Jump to content

Kowalesik

Nowy
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Dobry

About Kowalesik

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kensington, CT
  • Auto
    Honda Accord

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tutaj trochę opisu słowno-muzycznego https://media.subaru.com/newsrelease.do?id=1724
  2. Miałem 6MPS i jeździłem 3MPS, ale tutaj czegoś brakuje. Może to automat. Auto przyspiesza bardzo fajnie. Mimo papierowo niższej mocy wydaje mi się, że wciska w fotel lepiej niż 2020 WRX. Moment jednak robi swoje.
  3. Ten kolor, IMHO, jest ohydny w rzeczywistości, ale de gustibus...
  4. Kowalesik

    Wrx 2015+

    CVT to jak profanacja, więc kompletnie nie rozważam
  5. Kowalesik

    Wrx 2015+

    W US jest jeszcze mazda 3 2.5T, 250KM i AWD. Pomacam przy okazji.
  6. Kowalesik

    Wrx 2015+

    COBB ma stado map, od stage 0 do stage 2+, pozostaje mi zrobić doktorat najpierw
  7. Kowalesik

    Wrx 2015+

    Dziękuję @eddie_gt4 i @Kambol, dobrzy ludzie Moje miasto to taka większa wioska w centralnym Connecticut, korków brak, poza momentami dzwonu na autostradzie, więc przeżyję. Jakoś CVT do mnie nie przemawia w WRX. Gdzieś od lat mam zakodowane, że jak WRX to tylko manual Na wyprawę do NYC czy innego Bostonu pozostanie mi poczciwy akordeon. Na jazdę jeszcze się nie wybierałem, więc zapytam: jakie obroty są na 6 biegu przy 120-130km/h? Póki co, logicznie rzecz ujmując i biorąc pod uwagę wszelkie aspekty, WRX wydaje się być najlepszym wyborem. Z AccessPort z łatwością można zmienić
  8. Kowalesik

    Wrx 2015+

    Trochę odkopuję temat (chociaż 29 grudnia 2020 to nie tak dawno ). Obecni i byli właściciele WRX, czy mieliście jakieś poważniejsze problemy z tym autem? Silnik, skrzynia, inne sprawy? Miotam się i miotam w kwestii zakupu czegoś o sportowym zacięciu, w zasadzie na placu boju w US, w rozsądnym przedziale cenowym zostaje Civic Type R i WRX. VW Golf GTI jest droższy (sic!) od obu, chociaż pewnie jego 228 koni można podkręcić na 300. Yaris GR nie występuje (chodzą plotki o Corolli GR, ale kiedy to będzie?). Kobył typu Stinger GT czy Dodge Charger nie chcę. W WRX obawiam się UPG, na
  9. Prywatny import z US jakoś został zakazany? Może tylko Sciona FR-S? Zresztą teraz Toyota 86 jest tańsza od BRZ, pewnie Scion też był. Pamiętam swego czasu częściej na ulicach widywałem Sciona FR-S niż Subaru BRZ. Jak wszędzie, cena czyni cuda
  10. Zanim Toyota w Stanach zaorała markę Scion, odpowiednik Subaru BRZ był sprzedawany jako Scion FR-S. Dla fana/fanki Subaru to nie powinna być ciekawostka
  11. Wiesz doskonale o co mi chodziło XT bez wyścigów i modzenia powinien pożyć trochę. Sęk w tym, że Outback to w zasadzie jedyne podniesione kombi na rynku w tej chwili , odkąd zniknęło Volvo XC70. Co prawda niby jest V60CC, ale jakieś małe. Honda Passport/Pilot podobają mi się, bardziej suvopodobne i pewnie tak się prowadzą, ale nie sprawdzałem jeszcze. Ja wiem, że Subaru nazywa Outbacka SUVem, w mojej głowie to jednak ciągle kombi Buicka Regala TourX nie chcę - Opla miałem jednego w życiu i nigdy więcej. Jeśli nie chciałbym kombi, Stinger GT byłby moim kolejnym wyborem
  12. Czyli powinienem spać spokojnie Potrzebuję auta do codziennej eksploatacji, nie wyścigów. Gdybym miał modzić, myślałbym o WRX/STI.
  13. Tu mnie zainteresowałeś. W tej chwili poważnie rozważam nowego outbacka, właśnie XT i skrzynia jest niby wzmocniona (high torque w materiałach propagandowych). W czasie jazdy testowej auto szło jak czołg, nie wyło, przyspieszało akceptowalnie. Skąd info o słabym CVT w nowym, 2020 outbacku w US?
  14. Czyli Mustang 5.0 Bullitt w PL niemal w tej samej cenie co w US? Koniec świata Tutaj bazowy model to $49k netto, z wodotryskami (typu fotele Recaro, BLIS, navi, Bang & Olufsen i adaptacyjne zawieszenie), które pewnie w EU są w standardzie, to już $54k netto. Tak czy siak, czekam na powrót do w miarę normalności i może zdecyduję się na Outbacka, chociaż czytając forum widzę, że Subaru to takie auta specjalnej troski
  15. Tutaj chyba nikt nie kupuje auta w cenie cennikowej , im bliżej końca miesiąca tym więcej można utargować. Koszty? Sprowadzenie auta poza mieniem przesiedleńczym: (Cena zakupu + koszt transportu)*1.10 (cło)*1.186(akcyza)*1.23(VAT). Przynajmniej tak było 10 lat temu, kiedy sprowadzałem swoje auto na mienie i chciałem tego uniknąć Jeśli auto nie jest zakupione w cenie złomu - nie ma sensu, chyba, że dla zasady i posiadania wyjątkowego auta. Koszt transportu z NJ do Sękocina pod Warszawą to jakieś $2000 - $2500, nie wiem ile teraz kosztuje sama odprawa celna. Nie wiem na
×
×
  • Create New...