Jump to content

Yanas

Użytkownik
  • Content Count

    764
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Yanas last won the day on July 9 2014

Yanas had the most liked content!

Community Reputation

110 Wspaniały

1 Follower

About Yanas

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Forester 2.0 xt MY03 AT
    Outback H6 MY02

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Lepiej szukaj padniętego silnika do zrobienia, bo zapłacić ponad 6 tyś za sam silnik + dodatkowe parę zł za jego włożenie do auta i nie mieć pewności czy UPG nie będzie do zmiany za chwilę (a to w tych motorach się zdarza) jest jednak dość niekomfortowe.. edit - jeśli stary uszkodzony silnik chciałbyś sprzedać to daj znać na priv
  2. Brak przycisków = brak trybu sport,który bardzo pomaga w sprawnej jeździe tym autem.
  3. Ten model absolutnie tak nie koroduje nawet po 20stu latach w PL. Sanki-owszem,korodują,ale tu jest zeżarte wszystko. Kryminałem jest sprzedaż auta w tym stanie zatajając go.
  4. Tak zgniłe jak tylko możesz sobie wyobrazić:) Wydaje mi się,że rzeczony Obek stał dlugo w wodzie,albo jakiejś solance.. Może właściciel wrzuci foty.
  5. Jeśli to OBK którego zdjęcia podwozia wrzucał ktoś ostatnio na grupę FB, to tam nie ma co do czego łatać. Moim zdaniem lepiej naprawić H6, w najgorszej opcji będzie UPG + regulacja zaworów - ok 4-5 tyś z częściami i robotą jakiegoś otrzaskanego z tematem kolegi.
  6. Czołem, Czy silnik z SF-a Sturbo 177koni (na cewkach) będzie pasował do Forestera SG XT który aktualnie ma silnik również 177koni bez zmiennych faz rozrządu? Oznaczenia silnika z tabliczek znamionowych oczywiście się różnią.
  7. Witam, czy można otrzymać namiar , gdzie robiłeś w Poznaniu zabezpieczenia z blacharką, dziękuję 

  8. Chodzi zapewne o przedlift i polift w ramach III generacji. W II H6 (taką posiadam) skrzynia ma 4 biegi i VTD (oraz VDC).
  9. Dla informacji - wymiana termostatu na nowy ori 78C pomogła. Co ciekawe stary też był ori 78C,ale widocznie nie pracował już tak,jak powinien. Problem rozwiązany
  10. Dzięki za głos. Termostat kupiłem ori, jeździ w bagażniku i czeka na wymianę. Zmieniłem wcześniej czujnik temperatury, ale był OK, wskazania są jakie były.
  11. Zagadka - gdy temperatura powietrza jest wyższa niż 15-20c temperatura płynu (wg. OBD) zwykła wahać się w przedziale 88-92c, a gdy jest zimniej (jak teraz) temperatura oscyluje w okolicach 93-96c. Powoduje to ciągłą pracę wentylatorów.. Dlaczego tak się dzieje? Auto z sygnaturki, tj. H6 MY02.
  12. Zdarzyło mi się raz w OBK-u 2001 H6 zapalenie się kontrolki VDC oraz hamulców po mozolnym pokonaniu głębokiej błotnisto-wodnej kałuży. Po chwili zgasło i nie pojawiło się ponownie.
  13. Z poduszkami pod silnikiem jest tak, że ich pęknięć często nie widać dopóki nie zostaną zdemontowane z auta. Miałem tak w Forku SG, w Twoim OBK-U może być podobnie.
  14. Yanas

    Outback H6

    Druga i trzecia bardzo się różnią. Drugiej w stanie bdb ze świecą szukać, na solidny egzemplarz trzeciej generacji licz minimum 28-32tyś zł.
×
×
  • Create New...