Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

Tak poważnie - jak pierwszy raz zobaczyłem lifting też się za głowę złapałem, ale z czasem polubiłem i sam mam MY23 czyli po liftingu. Teraz nawet wersja po lifcie podoba mi się bardziej niż przed :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Kowalesik napisał(a):

Tak poważnie - jak pierwszy raz zobaczyłem lifting też się za głowę złapałem, ale z czasem polubiłem i sam mam MY23 czyli po liftingu. Teraz nawet wersja po lifcie podoba mi się bardziej niż przed :thumbup:

 

Bo ta "wasza" przedliftowa twarz była ciut toporna i polift faktycznie  ją odelżył i wygląda lepiej niż przed.

 

"Nasza" natomiast od razu dostała lżejszą kreskę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

SOA podało cenniki na my25 dla OBK i Legacy.

Tym samym nowego modelu obk gen7 w przyszłym roku jeszcze w USA nie będzie.

 

 

https://www.adventureneosubaru.com/blog/2024/april/15/subaru-announces-pricing-on-2025-outback-suv-and-legacy-sedan.htm

 

Ptaszki natomiast ćwierkają, że na jesień br dla naszego rynku ma wejść FL dla "naszego" OBK cokolwiek by to nie znaczyło.

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minutes ago, dirkdiggler said:

Ptaszki natomiast ćwierkają, że na jesień br dla naszego rynku ma wejść FL dla "naszego" OBK cokolwiek by to nie znaczyło.

 

W Polsce pojawiła się specjalna wersja, która w Czechach nazywa się Geyser:
https://samochody.subaru.pl/samochody/2014-subaru-outback-25i-cvt-wersja-specjalna-platinum

 

Może to jeszcze nie FL, ale moim zdaniem jest najlepsza wersja (połączenie Cross z Platinum). Szkoda, że nie ma koloru metalicznego oraz chciałbym zobaczyć na żywo tylną blendę.

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, ivo napisał(a):

 

W Polsce pojawiła się specjalna wersja, która w Czechach nazywa się Geyser:
https://samochody.subaru.pl/samochody/2014-subaru-outback-25i-cvt-wersja-specjalna-platinum

 

Może to jeszcze nie FL, ale moim zdaniem jest najlepsza wersja (połączenie Cross z Platinum). Szkoda, że nie ma koloru metalicznego oraz chciałbym zobaczyć na żywo tylną blendę.

Super, najważniejsze, że są relingi z Crossa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, dirkdiggler napisał(a):

SOA podało cenniki na my25 dla OBK i Legacy.

Tym samym nowego modelu obk gen7 w przyszłym roku jeszcze w USA nie będzie

Premiera ma być podobno na przyszłorocznym salonie w NY w kwietniu, więc pewnie do końca roku się pojawi w sprzedaży. Ciekawe jakie będzie opóźnienie na innych rynkach (2 lata?).

 

3 godziny temu, dirkdiggler napisał(a):

Ptaszki natomiast ćwierkają, że na jesień br dla naszego rynku ma wejść FL dla "naszego" OBK cokolwiek by to nie znaczyło.

Oby nie przód jak w wersji US (koledzy zza wielkiej wody pewnie mnie zaraz zakrzyczą...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.04.2024 o 12:17, ivo napisał(a):

 

W Polsce pojawiła się specjalna wersja, która w Czechach nazywa się Geyser:
https://samochody.subaru.pl/samochody/2014-subaru-outback-25i-cvt-wersja-specjalna-platinum

 

Może to jeszcze nie FL, ale moim zdaniem jest najlepsza wersja (połączenie Cross z Platinum). Szkoda, że nie ma koloru metalicznego oraz chciałbym zobaczyć na żywo tylną blendę.

Już się chyba sprzedał. Bedą inne kolory czy tylko ten niebieski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RIP to the legendary Subaru Legacy (1989-2025) Farewell to the Legendary Subaru! From the rally tracks to the city streets, you've been a beast on wheels for 36 unforgettable years. Cheers to the memories of all those epic road trips, unexpected drifts, and parking lot acrobatics! You may be retiring, but you'll forever live on in our turbocharged hearts.

After more than 36 years on sale, Subaru has announced that the 2025 model year will be the last for the Legacy midsize sedan.

The automaker cites a shift in customer preferences as the reason for the discontinuation; simply stating that its customers lean more towards its crossover and SUV offerings.

"Though the Legacy is the longest-running Subaru model line, its discontinuation reflects market shifts from passenger cars to SUVs and crossovers and Subaru’s transition to electrified and fully electric vehicles," Subaru said in a statement. 

 

 

438118109_10161636672583459_8911588576436677935_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...