Skocz do zawartości

Piskoor

Użytkownik
  • Zawartość

    1068
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Piskoor

  • Tytuł
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Mentalnie z Alp
  • Auto
    #1 Forester S-Turbo 2001 - jest i będzie
    #2 Outback 2.5 AT 2008 ( był)
    #3 Outback 3.6R AT 2017

Ostatnie wizyty

698 wyświetleń profilu
  1. Piskoor

    Sprowadzenie i naprawa OBK MY2017 z USA - relacja :-)

    nie ma z tym problemu.... ProtonVPN na komórce i wszystko gra. Pandora Radio to fajny wynalazek :-)
  2. Piskoor

    ile wam pali ?

    Gdybyś tankował do pełna to miałbyś 3 x mniej pisania :-) A swoją drogą nie prościej używać aplikacji ..?
  3. Piskoor

    OBK 3.6 MY17 USA - wrażenia i eksploatacja

    Lekki update : - zrobione już trochę ponad 8k km - w trasie spalanie LPG pomiędzy 11 a 13 litrów , przy prędkościach dopuszczalnych :-) - w mieście 14-16 litrów - ustawiona elektroniczna blokada na 190km/h. Na forum outbackowym w stanach piszą że spokojnie można zdjąć,a le nie interesowałem się tym. - tempomat aktywny działa do max 145 km/h Osobiście uważam że to samochód który najlepiej się czuje przy prędkościach pomiedzy 120-140 km/h w sensie komfortu podrózy ( hałas ) oraz reakcji na gaz bo nadal ładnie odchodzi. Moje zadowolenie nadal wzrasta :-)
  4. Piskoor

    Pozdrawiamy sie :)

    A no właśnie.. . Coś go za bardzo polubiła :-) Trzeba będzie chyba OBK reglamentować małżonce bo zawsze to stres ....
  5. Piskoor

    Subaru Ascent

    Co do przeróbek. Licznik w wersji US pewnie można przestawić na km/h tak jak to ma miejsce w OBK (za pomocą menu) Światła w OBK są już asymetryczne na tyle że mieszczą się w normie - być może tak jest w Ascencie Kierunkowskazy są pomarańczowe więc też nie trzeba przerabiać Tak więc tych przeróbek nie jest aż tak dużo. Jeśli kupi się wersję full to chyba reflektory są Led a do tych spryskiwacze nie są wymagane (nie jestem pewien) No i full wypas kupi się za 46-47 tys a nie 50 :-) Nie zmienia to faktu że i tak nasze cła trochę psują cenę.. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  6. Piskoor

    OBK - włącznik przeciwmgielnego z tyłu

    Jest to jakieś rozwiązanie. Brałem je pod uwagę jako pierwsza myśl. Jednak tak czy inaczej musiałem położyć kabel do kamery, więc dwie żyły do przeciwmgielnego nie zrobiły wielkiej różnicy. Na prawdę nie trzeba się bać zdjęcia kilku plastików. Przy odrobinie wyczucia trudno cokolwiek uszkodzić. dlatego mam przeciągnięty podczas naprawy kabel 7 żyłowy plus 2 kable 2 żyłowe :-) choć akurat kamerę w Foresterze instalowałem bezprzewodową a zasilanie wziąłem z żarówki cofania.
  7. Piskoor

    Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Masz preparaty do usuwania waterspotów. Po myciu najlepiej - wytrzeć ręcznikiem do sucha lub zakończyć mycie polewając normalnie ze szlaucha ( nie robi tylu kropli co ciśnieniówka ), wyjechać na drogę i przejechać 30 sekund z prędkością 80 km to wszystko zdmuchnie. Ewentualnie po myciu na mikrofibrę jakiś Quick detailer i przetrzeć... Tak robiłem na czarnym lakierze i było ok. Teraz na białym... wogóle ich nie widać :-D
  8. Piskoor

    OBK - włącznik przeciwmgielnego z tyłu

    Przecież nie trzeba kabla ciągnąc włącznik radiowy 433mhz to koszt koło 100 pln
  9. Piskoor

    OBK - włącznik przeciwmgielnego z tyłu

    Jak nie chcesz dokładać przycisków to można to zrobić na włączniku podblatowym - montujesz pod plastikiem Wtedy możesz sobie tylko wydrukować znaczek przeciwmieglnego i przykleić w miejscu gdzie pod spodem jest włącznik. do tego jakaś minidioda
  10. Piskoor

    outback 3,0 2006 kilka pytan po zakupie

    Pozwolę się nie zgodzić :-) W trasie 12 litrów LPG w stosunku do 10 litrów Pb robi znaczącą różnicę. Właśnie wróciłem z urlopu i zrobiłem trochę ponad 4 tys km. Różnica w cenie na każdych 100 km wynosiła około 10-12 euro ( gaz 0,6-0,7 eur - pb 1,7 -1,8 eur ) łatwo policzyć że oszczędność na paliwie na 4 tys km wyniosła ponad 1600 pln - a więc tyle ile regulacja zaworów... No ok regulacja 2 tys... Niemniej jednak jest to nadal mega opłacalne. Różnica w osiągach - nie ma żadnej.
  11. Piskoor

    OBK 3.6 MY17 USA - wrażenia i eksploatacja

    Być może zatem w modelu MY15 różnica jest na tyle znacząca że łapie normę
  12. Piskoor

    OBK 3.6 MY17 USA - wrażenia i eksploatacja

    No właśnie nie jest to literówka. Stojąc wieczorem na ulicy ewidentnie widać że lewe światło świeci niżej (krócej) - chyba pomyliłeś strony - gdyby lewe świeciło wyżej oślepiałbyś bardziej Z tego co czytałem nie jest to identyczne z wymogami PL ale mieści się w normie wiec nie powinno być problemow na przeglądzie.
  13. Piskoor

    OBK 3.6 MY17 USA - wrażenia i eksploatacja

    US. (Led postojowe /ksenony/halogeny) Są asymetryczne i świecą jak dla mnie bardzo dobrze Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  14. Piskoor

    Nowy Subaru Forester MY2019

    W jednym zdaniu piszesz o ogromie wspólnych rozwiązań z Toyotą a kilka zdań później że nie ma szans w starciu z technologią Toyoty.. Trochę bez sensu.. A dodatkowo te wszystkie czarne wizje są co roku prostowane przez wyniki sprzedaży Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  15. Piskoor

    OBK 3.6 MY17 USA - wrażenia i eksploatacja

    tempomat działał przy 150 więc pewnie wyżej również prędkośc max - nie znalazłem miejsca gdzie można się powyżej 185 rozpędzić ( nawet w Niemczech wbrew pozorom nie jest o to łatwo bo spory ruch ) więc to dla mnie bez znaczenia
×