Jump to content

chmielot

Nowy
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About chmielot

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Tuchola
  • Auto
    Outback MY12 3.6

Recent Profile Visitors

236 profile views
  1. Kickdown dzisiaj zaczął działać. Nie wiem dokładnie co zrobiłem. Jedyna różnica w jeździe to ta, że 2 dni temu na trasie z Bydgoszczy do Tucholi jechałem przeważnie w trybie manualnym. Czyli zmieniałem biegi do wyprzedzania ręcznie na łopatkach i dosyć często po prostu przyspieszałem na piątym biegu. Praktycznie nigdy wcześniej tego nie robiłem. Testowałem dzisiaj kilka razy, błąd się już nie powtórzył. Poniżej dowód, że wcześniej coś było nie tak. Jutro mimo wszystko do ASO pojadę porozmawiać i zapytać przy okazji o ten problem: http://legacygt.com/forums/showthread.php/2011-3-6-auto
  2. Przepraszam, pomyliłem się i poprawiłem powyżej. Ograniczenie to 214km/h licznikowe.
  3. Tak, ograniczenie ma do 214km/h (manual) . Jak ściągniesz ograniczenie to szybciej niż 250 nie pojedzie na skrzyni manualnej.
  4. Dziękuję za potwierdzenie Gregg! Filmiku nie miałeś okazji zrobić? Fajnie by było porównać 1:1 i pokazać mechanikowi (i klonkowi78 ;-))
  5. W pon mam termin w Subaru. Czytałem na amerykańskich forach, że ew. jest możliwość aktualizacji TCU lub reset. Może akurat w moim przypadku pomoże. A czy przy okazji w międzyczasie ktoś mógłby nagrać filmik jak to u niego wygląda? Czyli: Sport#, jadąc ok. 98km/h, kickdown. Byłbym bardzo wdzięczny!
  6. Witam, posiadam Outbacka MY12 H6 3.6 5EAT. Przebieg to 47.000km i mam chyba problem ze skrzynią biegów. Jadąc blisko 100km/h i wciskając gaz do dechy (czyli kickdown), skrzynia potrafi zmienić bieg z 5 na 2. Każdy posiadacz tego samochodu wie jak się to odbywa: obroty idą szybko do góry i samochód w końcu przyspiesza. Co moim zdaniem nie jest normalne to to, że obroty w tym konkretnym wypadku wchodzą na ok. 5700, wracają do 5600 i dopiero wtedy samochód przyspiesza, tak jak widać na poniższym filmiku. Czuć wtedy lekkie szarpnięcie i oczywiście takie zachowanie nie wzbudza zauf
  7. Czy już są nowe informacje na ten temat? Też mi to kilka razy przechodziło przez myśl... Nie powinno być najmniejszego problemu według: http://www.subaruforester.org/vbulletin/f115/superacercs-garage-journal-104989/index23.html#post1322702 i http://www.subaruforester.org/vbulletin/f77/2011-optional-instrument-cluster-88954/ Przeczytałem od początku do końca. W skrócie: Wszystkie zegary z imprez/foresterów z MY08+ można ze sobą zamieniać. Instalacja prosta: zdjąć plastik, dwie śrubki wykręcić, kabel przełożyć do nowych zegarów no i wszystko poskładać. Problem: immobilizer trzeba przepr
  8. Po tym wszystkim to moja teoria jest taka, że Ecuflash musiało spowodować ten problem. W tym momencie w którym się pojawił pierwszy błąd TIMEOUT przy zapisywaniu, to już chyba końcowy efekt był. Nigdy się na 100% nie dowiem, ale po rozważeniu wszystkich faktów to wydaje mi się ten przebieg za najbardziej prawdopodobny. Czyli też nie wiadomo czy udało by mi się wgrać oryginalną mapę jak bym nie wyłączył zapłonu. Ale to już wszystko nie ważne.. Używki AA420 niestety ani na allegro ani na ebay'u nie mogę w tej chwili znaleźć. Dobrze rozumiem, że jedynie za AA420 muszę się rozglądać i wystarcz
  9. ok. 1360 EUR brutto za same ECU. Na pewno będzie trzeba jeszcze coś dołożyć za programowanie kluczy.
  10. Niestety dostałem informacje, że ECU nie da się naprawić. Nie wiedzą jak mogło do tego dojść ale wydaje im się, że ECU jest ciągle w trybie "reboot" i nie może z niego wyjść. Zatem sprawa załatwiona, zamawiam nowe ECU, nie ma już innego wyjścia.
  11. Kolejne nowości. Miałem kontakt z centralą EcuTek i poprosili o oryginalny map razem z danymi do samochodu. Po dokładnym sprawdzeniu stwierdzili, że mogą zaoferować recovery poprzez ProECU. Nie wiem czy po analizie po prostu wgrali do bazy danych czy co, ale jest znowu nadzieja. ----------------- Dla wszystkich zainteresowanych: stwierdzili, że mój map jest w 100% identyczny do map używany w Australii choć numer ECU jest inny. Niestety master tuner EcuTek nie mógł się połączyć z ECU a próbował w każdy możliwy sposób. Jedyne co ProECU czasami wyczytało (jak się kilka razy próbowało) to VIN i
  12. Rozumiem. Myślałem, że można sprawdzić czy ECU działa (czy powinno działać) bez samochodu. Zastanawiam się, co mogło by spowodować, że ECU i BCM o sobie "zapomnieli".. Będę dzwonić do ASO i zapytam o termin. Dzięki. W ASO jeszcze nie byłem ale dowiedziałem się czegoś innego od Master Tunera EcuTek w Hollandii: EcuTek nie posiada pliku ROM do mojego samochodu!! Napisał mi, że najwidoczniej jeszcze nikt z samchodem z moją wersją ECU nie był u tunera EcuTek. Zatem chyba już sprawa prawie jasna, ECU do du*y, będę musiał kupić nowe.
  13. OK, dzięki! A co to jest ta adapcja BCM? Możliwe, że to się tutaj inaczej nazywa. Chodzi o klucze i immobilizer? Można wcześniej samemu sprawdzić (n.p. na czerwono migająca lampka z kluczykiem)? Podkreślę jeszcze raz, że kolega który wgrywał recovery mówi że miał połączenie na CAN ale nie ma poprzez K-Line .. cokolwiek to znaczy . Nie wiem czy to istotne żeby podłączyć SSM-a. I jeszcze coś mi się przypomniało : Jak dwa albo trzy razy próbuję włączyć zapłon z rzędu to zaczyna pstrykać coś w jakimś urządzeniu powyżej ECU. Jak odłączę baterię i próbuję od początku, to za pierwszym
  14. Nie, ale "koleś" który wgrywał recovery też już o to pytał. Nie był pewien czy nie musi być podłączony IMMO żeby miał odczyt na K-Line. Zajmuje się głównie Dieslami i tam mówi, IMMO nie musi być. Ale widocznie to nie był powód, inaczej by w samochodzie już działało. Ja jako laik w sumie się dziwie co mogło pójść źle jak przecież mówił, że udało mu się wgrać mój map. We wszystkich forach które przeczytałem na ten temat po recovery wszystko im pięknie grało. Nie wiem dlaczego mam takiego pecha. Koleś mówi, że w tej chwili też już nie ma pomysłu bo przecież miał odczyt na CAN (np. VIN). W tej chw
  15. No niestety, stało się jak się stało. Jedynie próbowałem zlikwidować VMAX poprzez Romraider. Czy może mi ktoś z was podać namiary do tego tunera w Poznaniu (na PM?)? Chętnie też do Ciebie carfit, ale Nowy Sącz to jednak troszkę daleko. Niestety samochodu przywieźć nie mogę. Czy naprawa może się udać na "ślepo"? Jest możliwość sprawdzenia oprogramowania bez samochodu? Wtedy tylko się modlić żeby działało jak wrócę. Czy ten tuner w Poznaniu to właśnie ECUTEK? Czy w moim przypadku rzeczywiście będzie mógł pomóc? W tej chwili tylko chodzi o naprawę, jak latem znowu przyjadę to będę myślał o remap
×
×
  • Create New...