Jump to content

Yanas

Użytkownik
  • Content Count

    768
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Yanas last won the day on July 9 2014

Yanas had the most liked content!

Community Reputation

111 Wspaniały

1 Follower

About Yanas

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Forester 2.0 xt MY03 AT
    Outback H6 MY02

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Oczywiście, że planujesz głowice wymieniając UPG. POnadto ustawisz zawory, zmienisz uszczelniacze (dobrze kupić komplet uszczelek, np. Ajusa robi je dobre i w dobrych $). Żeby w EZ30 coś było nie tak z tulejami/tłokami/panewkami to musiałbyś mieć pecha niebywałego. Zwykle te silniki po przebiegach +250 k km wyglądają doskonale. Rozrząd, jeśli nie dzwoni, zostawiłbym w spokoju.
  2. Panowie - będę miał w dobrych $ sprawną skrzynię z H6 II gen o oznaczeniu TV1BYVDAA. Kupiłem z kolegą OBK-a dla jego flaków (i on i ja mamy ten sam model, jego wg. VIN-u stał na placu 42 numery za tym kupionym na części, są identyczne). Jeśli ktoś z Was zrobi użytek z tej skrzyni albo z jej magicznej dupki to piszcie. Będzie do odbioru pod Poznaniem.
  3. EZ30(oznaczany także EZ30R) w Tribece/Outbacku 03-08/Legacy to ten sam motor. Ma zmienne fazy w przeciwieństwie do EZ30 I generacji montowanego w latach 99-03 w Outbackach. Poznać je można po kolektorze wydechowym który w I gen. jest metalowy a w kolejnej z tworzywa.
  4. Masz może w ąsąrtymencie płytę pod silnik do OBK-a II generacji H6?
  5. Lepiej szukaj padniętego silnika do zrobienia, bo zapłacić ponad 6 tyś za sam silnik + dodatkowe parę zł za jego włożenie do auta i nie mieć pewności czy UPG nie będzie do zmiany za chwilę (a to w tych motorach się zdarza) jest jednak dość niekomfortowe.. edit - jeśli stary uszkodzony silnik chciałbyś sprzedać to daj znać na priv
  6. Brak przycisków = brak trybu sport,który bardzo pomaga w sprawnej jeździe tym autem.
  7. Ten model absolutnie tak nie koroduje nawet po 20stu latach w PL. Sanki-owszem,korodują,ale tu jest zeżarte wszystko. Kryminałem jest sprzedaż auta w tym stanie zatajając go.
  8. Tak zgniłe jak tylko możesz sobie wyobrazić:) Wydaje mi się,że rzeczony Obek stał dlugo w wodzie,albo jakiejś solance.. Może właściciel wrzuci foty.
  9. Jeśli to OBK którego zdjęcia podwozia wrzucał ktoś ostatnio na grupę FB, to tam nie ma co do czego łatać. Moim zdaniem lepiej naprawić H6, w najgorszej opcji będzie UPG + regulacja zaworów - ok 4-5 tyś z częściami i robotą jakiegoś otrzaskanego z tematem kolegi.
  10. Czołem, Czy silnik z SF-a Sturbo 177koni (na cewkach) będzie pasował do Forestera SG XT który aktualnie ma silnik również 177koni bez zmiennych faz rozrządu? Oznaczenia silnika z tabliczek znamionowych oczywiście się różnią.
  11. Witam, czy można otrzymać namiar , gdzie robiłeś w Poznaniu zabezpieczenia z blacharką, dziękuję 

  12. Chodzi zapewne o przedlift i polift w ramach III generacji. W II H6 (taką posiadam) skrzynia ma 4 biegi i VTD (oraz VDC).
  13. Dla informacji - wymiana termostatu na nowy ori 78C pomogła. Co ciekawe stary też był ori 78C,ale widocznie nie pracował już tak,jak powinien. Problem rozwiązany
  14. Dzięki za głos. Termostat kupiłem ori, jeździ w bagażniku i czeka na wymianę. Zmieniłem wcześniej czujnik temperatury, ale był OK, wskazania są jakie były.
×
×
  • Create New...