-
Content Count
307 -
Joined
-
Last visited
-
Zgadzam się z Tobą, że niewiele wiadomo na temat wpływu na nasze zdrowie. Zgadzam się też, że logika nakazuje spodziewać się negatywnego wpływu, bo otaczamy się śmieciami, nie tylko w torze RF. Ale DECT i cześć pasm GSM już nas otacza, a to tez mikrofale. 5G to modulacja, a pasma 1800, 2100, 2600 MHz są od dawna w użyciu. Dodaj to tego wszechobecny BT w 2400MHz, słuchawki, niańki bezprzewodowe, smart home, pady PS, i co tam jeszcze... Nie demonizujmy 5G, popatrzmy szerzej na nasze poczynania :-) Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Nie zmieni się jednostkowo. Tor radiowy pozostaje bez zmian. Jednak może nastąpić zagęszczenie tych punktów. Zresztą 5G nie wniesie nic w zakresie wymaganym do wdrożenia rozwiązań o których tu mowa. To da się zrobić i w LTE 4G. Ale pomyślcie, czy taki system zostanie dopuszczony ze względów bezpieczeństwa. Po pierwsze, jak zawiedzie i unieruchomi pojazd w trakcie wyprzedzania, albo jak da się złamać i terroryści będą mogli namierzyć konkretnego pacjenta w samochodzie? Albo jak jakiś dowcipniś użyje jammera i nie będzie komunikacji LTE? Albo jak będziesz miał opatrunek na twarzy, opuchliznę po treningu boksu itp? Sent from my iPhone using Tapatalk
-
-
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Może tez być tak, ze masz włączoną blokadę sterowania szybami przez pasażerów, a ta blokada blokuje tez przyciski kierowcy. :-) Ja miewam podobny problem ze sterowaniem oknem pasażera, ale to się pojawia i samoczynnie zanika. Może przed zimą zgłoszę do obejrzenia w serwisie, to dam znać co powiedzieli. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Potwierdzam. Może owce, ale uśmiechnięte, grzeczne, empatyczne. Gdzie trzeba jechać na suwak, jeździmy na suwak. Gdzie wiadomo, nikt się nie pcha. A obcy w białym stroju nikogo nie złości, chyba ze ma blachy 74. Ale nawet wtedy ogranicza się to do krótkiej myśli: Francuz. :-) Niech jedzie. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Moje radio, fabryczny model w Levorgu, też podaje te objazdy. Działa pięknie u mnie (CH) i w DE. Ale czasem ciut za późno, i nie łudźcie się, że ktoś bariery rozkręca. :-)Poza tym zwróć uwagę, ze masz alerty z całej ustawione trasy. Jeżeli to jest nawet tylko 300 km, to podejmowanie decyzji dwie godziny przed dojechaniem do miejsca nie ma sensu. I kolejna sprawa, czasem proponowana trasa jest +km i +czas, co zadziwia mnie nieustannie :-) Ja zawyczaj jednak korzystam z Google. Jak tubylec uważam, ze lepiej się sprawdza niż komunikaty w FM. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Tak kolorowo nie jest. Już pare razy stałem kilka godzin tuż za Genewą w stronę Lozanny bo był wypadek, a ja porządny nie chciałem pasem awaryjnym cofać do wcześniejszego zjazdu. Ani zein, ani dix, ani dieci. Stoisz i czekasz. Dzieciaki zjadły piknik na tylnym siedzeniu i tyle z wycieczki. :-) Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Zobaczymy jak będzie, na razie Levorg raczej dobrze trzyma cenę. SBD cierpi z powodu opinii o silniku i kosztów naprawy, nie stawiałbym tego na równi z popularnością. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
63 tys na ilu kierujących? Są różne sytuacje, pewnie w części podobne do casusu KD jeżeli chodzi o tło. Ja nie mówię że Pan KD jest wyjątkowy pod względem promili i zachowania, tylko o tym, że w jego przypadku wstyd przyszedł po zatrzymaniu, a osobiście uważam ze jest elementem gry przed sądem. A wyjazd był albo bezrefleksyjny, albo że się upiecze. Masz może statystyki, ilu z tych 63tys po wytrzeźwieniu wróciło do domu zamiast czekać w areszcie? Sent from my iPhone using Tapatalk
-
@hak64, to jest forum (The Forum, przepraszam), gadamy sobie jak znajomi przy grillu. Jak wyjdziesz z gabinetu, zdejmiesz garnitur, założysz szorty, weźmiesz zimne piwko i się dołączysz, to coś zobaczysz. Zobaczysz, że jednak da się wnioskować, że niepijący przeciętny ja czy ty, mając w planach 400km samochodem, nie nagrzmoci się, żeby nazajutrz w południe mieć 2.0+ promila jadąc z przyjaciółką. Że mając obawę o swój stan sprawdzi trzeźwość. Nie pojedzie, albo znajdzie kierowcę. I nie chodzi o to, co masz w portfelu, ale o to co masz w głowie. To jest nie tylko kwestia odpowiedzialności, ale także poczucia bycia ponad tłum, poczucia nietykalności stworzonej przez pobłażliwość wzruszonych fanów. I o tym tu piszemy, bo jest to element chamstwa w charakterze człowieka. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Mały off. Skoro jesteśmy tak precyzyjni,@hak64, to adwokat może być obrońcą, ale zasadniczo jest szeroko rozumianym pomocnikiem. Np. sporządza opinie i udziela porad, reprezentuje przed urzędami i publiką.
-
Się zobaczy... a primus inter pares to dość stara koncepcja. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Jak dobrze patrzeć na to wszystko z daleka... Masakra, że w ogóle się zastanawiamy jak on wyjdzie, zamiast czekać jak długo posiedzi. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Zobaczymy jak szybko wyjdzie. Pomroczność jasna, syrop na kaszel i czereśnie na deser już były, wiec pewnie coś nowego eksperci wymyślą. Siła wyższa, gdzieś jechał bo musiał. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Wcześniejszy fragment się do tego odnosi, ale nie zrozumiałeś kontekstu. Kierujący Golfem zatrzymał pojazd utrudniając ruch i wprowadzając zagrożenie, nawet jeżeli nie hamował gwałtownie czy awaryjnie. Hamował bez powodu i nie dorabiamy do tego teorii o ściganiu i zatrzymaniu obywatelskim. Ale ja już kończę ten temat, spokojnie da się takie zachowanie zaliczyć do stwarzania zagrożenia. A przynajmniej wierzę, że normalny policjant nie puści płazem takiego łobuzerstwa. W wielu przypadkach podzielam twoje zdanie, ale tutaj kompletnie mnie nie przekonuje twoja argumentacja i szukanie odcieni szarości :-). Pozdro. Sent from my iPhone using Tapatalk