Jump to content

GREGG

Użytkownik
  • Content Count

    3978
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About GREGG

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 12/25/1974

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Katowice
  • Auto
    XV 2.0 MY'18

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ale z Ciebie malkontent Wskaż jakiekolwiek miasto na świecie, gdzie każdy pasażer komunikacji publicznej ma gwarancję miejsca siedzącego A wydaje mi się przy tym, że w Krakowie komunikacja miejska jest i tak nieźle rozwinięta
  2. GREGG

    SUBARU XV

    Kasa to jedno, ale potencjalne problemy z gwarancją w razie problemów z silnikiem to kolejny problem
  3. GREGG

    E-Boxer

    Pod filmem inny świat bo mają w standardzie Forka z silnikiem 2.5. Jakby taki był u nas dostępny to byłoby mniej narzekania. Ja już piszesz na forum to pomyśl czasem, że jesteśmy w Polsce a nie za wielką wodą i mamy takie a nie inne opcje
  4. GREGG

    E-Boxer

    A 2,5 i tak lepiej daje radę w porównaniu do e-boxera...
  5. GREGG

    E-Boxer

    Być może, ale tego się nie obawiam, jako świadomy user nie piłuję na zimno nawet swoich N/A Zresztą benzyniaki szybko się nagrzewają, a brak mrozów jeszcze bardziej likwiduje problem
  6. Efekt końcowy pokazuje, kto jest większym wariatem
  7. Przecież kierunkowskaz można przypadkiem trącić, tym bardziej szarpiąc gwałtownie za kierownicę... Słaby argument IMO Może i cwaniakował, blokował ale czy to można stawiać na równi z zajechaniem komuś drogi i awaryjnym hamowaniem przed maską?
  8. GREGG

    E-Boxer

    No cóż moje spostrzeżenia są odwrotne, nowoczesny silnik o pojemności 1,5 z turbo ma momentu więcej niż Twój OBK (o moim 2.0 w XV nie wspominając) i ewidentnie przy większym obciążeniu radzi sobie lepiej z autem tam, gdzie NA zaczyna zdychać. Oczywiście wtedy spalanie mocno w górę ale coś za coś
  9. GREGG

    E-Boxer

    A co to za kategoria "licznikowe"?
  10. GREGG

    E-Boxer

    Pewnie i nowego dałoby radę (np. dealer mógłby na siebie zarejestrować i takiego sprzedać), ale Nie bez powodu nikt nie ściąga nie-bitych aut stamtąd
  11. E tam, ostatnio jeden był z KR, ten z dzisiaj z KRA (jakaś wiocha pod miastem, ale turysta na pewno nie)
  12. GREGG

    E-Boxer

    W XV też jest fotochromatyczne lusterko i to dobry wynalazek Brak tego w Forku to jakiś fakap, pewnie w kolejnym MY dodadzą
  13. GREGG

    E-Boxer

    Ale na rynku US jest STI, WRX, Legacy i Outback z 2.4DIT , H6 chyba jeszcze też (?). I ktoś tam te auta mocniejsze jednak kupuje? Więc nieprawda, że Subaru robi już tylko powolne emerytowozy, po prostu u nas im się widocznie nie opłaca czegoś lepszego wprowadzić. Ja nie oczekuję cudów, jak pisałem wzmocniona o 20-30% hybryda (co nie jest żadnym wyczynem techniki w tych czasach) i już by pewnie było mniej narzekania
  14. GREGG

    Co zamiast XV???

    Wszystko zależy od całokształtu. SX4 jest podejrzewam sporo lżejsze od takiego XV więc może pójść dalej w śniegu. Pamiętam ze starych czasów, jak na gruby śnieg najlepiej z aut bez 4x4 radził sobie maluch, a prześwitem raczej nie imponował
×
×
  • Create New...