Jump to content

czekker

Użytkownik
  • Content Count

    527
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

czekker last won the day on May 14 2020

czekker had the most liked content!

Community Reputation

420 Wspaniały

About czekker

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday November 16

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    SW » SL » SK » SO
  • Auto
    OBK 3.0 H6
    tinyurl.com/OBK3-H6

Contact Methods

  • Website URL
    https://tinyurl.com/OBK3-H6

Recent Profile Visitors

867 profile views
  1. Kiedyś z Zafirą miałem podobnie.... Wracając z gór na A4 silnik zaczął pracować na 3 cylindry - po powrocie odstawiłem do warsztatu i diagnoza: cewka (moduł zapłonowy) do wymiany. Wymienili na jakąś lepszą (ponoć), pod tytułem Bremi. Przez jakiś czas było OK, ale potem pojawił się gorszy problem - auto czasem gasło po ruszeniu ze świateł (zazwyczaj udawało się np. skręcić na skrzyżowaniu w prawo i po kolejnych 20m silnik gasł zupełnie); mega irytujące Oczywiście cewki nie podejrzewałem, bo przecież była niedawno wymieniona. Próbowałem chyba wszystkiego, łącznie z wyjęc
  2. Cała ta idea współczesnych samochodów na baterie jest głupia - to się sprawdza w zabawkach dla dzieci, a nie w autach dla dorosłych Za kilkanaście/-dziesiąt lat okaże się, że to była ślepa uliczka w rozwoju motoryzacji.. Ogniwa paliwowe zasilane wodorem (tankowanym jak benzyna na stacji) to właściwy kierunek dla pojazdów elektrycznych.
  3. Mam tak samo.. Oczywiście jedno ASO drugiemu nie równe, ale na Śląsku spokojnie można polecać ASO Mikołów (AutoTest Szczypka) - robiłem już u nich kilka rzeczy (ostatnio wymiana tylnej piasty i regeneracja wału napędowego) i nie mam zastrzeżeń. Tylko czasem trudno się do nich dodzwonić PS. Z tego co się wstępnie orientowałem wymiana oleju w H6 chyba też wyjdzie u nich taniej niż w nie-ASO, do którego zazwyczaj jeździłem - zweryfikuję w maju i porównam faktury
  4. Ale Wy wciąż rozmawiacie o SBD, tak? Przecież ten silnik nawet zwykłej jazdy często nie może znieść..
  5. U mnie trochę telepało przy niższych prędkościach - wtedy pomogła wymiana przednich półosi na takie SKF: https://aparts.pl/czesci/vkjc-7515-skf-wal-napedowy,11-VKJC~17515-0050-00013--VKJC~17515.aspx Jeżdżę na nich prawie 2 lata (~20kkm) i jest OK, ale pod koniec roku zaczęło trząść przy wyższych prędkościach i okazało się, że wał napędowy się posypał (krzyżaki) - po zregenerowaniu i wyważeniu jest spokój.
  6. Poniższe dotyczy wprawdzie poliftowych EUDM, ale warto poczytać: https://www.subaru.pl/archiwum/oferta/pdf/qrg/legacy-outback.pdf
  7. Na letnich, podziwiam optymizm Zainwestuj po prostu w całoroczne - w większości przypadków (zwłaszcza w mieście) dają radę..
  8. Z samego rana pomogłem odśnieżać parking e3f9fce0-8062-48d2-a97a-1e8aaf7484751610876735030.mp4
  9. Oo, to mogłeś spotkać tam też mojego sOBKa - czekał na powrót wału napędowego wysłanego do Bielska do regeneracji. Wczoraj go w końcu odebrałem
  10. Pozdrowienia dla załogi bordowej Tribeca na tablicach SZY - kilka godzin temu na Równicy:
  11. To może jakieś hurtowe zamówienie? Też bym się pisał na obie sztuki z przodu (zakładam, że w przedliftowym OBK są takie same..).
  12. Mam to samo w gratisie od Parrota - sprawdza się nadspodziewanie dobrze, ale w grubszym terenie nie testowałem
  13. czekker

    Kubica w F1

    Ostatnimi laty nawet na niektórych owalach już nie jeżdżą w kółko tylko przerabiają na rovale
  14. I to jest mój plan do zrealizowania w ciągu najbliższych 10 lat
×
×
  • Create New...