Skocz do zawartości

GREGG

Użytkownik
  • Zawartość

    3320
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O GREGG

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Katowice
  • Auto
    XV 2.0i MY'18
    [Moje 5. Subaru]

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. GREGG

    Nowy XV II-generacji

  2. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    Silnik CUDO
  3. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    Jak zwykle w Subaru
  4. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    6 gwiazdek - więc nie mieści się na skali
  5. GREGG

    cham na drodze

    A to w tym proteście w ogóle chodziło o coś innego? Wiadomo było, że dostaną podwyżki, bo władza musi mieć za sobą służby siłowe i teraz wszystko będzie po staremu
  6. GREGG

    Opony na zimę

    Eclipse Cross ma automatyczne składanie, a to ta sama półka, co XV Niemniej uważam, że jest to kolejny zbędny wodotrysk, a jojczenie nad tym i pisanie, że to jakaś "wiocha", to już gruba przesada
  7. GREGG

    Wymiana oleju w skrzyni AT

    W 3,6 nie ma się akurat nad czym zastanawiać, jak w przypadku CVT, tam wymiana płynu w skrzyni jest standardowo wymagana co 60kkm
  8. U mnie było auto 2 razy podnoszone (do wymiany oleju i kół) i brak telefonów
  9. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    Nie ma takiej opcji, wibracje to standard, po prostu niektórzy się już przyczyczaili i ich nie czują
  10. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    Wibracje nie mają włącznika, mamy je w standardzie i są zawsze uruchomione
  11. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    Napisz jeszcze, gdzie jest schowany przycisk od katapultowania kierowcy, bo nie wszyscy wiedzą
  12. GREGG

    Koło dojazdowe do Outbacka 2010

    OK dam znać
  13. GREGG

    Koło dojazdowe do Outbacka 2010

    No to już nie mam pojęcia, jak ten problem wyjaśnić Jak będziesz kiedyś przejeżdzał przez katowice, mogę ci przymierzyć swój zapas z outbacka (zostawiłem go, bo pasuje też do XV)
  14. GREGG

    Koło dojazdowe do Outbacka 2010

    Ja do zapasu kupiłem jakiegoś używanego Continentala - może dzięki temu, że już był zużyty, ten centymetr na obwodzie się stracił. Ale jakoś bardzo wciskać koła nie musiałem. Może spróbuj spuścić trochę powietrza - potem w razie czego można dopompować kompresorkiem z zestawu naprawczego Aha, sprawdziłem teraz, że ty masz US-spec, ja miałem wersję EU, może tu się kryje zagadka - mniejsza wnęka na zapas?
  15. GREGG

    Koło dojazdowe do Outbacka 2010

    Auta już nie mam od kilku miesięcy... To był OBK MY12 więc taka wersja jak twoja. Zapas wchodził bez problemu, oczywiście po wyjęciu wkładek, a wszystkie graty spokojnie się dało potem upchnąć w kole, podłoga zamknięta na równo. Nie wiem czemu u ciebie nie chce wejść
×