Bernard Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) Tutaj relacja z przejazdu Subarakiem po torze bobslejowym. Uff, nieco poobijany ale ubaw był... http://www.roadandtrack.com/car-culture/travel/features/a32913/subarus-craziest-stunt-to-date-done-by-who-else-but-a-man-from-the-isle-of-man/ Ciekawe czy powstał film z widokiem z wnętrza auta. EDIT: z samego wnętrza nie ale jest: Edytowane 18 Marca 2017 przez Bernard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Szkoda STI-ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) 2 godziny temu, Giresse napisał: Jeżeli chodzi, o napędy, to nie mam żadnych wątpliwości. Jeżeli by tak było, to nie jeździłbym Subaru, więcej uważam, że jest, to najlepszy napęd, któremu dorównuje tylko Haldex. Widziałem setki testów napędów, a mój wpis miał na celu zobrazowanie poziomu realizacji materiału, zero informacji, o rozwiązaniach technicznych (wiskoza / CMR , sprzęgło płytkowe, X-MODE, brak wytłumaczenia sposobu działania napędów itp. Ciekawe...juz nie bede polemizowal czy naped subaru jest najlepszy, drugie miejsce haldex - to ja sie pytam co z quattro opatrym na torsenie, albo hondowskim sh-awd? Edytowane 18 Marca 2017 przez Korton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmastal Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 3 godziny temu, Giresse napisał: Jeżeli chodzi, o napędy, to nie mam żadnych wątpliwości. Jeżeli by tak było, to nie jeździłbym Subaru, więcej uważam, że jest, to najlepszy napęd, któremu dorównuje tylko Haldex. Widziałem setki testów napędów, a mój wpis miał na celu zobrazowanie poziomu realizacji materiału, zero informacji, o rozwiązaniach technicznych (wiskoza / CMR , sprzęgło płytkowe, X-MODE, brak wytłumaczenia sposobu działania napędów itp. Mają fajną pochylnię, powinni zacząć od kwestii technicznych, omówienia każdego testowanego modelu, a skończyć na interpretacji wyników. Materiał powinien trwać kilkanaście minut, a nie pięć - lepiej było się za, to nie zabierać. Poniżej testy obrazujących jak, to powinno wyglądać - mniej, więcej. To co jest na filmie jest znacznym skróceniem całości zorganizowanego spotkania przez SIP jaki się odbył w tym czasie. Każdy kto przybył mógł "zrobić" sobie test własnego sprzętu i przy okazji można było porównać rozwiązania z innych marek. Każdy samochód komentował Ojciec Dyrektor tyle że tego nie ma w prezentowanym wg mnie reportażu. Byłeś testować swój samochód/napęd ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Korton napisał: Ciekawe...juz nie bede polemizowal czy naped subaru jest najlepszy, drugie miejsce haldex - to ja sie pytam co z quattro opatrym na torsenie, albo hondowskim sh-awd? Masz 100% rację jeżeli chodzi o quattro, zawsze mi się mylił haldex z torsenem, oczywiście chodzi, o audi z silnikami umieszczonymi z przodu wzdłużnie, czyli napęd oparty na Torsenie (takim przez pewien czas jeździłem tj. A4 3.0). Jeżeli chodzi, o Hondę, to się nie wypowiadam. 7 minut temu, pmastal napisał: To co jest na filmie jest znacznym skróceniem całości zorganizowanego spotkania przez SIP jaki się odbył w tym czasie. Każdy kto przybył mógł "zrobić" sobie test własnego sprzętu i przy okazji można było porównać rozwiązania z innych marek. Każdy samochód komentował Ojciec Dyrektor tyle że tego nie ma w prezentowanym wg mnie reportażu. Byłeś testować swój samochód/napęd ? Niestety, dowiedziałem się po fakcie, a z chęcią bym skorzystał zwłaszcza biorąc pod uwagę lokalizację. Nie wypowiadałem się na temat zorganizowanej imprezy, na pewno się udała, odniosłem się tylko do filmu, który nie umiał tego "sprzedać". Edytowane 18 Marca 2017 przez Giresse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) Niestety, dowiedziałem się po fakcie, a z chęcią bym skorzystał zwłaszcza biorąc pod uwagę lokalizację. Nie wypowiadałem się na temat zorganizowanej imprezy, na pewno się udała, odniosłem się tylko do filmu, który nie umiał tego "sprzedać" Pełna zgoda. Ten filmik kompletnie nie wyjaśnia jakie rozwiązania techniczne są testowane, jakie są ich wady i zalety. Pod tym względem jest słabo. Dodatkowo nie sposób ostatnio nie odnieść wrażenia, że cel podobnych testów jest jeden - głoszenie nowiny jakoby sprzęgła wielopłytkowe były rozwiązaniem lepszym a na pewno dorównującym klasycznym napędom, opartym na centralnym mechaniźmie różnicowym z blokadą od których producenci niestety odchodzą z różnych wzgledów (cięcie kosztów, obniżenie masy auta i zużycia paliwa). Edytowane 18 Marca 2017 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmastal Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 18 minut temu, mechanik napisał: Pełna zgoda. Ten filmik kompletnie nie wyjaśnia jakie rozwiązania techniczne są testowane, jakie są ich wady i zalety. Pod tym względem jest słabo. Z tego względu prezentowany film nie nazwałbym w pełni tego znaczenia testem. Każdy zainteresowany mógł przetestować w kontrolowanych warunkach własny samochód i mieć możliwość przekonania się jak zachowuje się samochód w określonych warunkach np jak dokonać konfiguracji ustawień aby pokonać np prezentowane uwarunkowania w tym przypadku z rolkami. Film uważam bardziej za reportaż niż test porównawczy napędów. Nawet różnice zachowania się napędu w zależności od rocznika Subaru były ciekawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 20 godzin temu, polak900 napisał: Widziałem ten test autocentrum i wychodzi na to ze Outback daje ciała , ciekawe czy automat? Raczej bym obstawiał manual bez szpery 20 godzin temu, polak900 napisał: Widziałem ten test autocentrum i wychodzi na to ze Outback daje ciała , ciekawe czy automat? Raczej bym obstawiał manual bez szpery 20 godzin temu, polak900 napisał: Widziałem ten test autocentrum i wychodzi na to ze Outback daje ciała , ciekawe czy automat? Raczej bym obstawiał manual bez szpery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 12 minut temu, Voldemort napisał: Raczej bym obstawiał manual bez szpery Raczej bym obstawiał manual bez szpery Raczej bym obstawiał manual bez szpery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 (edytowane) Skąd wiesz, że CVT? Na filmie nie ma o tym mowy, ani o braku centralnego mechanizmu różnicowego, tylko o braku szpery w tylnym moście. Edytowane 19 Marca 2017 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 53 minuty temu, spawalniczy napisał: tylko o braku szpary w tylnym moście. Jakby nie było szpary, to by była pełna blokada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Nasze samochody są coraz bardziej sławne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 No fajnie, fajnie, ale dla porządku mogli wspomnieć o regulacji zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 W komentarzach upierają się, że regulacja po 100 000 km. Nieważne, że silnik wysilony do granic możliwości, auto upalane na torze itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 W innych komentarzach piszą, że raz na 100km nie zdążyłbym codziennie z rana jeździć na regulacje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaiM Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Wg amerykańskiej organizacji Consumer Reports i nowego zestawienia Najlepszy kompaktowy SUV – Subaru Forester http://moto.wp.pl/najlepsze-i-najgorsze-suv-y-wg-consumer-reports-6102014403551873g/3asd Najlepszy mały SUV – Subaru XV http://moto.wp.pl/najlepsze-i-najgorsze-suv-y-wg-consumer-reports-6102014403551873g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 I dobrze Subaru w USA zawsze buło chwalone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 2 godziny temu, Giresse napisał: W komentarzach upierają się, że regulacja po 100 000 km. Nieważne, że silnik wysilony do granic możliwości, auto upalane na torze itp. Kolesiowi łatwo jest mówić że super i bezpiecznie, jak tam pracuje i z każdym problemem/wątpliwością może od ręki wjechać na warsztat... ogólnie więcej tam reklamy niż jakiejkolwiek rzetelności 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 http://jalopnik.com/2017-subaru-forester-the-jalopnik-review-1793322010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Polecam nowy numer Classic Auto (127) Króki, ale ciekawy artykuł o muzeum STI w Tokyo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafacon Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 (edytowane) A dziś na wirtualnej (wp)... strona główna: W treści już mniej subarowo. http://moto.wp.pl/seryjne-wyposazenie-samochodu-co-moze-zniknac-a-co-sie-pojawi-6109132507682433a Edytowane 7 Kwietnia 2017 przez rafacon zniknięta grafika :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 (edytowane) http://www.speedhunters.com/2017/04/parking-lot-hunting-levorg-sti-sport/ Edytowane 11 Kwietnia 2017 przez Michał Krupa 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Ktoś, kto układa pytania w Milionerach ma chyba 2,5 turbo , bo właśnie było pytanie co uturbionego może wydmuchać uszczelkę - odpowiedzią był silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-04-11/zapytal-ich-czy-nie-stoja-gdzies-policjanci-bo-troche-wypil-stali-to-wlasnie-oni-nimi-byli/ Zapytał ich, czy nie stoją gdzieś policjanci, bo trochę wypił. Stali. To właśnie oni nimi byli. 43-letni kierowca subaru, zatrzymał się przy nieoznakowanym radiowozie i zapytał siedzących w nim mężczyzn – nieumundurowanych policjantów - czy nie wiedzą, gdzie stoi najbliższy patrol sprawdzający trzeźwość kierowców. Przyznał, że trochę wypił, a nie chciałby na nich trafić i dać się złapać. Dalej już nie pojechał. Do tego nietypowego zdarzenia doszło w Woli Koryckiej Dolnej (woj. mazowieckie). Kierowca nie krył zaskoczenia, gdy po zadaniu pytania dwaj mężczyźni siedzący w samochodzie okazali legitymacje służbowe i przedstawili się prowadzącemu osobówkę. Okazało się, że kierowca rzeczywiście nie kłamał. Tyle, że wypił więcej niż "trochę". W organizmie miał 1,4 promila alkoholu. Mężczyzna za jazdę w stanie nietrzeźwości odpowie przed sądem. 43-latek stracił już prawo jazdy. Grozi mu jeszcze do 2 lat więzienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Test napędów z Autocentrum jest bardzo dobry i prosty: 3 koła bez trakcji 1 z trakcją i po kolei sprawdzamy każde z kół. Jak auto pojedzie to nie ma siły aby na innym teście poległo. Wszystkie testy typu "na krzyż", przód tylko, tył tylko itp. to pochodne i są robione z autami, które nie poradziłyby sobie w teście z 1 kołem z trakcją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się