Jump to content

Bernard

Użytkownik
  • Content Count

    244
  • Joined

  • Last visited

About Bernard

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa Wilanów
  • Auto
    Było Legacy MY09, jest Levorg MY17

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A dzisiaj wpadł w oko taki złoty LGT, chyba nie forumowy, ale pozdrawiam!
  2. Oficjalnie: "...agreed today on a new business and capital alliance with the aim of further developing and strengthening their long-term partnership" Pewnie lepsza interpretacja to spółka powiązana / spółka z grupy kapitałowej. Ciekawe czy w tym przypadku uda podłączyć się pod emisję flotową grupy i zachować dla Subaru część oferty w grupie, która nas bardziej kręci.
  3. do pełnej odpowiedzi powinno się biegle znać prawo spółek w Japonii oraz statut spółki Subaru Corporation spodziewać się można: - że nie ma innego akcjonariusza który ma większy udział (niż te 20%) - że statut spółki daje właścicielowi z 20% (lub więcej) prawo powołania swojego reprezentanta do Zarządu/Rady Nadzorczej/Rady Dyrektorów itd - że statut spółki daje właścicielowi z 20% (lub więcej) udział w decyzjach strategicznych i prawo blokowania decyzji w przypadku konfliktu - Toyota może być teraz jedynym akcjonariuszem branżowym Obecnie w/g Wiki akcjonariat jest taki: Owner Toyota (16.48%) The Master Trust Bank of Japan (5.40%) Japan Trustee Services Bank (4.38%) Mizuho Bank, Ltd. (2.05%) Suzuki (1.75%) Sompo Japan Nipponkoa Insurance Inc. (1.55%) FHI's Client Stock Ownership (1.40%) Tokio Marine & Nichido Fire Insurance Co., Ltd. (1.32%) (reszta po mniej niż 1%) Mam nadzieję, że widać "who is who".
  4. Bernard

    Kubica w F1

    Pamiętajmy, że ORLEN szuka miejsca na samochodzie, obok Shell'a na czerwonych się nie zmieści. Płacenie naszego koncernu pewnie tylko częściowo łączy się z Robertem. Czy jest jakiś koncern paliwowy na HAAS'ach?
  5. Specyfikacja na rynek Taiwan jest chyba taka sama jak na m.in. Australię (2.0DIT 270HP). https://www.subaru.asia/tw/en/vehicles/levorg/ Tylko jest LHD.
  6. Levorg 2.0DIT LHD, ciekawe czy wykonalne jest zaimportowanie prywatnie powiedzmy 3 latka? Z Japonii się da, to i Taiwan się da.
  7. W mojej instrukcji obsługi auta jest napisane, że system ES nagrywa ostatnie chwile przed kolizją. Levorg MY17 z salonu PL. Nie wiem tylko co jest musi się stać aby dane dostały zachowane (uruchomienie poduszek?).
  8. Ja dzisiaj złapałem na warszawskiej Woli takiego klasyka. Chyba nie forumowy ale oczywiście pozdrawiam.
  9. Pozdrowienia dla oświniaczonego BMW 3 rej E1 RTX (jakoś tak) którego widziałem dzisiaj w Wawie na al. Niepodległości. Był też granatowy hawk, raczej RC z imionami Łukasz Maciej na bocznej szybie ale świnek nie dostrzegłem - pozdrowienia dla kierowniczki. (obserwacje z pojazdu szynowego)
  10. Bernard

    Filmy

    Firm Labirynt (Prisoners) z 2013 roku. W kadrze bug, czyżby oświniaczony???
  11. Bernard

    Znów problem z AWD

    Pytanko mam: jakie jest dopuszczalne obciążenie na hak? Drugie też mam: czy w tym przypadku jak na pierwszym poście było coś w bagażniku albo a tylnej kanapie?
  12. niektóre Whiskey mając 15YO są poważane, tyle co mój staż na forum --- 2004.
  13. Bernard

    Kubica w F1

    GIO dostał karę, ale po kolizji bolid KUB jakoś już nie jedzie, chyba nie pomoże tu safety car ani deszcz. Szkoda...
  14. Ciekawe na ile określenie "dostępność samochodów" dotyczy oferty w salonach a na ile dotyczy dostępności OBK H6, Levorga 2.0DIT, Legacy (także XT) itd.
  15. Teraz nie ma. Pewnie będzie MY20 ale z silnikiem 2.0NA.
×
×
  • Create New...