Giresse

Użytkownik
  • Zawartość

    158
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Giresse

  • Ranga
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    FORESTER MY12 N/A [FB20]

Ostatnio na profilu byli

121 wyświetleń profilu
  1. Wszystko zależy od warunków i stylu jazdy. Musisz się nastawić, że 8,0 l/100km do osiągnięcia tylko na trasie bez udziału miasta, i raczej nie często Ci się uda uzyskać taki wynik. Miasto, tu też zależy jakie, ale nie licz na mniej niż 10l/100km, a raczej na pewno więcej. Jazda mieszana - przynajmniej u mnie 9-10l/100km. Jeżeli chcesz wykorzystywać max moment i moc, czyli kręcić powyżej 4000 obr/min, to dodaj do powyższych wartości 30%. Relatywnie wysokie spalanie rekompensuje całkowita bezawaryjność jednostki napędowej. Jeżeli te wartości są dla Ciebie nieakceptowalne możesz wybrać diesla, w moim przypadku nawet przez sekundę, o tym nie myślałem - dlaczego?, przeglądnij chociażby to forum.
  2. Slim, małe sprostowanie, faktycznie warunki podobne, ale ja jechałem bez tempomatu, średnia prędkość w przedziale 120 - 140 km/h, raczej nie dawałem się wyprzedzać, wiadomo jak ktoś przeleciał koło mnie 160>, to odpuszczałem. Na krajówkach, przepisowo + 20 km/h, obciążenie, to pasażer plus 50 kg w bagażniku. Biorąc pod uwagę powyższe, to spalanie 8,6 l/100 więcej niż satysfakcjonujące.
  3. Na podobnym dystansie i w podobnych warunkach wyszło mi identyczne spalanie jak u Ciebie tj. 8,6, aczkolwiek komputer czasami pokazywał średnie 8,4. Z ostatniego tankowania wyszło mi 9,4, ale tu było z przewagą miasta. Teraz pokazuje mi 10,4 ale było trochę jazdy po terenie tj. 1;2 + reduktor, a to zawyża średnią.
  4. Czegoś tu nie rozumiem? Jakim cudem mój forek robi setkę w 9,4 - 9,5s, a nowa impreza w prawie 12. Coś nie tak z tym testem.
  5. Poco komu taki wielki SUV w Europie? Auto jest przeznaczone na rynek USA.
  6. Czyli Ascent za Tribecę, bo w USA muszą mieć wielgaśnego SUV-a.
  7. Ascent nie jest żadną konkurencją dla Forka, bardziej obawiałbym się o Tribecę, ale to i tak nie nasz problem, ponieważ te samochody są przewidziane na rynek USA.
  8. Subaru jednak jest sentymentalne, niby środek już zbliżony poziomem do konkurencji, a jednak udało się "przemycić" przyciski do grzania dup z przed dwudziestu lat
  9. Jak masz kompresor, to polecam taki zestaw. Parę złotych, a przyjemność z pracy nieoceniona.
  10. Motul jest ok, ja mam zalany ENEOS-em SUPER PREMIUM MULTI GEAR 75W90 i nie narzekam. Oczywiście na jednym i drugim mam problemy z wrzuceniem wstecznego, ale ten typ tak ma niezależnie czym zalejesz. Wymiana standard co 60k. Ile? musisz zobaczyć w instrukcji, do mojego wchodzi coś około 4,5l (p+t).
  11. Mądrego to i przyjemnie posłuchać
  12. @atlas1977dlaczego? wystarczy Subaru w petrolu.
  13. ...tzn, że problem nie istnieje, a ludzie dla sportu piszą o padniętych SBD, bo akurat nie mają co robić
  14. ...oraz FB25