Jump to content

ammisiek

Użytkownik
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About ammisiek

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    Forester 2.0i MY12, w planach GC GT

Recent Profile Visitors

147 profile views
  1. Może zbiera na aparat , reklamy są a zdjęć brak
  2. małe co nieco o levorgu, tylko biedny dziennikarzyna musiał zadowolić się jazdą próbną bo nie dostał auta na tydzień . Pewnie za mała redakcja. Ale dopiero startuje więc może kiedyś...http://autominus.pl/category/jazdy-testowe/
  3. Jak dla mnie porównanie benzyny którą mam do diesla lekko podkręconego mija się z celem trochę. Już seryjny boxer diesel dużo lepiej radzi sobie z foresterem. W dodatku ma 6 biegową skrzynie, w 2.0 N/A niestety jest tylko 5 i tego 6 brakuje na autostradzie ;/. 3 tys obrotów przy 140 o ile pamiętam to trochę jednak męczy przy długiej trasie. Nie mniej trzeba się nauczyć głęboko redukować przy wyprzedzaniu . Na początku miałem tak, że wydawało mi się, że zbierze się spokojnie . Nie zbierze ;( nie miał ochoty. Nie będzie to demon prędkości, 12 sekund do 100 to nie jest super wynik, ale nie czuje się zawali drogą w swoim forku . Samochód bardzo fajny, przestronny (może bagażnik przydałby się troszkę większy, ale ma za to 17 calowy pełny zapas (225) więc to zabiera sporo miejsca. Regulowane oparcie tylnej kanapy bardzo fajna sprawa na długie trasy. Przez pierwsze 2 lata na wakacjach kilkanaście godzin autostradą subarak wspomógł się małą ilością oleju, ale to podobno każdy tak ma ( albo media kłamią ). Proponuję rozważenie wygłuszenia drzwi, podobno znacząco poprawia komfort jazdy, jest ciszej, ja się jeszcze za to nie zabrałem. Tendencja silnika jest taka, że powyżej 3 tys. obrotów forester Ci ustępuje i zaczyna się brać do roboty .
  4. Hmmm, dziękuję za odpowiedź, teraz pozostaje mi tylko czekać aż zaparują i zrobię fotki jakieś czy coś. Problem jest tylko taki, że auto mam z końcówki 2012 czyli koniec produkcji, więc zapewne wymienione lampy będą miały ten sam problem ;/
  5. Cześć, jako, że ostatnimi czasy zrobiło się dość mocno wilgotno zauważyłem, że tylne światła mi parują (zarówno bezpośrednio obok żarówek jak i w bocznej części tam gdzie lampa zachodzi na bok karoserii) Niby nic ale do marca mam gwarancje na samochód i nie wiem, czy jest sens rozpoczynać bitwę czy może jednak nie ma sensu bo i tak nic nie ugram, bo przecież lampy działają... Podobny problem zauważyłem też z przodu ale jak na razie z 2 albo 3 razy i to dość niewielki więc tragedii nie ma ale gdzieś na forum czytałem o padających przetwornicach z powodu wilgoci w lampach no i się niepokoje. Gwarancja jeszcze jest tyle, że światła działają. Ciężko mi się nie przejmować jak po gwarancji przyjdzie mi wywalić nie mała kasę na nowe lampy albo przetwornice. Ktoś miał taki problem jak mój? I czy ugram coś w ASO? Pozdrawiam
  6. Mam forka z 2012 roku, końcówka produkcji, czyli z silnikiem FB no i problem, ze zużyciem oleju mam... tzn, wcześniej, nigdy nie dolewałem oleju do samochodu, dziwiłem się wszystkim jak mówia, że muszą czasami dolewać, no ale niestety spotkało i mnie, nie są to duże ilości, tak z 600 ml. miedzy przeglądami muszę dolać. Wydaje mi się, że problem jest podczas wyjazdów na wakacje, Mocno obciążony samochód, autostrada 130/140 i obroty wtedy utrzymują się w okolicach 4 tys. obrotów ;/ Troche kiepsko, no ale da sie wytrzymać. Wydaje mi się, że właśnie te maratony mu nie służą i zaczyna siorbać olej. A tak, poza tym, ze brakuje mu wygłuszenia, 6 biegu i z 20 koni więcej to jest super samochodem. Polecam!
  7. Rozumiem, ze mogę kupić do dowolnego auta i będzie grało? Może trochę głupie pytanie no ale nie bardzo się znam
  8. Witam, tak sobie jeżdżę i jeżdżę moim Subaru, i dzisiaj natknęło mnie, żeby upiększyć go jakoś w postaci nakładek na rury wydechowe... Nie mam nic zwykłą cieńką rurkę z wydechu, która nie wygląd zbyt agresywnie, żeby nie powiedzieć słabo. Zacząłem poszukiwań w necie i w sumie to nie znalazłem jakiś "dedyków" . W sklepie Subaru znalazłem coś takiego http://www.sklep.subaru.pl/pl/p/Koncowka-tlumika-chromowana/245 Jednak cena mnie zabiła... 500 zł za końcówki wydechu to dla mnie dość sporo. Nie ma ktoś jakiś innych fajnych w lepszej cenie do polecenia? Zależy mi, żeby wyglądało fajnie, ale nie odpustowo i nie od razu 2.5 cala bo nie o to mi chodzi. Pozdrawiam.
  9. Zestaw głośno mówiący nie ma szans zadziałać i tak bo nie ma zainstalowanego mikrofonu na 99%, który i tak jest montowany fabrycznie jakby jakiś Pan Bogdan montował go w warsztacie po gwarancji... ( koło lusterka wewnętrznego jest)
  10. Z tego co wiem, to nawet po zgraniu książki do navi nie będzie chciała Ci pokazać kto dzwoni, a wyświetli jedynie numer. Subaru... u mnie w forku też mam BT ale bez navi i tam też jest problem z listą kontaktów... mogę siedzieć 3 dni w samochodzie i się nie zgra. Pozdrawiam
  11. Hahahah no pewnie trzeba zapić . Nie obrażam się, tylko troszeczkę poczułem się wyszydzany. Kto bogatemu zabroni stać suvem w korku z boxem na dachu?
  12. Okulista, albo SJS. To koniecznie duże i ciężkie 4x4 z potężnym dieslem. Najlepiej na 7 osób i box na dachu. Nie rozumiem dlaczego czepiasz się ludzi z boxami na dachu stojących w korku w suvie 4x4(forek np.) JA jestem taką osobą i nie widzę w tym nic dziwnego. Zdejmować co niedziele box,żeby założyć go w piatek po pracy przed wyjazdem na narty to jest moim zdaniem głupota. W mieście, tym bardziej w korku nie ma to żadnego znaczenia, czy masz box czy nie, opór przy 70 jest tak mały, a w korku prawie żaden . Jedyne co to jesteśmy pozbawieni okna dachowego, które w zimie i tak jest non stop brudne. Dlaczego 4x4? A no dla bezpieczeństwa i świętego spokoju, że nie zaparkuję tam gdzie chcę itd. Więc nie rozumiem dlaczego tak najechaliście na ludzi takich jak ja . Pozdrawiam
  13. Witam, też myślałem nad Lexusem IS. Coś pięknego, szczególnie tył auta. Bajka. Jednak był trochę za drogi no i chciałem taki samochód w którym będę panował nad sytuacją nawet w zimie. Częste wyjazdy na narty sprawiły, że muszę mieć coś z napędem na 4 koła i większym prześwitem, bo jetta wieszała się moment. Myślałem też nad Mazdą CX-5. Proponuję zobaczyć, bo też fajny samochód moim zdaniem i w podobnym przedziale cenowym co forester 150KM. Jednak jak na moje oko to z tą CX-5 jest coś nie tak ;/. Patrząc na nią z boku mam wrażenie, ze zostały zachwiane proporcje, ale nie wiem w którym miejscu . Dlatego też zdecydowałem się na forka, jeszcze w starej budzie, bo ta nowa jakaś taka dziwna dla mnie (taka napompowana trochę) XT już wygląda super z tymi skrzelami i 2 wydechy . No i wnętrze, za ponad 100 tys i w aucie miałbym znaleźć zwykłe radio? Trochę słabo jak dla mnie, ale ty chcesz XT, a tam już raczej jest nawigacja, wiec spoko. Musisz sobie odpowiedzieć na jedno podstawowe pytanie, czy IS-em dojedziesz tam gdzie chcesz dojechać? Bo kupować suva tylko po to, że może kiedyś gdzieś pojedziesz w teren to trochę bezsens moim zdaniem. Zimą się nie przejmuj, bo widziałem w Lexusach tryb snow i wtedy spokojnie da się jeździć tylno napędowcem po śniegu, zresztą jak widać to na razie zimy było raptem 2 tygodnie .
  14. ammisiek

    xenony w subaru

    A ja mam takie pytanie jedno, może trochę głupie, ale co tam . Xenony jak zawsze myślałem to były takie okrągłe soczewki w lampach, a tym czasem mam forestera my 12 i tam jest po prostu zwykła żarówka, a mimo to są to reflektory xenonowe. Możecie mi powiedzieć o co tu chodzi?.Pozdrawiam.
  15. ammisiek

    branie oleju

    A w moim przypadku wystąpiła dziwna przypadłość mam Foraka z 2012r. kupion w 2013 i ostatnio z ciekawości zajrzałem pod maskę i sprawdziłem poziom oleju i? sucho!! nie było nic a kontrolki oleju żadnej nie widziałem. Jest w Foresterze III wgl coś takiego jak kontrolka niskiego stanu oleju? czy Japończycy jeszcze nie wpadli na to, ze coś takiego mogłoby się przydać?. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...