Jump to content

radix99

Użytkownik
  • Content Count

    1569
  • Joined

  • Last visited

About radix99

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..
  • Birthday 01/25/1970

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    stolica... polskiej miedzi :)))
  • Auto
    STRAsz :)

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.radix.lubin.pl

Recent Profile Visitors

505 profile views
  1. radix99

    XV Lift

    Nie zdążyłem pojechać autem (ma nieco ponad 1,5 miesiąca) w jakiś specjalny teren przed założeniem zarówno BF'ów, jak i Spaccer"ów. Sam się z siebie śmieję, że nie będę miał prawie żadnego porównania i po prostu będę jeździł na takim zestawie, jaki teraz jest i tyle. On będzie dla mnie normalnym w XV Nawet spalania nie porównam, bo na zwykłych oponach przejechałem jedynie pierwsze 254 km. Użytkując te opony na dystansie ok. 2000 km mogę jedynie powiedzieć, że nie są tak głośne, jak niektórzy straszyli. Owszem, szumią, ale nawet na A4 przy 140 km/h rozmawialiśmy w środku nie podnosząc głosu (a straszyli, że XV jest cholernie głośny i trzeba drzeć japę na autostradzie). Na mokrym zachowują się bardzo dobrze (kilka testowych hamowań awaryjnych i parę prób wyprowadzenia auta w pole w kontrolowanych warunkach). Czekam na mróz i śnieg (planujemy wypad w góry w ten weekend ). Na razie bardzo je lubię.
  2. Obiecuję, że zrobię Edit: Kabelek na razie wisi, ale będzie poprowadzony przelotkami. Już niedługo
  3. Też tak miałem parę(naście) miesięcy temu. Założyłem rejestrator i... jakoś zmniejszyła się liczba tych, którzy chcą we mnie wjechać Ale kilka(naście) kwiatków mam w swojej kolekcji wideo. A żeby było merytorycznie: w XV zamontowałem Xiaomi 70mai.
  4. radix99

    XV Lift

    Po obejrzeniu filmu o lifcie z poprzedniej strony stwierdzam, że po pierwsze po to, by po zmianie opon na większy rozmiar, stworzyć kołom więcej miejsca do pracy w nadkolach. Po drugie, żeby zwiększyć kąty natarcia i zejścia. A po trzecie, żeby lepiej wyglądał Naprawdę nabrał innego charakteru Niestety, żałuję teraz bardzo, ale nie zmierzyłem wysokości, ani prześwitu na seryjnych oponach i na AT-kach, ale przed liftem. Teoretycznie opony dołożyły 1,1cm, podkładki 1,5cm, więc powinien być wyżej o ok. 2,6cm wobec serii.
  5. radix99

    XV Lift

    Dyrekcja twierdzi, że do 2,5cm jest bezpiecznie. Testują Spaccery chyba od 2 lat (w Foresterze i XV).
  6. radix99

    XV Lift

    Chyba ustaliliśmy, że XV nie jest terenówką, więc po co wklejasz film o terenówkach?
  7. radix99

    XV Lift

    STRAsz dostała podkładki Spaccer. Koniec końców zdecydowałem się na 1,5cm zamiast 3. Zgodnie z opisami zmieniła się nieco charakterystyka zawieszenia - jest minimalnie sztywniej. Mnie to odpowiada. Jazdę próbną odbył Marek Kluszczyński z MTS Dzierżoniów (właściwie, to teraz już MTS Nowizna ). Wiem, że nigdy nie zbliżę się do tych limitów, które jemu pewnie nie sprawiły żadnych problemów. Auto (i jego zawieszenie) zdało egzamin celująco. Poza asfaltem i różnymi dziurami była też fajna hopa (wrażenia z lotu i... lądowania - bezcenne ).
  8. radix99

    Co zamiast XV???

    Nie pasuje komuś XV? Kupta se Forda Stromtraka https://www.autoevolution.com/news/ford-stormtrak-rendering-is-a-funny-subaru-crosstrek-impersonator-140405.html?fbclid=IwAR1-yiRMnU2P8MZwedlHwCY83UPqpIauO4jkUxODpNuoj1yJHCH_WfDtr3A#
  9. Zdaje się, że stalowa ma 2mm, a aluminiowa 4mm grubości.
  10. A nie miesza toto EyeSightowi w prockach?
  11. Moja skromna osoba również się pisze
  12. radix99

    Co zamiast XV???

    Nie stoi. Albo sprzedali mi coś innego, niż 1,6.
  13. Aha, o to wchodzenie chodziło Ale w instrukcji jest opisane koło dojazdowe. Jeśli nie znalazłeś w książeczce, to prześledź ten wątek, bo gdzieś tu jest podany. Uprzedzając fakty powiem, że zaczyna się od 185
×
×
  • Create New...