Skocz do zawartości

Bernard

Użytkownik
  • Zawartość

    179
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bernard

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa Wilanów
  • Auto
    Było Legacy MY09, jest Levorg MY17
  1. Subaru Levorg

    Ja moim Levorgiem zrobiłem prawie 20kkm. Też mam to, że się oglądam za nim po zaparkowaniu. Przyczynę braku mocy widzę bardziej w regulacjach EU niż u producenta. Gdybym był młodszy rozważałbym emigrację do kraju gdzie są Levorgi 2.0DIT, nie koniecznie tam gdzie jest 300KM, raczej tam gdzie jest 260KM. Interesująca jest jednak ekspansja innych producentów na obszary gdzie do tej pory królowało Subaru (czyli mocne AWD). Legendarna w tym wątku Insygnia 260 kucy, "prawie jak Subaru" Golf R itd Ale były też wzmianki o KIA Stinger i Alfa Giulia. Ci producenci radzą sobie z regulacjami EU, FHI chyba rzuciło ręcznik.
  2. Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia z około 9 rano dla miłej kierowniczki Levorga PureRed, czy to lepsza połowa @anakinsky ?
  3. CVT, a szarpie :-/

    Czy każdy wątek Levorga musi stoczyć się na spalanie? Osobiście najlepiej dostrzegam to na stacji benzynowej. Tutaj piszemy o szarpaniu CVT...
  4. Pozdrawiamy sie :)

    A ja dzisiaj przy ulicy Królowej Marysieńki pozdrowiłem (z odpozdrowieniem) kierownika takiego klasyka. Z moich rejonów ale widziałem pierwszy raz.
  5. Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.

    Offtop się robi, no ale dodam 3 gr. Autobusem elektrycznym jechałem kilka razy w stolicy. Producent - URSUS Wrażenia fajne, duży moment obrotowy, kierownik chyba jeszcze się uczył. Ogólnie pozytywne doświadczenie.
  6. Pozdrawiamy sie :)

    Niebieski oświniaczony Levorg przemknął odcinkiem od Kabat w kierunku Powsina/Konstancina dzisiaj o 8 rano. Nie było miejsca na pozdrowienie w realu to pozdrawiam tutaj.
  7. EyeSight, czyli Wzrok

    Może zmieniał pas? Wygląda na uderzenie prawym rogiem. Mam nadzieję, że nie testował jazdy z Line Assist bez rąk na kierownicy.
  8. Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.

    Domyślam się, że chodzi o Line assist (mam w Levorgu MY17), system działa na zasadzie wspomagania, bardziej ostrzeganie niż zastępowanie kierowcy. Automat delikatnie koryguje ale nie jest to system do jazdy bez rąk na kierownicy. Pewnie złodziej oczekiwał więcej.
  9. Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.

    patrząc na felunek Levorga to MY18, a systemy wspomagające są tak naprawdę antykradzieżowe
  10. Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.

    widzę biznesik na etui do kluczy tłumiące sygnał o ileśtam decybeli aby 90% takich ataków uniemożliwić może sklep subaru znajdzie i oświniaczy... @Sklepik ?
  11. check engin w trasie

    Nie wiem jak u Ciebie ale w PL dzisiaj leje. Ja miałem tak w Legacy BL, że po około 1 godzinie jazdy w ostrym deszczu zapalał mi się check engine. Na sucho (i przy małym deszczu) tego nie było. Oczywiście wizyta w serwisie była jak już zgasł i w pamięci zero. Domyślam się, że u mnie sondzie nie było nie po drodze na mokrym. Może u ciebie też jest to związane z warunkami pogodowymi...
  12. Jazda na światłach dziennych czy mijania

    Jechałem kiedyś o poranku we mgle, były 2 pasy w każdą stronę, na lewym wyprzedził mnie BMW X6 oświetlony tylko ringami, z tyłu oczywiście nic. Na następnych światłach, otwierając szybę powiedziałem Panu aby włączył światła, bo go słabo widać, odpowiedział mi: tutaj jest automat - na pewno jest dobrze.
  13. EyeSight, czyli Wzrok

    W sprawie punktu 2 - wydaje mi się, że 5 metrów to dla za daleko dla ES przy tej prędkości. Ja jechałem osiedlową drogą, z lewej były krzaki i tuż przed autem wiatr poruszył gałęzie tak, że ruszyły się w poprzek jazdy - ES dał full stop do zera - no to mi ciśnienie podniosło.
    1. lukasz83

      lukasz83

      Dzięki, ale szukam wersji ze skórą. Łatwiej utrzymać w czystości przy małych dzieciach. Pozdrawiam.

  14. Subaru Levorg

    Tutaj pomaga tryb S, no chyba, że już jesteś w trybie S i dalej brakuje Ci refleksu auta.
×