma niemile widziana na forum i wszystko co ma w nazwie 4 oraz turbo jest z automatu banowane. Śmieszne to jest. Może kiedyś ktoś to przeanalizuje jeszcze raz i dojdzie do właściwych wniosków... Nie było problemu dopóki Subaru nie wprowadziło silnika o pojemności dwa i cztery litra i forumowicze czasami chcą o nim napisać.
  9. Patrząc na cyferki w porównaniu do Forestera faktycznie widać różnicę - to oczywiste. Patrząc jednak na klasyczne kombi tej wielkości, to OBK jest gdzieś po środku. Ostatnim klasycznym podniesionym kombi był w III generacji. Potem systematycznie był powiększany i tracił proporcje. W najnowszym widać to jeszcze bardziej - poza wymiarami składa się na to szereg zabiegów stylistycznych. Mniejsze szyby, mocno ścięta tylna klapa itd. Do mnie ten język nie trafia. OBK był czasami brzydki, był toporny ale był męski. Teraz wygląda jak przerośnięta bulwarówka. Zobacz jakie proporcje ma
  10. Jak dla mnie to już nie jest podwyższone kombi, tylko ociężały SUV. Koła powinny być ze dwa rozmiary większe. Jeśli w wersji europejskiej będą normalne relingi, może będzie trochę lepiej. Patrząc z boku widzę Lexusa.
  11. W Polsce? To jest brutto ponad 8500 zł. Szok!!! Niedawno sprawdzałem koszt wymiany oryginalnej szyby w ASO do aktualnego modelu BMW 5 - całość z uszczelkami i wymianą 5300 zł brutto.
  12. Grubo! Subaru robi się droższe od europejskich marek premium.
  13. Ta skrzynia ma taką właśnie charakterystykę jak napisałeś. Jest trochę narowista przy ruszaniu. Oczywiście jeżdżąc samochodem na co dzień człowiek się do tego przyzwyczaja - operujesz delikatnie gazem i nie jest to problemem. Jednak wsiadając z innego samochodu daje się to dosyć mocno odczuć. Jeżdżę teraz sporadycznie XV z CVT i przesiadając się do niego z klasycznego automatu mam właśnie takie samo odczucie jak opisałeś - mimo że mój samochód ma dużo więcej mocy i momentu. W drugą stronę, jak pojeżdżę XV i wsiadam do drugiego samochodu, to pierwsze wrażenie jest takie, że on "muli" przy
  14. Moje doświadczenia z silnikami FB są takie - że końcówka rury wewnątrz jest idealnie czysta. Tak miałem w forku 2.0 oraz Outnbacku 2,5. Teraz mam XV z wtryskiem bezpośrednim, który z definicji produkuje więcej sadzy i rura też jest czysta. Na zdjęciach wydech z Outbacka - samochód miał przejechane prawie 100 kkm rura cały czas była czysta i z XV - robiłem dzisiaj - przebieg 40 kkm.
  15. Jesteś twardziel. Moje doświadczenia z MY12 do dzisiaj skutecznie wyleczyły mnie z sympatii do diesla. Szczególnie ten pierwszy objaw dał mi się mocno we znaki. Do tego często zaklejające się wtryski, dziwne poszarpywania i niespodziewane utraty mocy. SBD jeździł super jak nie miał focha. Ten niestety zdarzał mu się często i wtedy strasznie irytował. Jak się do tego doda bezradnoś ASO - nie ma czego żałować.
×
×
  • Create New...