Jump to content

Yanas

Użytkownik
  • Content Count

    748
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Yanas last won the day on July 9 2014

Yanas had the most liked content!

Community Reputation

105 Wspaniały

1 Follower

About Yanas

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Forester 2.0 xt MY03 AT
    Outback H6 MY02

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czołem, Czy silnik z SF-a Sturbo 177koni (na cewkach) będzie pasował do Forestera SG XT który aktualnie ma silnik również 177koni bez zmiennych faz rozrządu? Oznaczenia silnika z tabliczek znamionowych oczywiście się różnią.
  2. Witam, czy można otrzymać namiar , gdzie robiłeś w Poznaniu zabezpieczenia z blacharką, dziękuję 

  3. Chodzi zapewne o przedlift i polift w ramach III generacji. W II H6 (taką posiadam) skrzynia ma 4 biegi i VTD (oraz VDC).
  4. Dla informacji - wymiana termostatu na nowy ori 78C pomogła. Co ciekawe stary też był ori 78C,ale widocznie nie pracował już tak,jak powinien. Problem rozwiązany
  5. Dzięki za głos. Termostat kupiłem ori, jeździ w bagażniku i czeka na wymianę. Zmieniłem wcześniej czujnik temperatury, ale był OK, wskazania są jakie były.
  6. Zagadka - gdy temperatura powietrza jest wyższa niż 15-20c temperatura płynu (wg. OBD) zwykła wahać się w przedziale 88-92c, a gdy jest zimniej (jak teraz) temperatura oscyluje w okolicach 93-96c. Powoduje to ciągłą pracę wentylatorów.. Dlaczego tak się dzieje? Auto z sygnaturki, tj. H6 MY02.
  7. Zdarzyło mi się raz w OBK-u 2001 H6 zapalenie się kontrolki VDC oraz hamulców po mozolnym pokonaniu głębokiej błotnisto-wodnej kałuży. Po chwili zgasło i nie pojawiło się ponownie.
  8. Z poduszkami pod silnikiem jest tak, że ich pęknięć często nie widać dopóki nie zostaną zdemontowane z auta. Miałem tak w Forku SG, w Twoim OBK-U może być podobnie.
  9. Yanas

    Outback H6

    Druga i trzecia bardzo się różnią. Drugiej w stanie bdb ze świecą szukać, na solidny egzemplarz trzeciej generacji licz minimum 28-32tyś zł.
  10. Może zainspiruje posiadaczy OBK-a II gen, bo kilka dni temu odebrałem z renowacji ori felgi pomalowane proszkowo na Subaru BBS GK1 Gold i wyszły świetnie, chociaż na zdjęciach nie widać jak ładnie się mienią.
  11. Odczyty wydają się być OK, bo i wskaźnik i OBD i reduktor LPG zdają się podobną temperaturę widzieć.. Niemniej kupiłem czujnik i podmienienie go. A nuż przekłamuje w taki sposób,że nie pokazuje spadków temperatury na gorącym silniku? Sam nie wiem..
  12. Jest tak : po odpaleniu zimnego auta, dogrzaniu silnika do 93C (z OBD) uruchamiają się wentylatory chłodnicy, bardzo szybko temperatura jest zbijana do 87C i wentylatory wyłączają się. Prawidłowo. w trakcie jazdy gdy temperatura osiągnie 93C uruchamiają się wentylatory, ale temperatura nie spada poniżej 90C niezależnie od stylu jazdy, nie przekracza też nigdy 96C. Wobec powyższego wentylatory chodzą non-stop. Nieprawiłowo. po zatrzymaniu rozgrzanego auta jest bez zmian, tzn wskazania temperatury z OBD nie spadają poniżej 90C, utrzymują się w przedziale 90-93C, wentylatory chodzą non-stop. Nieprawidłowo. Oczywiście klimatyzacja jest wyłączona a płyn chłodniczy trzyma prawidłowy poziom. Silnik to EZ30 (Outback II), przebieg poniżej 200k km, stan auta świetny. Czy przyczyną może być : czujnik temperatury (nowy ori czeka na montaż) termostat przekaźniki coś innego? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  13. A wiesz może czy tam są dwa czujniki, tzn. jeden podający info do komputera/obd a drugi na wentylatory?
×
×
  • Create New...