Kambol

Użytkownik
  • Zawartość

    499
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Kambol

  • Ranga
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    OBK H6, MY 2007

Ostatnio na profilu byli

348 wyświetleń profilu
  1. Chyba nie we Wrocławiu: ul.Szkolna 46, Turew 64-000 Kościan
  2. Jeśli to jakieś zakłócenia, to może spróbuj założyć filtr ferrytowy, np: https://sklep.rms.pl/filtr-tlumik-ferrytowy-tdk-na-przewod-o-grubosci-do-5mm
  3. Przecież już sobie odpowiedziałeś. Wszystkie objawy wskazują, że Nie wiem, jak w forku, ale pewnie musisz zdemontować schowek i dobrać się do silniczka klapki obiegu zamkniętego i go naprawić albo kupić nowy/używany. I będzie po problemie.
  4. Dramatyczne, ale nie brzmi to jak opis wady XV (podatność na boczny wiatr). Raczej znalazłeś się w warunkach, w których "ze świecą" należałoby szukać samochodów niepodatnych.
  5. Ale wypadałoby określić, której generacji Legacy chcesz kupić... Podaj rocznik, silnik, albo wrzuć link z konkretną ofertą do odpowiedniego wątku:
  6. Koszt może być bardzo różny - zależnie od stopnia deregulacji zaworów (szlifowanie/wymiana "szklanek") i ich ilości.
  7. Firma Prins może i testowała i stwierdziła, ale nie robiła tego w porozumieniu i z udziałem producentów samochodów i mogą sobie te swoje badania wsadzić ...na półkę. To chyba nie jest nic nadzwyczajnego w dzisiejszych czasach, że każda firma oferująca jakiś produkt ma doskonałe badania na poparcie jego zalet Ty słyszałeś, a producent samochodów nie słyszał, bo nie ma w tym żadnego interesu żeby słyszeć. Może dla producentów wszelkiej maści budżetowych "matizów" wprowadzenie fabrycznych silników zasilanych LPG byłoby świetnym posunięciem zwiększającym sprzedaż, ale dla FHI chyba to nie jest priorytet. Zresztą powszechnie wiadomo, że LPG w pewnych warunkach (np. niedopilnowanych przeglądów, co jest normą dla wielu użytkowników) jest szkodliwe dla silnika i skraca interwały np. regulacji zaworów. Po co producentowi (i gwarantowi) silników benzynowych takie historie, żeby ktoś się zaraz awanturował, że przejechał ledwo 25 tys. km i mu klepią zawory (w najlepszym wypadku), a miało nie szkodzić... Poza tym dostałeś jednoznaczną odpowiedź od DT, że w oparciu o doświadczenia nie zalecają. P.S. Też jeżdżę na LPG, ale dawno po gwarancji i na własną odpowiedzialność.
  8. A może w podszybiu (w okolicy wlotu powietrza do nawiewu) zatkał się odpływ i śmierdzą zalegające zgniłe liście i inne śmieci.
  9. To Baza XIV Zlotu, pewnie po Plejadach nie trzeba będzie polecać.
  10. To znaczy który, bo z tego co mi wiadomo, to wentylator nawiewu jest tylko jeden, za filtrem przeciwpyłkowym.
  11. Pękła gumowa osłona i trzeba było coś zrobić na szybko. A że wydostający się smar był z opiłkami, to należała się regeneracja. Raczej nie stukała, a po regeneracji nie wyje (czasem tylko jęknie) na maksymalnym skręcie.
  12. A jak się ma Ascent do VIZIV-7? Bo wygląda jak urealniona do produkcji wersja Viziv'a.
  13. Ja robiłem na Karmelkowej, a oni z kolei wysyłali do firmy specjalizującej się w regeneracjach. Jak coś, to więcej na PW.
  14. Wzmacniacz jest chyba na tylnym słupku. Raczej to wina braku zasilania wzmacniacza, skoro pogorszyło się po wymianie radia. Jeśli będzie problem z zasileniem od nowego radia, to może dałoby się podłączyć bezpośrednio do wzmacniacza.
  15. 1. Raczej nie. 2. - (nie wiem, ale chyba się da bez). 3. Mam Dunlop Sport Maxx RT2 - fajne, ale dla mnie głośne, z tym, że moje (co mnie bardzo zaskoczyło) są wyprodukowane w Polsce. 4. To nie przycisk, tylko zaślepka, zdaje się, że trzeba wcisnąć tam śrubokręt w razie potrzeby przestawienia lewarka bez kluczyka (masz to w instrukcji). 5. - (nie mam navi). 6. To są boki (uchwyty) blendy bagażnika - tej montowanej na tylną klapę.