Skocz do zawartości

Yanas

Użytkownik
  • Zawartość

    697
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Yanas

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Forester 2.0 xt MY03 AT
    Outback H6 MY02

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Yanas

    OUTBACK II VS. OUTBACK III

    Coś około 3tyś,podobnie,jak w Forku,bo skrzynia podobna.
  2. Yanas

    OUTBACK II VS. OUTBACK III

    Wstyd przyznać,ale jeszcze nim nie przekroczyłem 140km/h Na pewno przy prędkościach autostradowych jest dużo stabilniejszy,cichszy i mocniejszy,niż mój Forester 2.0xt,chociaż różnicy 32koni i 45nm nie czuć specjalnie przy jeździe szosowej.
  3. Yanas

    OUTBACK II VS. OUTBACK III

    Stałem przed podobnym dylematem. Outback BH podobał mi się zawsze bardziej, przynajmniej z zewnątrz a środki miałem dość ograniczone. Mogłem kupić (i zrobiłem to) Outbacka H6 z 2002r w stanie świetnym za ok. 19 tysięcy zł, lub w BP w podobnym stanie za około 34.. Na pewno BP jest rozwinięciem i dużą zmianą w porównaniu do poprzednika, ale BH jeździ się świetnie i mechanikę ma znacznie trwalszą. Coś za coś.
  4. Yanas

    Silniczek krokowy.

    Jeśli chcesz go czyścić to zamów od razu uszczelkę pod silniczek, bo raz wyjęta puchnie i jest nie do założenia ponownie.
  5. Yanas

    Subaru forester II 2005r

    Jeszcze 3grosze wtrącę. Niejako z konieczności(2 opony do śmieci,zakatowałem je na szutrach) zdjąłem po jakiś 70tyś km z auta Dunlopy Grandtrek Touring 215/65/r16 i założyłem całoroczne Goodyear Vector 4seasons 215/60/r16. Jestem bardzo zaskoczony poprawą prowadzenia auta, które teraz zdecydowanie mniej się przechyla,mniej buja i jest znacznie bardziej precyzyjne w jeździe. Nie sądziłem,że różnica centymetra w wysokości opony ma aż takie przełożenie na jazdę.
  6. Yanas

    Silnik H6 3.0 z Outbacka 2

    Rozrząd na łańcuchu tam jest. Chyba jedyne bolączki tego silnika to dzwoniący łańcuch rozrządu (wyrobione ślizgi, koszt naprawy wraz z częściami chyba poniżej 1000zł) oraz wypalona uszczelka pod głowicą (częściej w polifcie, czyli od 2003 roku), koszt naprawy 3-4-5 tyś zł.
  7. Yanas

    Subaru forester II 2005r

    Cena?
  8. Yanas

    Tablet w Foresterze

    I jak z jakością audio w tym Eunavi?
  9. Yanas

    Forester SG 2.0xt LPG - żywotność.

    EJ205 po przebiegu 250tyś km ma już jakieś 2/3 życia za sobą. To kiedy zacznie się domagać remontu niekoniecznie będzie zależne od instalacji LPG, bo dobrze wyregulowana nie powinna wpływać na żywotność silnika.
  10. Yanas

    Subaru forester II 2005r

    Masz rację, ja miałem w Forku ET42 i czasem przy skrętach tarło odrobinę. Przy ET powyżej 50 byłoby słabo.
  11. Yanas

    Subaru forester II 2005r

    Żaden problem, taki rozmiar mieści się w nadkolach.
  12. Yanas

    Przesiadka z SG 2.0 N/A na 2.0XT przemyślenia i pytania

    Przechodziłem z SF-a N/A MT na SG XT AT. Nie ma opcji,żeby wolnyssak miał lepszy bulgot,niż XT:) Ruszanie tym autem z automatyczną skrzynią może być na pierwszy rzut oka mniej dynamiczne,niż w 125konnym manualu,ale po sekundzie wolnyssak zostaje z tyłu,nie może być inaczej. Co do dźwięku,to na moje ucho brzmi prawidłowo i zdrowo.
  13. Yanas

    Przegrzewa się turbina Forester II 2.0 XT 2002 A/T

    W czym używana turbina ma być lepsza od zregenerowanej, w której wymienione na nowe zostały wypracowane/zużyte elementy (uszczelnienia/wirnik itd.)?
  14. Yanas

    Przegrzewa się turbina Forester II 2.0 XT 2002 A/T

    Bez problemu powinno się dać podpiąć moduł OBD2 za 30zł i przez Torque sprawdzić ciśnienie ładowania turbiny. Wiem, bo mam identyczne auto. Podobnie jak chikusho stawiałbym na jakiś problem z mieszanką, bo auto po dobrze wykonanej regulacji zaworów i dobrze zregenerowanej turbinie powinno jeździć..dobrze.
  15. Yanas

    2.0XT MY'03 czy 2.0XT 'MY05

    AT jest naprawdę pancerne. Wystarczy zmieniać ATF co około 50 tyś km i będzie służyć wiecznie. W styczniu za kompleksową regeneracje seryjnej turbiny (była przegrzana, były luzy i uszczelnienia puszczały) płaciłem około 700zł w bardzo solidnym punkcie. Panewki to loteria, bo ich stan zależy w ogromnej mierze od sposobu użytkowania auta oraz dbałości o nie (dobry olej wymieniany nie rzadziej, niż co 15 tyś km, sprawdzanie stanu na bagnecie). Wydaje mi się,że w autach z AT, w których zdecydowanie trudniej jest trzymać silnik długo powyżej 4-5tyś obrotów, panewki mają znacznie lżejsze życie.
×