Skocz do zawartości

GREGG

Użytkownik
  • Zawartość

    3017
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O GREGG

  • Tytuł
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Urodziny 25.12.1974

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Katowice
  • Auto
    XV 2.0i MY'18
    [Moje 5. Subaru]

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    Będzie porządnie wygłuszone, bo trzasków z tych poskładanych kawałków nie będzie słychać
  2. GREGG

    SUBARU XV

    Z przodu są przecież też inne lampy i dużo mniej "sreberek"
  3. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    Linkowanie nie ma za bardzo sensu, bo to się ciągle zmienia. Poza tym byłaby to dla niektórych produktów reklama konkurencji SIP
  4. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    Takie linkowanie nie podpadnie czasem pod reklamę i konkurencję dla SIP? W praktyce nie ma to o tyle sensu, że linki i oferta się ciągle zmieniają
  5. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    No to w pakiecie z taką gałą od razu moc +100% A propos maty bagażnika, dla mnie to jest opcja must have. Gdyby ktoś szukał, to jest na alle w dobrej cenie taka dedykowana do naszych modeli, założyłem i pasuje idealnie
  6. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    Nie wiem, dlatego pytałem Widziałem, ale nie wiem czy trzeba by dużo wiercić po ich mocowanie... A z drutem pod maską da się żyć Nie no, nie jestem takim psychopatą, żeby wszystko profilaktycznie sprawdzać Czułem minimalne skrzywienie kierownicy przy jeździe na wprost przy większej prędkości, no i miałem rację. W fabryce zapewne nie bawią się w dokładne ustawianie wszystkich kół, więc pewnie wiele egzemplarzy coś tam ma do poprawy. Jak nie od razu, to przy pierwszym przeglądzie na pewno warto sprawdzić
  7. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    O proszę, do mnie taka sama już płynie przez ocean Na ali jest jeszcze kilka ciekawych uzupełnień do środka, nad którymi pomyślę w wolnej chwili A w ramach poprawiania fabryki zrobiłem w zeszłym tygodniu geometrię, warto było podjechać, bo trzeba było trochę ustawienia skorygować... teraz jest git Zasadniczo tak, powiedzmy że teoretycznie mógłby być problem, gdyby np. po zamontowaniu tej płyty pancernej ktoś dawał autu popalić w terenie i silnik by się przegrzewał i coś złego w efekcie by się stało. Ale w praktyce większy problem widzę w obsłudze serwisowej, bo żeby wymienić olej trzeba te blachy za każdym razem odkręcać?
  8. GREGG

    Leasing, gdzie najlepiej?

    No cóż, ja mam zawsze prostą odpowiedź na tego typu argumenty - skoro bycie przedsiębiorcą to takie super przywileje, przejdź na własną działalność i z nich korzystaj... Zgadzam się, że obecnego elektoratu partii rządzącej ten temat raczej nie ruszy. Ale zamiast wieszać psy na jednej opcji, trzeba przyznać uczciwie, że z rozliczaniem kosztów aut firmowych walczyły z równym zapałem również poprzednie ekipy, od sławnych kratek poczynając, a kończąc na obcięciu połowy odliczenia VAT kilka lat temu. Po prostu nikt u nas nie reprezentuje przedsiębiorców i dlatego zawsze dostają oni po d... kosztem różnych uprzywilejowanych grup i grupek, którym się zawsze "należy"
  9. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    Faktycznie bardzo fajnie się prezentuje, graty!
  10. GREGG

    Leasing, gdzie najlepiej?

    Ale mając środek trwały nie sprzedasz potem auta bez podatku. Także z każdej strony będzie jakiś cios W walce z autami firmowymi to wszystkie rządy się sprawdzają, za to szrot z zagranicy przyjeżdza corocznie w setkach tysięcy sztuk, zaniżane podatki od importu, kręcone liczniki itd. i nikogo to nie obchodzi
  11. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    O proszę, ktoś mi kiedyś powiedział, że to jest czujnik GPS i żyłem w tym przekonaniu
  12. GREGG

    Leasing, gdzie najlepiej?

    Ta pani nie ma za bardzo pojęcia, o czym mówi, no ale co za różnica - rzucili chwilowo na front "przedsiębiorczości", to trzeba robić dobrą minę do złej gry
  13. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    To już wszystko jasne No to też ustawię sobie, jak fabryka zaleca (ewentualnie ciutkę więcej)
  14. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    GPS to raczej ten czujnik w środku, z prawej strony zaraz pod przednią szybą. Także te druciki dalej mnie intrygują, jak się kiedyś mówiło, ciekawość pierwszy stopień do piekła Z wężykiem przy wycieraczce jutro sprawdzę, czy wasze teorie pasują A powietrza trzeba będzie upuścić. Masz 2,3 jak w instrukcji (dla niezbyt załadowanego) i jest OK?
  15. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    No to też sporo przesadzili...
×