Skocz do zawartości

Piskoor

Użytkownik
  • Zawartość

    1135
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Piskoor

  • Tytuł
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Mentalnie z Alp
  • Auto
    #1 Forester S-Turbo 2001 - jest i będzie
    #2 Outback 2.5 AT 2008 ( był)
    #3 Outback 3.6R AT 2017
    #4 XV II 2018- żonowóz

Ostatnie wizyty

824 wyświetleń profilu
  1. Wymieniam jednostkę fabryczną na stację na Androidzie. Jest tam drobny problem z podłączeniem wzmacniacza HK. Czy ktoś ma może rozpiskę pinów na wzmacniaczu ewentualnie wie gdzie dokupić odpowiednią wiązkę ? Sprzedawca twierdzi że nowe modele na Androidzie działają z HK , montażysta twierdzi że nie bardzo i ciąć przewodów nie będzie :-) Wolę być przygotowany :-)
  2. Piskoor

    Audio w subaru

    może i lepiej ale dopasowanie ramki pod OBK 2015-2017 nie jest takie proste
  3. Piskoor

    Audio w subaru

    bawiłem się systemem z 2 GB ramu i wszystko działało płynnie.. W zawiązku z tym nawet sobie taki zamówiłem :-) Jak dojdzie i zainstaluję to zdam relację.. Ale fabryczny system w OBK tez jest wolny :-) a funkcjonalność.... no niezaspecjalna :-) ( mi np przestaje w ujemnych temperaturach działać GPS )
  4. Piskoor

    Audio w subaru

    Do 3 aplikacji jest już potrzebne 4 GB ram ??? Ej chłopaki.... bez przesady.
  5. Piskoor

    XV 2018 - akcesoria - gdzie kupić ?

    Właśnie.. Jakie są żarówki do oświetlenia tablicy? Bo w instrukcji jakoś tak nie do końca podane
  6. Piskoor

    Nowy XV II-generacji

    Nikt nie napisał ze 1.6 jest świetny. Jest natomiast absolutnie wystarczający do poruszania się w mieście i okolicy. Klientela jest różna w tym również taka która siedząc w Subaru nie czuje potrzeby pokazywania innym sprintu spod świateł. Szczerze.. Mam Forestera 240 KM, mam OBK 260 KM... A wcale się się nie czuję gorzej jeżdżąc od 3 dni (bo lepsze opony) XV żony..
  7. Piskoor

    Nowy XV II-generacji

    On wyje przy bucie w podłogę. Obroty walą na 5 tys - idą do 7tys - spadają na tys.. Dlatego wyje
  8. Siatka do bagażnika OBK - norauto :-) pasuje. W cenie oryginału starczy jeszcze na 20 szt takich :-) Od majfrienda przyszły chlapacze do XV. 104 pln - pasują i nawet faktura na plastiku się zgadza. Trzeba zamówić do OBK. Niezawodny Poorboys Natural Look do przecierania plastików i kokpitu w aucie. Jedyny który jest matowy, fajnie pachnie no i rzeczywiście kurz mniej osiada. Polecam
  9. Piskoor

    Nowy XV II-generacji

    tak... leci mniej więcej do 4.5 tys i pyk na 3 choć wydaje mi się że te 40 % to powinno być 50 % wtedy w moim odczuciu "przyśpiesza" lepiej Co ciekawe wg testów od 0 do 80 ma 8 sek a od 80 do 100 - 5sek
  10. Piskoor

    Nowy XV II-generacji

    No ja w stadzie mam 1.6 Absolutnie nie jest irytujący.. Bardzo fajne miejskie i podmiejskie auto. Pomimo tego że na codzień jeżdżę 3.6 Dynamit to to nie jest :-). Ale do 70-80 rozpędza się bardzo sprawnie. Potem jest słabiej ale kwestia przyzwyczajenia. Jest na tyle fajny że w tym tyg OBK i Forester cały czas stoją, a ja poruszam się właśnie xv pomimo 40 % mocy z 3.6 :-)
  11. Piskoor

    Nowy XV II-generacji

    myślę że są różnice pomiędzy 2.0 a 1.6 w oprogramowaniu. z tego co ja zauważyłem 1.6 najlepiej jedzie w okolicach 3 tys Zalecane 40 % oznacza właśnie te okolice
  12. Piskoor

    Nowy XV II-generacji

    Rozumiem.. Tylko nie widzę sensu dyskusji o czymś czego nie ma :-) i tego co by to dało gdyby było :-) W sensie ręcznej zmiany przełożeń....
  13. Piskoor

    Nowy XV II-generacji

    Mogłoby być.. A nie może być.. Skoro ich nie ma.... CVT w 1.6 jest dobrze oprogramowane.. "zmienia" wirtualne przełożenia w sposób chyba optymalny. Zarówno mój poprzedni OBK 2.5 jak i nowy 3.6 mają manetki. Być może z czystego lenistwa nie chce mi się ich zmieniać z czego wnioskuję że zonie nie będzie się chciało jeszcze bardziej. Do teraz jeździła Foresterem S-Turbo po kuracji wzmacniającej i w manualu. Po przesiadce do XV 1.6 stwierdziła że jest idealny a tego że ma 2x mniej KM nie zauważa bo na drodze do pracy i tak jedzie max 70. Ktoś kto chce wykrzesać z 1.6 nutkę sportową i tak tego nie zrobi. Już prędzej w 2.0. Stąd też nie ubolewam nad brakiem manetek. Ok być może 1 na 10 osób używała by ich by zyskać drogocenną sekundę od 0-100. Ale flustracji nadal by się nie pozbyła :-) Pozostałym 9 osobom manetki są zbędne
  14. Piskoor

    Nowy XV II-generacji

    Myślę że to kwestia preferencji osobistych... Ja nie używam w OBK bo mi sie nie chce :-) - zresztą w Warszawie w jeździe w korku to nie ma racji bytu. Owszem przydały mi się w górach, zakładam jednak że przełożenie L może być niezłym substytutem. Trudno to będzie jednak sprawdzić bo do wypraw narciarskich i przelotów powyżej 1000 km w jedną stronę OBK trochę lepiej się nadaje.. XV używa moja żona i słabo widzę używanie manetek w tym przypadku :-D Jeżeli są w 2.0 to dobrze, ktoś może ich używać a ktoś nie musi. W 1.6 ich nie ma ale to nie jest wielki dramat.
  15. Piskoor

    Nowy XV II-generacji

    Mam oprócz xv 1.6 także OBK 3.6 W obu CVT.. Łopatek użyłem raz w górach na zjeździe - do hamowania silnikiem. W 1.6 służy do tego pozycja L. Pozatym nie widzę sensu ręcznej "zmiany" biegów Mam oprócz xv 1.6 także OBK 3.6 W obu CVT.. Łopatek użyłem raz w górach na zjeździe - do hamowania silnikiem. W 1.6 służy do tego pozycja L. Pozatym nie widzę sensu ręcznej "zmiany" biegów Mam oprócz xv 1.6 także OBK 3.6 W obu CVT.. Łopatek użyłem raz w górach na zjeździe - do hamowania silnikiem. W 1.6 służy do tego pozycja L. Pozatym nie widzę sensu ręcznej "zmiany" biegów Mam oprócz xv 1.6 także OBK 3.6 W obu CVT.. Łopatek użyłem raz w górach na zjeździe - do hamowania silnikiem. W 1.6 służy do tego pozycja L. Pozatym nie widzę sensu ręcznej "zmiany" biegów
×