Skocz do zawartości

radix99

Użytkownik
  • Postów

    1984
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O radix99

  • Urodziny 25.01.1970

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.radix.lubin.pl

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    stolica... polskiej miedzi :)))
  • Auto
    STRAsz :)

Ostatnie wizyty

2614 wyświetleń profilu

Osiągnięcia radix99

..:: Jego Forumowatość ::..

..:: Jego Forumowatość ::.. (7/13)

547

Reputacja

  1. https://garagealphaoffroad.com/products/2018-2020-subaru-xv-crosstrek-wilderness-style-grille-pre-order?variant=47827922649403
  2. A miało być tak miło... Sobota, Imax, Diuna... Ale nuda, znaczy Diuna. Tylko Imax nieco ratuje to "dzieło".
  3. "Nefarious" i Sean Patrick Flanery w rewelacyjnej roli. Koleny film z bardzo niskimi ocenami krytyków, a bardzo wysokimi widzów. Film oszczędny w obrazie, a supergęsty w liście dialogowej.
  4. radix99

    "offroad" w subaru XV ;-)

    Fajny test. Identyczne warunki dla obu aut Ja chcę takiego Wildernessa Bardzo.
  5. radix99

    Co zamiast XV???

    Znów miałem parę dni temu okazję zrobić tym razem ok. 300 kilometrów Toyotą RAV Hybrid (roczna) po autostradzie. Przy zmiennym, silnym wietrze miota się toto od lewa do prawa i z powrotem. XV jedzie w podobnych warunkach jak po sznurku (no, prawie). Bez porównania. Latem, przy bezwietrznej pogodzie, bez deszczu, mogę jeździć czymś innym. W innych warunkach wolę swoje Subaru.
  6. Ile masz tych kompletacji? 4 na 4 pory roku? Czy 8, bo do tego wariacje terenowe ?
  7. radix99

    Co zamiast XV???

    Śliczniuni. Może i dobrze, że w JEWropie nie będzie go, bo miałbym zgryz
  8. radix99

    "offroad" w subaru XV ;-)

    Przecież to nie Subaru, ani XV, tylko DŻIP
  9. radix99

    XV - szybkie pytanie

    Ja niewielkie (w porywach do średnich) zakupy wożę na haczyku zawieszonym na pręcie zagłówka. Czasem mnie wkurza, że się majtają, ale wiem, że wtedy mam jechać wolniej Duże zakupy w bagażniku, zwykle zaparte między różnymi ważnymi rzeczami, które zawsze tam są
  10. radix99

    Co zamiast XV???

    Jeszcze nigdy nie udało mi się zmusić XV do zrzucenia tyłem (nie mam ręcznego... ręcznego ). Zawsze najpierw ucieka przód. X-Drive... Pamiętam jeszcze z czasów, kiedy jeździłem Imprezą 2006 2,0R: Kolega swoją beemką (z x-Drive właśnie) zakopał się w śniegu na polnej drodze. Wyciągał go drugi kolega swoim Audi (z quattro) (ja czekałem w odwodzie ). Przy czym Audi i Subaru szło w tych warunkach bez zarzutu i najmniejszego problemu. BMW za chwilę znów się zakopało. Oczywiście, pare lat minęło i wszystkie te napędy się zmieniły, więc nie musi to mieć przełożenia na obecne modele. Fakt, obecny XV jest mniej przewidywalny, niż ówczesna Impreza. Ale wysokość zawieszenia daje mi inne mozliwości, których nie miałem wtedy. Ja jestem zadowolony z tego, jak się prowadzi moje teraźniejsze auto. Co jednak nie przeszkadza mi czasem zatęsknić za tamtym
  11. Gonisz. Ale ja w tym tygodniu będę miał 5 z przodu Wreszcie...
  12. radix99

    Co zamiast XV???

    Mnóstwo zalet XV można odczuć właśnie przy obecnej pogodzie. Proponuję poprzesiadać się w inne auta, choć na chwilę, na kilka kilometrów. Różnica w prowadzeniu na śliskich drogach jest kolosalna. Mnie właśnie zimą banan na gębie poszerza się najbardziej Przez 3 inne pory roku jeżdżę wolniej, niż inni kierowcy. Za to zimą... Uwielbiam zwłaszcza beemki, które teraz suną przez słabo odśnieżone drogi majestatycznie 15km/h. Kolejna obserwacja: zjazd do hali garażowej. Jak wszędzie, dość stromy, ale do tego zakręcający najpierw 90st w lewo przed bramą, by tuż za nią zmienić na 90st w prawo. Odkąd pojawił się śnieg przyuważyłem problemy trojga kierowców. Toyota Auris sedan, Volvo S60, BMW 5. Wszystko nowe modele. Pierwszy zatrzymał się na ścianie. Drugi i trzeci zjeżdżając baaardzo powoli ślizgał się i walczył o życie. Oczywiście, jest jeszcze faktor samego kierowcy. Moja połowica w Aygo nie ma żadnych problemów z tym zjazdem (za to już z wyjazdem tak, ale wtedy ma odciążony przód i za dużo mocy w za lekkim aucie ).
  13. Łącznie zrobiłem na nich przez 3 lata ok. 39.000km. Ile w terenie? Trudno powiedzieć. Tym bardziej, że to, co dla Ciebie i Twojego Jeepa może być terenem, to dla mnie może być już niedostepnym miejscem Raczej szutry, dziurawe polne drogi i leśne dukty (te dostępne dla samochodów ). Z perspektywy czasu KO2 były dla mnie zbyt hardcorowe, zwłaszcza skoro Coopery sobie radzą w tych samych miejscach. Wcale nie gorzej. Ale look był zabójczy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...