Skocz do zawartości

Yanas

Użytkownik
  • Zawartość

    662
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Yanas

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Forester 2.0 xt MY03 AT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Yanas

    Pomysł po butelce wina :)

    Borze, ale marudzicie Przecież to zwykła góreczka, żaden ekstremalny teren. Wielokrotnie po takich jeździłem, na aucie nie robi to absolutnie żadnego wrażenia, po prostu albo wydrze do szczytu, albo zacznie gubić trakcje po drodze, wtedy grawitacja pomoże Ci się wycofać. Uszkodzenie czy zakopanie auta w takich warunkach wymagałoby nie lada umiejętności. To nie wydma z sypkim piachem o miąższości kilkunastu metrów, tylko leśny piaseczek do kostek, który od 10-15cm wgłąb jest już nieźle związany wilgocią..
  2. Yanas

    Audio w subaru

    Panowie - jakie polecacie budżetowe tweetery do Forka SG? Dawno już wywaliłem seryjne głośniki i radio, drzwi są wygłuszone też już od dawna, tylko gwizdków mi brakuje. Nie miałem ich seryjnie, szukałem maskownic i w końcu znalazłem, tylko teraz pozostaje kwestia zamontowania pod nimi jakiś sensownych glośniczków właśnie..
  3. Yanas

    pilna pomoc potrzebna forester II

    EJ 20 to wolnossący.. Nie jest rzecz jasna zamienny z EJ205.
  4. Yanas

    Forester SG 2003 2.0X wyciek z maglownicy

    Jeśli nie stuka to spróbuj preparatu do uszczelniania układów wspomagania, zdaje się, że np. Prestone takie robi. U mnie pomogło.
  5. Yanas

    Przekladnia kierownicza do forka 2004

    http://opposedforces.com/parts/info/34110sa110
  6. Yanas

    Forester I czy II

    Myślę,że dobrze utrzymane SG XT AT, z przebiegiem 200-300k km musi kosztować minimum 14 tysięcy.
  7. Yanas

    Szyberdach outback I i II

    Wydaje mi się,że odpowiedź znajdziesz sprawdzając nr części na stronie opposedforces - http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b11/type_29/
  8. Yanas

    Forester SG - nie działa tempomat

    Mogła spaść rurka podciśnienia z manetki tempomatu.
  9. Yanas

    Maglownica wyciek

    Jeśli magiel nie stuka a płynu w zbiorniczku nie ubywa znacząco, to polecałbym zastosowanie uszczelniacza do wspomagania kierownicy, np. Prestone lub Wynns. Czasem pomaga na długo.
  10. Yanas

    Drgania z zawieszenia

    Czy po lekkim naciśnięciu hamulca drgania ustają?
  11. Yanas

    Wiskoza - różnice w S-turbo i N/A

    Według opposedforces wiskozy są wymienne między na i turbo - http://opposedforces.com/parts/info/38913AA100/
  12. Yanas

    Forester II 2.0 Turbo - żywotność

    Jako użytkownik Forestera SG 2.0xt z AT i LPG od przebiegu 217 do 314(obecnie) mam kilka spostrzeżeń : 1. Lubi je ruda,co,moim zdaniem,jest największą bolączką tego modelu. Przed zakupem warto dokładnie sprawdzić tylne nadkola,szczególnie od strony bagażnika(za kolumnami amortyzatorów) oraz w okolicach tylnich sanek. 2. Seryjne turbiny w okolicach 300tyś km lubią już puszczać olej i ładować słabiej,niż powinny (a powinny 0.55-0.6bara,nie pamiętam dokładnie).Pełna regeneracja kosztuje w okolicach 600-800zł plus montaż/demontaż. 3.Magiel może podciekać płynem wspomagania,chociaż nie stuka tak,jak w Foresterze SF (na szczęście). 4. Silnik zestawiony z 4eat jest ponadprzeciętnie trwały (jak na Subaru),ale warto przed zakupem posłuchać go na zimnym/ciepłym/rozkręcić do 5tyś na postoju. Panewki l,o ile dbano o poziom oleju i nie lano baraniegio łoju, nie powinny sprawiać problemów. 5.Skrzynia ciężka do zajechania, najprędzej padnie konwerter,później elektrozawór jakiś,ale to sporadyczne przypadki jeśli ATF był wymieniany na czas.W każdym bądź razie czy zimna czy ciepła zmieniać powinna bez szarpnięć. 6.Piston slap'a na zimnym czy letnim silniku nie bać się,to normalne. 7.Z LPG ej205 współpracuje bardzo dobrze,warunkiem jest dobra i dobrze wystrojona w warunkach drogowych instalacja. W kwestii regulacji zaworów - u mnie była przy 196k km, przy 275k km kontrola nie wykazała konieczności regulacji,przy 310k km kontrola wykazała,że jeden zawór jest ciut za luźny,ale jeszcze w granicach tolerancji. Ewentualna regulacja to koszt około 1000-1300zł w większości porządniejszych i znających się na Subaru nieaso.Łatwo policzyć,że tu się opłaca montaż LPG,o ile przebiegi są większe niż jakieś 15k rocznie. Reasumując - auto jest bardzo fajne,udane i sprawia masę frajdy ( o ile się o nie dba).
  13. Yanas

    trójkąt lusterka forester SG

    Masz jakiś manual jak reguluje się docisk szyby?
  14. Yanas

    Wymiana foteli Forester SG

    Jak dla mnie te przedliftowe nie są specjalnie wygodne, ale może polifty są jeszcze gorsze? Idealny stołek to ten z MY05 2.5xt, ale strasznie ciężko dorwać wersję EU.
  15. Yanas

    "Zrobienie" z Legacy IV Outbacka

    Podobno można, ale oczywiście dawcą musi być OBK 2gen. Tu masz trochę info : http://forum.pavlodarauto.kz/viewtopic.php?f=16&t=2423&start=0
×