Jump to content

Giresse

Użytkownik
  • Content Count

    318
  • Joined

  • Last visited

About Giresse

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    FORESTER MY12 N/A [FB20]

Recent Profile Visitors

419 profile views
  1. Zgadzam się w 100% Dokładnie. Jeżdżę po nadleśnictwach (południe Polski), i zaskakuje mnie ilość Foresterów "pracujących" w lesie, głównie SF i SG, od paru lat również SH (nie widziałem nigdy SJ). Zdecydowana większość, to N/A, MT z reduktorem.
  2. Przednia maska podpierana "patykiem" - koniec świata
  3. @infra też myślałem nad przemalowaniem grilla w całości na czarny, ale średnio, to wygląda, dlatego poszedłem w półśrodek i zrobiłem ori wersję od s-edition, co nie zmienia faktu, że w pewnie skończę na takiej sport edition -:) ps: nie przejmuj się rysami, ja co roku po dziczeniu robię polerkę i zawsze wszystko schodzi, mam nadzieję, że nie skończy mi się bezbarwny na lakierze.
  4. Widzisz, jak można się przejechać, nawet nie przypuszczałem, że nie robisz serwisu w Krakowie
  5. Denso hybrydowe - lepszych nie miałem.
  6. W przeszłości / współcześnie były prowadzone akcje "bojkotujące" towary / dobra wytwarzane z naruszeniem norm nazwijmy je etycznych. W niektórych przypadkach poskutkowało, to zaprzestaniem takich działań z powodów wizerunkowych w innych ograniczeniem zysków przedsiębiorców, co w konsekwencji i tak wymusiło na nich działania mające na celu akceptowalne przez społeczeństwo podejście do biznesu. Kiedyś w Anglii bojkotowano cukier i jego wyroby ponieważ do uprawy trzciny cukrowej wykorzystywano niewolników, współcześnie passe jest kupowanie jajek z chowu klatkowego, łososi z norweskich ferm, ryb poławianych w sposób niehumanitarny, drobiu chowanego na antybiotykach itp itp. Zmierzam do tego, że we współczesnym świecie niewiele trzeba, aby taka wiadomość (praca w subaru) stała się pretekstem do bojkotu produktów Subaru - może przesadzam, ale nie można wykluczyć takiego scenariusza.
  7. Dzisiejsze... Wideo.MOV
  8. Tak mi się wydaje, w każdym bądź razie kopij wklej.
  9. Bezawaryjność diesla = frajda z jazdy cvt[emoji12] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Zgadza się Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Napęd w manualu, a w automacie, to dwa zgoła odmienne rozwiązania. W manualu masz prawdziwy „stały napęd” z centralnym mechanizmem różnicowym i wiskozą, z podziałem momentu po 50% na oś (modyfikowane w razie potrzeby do 80-20, 20-80). W automacie nie ma CMR, automaty mają zamiast niego sprzęgło wielopłytkowe sterowane hydraulicznie. W przeciwieństwie do wielu podobnych rozwiązań z dołączaną osią tylną, w Subaru już wstępnie jest ono zablokowane, co przekłada się na efekt stałego napędu na cztery koła. Jak widzisz rozwiązanie lepsze od Haldexa, nie zmienia, to faktu, że w zależności od modelu możesz mieć tak, że masz 90% momentu na przodzie, a 10 na tyle, i w sytuacji awaryjnej elektronika doda Ci na zakręcie full momentu na tył, i wtedy docenisz manuala.[emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. https://www.jurid.pl/catalogue.html#fitment_id=30815&search_type=vehicle&brand_id=548 Poniżej / powyżej numery klocków, jest tego trochę w sieci, ja kupowałem w Motogamie w Krakowie, ale Tobie raczej nie po drodze -:)
  13. Jurid, takie daje fabryka, więc takie założyłem- spisują się bardzo dobrze, nie widzę różnicy w stosunku do fabryki. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Create New...