Skocz do zawartości

Giresse

Użytkownik
  • Postów

    368
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    FORESTER MY12 N/A [FB20]

Ostatnie wizyty

1696 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Giresse

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

141

Reputacja

  1. Giresse

    Biale z nieba leci!

    Nowopowstający tor do motorcrosu Zabierzów / Rząska. Niestety wjazd tylko dzięki uprzejmości właściciela i tylko dlatego, że wszystko zmarznięte. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Giresse

    Biale z nieba leci!

    Pajero dało radę, to Forek nie da?
  3. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Kiedyś byłem zafascynowany SAAB- em, wiadomo, jak skończył. Od tego czasu swoją miłość przelałem na Subaru, mam nadzieję, że ta marka (w Europie) przetrwa. Różnica między tymi firmami jest taka, że Subaru mogę sprowadzić sobie z poza UE a SAAB-a niestety już nie. Jedno jest pewne mój następny samochód nie będzie elektryczny / hybrydowy, więc na pewno nie kupię go w UE salonie Subaru tylko prawdopodobnie ściągnę z Kanady. Pozostaje pytanie, co z serwisem i dostępnością części do wersji / modeli u Nas nie oferowanych? Z drugiej strony znajomy mechanik pracujący w serwisie Subaru mówi, że serwisują coraz więcej Subaraków z jednostkami niedostępnymi na naszym rynku, więc, to wcale nie będzie musiało być problemem. Na razie pozostaje mi chuchać i dmuchać na „ostatniego samuraja” Forka MY12 ze stałym napędem, manualem i reduktorem. Raczej nie ma takiej możliwości, żeby taka konfiguracja kiedykolwiek wróciła a cała ta elektronika i CVT, to będzie ostateczność. Aczkolwiek byłbym skłonny przytulić takiego Forka z silnikiem 1.8 DIT. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Buty zmienione na lato. Zima umyta, oczyszczona, nawoskowana i uśpiona na co najmniej siedem miesięcy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Mi też kuna podgryzła wygłuszenie, od dwóch lat stosuję taki spray i mam spokój https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwjvu_TC9L3oAhVOz7IKHTTEDSgYABAGGgJscg&ohost=www.google.pl&cid=CAESQeD2ikPPI-jqcMcAgVhRTQTlMT9cdZ1BKoRS13A1y1bK5WrBmz8_d-EjuGpynHBmRZXZqL4s3XVBSCEXAsDfd8HI&sig=AOD64_3Rs2bhbVtyxLZBapG5Va2QooP6qA&ctype=5&q=&ved=2ahUKEwjz_uzC9L3oAhUQHHcKHdQMA4UQwg96BAgKEAo&adurl= Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Rudno? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Giresse

    MY16 XT zamula

    Czasami po wizycie w ASO dzieją się dziwne rzeczy i nie zawsze wszystko co jest zalecane wychodzi na plus. Kilka przykładów: - Chciałem kiedyś zaktualizować u siebie soft - znajomy mechanik mi odradził, twierdząc, iż często po zmianie softu auto "świruje", - Często jest tak (raczej standard), że w sytuacji, kiedy wymagane jest odłączenia akumulatora nie jest czyszczona przepustnica. W takiej sytuacji rozwala się mapa, a nowa buduje się na brudnej przepustnicy... - po spuszczeniu płynu chłodniczego, chłodnica jest napełniana płynem do Max, czyli niby wszystko ok, ale nikt nie bierze pod uwagę faktu, że układ musi się odpowietrzyć i w konsekwencji po jego odpowietrzeniu (z czasem) mamy poziom płynu poniżej minimum. Chcąc być w zgodzie z instrukcją musimy uzupełnić niedobór płynem, który dostępny jest tylko w ASO, więc dymamy do ASO itd itd.
  9. Zaglądnąłem dziś na Japońską, Kanadyjską i CCCP stronę Subaru, potem otwarłem PL i prawie poplułem ekran ze śmiechu[emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Giresse

    Pozdrawiamy sie :)

    Kierownika takiego "potwora" chciałem pozdrowić - widziany dzisiaj pod lotniskiem w Balicach.
  11. Miałem kiedyś chytry plan żeby kupić fele od Forestera S-edition, ale towar u nas nieosiągalny:
  12. To, że zamek jest dokręcony nie znaczy, że wszystko jest ok, prawdopodobnie jest za duży luz na zamku. Najlepiej, to sprawdzić w ten sposób: zamykamy klapę i w miejscu mocowania zamka naciskamy ją, jeżeli "siedzi sztywno" tz. nie ma luzów, to jest ok, jeżeli nie, to demontujemy osłonę zamka popuszczamy dwie śruby mocujące i przesuwamy zamek do wewnątrz i mocno dokręcamy śruby. W zeszłym tygodniu pozbyłem się tych niepożądanych odgłosów wykonując trzy czynności: 1. ustawienie zamka - jak wyżej (zamek cofnąłem o 0,8 mm), 2. zdemontowałem odbojniki z klapy, odtłuściłem izopropanolem i wszystko spryskałem smarem silikonowym WURTH-a, 3. zdemontowałem odbojniki boczne i zrobiłem to samo, co z pkt. 2.
  13. To samo mam u siebie - TTTM. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...