Skocz do zawartości

KaiM

Użytkownik
  • Zawartość

    162
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O KaiM

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    OBK MY07 H6 - moja pierwsza czarna bestyja z gwiazdami

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. KaiM

    Przekładka radia i obsługa mp3/aux

    Dzięki Kambol, faktycznie wygląda na dobrą opcję. Muszę tylko sprawdzić czy panel od klimy mam osobny czy z radiem. No i duży minus że jednak wtedy ekran od sprzętu wyjdzie piętro niżej, a ten podstawowy obecnie bezużyteczny pozostałby nad nim. Wygląda to wtedy jak dla mnie za bardzo... zresztą sam zobacz: Przychodzi mi do głowy żeby wtedy ten górny ekran wywalić i założyć ten panel ze schowkiem z uboższych wersji. Schowek i to zamykany bardziej się przyda niż ten ekran obecnie.
  2. KaiM

    Przekładka radia i obsługa mp3/aux

    To jest wg mnie najlepsza opcja - wywalić Subarowską navi i w to miejsce dać coś co naprawdę gra, ma nawigację, kamerę cofania, Apple CarPlay, Android Auto i co tam jeszcze potrzeba. Jedyny kłopot że firma która to zrobiła jest ...w Nowej Zelandii :-( Piszą w komentarzach do filmu że sami dorobili tę ramkę wokół nawiewów do tego Soniaka i nie mają ramek na sprzedaż. Skąd wziąć taką ramkę do jasnej... resztę kabli i mocowań ogarnę ale zrobienie jej tak estetycznie żeby mnie nie raziła w oczy jest niestety poza mną. Coś lekko podkleić, podszlifować, podmalować to bym potrafił ale wychodzi mi że z oryginału się nie da. Demo of a replacement SONY XAV-AX100 fitted to replace the Japanese Panasonic system in imported Legacy/Outbacks 03-07 from Japan. The Sony provides NZ radio/USB/Bluetooth and Apple CarPlay and Android Auto. It can also connect to the factory steering wheel controls and a reverse camera. For details visit: www.aboutsound.co.nz
  3. KaiM

    Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Gorącą wodą z czymś do zmiękczania, dodałem cytrynowego W5 do wszystkiego, ładny zapach pozostał na pasach. Istotniejsze niż czym prać jest aby pasy dość długo namoczyć w wodzie, miska na siedzenie i dobre 30min rozmiękczania. Potem szczotka i płukanie świeżą wodą + suszenie. Zwijają się jak nowe teraz :-)
  4. KaiM

    Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    zadbałem o czujniki poziomowania ksenonów - dobrze jest co jakiś czas je oczyścić i przesmarować, nie jest to zbyt trwałe rozwiązanie a nowe po 500zł/szt. niestety. Wyprałem pasy bezpieczeństwa z przodu bo coraz gorzej było z ich zwijaniem się. O tym się nie myśli ale przez lata zbierają brud z ubrań i sztywnieją. Przeszedłem teatrzyk pt "coroczny przegląd techniczny" gdzie pan diagnosta udaje że coś robi i tylko płacenie w kasie jest naprawdę. Z ciekawostek usiłował mnie przekonać że on wie i rozumie co to jest stały napęd na 4 koła, ale że rolek pod drugą oś nie posiada to zrobi mi badanie hamulców osobno po każdej ze stron i wtedy na pewno nic się nie zepsuje "bo przecież ma tam takie coś co sobie rozdziela choćby na zakrętach". No nie dałem się przekonać więc i badanie trwało krócej...
  5. KaiM

    Kontrolka serwisowa+kontrolka vsc

    właśnie przy takiej spokojnej jeździe następuje sprawdzanie i przy przekroczeniu progu błędu dostajesz to co widzisz obecnie u siebie. Poczytaj wątek tam jest sporo więcej niż tylko o tych tulejach kątowych i prostych zwanych szumnie emulatorami (mi też pomogły) no i sprawdź dokładnie czy masz DWIE , bo w H6 będziesz właśnie potrzebował obie sondy odsunąć
  6. KaiM

    Kontrolka serwisowa+kontrolka vsc

    W ciemno stawiam że jak podłączysz komputer to zobaczysz błąd: P0420 Efektywność układu katalizatora poniżej dopuszczalnej wartości Bez jego wyzerowania komputerem tempomatu nie włączysz. Poczytaj tutaj jak sobie tulejami poradzić z tym na dobre: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/57737-zapalenie-kontrolki-serwisowej-i-mrugajaca-kontrolka-tempomatu/
  7. KaiM

    Sprowadzenie i naprawa OBK MY2017 z USA - relacja :-)

    moim zdaniem zdecydowanie lepiej z gniazda zapalniczki w bagażniku. Ze względu na pobór prądu do gniazd USB nie dołączałbym się do już istniejących. Obecne urządzenia potrafią w trybie fast-charge pobierać po kilka amperów każde. Żeby się nie okazało że pasażer z tyłu po podłączeniu do ładowania swojego super smartfona wywalił bezpiecznik i nie naładujesz się też z przodu wtedy. Za to dałbym z tyłu podwójne gniazdo USB, tego nigdy zbyt wiele. Aha i są bardzo eleganckie podwójne ładowarki USB wkładane w gniazdo zapalniczki właśnie.
  8. KaiM

    oswetlenie wnetrza subaru outback 2008

    przednie postojowe to zwykłe W5W, można dać LEDy Canbus migacze przód i tył mają takie klinowe gniazdo WY21W i są POMARAŃCZOWE! Tył stop+poz: 1szt. W21/5W również klinowe gniazdo
  9. KaiM

    Outback H6 problem z ksenonem

    Też z taką wadą świadomie kupiłem moje H6. Prosta wymiana żarników D2S załatwiła temat aż do teraz jest OK. Ale kupiłem oryginalne żarniki Osrama chyba, nie chińskie.
  10. KaiM

    oswetlenie wnetrza subaru outback 2008

    polecam takie jak moje z diodami CREE - jest kilkukrotnie jaśniej
  11. KaiM

    oswetlenie wnetrza subaru outback 2008

    Musiałeś trafić na kiepskiej jakości - moje świecą rewelacyjnie. Żadnych problemów. Zamiana na jaskrawe zimne białe LEDy moim zdaniem bardzo pozytywnie zmienia odbiór wnętrza auta. Jakby było z 10 lat młodsze :-)
  12. KaiM

    oswetlenie wnetrza subaru outback 2008

    wszystko pasowało w oryginalne gniazda, te blaszki trzymające można lekko rozgiąć/dogiąć jakby co jedyne co przerobiłem to dołożenie tej lampki z przodu
  13. KaiM

    oswetlenie wnetrza subaru outback 2008

    To ja dodam z moich notatek dot OBK 2007 BP jak zmieniałem na LEDy - szczerze polecam zmienić te rurki wew na zimne białe, efekt jest mega aha i dołożyłem jedną z przodu w lampce od map bo mi było za ciemno z przodu Żarówki: Wnętrze: 3szt. Rurka C5W 29mm max 8W Zmieniłem na Żarówka LED CREE C5W Can Bus C10W canbus 31 mm FV (aukcja numer 4899051518) Bagażnik: 1szt. W13W max 13W zmieniłem na LED W5W HIGH POWER + SMD T10 CANBUS CAN BUS FV (numer 4839352278) Drzwi przód progi: 1 szt. rurka C3W 29mm max 3W Zmieniłem na LED W5W HIGH POWER + SMD T10 CANBUS CAN BUS FV (numer 4839352278)
  14. KaiM

    plastikowe coś przy relingach

    W teorii jeżeli jedziesz swoim H6 poniżej prędkości dźwięku to generowany przez te gwizdki dźwięk Cię wyprzedza i odstrasza zwierzęta przed wtargnięciem Ci przed maskę. Przy jeździe na wstecznym niestety nie działają
  15. KaiM

    Demontaż przednich reflektorów 2008 USA

    Niestety tak, wg Service Manual kroki są następujące: 11.Headlight Assembly A: REMOVAL 1) Disconnect the ground cable from the battery. 2) Remove the air intake duct. (When removing the headlight RH) 3) Remove the front bumper. <Ref. to EI-30, REMOVAL, Front Bumper.> 4) Disconnect harness connectors. 5) Remove the 5 bolts, disengage 1 clip, then detach the headlight assembly. B: INSTALLATION Install in the reverse order of removal.
×