Skocz do zawartości

keyman

Nowy
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O keyman

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Subaru XV 2.0 MY18

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. keyman

    Nowy XV II-generacji

    Temp na zewnątrz 0*C i 140-150km/h to jakieś 100-101*C pokazywał , więc ten typ tak ma.
  2. keyman

    próba kradzieży XV

    Orientacyjna wartość z rozmowy w ASO, zintegrowany z kluczykiem i chyba tyle. Trzeba to potwierdzić. Raczej na pewno bez bajerów typu sms.
  3. keyman

    próba kradzieży XV

    W ASO mówili że jest jakaś możliwość integracji alarmu z ISR (z Keratronik). Płaci się za to dodatkowo (nie wiem ile?) ale potem niby ISR bezpośrednio powiadamia policje. Zakładam, że działałoby to tak że jeżeli zaczyna wyć/czujki wykryją ruch to ISR dzwoni do Ciebie, jak nie ma reakcji to wtedy na policję? Oczywiście bazowo dochodzi koszt alarmu - ok 2.tys. Ktoś może wie coś wiecej? Wracając do tematu to może faktycznie szukali Keratronika. Ale jeżeli to prawda to nie dzielił bym się tu publicznie gdzie dokładnie jest, co monitoruje itd.
  4. keyman

    Nowy XV II-generacji

    Z AndroidAuto trzeba się trochę namęczyć (S8 z Androidem 8.0.0). Zakładam że ściągnąłeś sobie aplikację https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/ Ja testowałem różne wersje apk i dopiero za którymś razem samochód załapał. Kwestia kabla też jest istotna, a ostatnio żona odkryła że jak wyłączy BT w telefonie to widzi od razu, tak trzeba było odłączyć/podłączyć i mieć nadzieje że zaskoczy.
  5. keyman

    Co zamiast XV???

    Nie będzie to zbyt dużo wnoszący komentarz, ale z tego co wymieniłeś to QX30 wygląda obłędnie - nawet nie wiedziałem że taki samochód istnieje
  6. keyman

    Nowy XV II-generacji

    Nie wiem czy mamy tu fanów kolarstwa, ale na pewno mamy fanów Subaru - mam więc ciekawostkę. Na każdym dużym tourze ekipy jadą samochodami sponsora. Na Tour de France jak pewnie wiecie jest to nasza "ulubiona" marka na S Nie inaczej jest na Tour Down Under w Australii, tam też nasza Ulubiona marka na S wiedzie prym W niedawno zakończonym (styczeń 2019) TDU można było dojrzeć dziesiątki Outbacków i XV z rowerami na dachach Poniżej fotka z parady ekip na rozpoczecie touru
  7. keyman

    Opony na zimę

    @FanSub, zasugerowałem się bardziej następnym postem - fakt. Może faktycznie coś z tym Nokianem jest. Z nadzieją będę wyczekiwać wiosny.
  8. keyman

    Opony na zimę

    Zimowe opony to zawsze ok 0.5l więcej, więc tu nie ma nic dziwnego. Jaka jest różnica u mnie ciezko powiedzieć, na letnich nawet 1000km nie przyjechałem... ale może być tak jak mówisz >0.5l. Na trasie najwięcej i tak robi wiatr i prędkość, w mieście temperatura i dystans.
  9. keyman

    Opony na zimę

    Mam i nic złego nie mogę powiedzieć. Porównać z innymi nie mogę bo zawsze i w każdym aucie miałem Nokiany na zimę (wrd3, wr3suv i teraz wr4suv). Nigdy się nie zawiodłem i tak zostało. Jeżeli jest jakiś minus to spalanie - ale to raczej nie opony, to Subaru
  10. keyman

    Nowy XV II-generacji

    Niemiecki cennik od Imprezy mówi 60€ Jak i czy u nas to trzeba by do sklepiku pisać.
  11. keyman

    Nowy XV II-generacji

    Pewnie kilka osób widząc filmy z testów w sieci zastanawiało się dlaczego obroty się nie zmieniają - otóż były one wykonane właśnie w opisany wyżej sposób. Wiadomo że ma to negatywny wpływ na skrzynie, ale podobnie negatywny wpływ ma wciskanie gazu do dechy na każdych światłach, czy też taplanie się w błocie gdzie napęd wariuje. Każdy kto szanuje własne auto zdaje sobie z tego sprawę i zna umiar. https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-przyspieszenia/subaru-xv-2-0i-150-km-at-przyspieszenie-0-100-km-h/ https://www.youtube.com/watch?v=nPauVhD-eTQ
  12. keyman

    Nowy XV II-generacji

    Przewertowałem "świąteczne posty" i dorzucę coś od siebie. 1. Może oddzielny wątek o spalaniu? Temat interesuje każdego, a szukanie tu jest dość kłopotliwe. U mnie wychodzi do tej pory słabo... Miasto (~przejazdy do 5km) 12-13 l/100km. Trasa (A1) przy 140-150km/h 10l/100km i na otarcie łez trasa po krajówce 8l/100km. Nie wyobrażam sobie co będzie z boxem/rowerem na autostradzie 2. Przyśpieszanie. W wielkim skrócie - jest nieźle, zarówno w mieście jak i na trasie - da się coś komfortowo jechać Tu ciekawostka (nie znalazłem w tym wątku żeby ktoś o tym pisał) - jeżeli kogoś interesuje pomiar 0-100km to zróbcie tak: 1. lewa noga na hamulec, 2.prawa noga gaz do dechy (obroty ustawią się na 2500), 3. puszczamy hamulec i włączamy stoper . Nazywa się to najczęściej "brake boost". Obroty wzrastają do 6000, a potem tylko rośnie prędkość - taka magia CVT
  13. keyman

    "offroad" w subaru XV ;-)

    Dzięki! Miło było.
  14. keyman

    "offroad" w subaru XV ;-)

    Wow jak tym się fajne po śniegu jeździ. Na 21 mogę być!
  15. keyman

    Nowy XV II-generacji

    Podobno te silniki są inne: stare FB20 i nowe FB20 (FB20B i FB20D??) Jako że jestem "świeżynka" to mogę tylko zacytować znalezione na forum: " nowe FB 20 są montowane w Imprezach MY18 i xv MY18. Główna różnica, to wtrysk bezpośredni (w starych jest pośredni). Nowy jest lżejszy bodajże o 12 kg, i podobno wymieniono w nim 80% części.".
×