Jump to content

Piskoor

Użytkownik
  • Content Count

    1226
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Piskoor last won the day on April 3 2018

Piskoor had the most liked content!

Community Reputation

235 Wspaniały

About Piskoor

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Mentalnie z Alp
  • Auto
    #1 Forester S-Turbo 2001 - jest i będzie
    #2 Outback 2.5 AT 2008 ( był)
    #3 Outback 3.6R AT 2017
    #4 XV II 2018- żonowóz

Recent Profile Visitors

1456 profile views
  1. ja rozmontowałem lewy odblask w zderzaku tam dałem ledy i wszystko działa reflektory SĄ asymetryczne - nie tak bardzo jak w PL ale są i nikt na przeglądzie się nie czepiał. największym "teoretycznie" problemem był brak spryskiwaczy ksenonów
  2. ale bez pomarańczowego :-D
  3. Nie zauważyłem czy było ale wczoraj nabyłem w norauto :-)
  4. Piskoor

    LPG w Subaru

    Przyjmuje... w grudniu jakoś gadałem :-) A teraz pewnie wyłączony bo grzech nie wziąć 2 dni urlopu i mieć długi weekend
  5. Piskoor

    ile wam pali ?

    OBK 3.6 + box Thule Motion XXL ( 47 cm wysokości :-) ) + 4 osoby na pokładzie +połowa baku benzyny ( 35l ) + pełen bak LPG (65l ) + pełen bagażnik przejazd przez AT z prędkościami dozwolonymi ( 90-130 ) - średnie spalanie 11,6 l lpg/ 100 cena LPG w IT - 0,62 eur pb 1,69 eurr zakładając że lpg pali 20 % więcej niż pb to wychodzi na to że mój OBK spala równowartość około 4,5-5l pb/100 :-D taki diesel tylko w benzynie :-D
  6. Jeżeli mogę coś zasugerować Czujnik świateł ma od spodu zbyt małą płaską powierzchnię i kamera może odpaść. Rozwiązaniem jest doklejenie do tyłu czujnika dwóch trójkątów ( takie zwykłe plastikowe małe wsporniki do półek ) wtedy powierzchnia do przyklejenia się zwiększa i jest ok :-)
  7. Cześć. Na początku grudnia zainstalowałem w OBK 3.6 webasto. Przy temperaturach w okolicy 0 wszystko chodziło ok. Problem pojawił się podczas wyjazdu na narty. Pierwsze dwa dni wszystko działało jak należy. Trzeciego dnia po zapaleniu silnika zapalił się CE a wskazówka temperatury płynu poszła poza skalę :-). Po otwarciu maski chłodnica była raczej chłodna, płyn miał jakieś 60-70 stopni. A wskaźnik nadal pokazywał temperaturę poza skalą. Następnego dnia auto nie odpalało - temperatura nadal była pokazywana jako poza skalą. Dopiero odpięcie akumulatora zresetowało CE i wszystko wróciło do normy.. Ale Webasto od tamtej pory nie odpaliłem. Facet od instalacji powiedział że w BMW też tak się dzieje i że byc może trzeba zrobić obejście płynu tak by nie nagrzewało silnika. Bo inaczej głupieją czujniki. Inna sprawa że po nagrzaniu za pomocą webasto czujnik temperatury zewnętrznej mocno zawyża temperaturę (jest stosunkowo blisko pieca). Miał ktoś coś podobnego? Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
  8. w OBK V (2017) 3.6 max to 190km/h - potem odcina
  9. Na stronie amerykańskiej było Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
  10. Ja dzisiaj wysłałem zapytanie do Skylark - chyba jeden z największych serwisów Webasto - napisałem im że raczej poproszę jakąś wersję ekonomiczną.. dostałem ofertę od 11 tys brutto do 14 tys brutto ( Thermo Top Evo ) . Mam jednak chyba inne spojrzenie na słowo "ekonomiczne" :-D Drugą ofertę dostałem na Eberspacher airtronic D2 2000W - ogrzewanie suche - ale koszt 2500 pln netto bez montażu.. Wiem jaka jest różnica między mokrym a suchym... Ale chodzi mi o to by wsiąść do ciepłego auta.. I do tego suche powinno wystarczyć. Na regenerowany zestaw mokrego dostałem tez ofertę na 4000 netto. w sumie.. jak się zastanowić to wybór jest albo za 2500 netto + montaż ( pewnie minimum 1000 ) za nowe suche lub 4000 netto za mokre ale regenerowane Z drugiej strony Webasto lekko przegina z cenami - pilot radiowy za 1300 pln...a moduł GSM prawie 3 tys
  11. Cześć. Zadzwonił do mnie ojciec który jeździ teraz 2litrowym Foresterem chyba 2011 rok. Automat.. Rzecz miała miejsce podczas dosyć stromego podjazdu. Auto po chwili jazdy pod górę przestaje reagować na pedał gazu. Obroty spadają do minimum i samochód się zatrzymuje. Pedał w podłogę - auto stoi. Nie pomaga wrzucenie manualnie na 1 czy 2 bieg. Na pozycji P obroty chodzą normalnie. Podczas zwykłej jazdy nie ma problemu i wszystko działa jak należy. Problem wystąpił tylko podczas podjazdu (dosyć stromego) w górę i miało to miejsce 2 x. W swoich Subarakach ani też w drugim Forku ojca (2.0 AT 2001) nigdy nie miałem takiego problemu. Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
  12. Piskoor

    próba kradzieży XV

    Laweta słabo. auto stoi na podjeździe na drodze pomiędzy dwoma szeregami domów... Droga jest na tyle wąska że lawetę prostopadle będzie trudno ustawić..
  13. Piskoor

    próba kradzieży XV

    AC wykupione.... Auto stoi na posesji - muszę dodatkowo zabezpieczyć bramę - może łańcuch z alarmem ? Otwarcie bramy z napędem to banał - jedna klapka i brama chodzi ręcznie. Ochrona jest - ale co z tego... A monitoring... to tylko info po fakcie.... Echhhh zirytowany jestem
  14. Piskoor

    próba kradzieży XV

    No i 3cia próba właśnie miała miejsce... Dzisiaj o 4 w nocy próbowali odjechac Outbackiem ale nie odpalili silnika. generalnie zastanawia mnie jak otworzyli auto bez uruchamiania alarmu... kluczyk miałem w przedpokoju więc może walizka chwyciła przez drzwi.. Czy jeżeli walizka przechwyci sygnał kluczyka to potem może go niejako "zapamiętać" ? ewentualnie sklonować Zastanawiam się czy po takiej próbie mają już kod mojego kluczyka i mogą go używać w dowolnej chwili... Kurde... luty, maj, sierpień.... no ile można
  15. Tak. Na lotnisko w modlinie jechałem przeciez samochodem. A tak się złożyło że przyjechaliśmy na parking dwoma samochodami...
×
×
  • Create New...