Jump to content

Kambol

Użytkownik
  • Content Count

    1427
  • Joined

  • Last visited

About Kambol

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    OBK H6, MY 2007

Recent Profile Visitors

1184 profile views
  1. Dogadajcie się i będzie 2 zadowolonych
  2. Nigdy nie było problemu - o każdej porze idzie przyzwoicie i nie trzeba jakoś długo czekać.
  3. W nowych samochodach nie ma już raczej mechanicznych wyłączników wstrząsowych, odcięcie zasilania jest realizowane przez ECU po wykryciu przeciążenia. Nie wiem jak jest w Subaru, ale raczej gumowanego przycisku pod maską tam nie znajdziesz. Trzeba by zacząć w tym samochodzie od sprawdzenia wszystkich bezpieczników w kabinie i pod maską i podłączeń do skrzynek bezpieczników i głównych wiązek (mogły się wypiąć jakieś kable). Ewentualnie szukać dokumentacji, który moduł odpowiada za odcięcie zapłonu i jak to zresetować. Zakładam, że takie banały jak odczyt DTC zostały wykonane. Zresztą to raczej jakaś grubsza awaria skoro właściciel woli sprzedać nieodpalający niż zrobić i wziąć więcej...
  4. Nic nie przerabiaj i nie zmieniaj. Ewentualnie odłącz kable od pomarańczowych obrysówek. Jeśli światła będą symetryczne (w przypadku Subaru nie jest to oczywiste), to spróbujesz ustawić regulacją, ale na 90% nie będzie problemów z przeglądem.
  5. Kambol

    H6 nie odpala

    Sprawdź/dociśnij wtyczkę głównej wiązki silnika (duża wtyczka po prawej stronie za silnikiem).
  6. Ale w czym jest problem? Jeśli chodzi Ci o to, czy to normalne, że sprężarka klimatyzacji załącza się i wyłącza w dość krótkich cyklach, to tak - w Subaru to normalne.
  7. Dzięki! Myślałem, że bezpośredni wtrysk ma zalecane częstsze wymiany.
  8. Ja kupiłem taki: https://www.sklepzpasami.pl/lina-pas-holowniczy-podwojna-tasma ale jeszcze nie było okazji do przetestowania.
  9. Orientujecie się jakie są zalecane interwały wymiany świec zapłonowych w Forku XT 2,0 DIT. Potrzebuję tego co prawda do WRX, ale silnik ten sam (FA20F). Może ktoś ma plan przeglądów ASO.
  10. Działanie tych sprężarek jest też zależne od obrotów silnika - zredukuj bieg w czasie jazdy żeby chwilę były wyższe, to poczujesz różnicę.
  11. Wszystko się zużywa - lakier też można cały okleić i pokrowiec na kierę założyć. Tylko co Ci z tych czystych siedzeń pod spodem, skoro ich nigdy nie widzisz. No chyba że dla kolejnego właściciela...
  12. Popatrzciec sobie 4 posty wyżej - sklepik prowadzi tylko gadżety i akcesoria, po części kontaktujcie się z serwisem dowolnej ASO. @sklepik - proponuję dopisać w tytule wątku "gadżety i akcesoria"
  13. Potrzebuję "zobaczyć się" z jakimś Forkiem SH (koniecznie FB20) we Wrocławiu lub okolicy. Gdyby ktoś z Was mógł się na parę minut spotkać, to będę zobowiązany. Chcę tylko porównać długość bagnetu oleju silnikowego, ewentualnie sprawdzić poziomy oleju zamieniając bagnety. Mam problem z Foresterem taty - przy kontroli bagnetem poziom oleju jest na minimum (pomimo uzupełniania poziomu, brak wycieków, silnik ok), a zbiegło się to w czasie z wymianą bagnetu (razem z rurką) na nowy grubszy model, który zastąpił oryginalny cienki (złamał się przy uchwycie). Mam wątpliwości, czy zamontowany jest właściwy.
  14. Szkoda zachodu - nawet wysuwany będzie za krótki i zbyt nisko (mam taki w WRX). Zresztą w tej samej cenie można zrobić szkolenie w SJS i podłokietnik już nie będzie potrzebny...
×
×
  • Create New...