Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

Tutaj relacja z przejazdu Subarakiem po torze bobslejowym. Uff, nieco poobijany ale ubaw był...

http://www.roadandtrack.com/car-culture/travel/features/a32913/subarus-craziest-stunt-to-date-done-by-who-else-but-a-man-from-the-isle-of-man/

 

Ciekawe czy powstał film z widokiem z wnętrza auta.

EDIT: z samego wnętrza nie ale jest:

 

Edytowane przez Bernard
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Giresse napisał:

Jeżeli chodzi, o napędy, to nie mam żadnych wątpliwości. Jeżeli by tak było, to nie jeździłbym Subaru, więcej uważam, że jest, to najlepszy napęd, któremu dorównuje tylko Haldex. Widziałem setki testów napędów, a mój wpis miał na celu zobrazowanie poziomu realizacji materiału, zero informacji, o rozwiązaniach technicznych (wiskoza /  CMR , sprzęgło płytkowe, X-MODE, brak wytłumaczenia sposobu działania napędów itp.

 

 

Ciekawe...juz nie bede polemizowal czy naped subaru jest najlepszy, drugie miejsce haldex - to ja sie pytam co z quattro opatrym na torsenie, albo hondowskim sh-awd?

 

 

 

Edytowane przez Korton
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Giresse napisał:

Jeżeli chodzi, o napędy, to nie mam żadnych wątpliwości. Jeżeli by tak było, to nie jeździłbym Subaru, więcej uważam, że jest, to najlepszy napęd, któremu dorównuje tylko Haldex. Widziałem setki testów napędów, a mój wpis miał na celu zobrazowanie poziomu realizacji materiału, zero informacji, o rozwiązaniach technicznych (wiskoza /  CMR , sprzęgło płytkowe, X-MODE, brak wytłumaczenia sposobu działania napędów itp. Mają fajną pochylnię, powinni zacząć od kwestii technicznych, omówienia każdego testowanego modelu, a skończyć na interpretacji wyników. Materiał powinien trwać kilkanaście minut, a nie pięć - lepiej było się za, to nie zabierać. Poniżej  testy obrazujących jak, to powinno wyglądać - mniej, więcej.

To co jest na filmie jest znacznym skróceniem całości zorganizowanego spotkania przez SIP jaki się odbył w tym czasie. Każdy kto przybył mógł "zrobić" sobie test własnego sprzętu i przy okazji można było porównać rozwiązania z innych marek. Każdy samochód komentował Ojciec Dyrektor tyle że tego nie ma w prezentowanym wg mnie reportażu.

Byłeś testować swój samochód/napęd ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Korton napisał:

 

Ciekawe...juz nie bede polemizowal czy naped subaru jest najlepszy, drugie miejsce haldex - to ja sie pytam co z quattro opatrym na torsenie, albo hondowskim sh-awd?

 

 

 

Masz 100% rację jeżeli chodzi o quattro, zawsze mi się mylił haldex z torsenem:krecka_dostal:, oczywiście chodzi, o audi z silnikami umieszczonymi z przodu wzdłużnie, czyli napęd oparty na Torsenie (takim przez pewien czas jeździłem tj. A4 3.0). Jeżeli chodzi, o Hondę, to się nie wypowiadam.

7 minut temu, pmastal napisał:

To co jest na filmie jest znacznym skróceniem całości zorganizowanego spotkania przez SIP jaki się odbył w tym czasie. Każdy kto przybył mógł "zrobić" sobie test własnego sprzętu i przy okazji można było porównać rozwiązania z innych marek. Każdy samochód komentował Ojciec Dyrektor tyle że tego nie ma w prezentowanym wg mnie reportażu.

Byłeś testować swój samochód/napęd ?

Niestety, dowiedziałem się po fakcie, a z chęcią bym skorzystał zwłaszcza biorąc pod uwagę lokalizację.

Nie wypowiadałem się na temat zorganizowanej imprezy, na pewno się udała, odniosłem się tylko do filmu, który nie umiał tego "sprzedać".

Edytowane przez Giresse
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, dowiedziałem się po fakcie, a z chęcią bym skorzystał zwłaszcza biorąc pod uwagę lokalizację.

Nie wypowiadałem się na temat zorganizowanej imprezy, na pewno się udała, odniosłem się tylko do filmu, który nie umiał tego "sprzedać"

Pełna zgoda. Ten filmik kompletnie nie wyjaśnia jakie rozwiązania techniczne są testowane, jakie są ich wady i zalety. Pod tym względem jest słabo. Dodatkowo nie sposób ostatnio nie odnieść wrażenia, że cel podobnych testów jest jeden - głoszenie nowiny jakoby sprzęgła wielopłytkowe były rozwiązaniem lepszym a na pewno dorównującym klasycznym napędom, opartym na centralnym mechaniźmie różnicowym z blokadą od których producenci niestety odchodzą z różnych wzgledów (cięcie kosztów, obniżenie masy auta i zużycia paliwa).

 

 

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, mechanik napisał:

Pełna zgoda. Ten filmik kompletnie nie wyjaśnia jakie rozwiązania techniczne są testowane, jakie są ich wady i zalety. Pod tym względem jest słabo.

Z tego względu prezentowany film nie nazwałbym w pełni tego znaczenia testem. Każdy zainteresowany mógł przetestować w kontrolowanych warunkach własny samochód i mieć możliwość przekonania się jak zachowuje się samochód w określonych warunkach np jak dokonać konfiguracji ustawień aby pokonać np prezentowane uwarunkowania w tym przypadku z rolkami. Film uważam bardziej za reportaż niż test porównawczy napędów. Nawet różnice zachowania się napędu w zależności od rocznika Subaru były ciekawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, polak900 napisał:

Widziałem ten test autocentrum i wychodzi na to ze Outback daje ciała , ciekawe czy automat?

Raczej bym obstawiał manual bez szpery :)

20 godzin temu, polak900 napisał:

Widziałem ten test autocentrum i wychodzi na to ze Outback daje ciała , ciekawe czy automat?

Raczej bym obstawiał manual bez szpery :)

20 godzin temu, polak900 napisał:

Widziałem ten test autocentrum i wychodzi na to ze Outback daje ciała , ciekawe czy automat?

Raczej bym obstawiał manual bez szpery :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wg amerykańskiej organizacji Consumer Reports i nowego zestawienia 

Najlepszy kompaktowy SUV – Subaru Forester

http://moto.wp.pl/najlepsze-i-najgorsze-suv-y-wg-consumer-reports-6102014403551873g/3asd

 

Najlepszy mały SUV – Subaru XV

http://moto.wp.pl/najlepsze-i-najgorsze-suv-y-wg-consumer-reports-6102014403551873g

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Giresse napisał:

W komentarzach upierają się, że regulacja po 100 000 km. Nieważne, że silnik wysilony do granic możliwości, auto upalane na torze itp.

Kolesiowi łatwo jest mówić że super i bezpiecznie, jak tam pracuje i z każdym problemem/wątpliwością może od ręki wjechać na warsztat... ogólnie więcej tam reklamy niż jakiejkolwiek rzetelności

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-04-11/zapytal-ich-czy-nie-stoja-gdzies-policjanci-bo-troche-wypil-stali-to-wlasnie-oni-nimi-byli/

 

Zapytał ich, czy nie stoją gdzieś policjanci, bo trochę wypił. Stali. To właśnie oni nimi byli.

43-letni kierowca subaru, zatrzymał się przy nieoznakowanym radiowozie i zapytał siedzących w nim mężczyzn – nieumundurowanych policjantów - czy nie wiedzą, gdzie stoi najbliższy patrol sprawdzający trzeźwość kierowców. Przyznał, że trochę wypił, a nie chciałby na nich trafić i dać się złapać. Dalej już nie pojechał.

 

Do tego nietypowego zdarzenia doszło w Woli Koryckiej Dolnej (woj. mazowieckie).


Kierowca nie krył zaskoczenia, gdy po zadaniu pytania dwaj mężczyźni siedzący w samochodzie okazali legitymacje służbowe i przedstawili się prowadzącemu osobówkę. Okazało się, że kierowca rzeczywiście nie kłamał. Tyle, że wypił więcej niż "trochę". W organizmie miał 1,4 promila alkoholu.


Mężczyzna za jazdę w stanie nietrzeźwości odpowie przed sądem. 43-latek stracił już prawo jazdy. Grozi mu jeszcze do 2 lat więzienia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test napędów z Autocentrum jest bardzo dobry i prosty: 3 koła bez trakcji  1 z trakcją i po kolei sprawdzamy każde z kół. Jak auto pojedzie to nie ma siły aby na innym teście poległo.

Wszystkie testy typu "na krzyż", przód tylko, tył tylko itp. to pochodne i są robione z autami, które nie poradziłyby sobie w teście z 1 kołem z trakcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...