Skocz do zawartości

Piskoor

Użytkownik
  • Zawartość

    981
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Piskoor

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..
  • Urodziny 4 Październik

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto

    Forester S-Turbo 2001 - jest i będzie
    Outback 2.5 AT 2008 - był
    Outback 3.6R AT 2017 - robi się

Ostatnie wizyty

562 wyświetleń profilu
  1. Sprowadzenie i naprawa OBK MY2017 z USA - relacja :-)

    będę wiedział jak będzie gotowy :-) umawiałem się z blacharzem na pewną kwotę, ale zobaczymy czy będzie chciał więcej bo jest 1 element więcej do lakierowania czy ja starguję mniej bo się 2 mies spóźnił
  2. Sprowadzenie i naprawa OBK MY2017 z USA - relacja :-)

    kolejny update : wjazd na lakiernię Chyba zaczyna się ostatnie szlifowanie spawów. Guma którą pokrywa się miejsca spawów schnie minimum 24 godziny więc pewnie do poniedziałku niewiele się wydarzy. Przy okazji podrzuciłem do warsztatu Noxudol 3100 więc od razu zrobią dodatkowe wygłuszenie tylnych nadkoli i podłogi w bagażniku ( no i dodatkowa warstwa antykorozji będzie ) no i można zobaczyć jak czarne felgi komponują się z czarnym, oliwkowym i białym :-D
  3. jazda na różnych rozmiarach opon na jednej osi

    dla paru osób z tego forum powoli to pomiędzy 140 a 160 :-) 40-60 można jechać ?
  4. Szybkie pytanko... Wczoraj jak ktoś słyszał głośny strzał na Głębockiej w warszawie to była moja opona :-D Teraz mogę do środka rękę włożyć tak ją rozerwało.. drugi komplet opon mam w robocie w magazynie a jedyne co mogłem założyć to zapas z drugiego Forka. tylko że w tym w którym rozwaliło oponę mam 205/60/16 zapas to 215/60/16 Mogę w takiej konfiguracji ( różne przednie kola ) przejechać z 20 km ? bo tyle mam do magazynu ze swoimi oponami
  5. Sprowadzenie i naprawa OBK MY2017 z USA - relacja :-)

    Może to nie są fotki które pokazują zbyt wiele, ale są.. Tyle mi wysłał blacharz (szef). Dzisiaj byłem w warsztacie i jutro samochód przyjeżdża z ramy (jest w innym miejscu). Oczywiście obfotografuję go wszerz i wzdłuż :-). Przy okazji wyszło że choć części mają od 2 miesięcy auto zaczeli robić w ub tygodniu. Wyszło kilka kwiatków (trzeba przespawać uchwyty od tłumików i flansze - ale to drobiazg) Generalnie blacharz powiedział że z samą naprawą nie było problemów choć wg niego amerykańska wersja ma "twardsze" nadwozie i więcej wzmocnień. Ani jeden element nie był cięty - wszystko ładnie pasowało. Pewnie dwa dni teraz pójdą na kosmetykę i oklejenia przed lakierowaniem. No i najpierw lakierowanie środka. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Dzisiaj odwiedziny :-). Rzeczywiście go przywieźli. Oczywiście mało co widać bo zakryty choć spojler z drewna robi wrażenie. Można tylko zerknąć jak pasują felgi po zmianie koloru. Wszystko wydaje się ładnie spasowane. Czyli sumując - jeszcze lakierowanie środka (przy okazji - pomaluję środkiem wygłuszającym), lakierowanie z zewnątrz, wstawienie szyb. No i złożenie tapicerki. Potem ceramika. I gotowy. Tylko drobny zonk dzisiaj. Zamówiłem w Łodzi klapkę od wlewu paliwa wraz z tym plastikowym środkiem i korkiem. Przyszło.. Z napisem Diesel only :-D. Tak więc będzie to Diesel 3.6 z lpg. :-D Mam nadzieję że korek jest taki sam w każdej wersji. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  6. tak to prawda - z drugiej strony KLP na dwa kluczyki wychodzi prawie 1200. ale sama idea zabezpieczenia wygląda interesująco
  7. jeśli chodzi o alternatywy... Ampire WFS300-BT CAN Immobilizer Z opisu wygląda ciekawie.. do odpalenia potrzebna jest sekwencja dowolnych przycisków w aucie np czy to w drzwiach, czy na kierownicy czy też konsoli centralnej... może ktoś zna ?
  8. Przekładka radia i obsługa mp3/aux

    chyba najłatwiej będzie wydrukować na drukarce 3D
  9. Mój Outback z Kanady

    Nie masz się czego obawiać. do tej generacji części jest całkiem sporo. Ale jeśli wiesz czego potrzebujesz to zamawiaj już, a to czego brakuje domawiaj jak najszybciej w SIP. Nr częsci znajdziesz po VIN na parts-subaru.com Gratulacje i Powodzenia :-) !!!
  10. Sprowadzenie i naprawa OBK MY2017 z USA - relacja :-)

    Co do terminów - tak - myślę że to realne Ja kupiłem auto na zachodnim wybrzeżu - zakup 4 X z portu wypłynął chyba w połowie listopada . Jeśli kupisz na wschodnim masz szansę na wysyłkę z portu w 2 tygodnie. Statek będzie płynął 5-10 dni a mój płynął półtora miesiąca bo po drodze 4 porty w stanach + kanał panamski + porty w Wenezueli, Kolumbii, na Dominikanie i w dwóch portach na wschodnim wybrzeżu Tak więc od kupna do sprowadzenia można czas skrócić do mniej więcej miesiąca - półtora Części - to jest najbardziej problematyczne - jeśli będą w systemie duża szansa że dojdą do 8 tygodni. Jeśli trzeba je do systemu ( mówię o systemie zakupowym Emil Frey ) czas oczekiwania może wynieść do 12 tygodni . Naprawa... Po zakupie samochodu i zamówieniu części będzie info kiedy części dojdą - u mnie obsuwa była 2 tygodniowa ( ale część dopisywana do systemu ). Na tej podstawie możesz blacharza umówić. Tutaj już loteria - sama naprawa blacharska mojego samochodu zajęła tydzień. do tego dzień na rozmontowanie tyłu i pewnie dzień na złożenie .Lakiernia zakładam 2-3 dni. Niestety w międzyczasie okazałem się mało kłótliwym i kłopotliwym klientem więc pierwszeństwo mieli Ci którzy pewnie darli mordy i dzwonili 30 razy dziennie. :-) Tak więc sumując... przy dobrych wiatrach to rzeczywiście 3 miesiące. przy przeciętnych myślę że 4-4,5 miesiąca przy słabych - pół roku - tak jak mój :-D
  11. Sprowadzenie i naprawa OBK MY2017 z USA - relacja :-)

    koszty.. nie będę dużo się rozpisywał ale 2017 3,6 z dobrym wyposażeniem wyjdzie mnie grubo poniżej 100k pln czyli zdecydowanie poniżej nowego z salonu czy To dużo ??? A sprzedawać w perspektywie ładnych paru lat nie zamierzam oczywiście - powypadkowy - niemniej jednak naprawiony w całości na oryginalnych częściach, ani jeden element nie był cięty wszystko na fabrycznych zgrzewach - co więcej został nawet lekko dogadżetowany a koszty naprawy ? ryzyk fizyk... 3,6 nie ma jednak opinii specjalnie awaryjnej jednostki. Pozatym mogę go spokojnie serwisować w nieASO tylko w jednym z polecanych niezależnych. S-Turbo był i jest absolutnie bezawaryjny OBK 2,5 przez 5 lat jak go miałem także teraz jeżdżę ojca Foresterem 2,5 także z USA i ten samochód także jest raczej bezawaryjny Nie jestem pesymistą - będzie dobrze :-) tylko he he .... zastanawiam się czy to moje 3 Subaru czy z racji że ponad pół roku jeżdżę Forkiem ojca to mogę liczyć je jako 4 te :-D
  12. Sprowadzenie i naprawa OBK MY2017 z USA - relacja :-)

    Niezwykła rzecz - blacharz odebrał telefon :-D Przez ostatni miesiąc kontakt był połowiczny tzn ja dzwoniłem - on nie odbierał Auto ma skończone naprawy blacharskie w piątek idzie do lakierni Oczywiście majster ściemniał - a to że mechanik złamał rękę - pompa od ramy się zepsuła a prawda jest taka że w międzyczasie robił chyba ze 3 BMW :-) no i pewnie parę innych z ubezpieczenia bo tutaj wiadomo można bardziej przyciąć ( ostatnio kolega robił Mazdę 6 - przytarł o barierkę - do wymiany lampa, poszycie błotnika i maska i zderzak - koszt wg ASO - 30 tys pln - w rzeczywistości sprawa do załatwienia za 4-5 tys ) Ściągając auto samemu płaci się jednak frycowe - generalnie po tych doświadczeniach wiem że jeśli wszystko odpowiednio się zorganizuje to można auto kupić - sprowadzić - naprawić - w około 3 miesiące
  13. Forester II 2.0 Turbo - żywotność

    Mam S-Turbo i do regulacji zawórow silnik nie był wyciągany. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  14. Swoją drogą czy ISR z auta US będzie działać w Polsce ? Co prawda tam chyba inaczej się nazywa ale przyciski wyglądają tak samo :-)
  15. po co jakieś czujniki - zwykły włącznik on-off z boku pilota i po zabawie rozumiem że ten protektor nie kosztuje 10 pln bo koszt w produkcji to 10 pln.... ale transporty, cła , podatki a przedewszystkim jakiś zarobek... zakładając że zarabiali by np 20 pln na sztuce to ile setek trzeba by sprzedać by utrzymać firmę przez np miesiąc... ? z drugiej strony 400 netto to przegięcie w druga stronę... na stronie Levorg jest na liście - więc do nowych kluczyków pasuje
×