Jump to content

Giresse

Użytkownik
  • Content Count

    363
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

124 Wspaniały

About Giresse

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    FORESTER MY12 N/A [FB20]

Recent Profile Visitors

566 profile views
  1. Buty zmienione na lato. Zima umyta, oczyszczona, nawoskowana i uśpiona na co najmniej siedem miesięcy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Mi też kuna podgryzła wygłuszenie, od dwóch lat stosuję taki spray i mam spokój https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwjvu_TC9L3oAhVOz7IKHTTEDSgYABAGGgJscg&ohost=www.google.pl&cid=CAESQeD2ikPPI-jqcMcAgVhRTQTlMT9cdZ1BKoRS13A1y1bK5WrBmz8_d-EjuGpynHBmRZXZqL4s3XVBSCEXAsDfd8HI&sig=AOD64_3Rs2bhbVtyxLZBapG5Va2QooP6qA&ctype=5&q=&ved=2ahUKEwjz_uzC9L3oAhUQHHcKHdQMA4UQwg96BAgKEAo&adurl= Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Giresse

    MY16 XT zamula

    Czasami po wizycie w ASO dzieją się dziwne rzeczy i nie zawsze wszystko co jest zalecane wychodzi na plus. Kilka przykładów: - Chciałem kiedyś zaktualizować u siebie soft - znajomy mechanik mi odradził, twierdząc, iż często po zmianie softu auto "świruje", - Często jest tak (raczej standard), że w sytuacji, kiedy wymagane jest odłączenia akumulatora nie jest czyszczona przepustnica. W takiej sytuacji rozwala się mapa, a nowa buduje się na brudnej przepustnicy... - po spuszczeniu płynu chłodniczego, chłodnica jest napełniana płynem do Max, czyli niby wszystko ok, ale nikt nie bierze pod uwagę faktu, że układ musi się odpowietrzyć i w konsekwencji po jego odpowietrzeniu (z czasem) mamy poziom płynu poniżej minimum. Chcąc być w zgodzie z instrukcją musimy uzupełnić niedobór płynem, który dostępny jest tylko w ASO, więc dymamy do ASO itd itd.
  4. Zaglądnąłem dziś na Japońską, Kanadyjską i CCCP stronę Subaru, potem otwarłem PL i prawie poplułem ekran ze śmiechu[emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Kierownika takiego "potwora" chciałem pozdrowić - widziany dzisiaj pod lotniskiem w Balicach.
  6. To, że zamek jest dokręcony nie znaczy, że wszystko jest ok, prawdopodobnie jest za duży luz na zamku. Najlepiej, to sprawdzić w ten sposób: zamykamy klapę i w miejscu mocowania zamka naciskamy ją, jeżeli "siedzi sztywno" tz. nie ma luzów, to jest ok, jeżeli nie, to demontujemy osłonę zamka popuszczamy dwie śruby mocujące i przesuwamy zamek do wewnątrz i mocno dokręcamy śruby. W zeszłym tygodniu pozbyłem się tych niepożądanych odgłosów wykonując trzy czynności: 1. ustawienie zamka - jak wyżej (zamek cofnąłem o 0,8 mm), 2. zdemontowałem odbojniki z klapy, odtłuściłem izopropanolem i wszystko spryskałem smarem silikonowym WURTH-a, 3. zdemontowałem odbojniki boczne i zrobiłem to samo, co z pkt. 2.
  7. To samo mam u siebie - TTTM. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Ostatecznie kupiłem yato yt-17310 z zabezpieczeniem do 415 mm
  9. Zawieszenie zostało przeprojektowane, jest dużo sztywniejsze. Jeździłem jednym i drugim - przepaść. j.w Poniżej lakoniczne info o zmianach w zawieszeniu od MY11: " ZAWIESZENIE Przednie zawieszenie Forestera (kolumny McPhersona), oraz tylne oparte na dwóch poprzecznych wahaczach, zostały gruntownie dopracowane celem uzyskania jeszcze większej pewności prowadzenia. Zastosowano innowacyjne zawory w amortyzatorach i precyzyjnie zoptymalizowano ich tłumienie także dla niewielkich ugięć, co poprawiło kontakt opon z nawierzchnią, a zatem i przekazywanie kierowcy informacji o stanie drogi.Zwarte tylne zawieszenie pozwoliło uzyskać bardziej obszerną i foremną przestrzeń bagażową, a jednocześnie dużą dopuszczalną ładowność. Duży skok kół, szerokie opony, znaczny prześwit (215 mm), to czynniki, które pozwalają połączyć prawdziwe zalety SUV-a z płynnym i cichym pokonywaniem nierówności oraz z pewnym prowadzeniem"
  10. Jeżeli chodzi o MY08-MY10, to się zgadzam, ale polift MY11-MY12, to już całkiem spoko zawiecha.
  11. Trzeba zdemontować klapkę od schowka. Odpiąć teleskopek z prawej strony, ścisnąć boki schowka i pociągnąć do siebie. Na filtrze masz strzałki do góry określające położenie filtra. 3 minuty roboty[emoji373] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Marek zjedz Snickersa... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Karową wygrał bo musiał. Kto był w parku na Karowej powinien zauważyć jak zachowywała się ekipa Kajta, auto cały czas ukrywane przed rywalami, zamalowywanie oznaczeń opon, szpiedzy, którzy plątali się po parku i z "partyzanta" robili zdjęcia sprzętu rywali - jakaś żenada!!! Ludzie, to miało być święto rajdów, a nie ostatni wyścig sezonu decydujący o mistrzostwie. Jeszcze jedno, jeżeli ktoś sądzi, że Huttunen popełnił błąd na karowej, to zapewniam, uwierzcie mi, że nie ma takiej możliwości, tzn. błąd popełnił, ale tak miało być. Pojechał doskonale, ale gdzieś, te sekundy do Kajta "musiał" stracić.
  14. Tak na szybko potrzebuję info, jaka minimalna musi być wysokość kobyłki, aby po podwindowaniu Forka, i opuszczeniu go na kobyłkę koło było w powietrzu. Pacjent SH, koła 25 55 17.
×
×
  • Create New...