Jump to content

rafacon

Użytkownik
  • Content Count

    307
  • Joined

  • Last visited

About rafacon

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 10/21/1971

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Genève
  • Auto
    Levorg

Recent Profile Visitors

436 profile views
  1. Zgadzam się z Tobą, że niewiele wiadomo na temat wpływu na nasze zdrowie. Zgadzam się też, że logika nakazuje spodziewać się negatywnego wpływu, bo otaczamy się śmieciami, nie tylko w torze RF. Ale DECT i cześć pasm GSM już nas otacza, a to tez mikrofale. 5G to modulacja, a pasma 1800, 2100, 2600 MHz są od dawna w użyciu. Dodaj to tego wszechobecny BT w 2400MHz, słuchawki, niańki bezprzewodowe, smart home, pady PS, i co tam jeszcze... Nie demonizujmy 5G, popatrzmy szerzej na nasze poczynania :-) Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Nie zmieni się jednostkowo. Tor radiowy pozostaje bez zmian. Jednak może nastąpić zagęszczenie tych punktów. Zresztą 5G nie wniesie nic w zakresie wymaganym do wdrożenia rozwiązań o których tu mowa. To da się zrobić i w LTE 4G. Ale pomyślcie, czy taki system zostanie dopuszczony ze względów bezpieczeństwa. Po pierwsze, jak zawiedzie i unieruchomi pojazd w trakcie wyprzedzania, albo jak da się złamać i terroryści będą mogli namierzyć konkretnego pacjenta w samochodzie? Albo jak jakiś dowcipniś użyje jammera i nie będzie komunikacji LTE? Albo jak będziesz miał opatrunek na twarzy, opuchliznę po treningu boksu itp? Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Może tez być tak, ze masz włączoną blokadę sterowania szybami przez pasażerów, a ta blokada blokuje tez przyciski kierowcy. :-) Ja miewam podobny problem ze sterowaniem oknem pasażera, ale to się pojawia i samoczynnie zanika. Może przed zimą zgłoszę do obejrzenia w serwisie, to dam znać co powiedzieli. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Potwierdzam. Może owce, ale uśmiechnięte, grzeczne, empatyczne. Gdzie trzeba jechać na suwak, jeździmy na suwak. Gdzie wiadomo, nikt się nie pcha. A obcy w białym stroju nikogo nie złości, chyba ze ma blachy 74. Ale nawet wtedy ogranicza się to do krótkiej myśli: Francuz. :-) Niech jedzie. Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Moje radio, fabryczny model w Levorgu, też podaje te objazdy. Działa pięknie u mnie (CH) i w DE. Ale czasem ciut za późno, i nie łudźcie się, że ktoś bariery rozkręca. :-)Poza tym zwróć uwagę, ze masz alerty z całej ustawione trasy. Jeżeli to jest nawet tylko 300 km, to podejmowanie decyzji dwie godziny przed dojechaniem do miejsca nie ma sensu. I kolejna sprawa, czasem proponowana trasa jest +km i +czas, co zadziwia mnie nieustannie :-) Ja zawyczaj jednak korzystam z Google. Jak tubylec uważam, ze lepiej się sprawdza niż komunikaty w FM. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Tak kolorowo nie jest. Już pare razy stałem kilka godzin tuż za Genewą w stronę Lozanny bo był wypadek, a ja porządny nie chciałem pasem awaryjnym cofać do wcześniejszego zjazdu. Ani zein, ani dix, ani dieci. Stoisz i czekasz. Dzieciaki zjadły piknik na tylnym siedzeniu i tyle z wycieczki. :-) Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Zobaczymy jak będzie, na razie Levorg raczej dobrze trzyma cenę. SBD cierpi z powodu opinii o silniku i kosztów naprawy, nie stawiałbym tego na równi z popularnością. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. 63 tys na ilu kierujących? Są różne sytuacje, pewnie w części podobne do casusu KD jeżeli chodzi o tło. Ja nie mówię że Pan KD jest wyjątkowy pod względem promili i zachowania, tylko o tym, że w jego przypadku wstyd przyszedł po zatrzymaniu, a osobiście uważam ze jest elementem gry przed sądem. A wyjazd był albo bezrefleksyjny, albo że się upiecze. Masz może statystyki, ilu z tych 63tys po wytrzeźwieniu wróciło do domu zamiast czekać w areszcie? Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. @hak64, to jest forum (The Forum, przepraszam), gadamy sobie jak znajomi przy grillu. Jak wyjdziesz z gabinetu, zdejmiesz garnitur, założysz szorty, weźmiesz zimne piwko i się dołączysz, to coś zobaczysz. Zobaczysz, że jednak da się wnioskować, że niepijący przeciętny ja czy ty, mając w planach 400km samochodem, nie nagrzmoci się, żeby nazajutrz w południe mieć 2.0+ promila jadąc z przyjaciółką. Że mając obawę o swój stan sprawdzi trzeźwość. Nie pojedzie, albo znajdzie kierowcę. I nie chodzi o to, co masz w portfelu, ale o to co masz w głowie. To jest nie tylko kwestia odpowiedzialności, ale także poczucia bycia ponad tłum, poczucia nietykalności stworzonej przez pobłażliwość wzruszonych fanów. I o tym tu piszemy, bo jest to element chamstwa w charakterze człowieka. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Mały off. Skoro jesteśmy tak precyzyjni,@hak64, to adwokat może być obrońcą, ale zasadniczo jest szeroko rozumianym pomocnikiem. Np. sporządza opinie i udziela porad, reprezentuje przed urzędami i publiką.
  12. Się zobaczy... a primus inter pares to dość stara koncepcja. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Jak dobrze patrzeć na to wszystko z daleka... Masakra, że w ogóle się zastanawiamy jak on wyjdzie, zamiast czekać jak długo posiedzi. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Zobaczymy jak szybko wyjdzie. Pomroczność jasna, syrop na kaszel i czereśnie na deser już były, wiec pewnie coś nowego eksperci wymyślą. Siła wyższa, gdzieś jechał bo musiał. Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Wcześniejszy fragment się do tego odnosi, ale nie zrozumiałeś kontekstu. Kierujący Golfem zatrzymał pojazd utrudniając ruch i wprowadzając zagrożenie, nawet jeżeli nie hamował gwałtownie czy awaryjnie. Hamował bez powodu i nie dorabiamy do tego teorii o ściganiu i zatrzymaniu obywatelskim. Ale ja już kończę ten temat, spokojnie da się takie zachowanie zaliczyć do stwarzania zagrożenia. A przynajmniej wierzę, że normalny policjant nie puści płazem takiego łobuzerstwa. W wielu przypadkach podzielam twoje zdanie, ale tutaj kompletnie mnie nie przekonuje twoja argumentacja i szukanie odcieni szarości :-). Pozdro. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...