Jump to content

Yanas

Użytkownik
  • Content Count

    736
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Yanas

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Forester 2.0 xt MY03 AT
    Outback H6 MY02

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Z poduszkami pod silnikiem jest tak, że ich pęknięć często nie widać dopóki nie zostaną zdemontowane z auta. Miałem tak w Forku SG, w Twoim OBK-U może być podobnie.
  2. Yanas

    Outback H6

    Druga i trzecia bardzo się różnią. Drugiej w stanie bdb ze świecą szukać, na solidny egzemplarz trzeciej generacji licz minimum 28-32tyś zł.
  3. Może zainspiruje posiadaczy OBK-a II gen, bo kilka dni temu odebrałem z renowacji ori felgi pomalowane proszkowo na Subaru BBS GK1 Gold i wyszły świetnie, chociaż na zdjęciach nie widać jak ładnie się mienią.
  4. Odczyty wydają się być OK, bo i wskaźnik i OBD i reduktor LPG zdają się podobną temperaturę widzieć.. Niemniej kupiłem czujnik i podmienienie go. A nuż przekłamuje w taki sposób,że nie pokazuje spadków temperatury na gorącym silniku? Sam nie wiem..
  5. Jest tak : po odpaleniu zimnego auta, dogrzaniu silnika do 93C (z OBD) uruchamiają się wentylatory chłodnicy, bardzo szybko temperatura jest zbijana do 87C i wentylatory wyłączają się. Prawidłowo. w trakcie jazdy gdy temperatura osiągnie 93C uruchamiają się wentylatory, ale temperatura nie spada poniżej 90C niezależnie od stylu jazdy, nie przekracza też nigdy 96C. Wobec powyższego wentylatory chodzą non-stop. Nieprawiłowo. po zatrzymaniu rozgrzanego auta jest bez zmian, tzn wskazania temperatury z OBD nie spadają poniżej 90C, utrzymują się w przedziale 90-93C, wentylatory chodzą non-stop. Nieprawidłowo. Oczywiście klimatyzacja jest wyłączona a płyn chłodniczy trzyma prawidłowy poziom. Silnik to EZ30 (Outback II), przebieg poniżej 200k km, stan auta świetny. Czy przyczyną może być : czujnik temperatury (nowy ori czeka na montaż) termostat przekaźniki coś innego? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  6. A wiesz może czy tam są dwa czujniki, tzn. jeden podający info do komputera/obd a drugi na wentylatory?
  7. Korzystam z ELM-a 327 sprawdzając temperaturę cieczy. Załączają się wg mnie za wcześnie, przy 92-93C, w związku z czym chodzą w zasadzie non stop, bo nie są w stanie w czasie normalnej eksploatacji obniżyć temperatury do 87-88 przy których prawdopodobnie by się wyłączyły. Reasumując - czujnik temperatury cieczy podaje prawidłowe odczyty, ale z jakiś powodów wentylatory pracują w nieprawidłowych zakresach temperatur..
  8. Dzień dobry, Czy możecie podać jakie są prawidłowe temperatury cieczy chłodzącej przy których załączają/wyłączają się wentylatory w silniku EZ30 (Outback 2002r.) ? Z góry dziękuję za pomoc, Pozdrawiam
  9. ECU nie było ruszane. Faktycznie temperatura przy której załączają się wiatraki wydaje się za niska. Tylko co może powodować ich załączanie tak wcześnie?Zaczęlibyście od termostatu?
  10. Odczyt z OBD oczywiście.
  11. Dzięki za sugestie. Ten parownik muszę sprawdzić,bo nie zwróciłem uwagi prawdę mówiąc.
  12. Czołem, Pacjent to OBK H6 z 2002r (II generacja). Objawy następujące - po osiągnięciu temperatury roboczej, czyli 92-93C wg OBD, załączają się wentylatory i pracują non-stop,niezależnie od stylu jazdy (korki, autostrada, jazda w terenie). Temperatura cały czas oscyluje w okolicach 93-96C. Po ostudzeniu silnika i ponownym jego uruchomieniu znów wentylatory zaczynają pracę przy 92-93C itd. W aucie jest świeża instalacja LPG, zakładana krótko po zakupie i wydaje mi się, że opisane objawy nie miały miejsca przed jej montażem. Układ podobno odpowietrza się sam, płynu nie ubywa, stan w zbiorniczku wyrównawczym prawidłowy, nic nie cieknie. Gdzie szukać przyczyny?
  13. Podaj kod silnika z tabliczki znamionowej.
  14. https://www.olx.pl/oferta/dystans-podwyzszajacy-subaru-legacy-outback-CID5-IDhIjhr.html Proszę:)
×
×
  • Create New...