Jump to content

GREGG

Użytkownik
  • Posts

    4390
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

GREGG last won the day on June 28

GREGG had the most liked content!

1 Follower

About GREGG

  • Birthday 12/25/1974

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Katowice
  • Auto
    XV 2.0 MY'18
    [Subaru nr 5]

Recent Profile Visitors

2160 profile views

GREGG's Achievements

..:: Forumus maximus ::..

..:: Forumus maximus ::.. (8/13)

3.2k

Reputation

  1. Może lepiej poszukać wielosezonowych bardziej zimowych, jak Vector 4 seasons
  2. GREGG

    Co zamiast XV???

    Pojawił się kolejny kandydat na następcę XV. Podoba mi się bardziej niż swój koncernowy bliźniak
  3. GREGG

    CVT - awarie

    A po co cudować i wywalać kasę, skoro przy takim przebiegu i spokojnej eksploatacji wystarczy zwykła wymiana statyczna
  4. IMO tona dodatkowego plastiku nie robi z SUV-a terenówki, tylko jej karykaturę. Ale kwestia gustu oczywiście
  5. I kto kupi tyle tych elektryków za grube pieniądze, żeby ktoś inny mógł sobie kupić zwykłe mocne spalinówki? Niestety, ale kto jeszcze wierzy w silniki turbo w Subaru w EU, żyje w krainie bajek
  6. Tak mi się skojarzyło, skąd wzięli inspirację
  7. GREGG

    Spalanie XV II

    To kozak parkingowy jesteś Ja z uwagi na gabaryty nie chcę już takich dużych aut, bo parkowanie tym w mieście czy na parkingach podziemnych to męczarnia. Auto o długości XV jeszcze raczej wszędzie się zmieści. Dlatego niestety nowy OBK dla mnie odpada
  8. GREGG

    XV 2,0 150 km

    Wiemy wiemy. Przecież to w cudzysłowiu napisałem
  9. GREGG

    XV 2,0 150 km

    Może i tak ale skoro 80-90% nabywców bierze auta bez 4x4 i gadżetów typu okno dachowe, w Skodzie mogli znaleźć auta zdecydowanie tańsze. Subaru jest konkurencyjne do specyficznych, dobrze wyposażonych modeli ale ile takich się sprzedaje? A bazowe wersje są droższe
  10. GREGG

    XV 2,0 150 km

    W Polsce? Subaru nie było nigdy tańsze od Skody a zawsze relatywnie drogie i przez to "prestiżowe". To Skoda była tania a od paru lat mocno zdrożała
  11. GREGG

    XV 2,0 150 km

    Slabe wygłuszenie i słabowity silnik to podstawa problemu a taki zestaw jest w obu generacjach i w każdej wersji więc wynik może być tylko jeden To jest po prostu auto na inne zastosowania i w nich może się sprawdzić doskonale
  12. GREGG

    XV 2,0 150 km

    Z XV II jest podobnie, przy 140km/h jest już mocno za głośno i dosyć nieprzyjemnie się jedzie. Takie max sensowne prędkości przelotowe to na poziomie 120km/h więc jak na autostrady to za mało. Chyba, że ktoś zrobi porządne wygłuszenie ale prościej znaleźć auto lepiej pasujące na długie trasy. Mi akurat ten mankament nie przeszkadza bo autostradami czy dalszymi trasami w ogóle nie jeżdżę
  13. Zgadza się, mam na swojej stałej trasie taki odcinek ok. 20 km, który nadaje się idealnie na taką jazdę (jednopasmówka, zwykle trzeba jechać za kimś, możliwości wyprzedzania w zasadzie nie ma) - wystarczy załączyć ES a potem ewentualnie tylko pstryczek na kierownicy. Wygoda niesamowita jak człowiek jedzie zmęczony, na takiej drodze to prawie jak autopilot.
  14. Dokładnie tak. Bardzo dobre rozwiązanie, bo można toczyć się w korku a nóżka cały czas na podłodze
×
×
  • Create New...