Jump to content

owad

Użytkownik
  • Content Count

    1620
  • Joined

About owad

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..
  • Birthday 10/07/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Trojmiasto
  • Auto
    FXT 2
    FD 3

Recent Profile Visitors

1647 profile views
  1. Tak, pasuje. Ten drugi też pasuje tylko jest w innym miejscu (mocowanie jest to samo). Musisz kupić taki z sti, ale nie wiem czy bedzie pasował do turbiny forka bo ja miałem turbo z sti. Wspornik mocuje się gdzieś do mocowań turbiny albo obok. Juz nie pamietam. Pozdr
  2. Do icka po 2008 będziesz potrzebował nowy wspornik ten na turbinie. Ten icek jest sporo szerszy
  3. owad

    SBD i Torque

    U mnie cat temp waha sie miedzy -5 a -10 a temp dpf jest +15 I po odpaleniu auta wartości ładnie stopniowo rosną. Pozdr
  4. owad

    SBD i Torque

    Hej. Z czujnikiem jest dużo lepiej, ale nadal mam takie dziwne skoki soot jak przyspieszam ostro, szczegolnie na wysokich biegach. Potrafi skoczyć o 20-25% i potem spaść o tyle samo. Wiem że niektórzy mnie zjedzą za to, ale kilka dni temu postanowiłem tymczasowo zaślepić egra bo on mocno podgrzewa powietrze w dolocie. Nawet czasem do 70 st. I wydawało mi się że to może mieć wpływ na skoki soot. Po zaślepieniu okazało się że problem zniknął całkowicie :-). Soot zwiększa się stabilnie bez wielkich skoków i wypalanie następuje po kilkuset km. Niestety po zaaślepieniu czaem wyskakuje alarm o niewydolnym układzie spalin czy jakoś tak. Ciekawe czy można to wyłączyć? :-) A temperatury dpf dziś sprawdzę to podam. Pozdr
  5. owad

    Klocki hamulcowe

    Nie wiem. Sprawdzałem z tym http://e-subaru.pl/uklad-hamulcowy/3459-subaru-legacy-outback-impreza-forester-brz-xv-klocki-hamulcowe-tyl-26696ag031-oryginal.html I numer się zgadza
  6. owad

    Klocki hamulcowe

    Jak ktoś ma wymianę niedługo to znalazłem oem klocki do xv na tył po taniości. Jeden zestaw kupiłem i wczoraj założyłem, wszystko zapakowane oryginalnie i nieuszkodzone. https://allegro.pl/oferta/oryginalne-klocki-hamulcowe-legacy-26696ag010-7785346456
  7. owad

    SBD i Torque

    U mnie nie skacze tak jak u ciebie, ale wskazanie wzrasta wraz z obciążeniem. Wystarczy że jade na tempomacie , pojawi się górka i już cisnienie idzie w góre. To samo jest jak wcisne pedał gazu mocniej, od razu odczyt idzie w góre. Wkurza mnie to że jak ostro przyspieszam (szczegolnie na wysokich biegach) to soot potrafi wzrosnąć o 15-20% zeby za chwile spaść do poprzedniego poziomu jak już przestaje ostro przyspieszać. I mialem sytuację że soot był 50% a przy ostrym przyspieszaniu uruchomił wypalanie filtra. Chyba dla spokojności wyczyszcze go mechanicznie.
  8. owad

    SBD i Torque

    U mnie nabite 270km po zmianie czujnika i soot 37%. Także jest git w tych temperaturach.
  9. owad

    SBD i Torque

    Podobno czesto rozszczelniają się te przed i za intercoolerem. Warto sprawdzić U mnie teraz po wypaleniu dpfa, mam 80km przejechane i soot 13%. Jazda mieszana także jest dobrze narazie.
  10. owad

    SBD i Torque

    Ja mam 2 dieslei w żadnym syczeń .nie ma. Mowie o syczeniach powietrza z jakiejś rury czy turbiny. Turbine s!łyszę w 300konnym 2,5 turbo ale nie w dieslu :-)
  11. owad

    SBD i Torque

    A może ten świst to nieszczelnosc w dolocie i to powoduje nieprawidłową mieszankę i spalanie a co za tym idzie zatykanie dpfa? Tak tylko gdybam
  12. owad

    SBD i Torque

    73% ASH to dużo, u mnie jest 32% i dlatego szukałem innej przyczyny. Czujnik na torq to DPF Pressure Diff. Są to dwa czujniki zintegrowane w jednej obudowie, Są dwa wejścia, przed DPF i za DPF. Z różnicy ciśnień ECU kalkuluje zapchanie filtra. Tu kupiłem: https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-spalin-subaru-impreza-2-5did-05-7568635612?snapshot=MjAxOS0wNS0yNFQwOToxMTozOC40MjlaO2J1eWVyO2YzNmYyYjI5YTI2YTdjZTczZWRhM2NkZjBhMDVmMjY1MmQwOWZkZjRjMjQ5NjYyOTJkMWVkZjA0M2VmZTdhYTk%3D Próbowałem czyścić mój, ale nic nie pomogło. Rurki przyłączeniowe też sprawdźcie. Wymiana czujnika to max 10 min roboty. Mogę zrobić później zdjęcie jak ktoś zainteresowany gdzie jest ten czujnik dokładnie. Pozdr PS. OEM kosztuje 700-800 PLN. Ja chciałem kupić używkę, ale chyba nie warto bo to loteria
  13. owad

    SBD i Torque

    Mały update. Szczególnie dla tych, którym filtr zapychał się zbyt szybko. U mnie przy normalnej ostrzejszej jeździe następowało to po stu kilkudziesięciu km. Zauważyłem natomiast że czujnik ciśnienia dpf zachowuje się trochę dziwnie i tak jakby pokazywał zbyt wysokie ciśnienie. Wydało mi się to trochę dziwne że filtr byłby już zapchany po 65tyś km. Wczoraj zakończyłem jazdę z soot 64% i 125km od ostatniego wypalania. Wymieniłem czujnik ciśnienia na NTY ~ 100PLN. Dziś w drodze do pracy ~ 15km soot sam bez wypalania spadł do 26% i zauważyłem dużo niższe ciśnienia wskazywane przez czujnik. Także na razie jest dobrze chociaż mało przejechane. Dam znać jeszcze po jakimś czasie
×
×
  • Create New...