Skocz do zawartości

ammisiek

Użytkownik
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    Forester 2.0i MY12, RED WRX MY16

Ostatnie wizyty

958 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ammisiek

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. ammisiek

    Wrx 2015+

    Aj... chyba wrażliwy temat te czujniki :D. Natomiast zgadzam się z kolegą @subbiefan, że ten system jest w wykonaniu subaru mocno słaby w porównaniu z innymi markami z podobnych lat. 800 zł za "klony" to dużo i niedużo. Chciałem się bardziej dowiedzieć jak auto reaguje na takie zdarzenia. Wizyta w aso lub wulkanizacji na kodowanie czujników co wymianę kompletu kół jest raczej słaba.
  2. ammisiek

    Wrx 2015+

    Witam ponownie właścicieli WRX-ów. Pewnie nie jeden z was już przerabiał temat drugiego kompletu kół oraz czujników ciśnienia w oponach... Jak rozwiązaliście ten problem? Wykonywaliście coś w rodzaju "klona" czujników, całkowite wykodowanie czy może (tak jak Pan w ASO mi powiedział) co wymianę kół jeździcie na "kodowanie" czujników . Oczywiście zdaję sobię sprawę z tego, że ten ostatni wariant to jakieś wariactwo, ale powiedziano mi, że są tacy klienci... W zakładzie wulkanizacyjnym czujniki z "klonowaniem" to koszt o zgrozo jakieś 800 zł.
  3. ammisiek

    Wrx 2015+

    Właśnie miałem się też Ciebie dopytać o to gdzie kupowałeś wkład lusterka, bo widziałem, że zmieniałeś sobie na asferyczne. Temat zakupu lusterek z STI EU jest chyba dość ciężki. Przynajmniej ja póki co nigdzie nie znalazłem.
  4. ammisiek

    Wrx 2015+

    Witam wszystkich posiadaczy WRX-a. Przeczytałem ten wątek już kilka razy, za każdym razem znalazłem odpowiedź na moje pytanie. Tym razem mam pewien problem z dołożeniem kierunkowskazów w lusterka. Po konsultacji z kolegą mRoZiOo, postanowiłem doposażyć mój samochód w takie kierunkowskazy. Posunął mi pewien pomysł, że nie trzeba zmieniać całych lusterek, a wystarczą jedynie obudowy. No i zaczęła się walka z poszukiwaniem odpowiedniego numeru części. Jak się domyślam, obudowy będą pasowały z europejskiego STI (Po sprawdzeniu nr. części po VIN z STI EU i mojego WRX numery wychodzą inne ). Jak wygląda temat z lusterkami z Levorga? Wyczytałem, że nasze WRX-y do słupka B są w zasadzie bliźniacze. Czy mógłby mi ktoś potwierdzić czy numery części które znalazłem będą "kompatybilne"? Oczywiście szukam zamiennika obudowy, nie tylko z uwagi na cenę, ale też szybką dostępność części. Takie numery znalazłem do STI: 91059VA020 / 91059VA030 Do levorga już są takie: 91054VA110 / 91054VA100 Dodatkowo pojawia się na portalach aukcyjnych zamiennik o numerach oryginału: 91054AJ200WU. Czy ktoś już zgłębiał te zawiłości w numerach części, lub byłby w stanie mi z tym pomóc? Co godzinę znajduję nowy numer budowy lusterka i ręce mi już opadają .
  5. Może zbiera na aparat , reklamy są a zdjęć brak
  6. małe co nieco o levorgu, tylko biedny dziennikarzyna musiał zadowolić się jazdą próbną bo nie dostał auta na tydzień . Pewnie za mała redakcja. Ale dopiero startuje więc może kiedyś...http://autominus.pl/category/jazdy-testowe/
  7. Jak dla mnie porównanie benzyny którą mam do diesla lekko podkręconego mija się z celem trochę. Już seryjny boxer diesel dużo lepiej radzi sobie z foresterem. W dodatku ma 6 biegową skrzynie, w 2.0 N/A niestety jest tylko 5 i tego 6 brakuje na autostradzie ;/. 3 tys obrotów przy 140 o ile pamiętam to trochę jednak męczy przy długiej trasie. Nie mniej trzeba się nauczyć głęboko redukować przy wyprzedzaniu . Na początku miałem tak, że wydawało mi się, że zbierze się spokojnie . Nie zbierze ;( nie miał ochoty. Nie będzie to demon prędkości, 12 sekund do 100 to nie jest super wynik, ale nie czuje się zawali drogą w swoim forku . Samochód bardzo fajny, przestronny (może bagażnik przydałby się troszkę większy, ale ma za to 17 calowy pełny zapas (225) więc to zabiera sporo miejsca. Regulowane oparcie tylnej kanapy bardzo fajna sprawa na długie trasy. Przez pierwsze 2 lata na wakacjach kilkanaście godzin autostradą subarak wspomógł się małą ilością oleju, ale to podobno każdy tak ma ( albo media kłamią ). Proponuję rozważenie wygłuszenia drzwi, podobno znacząco poprawia komfort jazdy, jest ciszej, ja się jeszcze za to nie zabrałem. Tendencja silnika jest taka, że powyżej 3 tys. obrotów forester Ci ustępuje i zaczyna się brać do roboty .
  8. Hmmm, dziękuję za odpowiedź, teraz pozostaje mi tylko czekać aż zaparują i zrobię fotki jakieś czy coś. Problem jest tylko taki, że auto mam z końcówki 2012 czyli koniec produkcji, więc zapewne wymienione lampy będą miały ten sam problem ;/
  9. Cześć, jako, że ostatnimi czasy zrobiło się dość mocno wilgotno zauważyłem, że tylne światła mi parują (zarówno bezpośrednio obok żarówek jak i w bocznej części tam gdzie lampa zachodzi na bok karoserii) Niby nic ale do marca mam gwarancje na samochód i nie wiem, czy jest sens rozpoczynać bitwę czy może jednak nie ma sensu bo i tak nic nie ugram, bo przecież lampy działają... Podobny problem zauważyłem też z przodu ale jak na razie z 2 albo 3 razy i to dość niewielki więc tragedii nie ma ale gdzieś na forum czytałem o padających przetwornicach z powodu wilgoci w lampach no i się niepokoje. Gwarancja jeszcze jest tyle, że światła działają. Ciężko mi się nie przejmować jak po gwarancji przyjdzie mi wywalić nie mała kasę na nowe lampy albo przetwornice. Ktoś miał taki problem jak mój? I czy ugram coś w ASO? Pozdrawiam
  10. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. ammisiek

    subaru forester 2011

    Mam forka z 2012 roku, końcówka produkcji, czyli z silnikiem FB no i problem, ze zużyciem oleju mam... tzn, wcześniej, nigdy nie dolewałem oleju do samochodu, dziwiłem się wszystkim jak mówia, że muszą czasami dolewać, no ale niestety spotkało i mnie, nie są to duże ilości, tak z 600 ml. miedzy przeglądami muszę dolać. Wydaje mi się, że problem jest podczas wyjazdów na wakacje, Mocno obciążony samochód, autostrada 130/140 i obroty wtedy utrzymują się w okolicach 4 tys. obrotów ;/ Troche kiepsko, no ale da sie wytrzymać. Wydaje mi się, że właśnie te maratony mu nie służą i zaczyna siorbać olej. A tak, poza tym, ze brakuje mu wygłuszenia, 6 biegu i z 20 koni więcej to jest super samochodem. Polecam!
  13. Rozumiem, ze mogę kupić do dowolnego auta i będzie grało? Może trochę głupie pytanie no ale nie bardzo się znam
  14. Witam, tak sobie jeżdżę i jeżdżę moim Subaru, i dzisiaj natknęło mnie, żeby upiększyć go jakoś w postaci nakładek na rury wydechowe... Nie mam nic zwykłą cieńką rurkę z wydechu, która nie wygląd zbyt agresywnie, żeby nie powiedzieć słabo. Zacząłem poszukiwań w necie i w sumie to nie znalazłem jakiś "dedyków" . W sklepie Subaru znalazłem coś takiego http://www.sklep.subaru.pl/pl/p/Koncowka-tlumika-chromowana/245 Jednak cena mnie zabiła... 500 zł za końcówki wydechu to dla mnie dość sporo. Nie ma ktoś jakiś innych fajnych w lepszej cenie do polecenia? Zależy mi, żeby wyglądało fajnie, ale nie odpustowo i nie od razu 2.5 cala bo nie o to mi chodzi. Pozdrawiam.
  15. Zestaw głośno mówiący nie ma szans zadziałać i tak bo nie ma zainstalowanego mikrofonu na 99%, który i tak jest montowany fabrycznie jakby jakiś Pan Bogdan montował go w warsztacie po gwarancji... ( koło lusterka wewnętrznego jest)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...