Skocz do zawartości

rafacon

Użytkownik
  • Zawartość

    201
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O rafacon

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 21.10.1971

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Genève
  • Auto
    Levorg

Ostatnie wizyty

207 wyświetleń profilu
  1. W Legacy MY14 była możliwość ustawienia zmiany dzień/noc: ręcznie (przycisk DISP), w zależności od czasu, w zależności od włączenia swiateł. A teraz, w nowej stacji, tryb dzień/noc zmienia się w zależności od włączenia świateł i.. nigdzie nie widzę, co więcej można z tym zrobić. Mogę wymusić tryb dzienny przy zapalonych światłach ustawiając najmocniejsze podświetlenie zegarów. W instrukcji znalazłem zapis, że po ustawieniu trybu dziennego przy zapalonych światłach, ten stan jest zapamiętywany nawet po wyłączeniu zapłonu. Czy ktoś wie, czy można wygodnie przełączać tryby podświetlenia dzień/noc?
  2. rafacon

    Opcje dodatkowe w schowku podłokietnika

    Powoli się wyjaśnia... oto fragment z instrukcji Forestera 2018: Czyli mam miejsce na papierek
  3. rafacon

    hałas w levorgu

    2017. Opony Dunlop SP Sport Maxx 050 225/45R18 91W, fabryczne. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. rafacon

    Opcje dodatkowe w schowku podłokietnika

    Te z boku są opisane w instrukcji: ...ale ja pytam o te na dole, na rysunku zaznaczyłem na żółto: Naciągane, bo ma dziwny kształt. Jakby to wyglądało tak: to sprawa jest prosta i przeznaczenie czytelne. Zapytam w serwisie jutro, dziś jest wolny dzień. Uchwyty w schowku ładnie trzymają karty. Trzy wchodzą bez problemu. Uchwyt w pokrywie zagina mocno kartę, także nie zdziwię się jeżeli ma inne przeznaczenie. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Czy ktoś zna przeznaczenie uchwytów w schowku pod podłokietnikiem? W instrukcji nic nie znalazłem na ten temat. Ktoś coś wie? Co to i do czego służy? W samym schowku jest symetrycznie umieszony slot, poza tym w podłokietniku jest też coś, jakby uchwyty i uchwyt w pokrywie schowka. Czy to coś specjalnego?
  6. rafacon

    Nawigacja - wersja oprogramowania

    W legacy MY14 byłem w ciemnej d. Stare mapy i bez opcji Map Care. Czyli jednorazowy zakup i jednorazowa aktualizacja (stan sprzed 18 miesięcy) W levorgu MY17 mam Map Care. Na dziś, 20 maja 2018, mam mapy 2016Q3 (sierpień, dokładnie). Masakra, ale przynajmniej do 2020 mam aktualizacje... Pierwsze użycie było w maju 2017, wczoraj uruchomiłem Gen2Toolbox i pobrała się aktualizacja. Został dodany trzeci klucz licencyjny i pliki map są zaktualizowane. Widać to na ekranie licencji:
  7. rafacon

    hałas w levorgu

    Mam od kilku dni Levorga Luxury S (GT-S najwyższa wersja wyposażeniowa). Zrobiłem coś około 400km. Jest zupełnie OK. Opony Dunlop 18", dużo zależy od rodzaju nawierzchni. U mnie większość autostrad jest "cicha". Widzę oszczędności, ale ogólnie samochód jest bardzo w porządku.
  8. rafacon

    SUBARU XV

    Dorzuć drobiazgów, przestaną latać Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. rafacon

    Jakie śruby do przewodów hamulcowych subaru imreza n/a

    Powinna mieć regularne oczko: https://m.ebay.com/itm/Banjo-Bolt-Kit-4AN-to-M12x1-25-Turbo-Water-coolant-for-Subaru-TD04L-RHF5H-RHF55-/262579766040?_mwBanner=1 https://m.buyautoparts.com/howto/banjo-bolt-tsb.html Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. rafacon

    TPMS

    Odbiornik raczej jest jeden i pracuje w narrow band (NB), a przy kołach są tylko inicjatory LF, tak jak piszesz antenki małego zasięgu żeby selektywnie budzić i wyzwalać transmiję modułu w kole na żądanie ze stacji bazowej. Komunikat zwrotnie powinien być już w paśmie NB, wtedy kilka metrów nie stanowi problemu, ale rzeczywiście, nie wiem, jak jest obsłużone rejestrowanie czyjników, możesz mieć więc rację, ale nie ze względu na parametry radia, tylko że po zamianie koła czynik przy "nowym" inicjatorze nie zostanie poprawnie obudzony komunikatem LF. Ponieważ poprawność budzenia jest walidowana przez moduł w kole, może tak się stać jeżeli oprogramowanie napisano ze sztywnym przypięciem kodu modułu do kanału budzenia, bez próby budzenia wszystkich zarejestrowanych czujek we wszystkich kanałach. Za krótko mam Subaru, żeby doświadczyć wszystkich wariantów zamian kół i - szczerze mówiąc - co za różnica jak Subaru to rozwiązało, skoro rozwiązanie jest słabe PS. Tzn. tak mi się wydaje
  11. rafacon

    TPMS

    Panowie, jeżeli czujniki są bezprzewodowe, to niby jak odbiornik jest w stanie wyczaić zamianę kół miejscami? No bez przesady z teoriami spiskowymi. Poza tym podpisuje się pod listą cierpiących dwa razy w roku. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. rafacon

    SUBARU XV

    Trzeba było słyszeć moją żonę. Skoda? Kia? No ja się nie znam, ale bez przesady... 10 razy w roku jesteśmy w serio głębokim śniegu. Czy potrzebny nam jest 4x4? Oczywiście. A może Ioniq? Eeee... A mondeo? Mmmm.... A qx30? Mały. Mini? Hybryda od Toyoty? Be. Honda? 1.2T to jakaś ukryta kamera. To co? Levorg, albo od biedy Impreza. Zaraziła się chyba? Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. rafacon

    Przepisy ruchu drogowego.

    Nie rozstrzygamy tu uprzejmości i inteligencji, tylko rozmawiamy o prawach i obowiązkach przy włączaniu się do ruchu. Nie ważne co byś zrobił jadąc autostradą, tylko jak masz się zachować, włączając się z takiego pasa. Wjeżdżając z prawej, wszyscy na prawym pasie tej drogi mają pierwszeństwo i trzeba im ustąpić. A teraz życie, i zdrowy rozsądek lub jego brak, nieco uprzejmości. Można zjechać na lewo, zdjąć nogę z gazu lub przyspieszyć, w zależności od sytuacji. Plus, w niektórych krajach jest pas serwisowy, którym można kontynuować jazdę, jeżeli nie uda się włączyć do ruchu z rozbiegu. W realnych warunkach manewr ze środkowego na prawy w takim miejscu jest bez sensu, bo wszyscy przed zjazdem uciekają w lewo, żeby prawy był wolny dla wjeżdżających. Ja akurat jeżdżę głownie po autostradach, i takie sytuacje spowodowane złą wolą występują bardzo sporadycznie. No ale jak jest 120, to maksymalne kozaki jadą 124...(włączając szybkich i wściekłych zza granicy ), plus groźba solidnej kary za niezachowanie odstępu od poprzedzającego pojazdu, co włączenie się do ruchu czyni banalnym. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. rafacon

    SUBARU XV

    Co tam jedna rurka. Większość innych stoisk pełna i-/e- itp. Forek jest. Niestety kolory samochodów Subaru dobrało fatalnie. BRZ przyciągnął moje dzieci bo są podobnego wzrostu, STI WRX niebieski też OK, ale zaraz potem pobiegli do kolorowych Seatów, VW, Skód i Porsche. Lipa. Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. rafacon

    SUBARU XV

    Wczoraj miał Byłem z dzieciakami na szybki przegląd, więc nie rozmawiałem z nikim na stoisku. W tygodniu pewnie jeszcze raz się udam. I z normalnym aparatem fotograficznym. Sent from my iPhone using Tapatalk
×