Jump to content

Bernard

Użytkownik
  • Content Count

    254
  • Joined

  • Last visited

About Bernard

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa Wilanów
  • Auto
    Były Legacy MY09, Levorg MY17, jest Volvo S60

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pojechałem w sobotę na małe zakupy i taki Forester Sports znalazł sobie placek obok... pozdrawiam.
  2. Bernard

    Znów problem z AWD

    Nie ma XMode w Levorgu. Nie ma pomocy w ruszaniu na wzniesieniu (tu jest CVT). Jedyne co może pomóc to taki zestaw: - ESP off - manual na skrzyni biegów - tryb S. Mi kiedyś ten setup pomógł na śniegu po górkę, ale nie byłem tak dociążony tyłem (wnioskuje z filmiku, że w bagażniku ~300kg).
  3. W ramach nowej strategii ASO Subaru będą uznawały gwarancję na auta z Kanady? Albo z Taiwanu? Tak sobie pytam...
  4. 1. Za każdym razem... 2. Kupić komplet "tpms subaru" w serwisie lub na portalu aukcyjnym i zamontować
  5. Jak poczytałem o TPMS w Subaru to odpuściłem sobie dwa zestawy kół. Zmieniam tylko opony. Bez wizyty w ASO nie ma możliwości samodzielnego nauczenia auta nowych czujników. (a na aktualizację oprogramowania samochodu już nie liczę) Widziałem na forach zagranicznych wątki o klonowaniu czujników (2x ten sam zestaw numerów seryjnych). Trzeba jakimś diwajsem zmienić numery czujników po zakupie drugiego kompletu. Sam tego nie ćwiczyłem.
  6. A te LED'y mają homologację?
  7. Jakikolwiek problem z napędem SAWD miałbyś jako błąd w komputerze auta i pewnie sporo lampek nie dałoby spokoju. Myślę, że ważniejsza jest zdrowa skrzynia CVT (bo potencjalnie droga w naprawie lub wymianie). Napęd po prostu jest.
  8. Według mnie jest to kwestia prędkości, jak nie będzie za duża to wyhamują.
  9. W EU masz jeden kit napędowy: 1,6DIT + CVT. Za pół roku/do roku spodziewamy się wersji bez turbo (i bez kurnika na masce). Na forum masz pewnie wszystko o Subaru - kwestia czasu i ewentualnie efektywności szukania. Z Levorgiem jest raczej spokój, ale: - są użytkownicy którzy poprawili wyciszenie wnętrza (szczególnie MY15 i MY16) - z silnikami spokój, chyba tylko jeden przypadek opisany, że coś się działo złego - skrzynia CVT - tutaj warto poczytać o wymianie oleju, są różne opinie o tym kiedy i jak wymieniać - są tacy co uważają, że trochę za dużo palą Chyba wszyscy chwalą wrażenia z jazdy i to, że auto nie wygląda jak 95% aut na drogach. Ważne - od MY17 jest EyeSight w Levorgach, jak nie wiesz co to - poczytaj. Jest odcinek Automaniaka, chyba z wiosny/lata 2016 roku z Levorgiem - jak masz czas to poszukaj na sieci - pewnie jest dostępny. Jest też Zakup Kontrolowany z Levorgiem, prawdopodobnie nr 383.
  10. No nie wiem czy od razu się orientuje... dużo zależy od interpretacji określenia "od razu" EyeSight utrzymuje dystans do poprzedzającego auta. Jak ktoś wjechał, to niezależnie od prędkości potencjalnie był za blisko. (chyba warto ten off top przenieść do wątku EyeSight'owego)
  11. A dzisiaj wpadł w oko taki złoty LGT, chyba nie forumowy, ale pozdrawiam!
  12. Oficjalnie: "...agreed today on a new business and capital alliance with the aim of further developing and strengthening their long-term partnership" Pewnie lepsza interpretacja to spółka powiązana / spółka z grupy kapitałowej. Ciekawe czy w tym przypadku uda podłączyć się pod emisję flotową grupy i zachować dla Subaru część oferty w grupie, która nas bardziej kręci.
  13. do pełnej odpowiedzi powinno się biegle znać prawo spółek w Japonii oraz statut spółki Subaru Corporation spodziewać się można: - że nie ma innego akcjonariusza który ma większy udział (niż te 20%) - że statut spółki daje właścicielowi z 20% (lub więcej) prawo powołania swojego reprezentanta do Zarządu/Rady Nadzorczej/Rady Dyrektorów itd - że statut spółki daje właścicielowi z 20% (lub więcej) udział w decyzjach strategicznych i prawo blokowania decyzji w przypadku konfliktu - Toyota może być teraz jedynym akcjonariuszem branżowym Obecnie w/g Wiki akcjonariat jest taki: Owner Toyota (16.48%) The Master Trust Bank of Japan (5.40%) Japan Trustee Services Bank (4.38%) Mizuho Bank, Ltd. (2.05%) Suzuki (1.75%) Sompo Japan Nipponkoa Insurance Inc. (1.55%) FHI's Client Stock Ownership (1.40%) Tokio Marine & Nichido Fire Insurance Co., Ltd. (1.32%) (reszta po mniej niż 1%) Mam nadzieję, że widać "who is who".
  14. Bernard

    Kubica w F1

    Pamiętajmy, że ORLEN szuka miejsca na samochodzie, obok Shell'a na czerwonych się nie zmieści. Płacenie naszego koncernu pewnie tylko częściowo łączy się z Robertem. Czy jest jakiś koncern paliwowy na HAAS'ach?
  15. Specyfikacja na rynek Taiwan jest chyba taka sama jak na m.in. Australię (2.0DIT 270HP). https://www.subaru.asia/tw/en/vehicles/levorg/ Tylko jest LHD.
×
×
  • Create New...