Jump to content

GREGG

Użytkownik
  • Content Count

    3656
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About GREGG

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 12/25/1974

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Katowice
  • Auto
    XV 2.0i MY'18
    [Moje 5. Subaru]

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pewno, że nie zaszkodzi - podobnie jak przelanie 200ml ponad górną kropkę na bagnecie przy wymianie No ale chyba lepiej nie radzić komuś mniej zorientowanemu, lej co tam masz pod ręką i będzie OK... co do zasady powinno się lać to samo co w silniku
  2. A odkąd można mieszać w silniku oleje o różnych lepkościach? To może rzepakowego sobie kolega doleje, skoro olej to olej
  3. GREGG

    Co zamiast XV???

    A siedziałeś w ogóle w tych autach w środku? Bo bez tego robienie analiz i zbieranie opinii nie ma sensu. Ja w zeszłym roku wsiadłem do Kony i w zasadzie to był koniec testów, nie byłem w stanie zająć odpowiedniej pozycji za kółkiem, wnętrze jest tak mega ciasne. Z tyłu to już nawet nie ma co wspominać. W Jeepie siedzi się pewnie bardziej pionowo więc może jest pod tym względem lepiej mimo że zewnętrzne gabaryty są podobne
  4. Jak przy każdej wymianie, czyli tak
  5. Obejrzyj film i sam sobie odpowiedz... Koszty znikome a jakaś korzyść z tego może być Raczej koło 3-4.000 Pierwszy przegląd robisz normalnie przy 15.000, ta dodatkowa wymiana się nie liczy w tym kontekście
  6. Jak obejrzałem ten filmik jakiś czas temu, polepszyło mi to samopoczucie, że te wymiany mają jednak sens
  7. Kary nie są zryczałtowane tylko naliczane od wyliczonego w testach przekroczenia emisji, to skąd ta kwota? No i przyjmując jakąś kwotę kosztów producenta trzeba mieć na uwadze, że potem w finalnej cenie dochodzą na tym różne podatki i kwota bazowa rośnie przynajmniej o kilkadziesiąt procent. Więc kara jak te przykładowo 2,500 euro to nie będzie taka sama kwota dla klienta
  8. Tym to dobrze.... W obecnych realiach kosztowałby u nas zdecydowanie więcej. No ale te realia powodują, że go nie ma w ogóle
  9. Pewnie w 1,6 przyoszczędzili i wróciły słynne Geolandary
  10. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    Dobrze, że chociaż to służbowe STI wam dają...
  11. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    Jak się wzięli za tego diesla to już było wiadomo, że to inwestowanie kasy w poprzednią epokę Robienie silnika pod jeden model, tak ni z gruchy ni z pietruchy (Levorg, BRZ) to kolejny przykład dziwnego myślenia
  12. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    No niestety planowanie gamy silnikowej nie stoi w Subaru na wysokim poziomie mówiąc delikatnie... Najlepszy przykład to bezsensowna wtopa z niepotrzebnym dieslem
  13. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    Kona to auto miejskie, nie kompaktowe. I w środku nie jest "trochę" mniejsza - jest dramatycznie ciasno w porównaniu do XV
  14. Ale i tak lepiej niż przy wolnossącym silniku - uturbione mają większy moment obrotowy i to robi dużą różnicę przy większych obciążeniach
×
×
  • Create New...