Jump to content

Piskoor

Użytkownik
  • Posts

    1232
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Piskoor last won the day on April 3 2018

Piskoor had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Mentalnie z Alp
  • Auto
    #1 Forester S-Turbo 2001 - jest i będzie
    #2 Outback 2.5 AT 2008 ( był)
    #3 Outback 3.6R AT 2017
    #4 XV II 2018- żonowóz

Recent Profile Visitors

2312 profile views

Piskoor's Achievements

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::.. (5/13)

237

Reputation

  1. Cześć, No i stało się. 7me Subaru w rodzinie i pierwsza naparaw gwarancyjna. XV 1.6 wycie na wstecznym biegu - serwis zabrał na naprawę, która trwa już ponad 2 miesiące. Wczoraj telefon z informacją, że czekają na śrubkę która miała być ale będzie za 2 tyg czyli realnie jest szansa na odbiór auta za miesiąc. Świetnie, płacę leasing 3 miesiące za powietrze i słucham tłumaczeń że frach tyle trwa. ta jakby śrubkę ktoś wysyłał z Japonii kontenerowcem . Mam to szczęście że Forester wrócił po gruntownej odbudowie blacharskiej i jest jak 20letnia nówka sztuka a i OBk się póki co nie psuje. Niemniej jednak pytanie brzmi. Czy jest jakiś termin w którym naprawa gwarancyjna powinna się zakończyć ?
  2. Na razie nie. Byłem skupiony na reanimacji aku. Udało się go pobudzić i podładowac do 10V dzieki jakiemś prymitywnemu prostownikowi bez elektroniki. Potem podpiąłem pod swój i do 13-13.3V udało się podładować
  3. Nie - mam chyba amerykański ISR i raczej jest podłączony bo jak wcisnę przycisk to gdzieś tam dzwoni :-) pytanie jak go odłączyć :-)
  4. u mnie z tym słabo w Hiszpanii zakosili mi kluczyki z jedynym grotem . Teraz jak pada aku to tylko awaryjne otwieranie drzwi :-( muszę zamówić nowe bębenki do zamków :-(
  5. Coś dziwnego zaczęło się dziać z elektryką w moim outbacku. Generalnie z nowego akumulatora schodzi 0,5v dziennie co po 4 dniach postoju robi mi już niebezpieczne okolice 11v Spoko. mógłbym doładować podczas postoju ale problem w tym że 2 razu w ciągu 4 dni postoju napięcie spadło do 0 !!!!!. Jest w związku z tym ogromny problem z naładowaniem akumulatora bo prostownik nie chce wystartować. Podłączyłem go w parze z drugim akumulatorem i udało sie w takiej konfiguracji z podłaczonym prostownikiem podciagnąc do 3,6v Teraz pożyczyłem prostownik jakiś najprostszy - bez elektroniki i zobaczymy. Niemniej jednak ma ktoś pomysł co może powodować tak drastyczny spadek napięcia. jest autoalarm, jest immo i webasto. Ale żeby to w czuwaniu tyle zasysało ???
  6. ja rozmontowałem lewy odblask w zderzaku tam dałem ledy i wszystko działa reflektory SĄ asymetryczne - nie tak bardzo jak w PL ale są i nikt na przeglądzie się nie czepiał. największym "teoretycznie" problemem był brak spryskiwaczy ksenonów
  7. Nie zauważyłem czy było ale wczoraj nabyłem w norauto :-)
  8. Piskoor

    LPG w Subaru

    Przyjmuje... w grudniu jakoś gadałem :-) A teraz pewnie wyłączony bo grzech nie wziąć 2 dni urlopu i mieć długi weekend
  9. Piskoor

    ile wam pali ?

    OBK 3.6 + box Thule Motion XXL ( 47 cm wysokości :-) ) + 4 osoby na pokładzie +połowa baku benzyny ( 35l ) + pełen bak LPG (65l ) + pełen bagażnik przejazd przez AT z prędkościami dozwolonymi ( 90-130 ) - średnie spalanie 11,6 l lpg/ 100 cena LPG w IT - 0,62 eur pb 1,69 eurr zakładając że lpg pali 20 % więcej niż pb to wychodzi na to że mój OBK spala równowartość około 4,5-5l pb/100 :-D taki diesel tylko w benzynie :-D
  10. Jeżeli mogę coś zasugerować Czujnik świateł ma od spodu zbyt małą płaską powierzchnię i kamera może odpaść. Rozwiązaniem jest doklejenie do tyłu czujnika dwóch trójkątów ( takie zwykłe plastikowe małe wsporniki do półek ) wtedy powierzchnia do przyklejenia się zwiększa i jest ok :-)
  11. Cześć. Na początku grudnia zainstalowałem w OBK 3.6 webasto. Przy temperaturach w okolicy 0 wszystko chodziło ok. Problem pojawił się podczas wyjazdu na narty. Pierwsze dwa dni wszystko działało jak należy. Trzeciego dnia po zapaleniu silnika zapalił się CE a wskazówka temperatury płynu poszła poza skalę :-). Po otwarciu maski chłodnica była raczej chłodna, płyn miał jakieś 60-70 stopni. A wskaźnik nadal pokazywał temperaturę poza skalą. Następnego dnia auto nie odpalało - temperatura nadal była pokazywana jako poza skalą. Dopiero odpięcie akumulatora zresetowało CE i wszystko wróciło do normy.. Ale Webasto od tamtej pory nie odpaliłem. Facet od instalacji powiedział że w BMW też tak się dzieje i że byc może trzeba zrobić obejście płynu tak by nie nagrzewało silnika. Bo inaczej głupieją czujniki. Inna sprawa że po nagrzaniu za pomocą webasto czujnik temperatury zewnętrznej mocno zawyża temperaturę (jest stosunkowo blisko pieca). Miał ktoś coś podobnego? Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
  12. w OBK V (2017) 3.6 max to 190km/h - potem odcina
  13. Na stronie amerykańskiej było Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...