Skocz do zawartości

Yanas

Użytkownik
  • Zawartość

    655
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Yanas

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Forester 2.0 xt MY03 AT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Yanas

    Forester SG - nie działa tempomat

    Mogła spaść rurka podciśnienia z manetki tempomatu.
  2. Yanas

    Maglownica wyciek

    Jeśli magiel nie stuka a płynu w zbiorniczku nie ubywa znacząco, to polecałbym zastosowanie uszczelniacza do wspomagania kierownicy, np. Prestone lub Wynns. Czasem pomaga na długo.
  3. Yanas

    Drgania z zawieszenia

    Czy po lekkim naciśnięciu hamulca drgania ustają?
  4. Yanas

    Wiskoza - różnice w S-turbo i N/A

    Według opposedforces wiskozy są wymienne między na i turbo - http://opposedforces.com/parts/info/38913AA100/
  5. Yanas

    Forester II 2.0 Turbo - żywotność

    Jako użytkownik Forestera SG 2.0xt z AT i LPG od przebiegu 217 do 314(obecnie) mam kilka spostrzeżeń : 1. Lubi je ruda,co,moim zdaniem,jest największą bolączką tego modelu. Przed zakupem warto dokładnie sprawdzić tylne nadkola,szczególnie od strony bagażnika(za kolumnami amortyzatorów) oraz w okolicach tylnich sanek. 2. Seryjne turbiny w okolicach 300tyś km lubią już puszczać olej i ładować słabiej,niż powinny (a powinny 0.55-0.6bara,nie pamiętam dokładnie).Pełna regeneracja kosztuje w okolicach 600-800zł plus montaż/demontaż. 3.Magiel może podciekać płynem wspomagania,chociaż nie stuka tak,jak w Foresterze SF (na szczęście). 4. Silnik zestawiony z 4eat jest ponadprzeciętnie trwały (jak na Subaru),ale warto przed zakupem posłuchać go na zimnym/ciepłym/rozkręcić do 5tyś na postoju. Panewki l,o ile dbano o poziom oleju i nie lano baraniegio łoju, nie powinny sprawiać problemów. 5.Skrzynia ciężka do zajechania, najprędzej padnie konwerter,później elektrozawór jakiś,ale to sporadyczne przypadki jeśli ATF był wymieniany na czas.W każdym bądź razie czy zimna czy ciepła zmieniać powinna bez szarpnięć. 6.Piston slap'a na zimnym czy letnim silniku nie bać się,to normalne. 7.Z LPG ej205 współpracuje bardzo dobrze,warunkiem jest dobra i dobrze wystrojona w warunkach drogowych instalacja. W kwestii regulacji zaworów - u mnie była przy 196k km, przy 275k km kontrola nie wykazała konieczności regulacji,przy 310k km kontrola wykazała,że jeden zawór jest ciut za luźny,ale jeszcze w granicach tolerancji. Ewentualna regulacja to koszt około 1000-1300zł w większości porządniejszych i znających się na Subaru nieaso.Łatwo policzyć,że tu się opłaca montaż LPG,o ile przebiegi są większe niż jakieś 15k rocznie. Reasumując - auto jest bardzo fajne,udane i sprawia masę frajdy ( o ile się o nie dba).
  6. Yanas

    trójkąt lusterka forester SG

    Masz jakiś manual jak reguluje się docisk szyby?
  7. Yanas

    Wymiana foteli Forester SG

    Jak dla mnie te przedliftowe nie są specjalnie wygodne, ale może polifty są jeszcze gorsze? Idealny stołek to ten z MY05 2.5xt, ale strasznie ciężko dorwać wersję EU.
  8. Yanas

    "Zrobienie" z Legacy IV Outbacka

    Podobno można, ale oczywiście dawcą musi być OBK 2gen. Tu masz trochę info : http://forum.pavlodarauto.kz/viewtopic.php?f=16&t=2423&start=0
  9. Yanas

    "Zrobienie" z Legacy IV Outbacka

    @kriskristoffers Widziałem go w ogłoszeniach,niestety kolor nie do przyjęcia dla mnie..:/
  10. Yanas

    "Zrobienie" z Legacy IV Outbacka

    @xt6 Jaki masz prześwit na takim setupie?Montaż poduszek sanek z obk nie miał sensu?
  11. Yanas

    "Zrobienie" z Legacy IV Outbacka

    Dzięki Kriss,ale znam legendy o H6+LPG,podobnie jak ej205+LPG.Nie o to pytałem:)
  12. Yanas

    "Zrobienie" z Legacy IV Outbacka

    Najchętniej instalacje założyłbym sam(tzn.zaprzyjaźniony instalator),jeśli o to pytasz.
  13. Yanas

    "Zrobienie" z Legacy IV Outbacka

    Celuje w III generację, na sam zakup (nie licząc OC,ewentualnych nowych opon i montażu LPG) mam max.30k zł. Legacy,zdaje się,są trochę tańsze.
  14. Koleżanki i koledzy, Mam dylemat. Szukam OBK H6,ale wybór na rynku jest marny. Chciałbym rozszerzyć poszukiwania o Gacka 4generacji. Bardzo zależy mi na użyteczności auta w lekkim terenie (prześwit min.20cm, odpowiednio "grube" opony). Powiedzcie mi proszę,czy montując do Legacy IV sprężyny,amortyzatory oraz dystanse/poduszki pod sanki P/T z Outbacka III uzyskam taki sam efekt pracy zawieszenia poza asfaltem? O ile się nie mylę różnice między Legacy a OBK to właśnie zawias i troszkę inna karoseria,tzn.zderzaki i listwy.. Dzięki za wszelką pomoc
  15. Yanas

    Legacy BC - wady?

    Dzięki. Chyba faktycznie trochę zbyt entuzjastycznie podszedłem do tego pomysłu.. Przeczytam podany wątek i podumam.
×