Skocz do zawartości

Kowalesik

Użytkownik
  • Postów

    150
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kensington, CT
  • Auto
    Outback XT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kowalesik

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

127

Reputacja

  1. Jeśli chodzi o telefon i połączenie BT: stary iPhone SE pierwszej generacji działał fatalnie, albo sam się zawieszał, albo zawieszał stację. Było to upierdliwe do tego stopnia, że przestałem używać AppleCarPlay całkowicie, jedynie zwykłe BT do rozmów. Po zmianie telefonu na iPhone 13 wszelkie problemy ustąpiły. Widocznie wersja BT w telefonie ma znaczenie. Stacja multimedialna kilka razy mi się zawiesiła, do czasu restartu auta. Dotychczas miałem chyba 3 aktualizacje softu, wczoraj najświeższa. Generalnie jest lekko upośledzona - czasami ma olbrzymiego laga, przy przełączaniu telefon/radio czasami nie wraca głośność do restartu auta. Raz się zdarzyło, że restartowała się w pętli trwającej około minuty. Z obserwacji wynika, że po uruchomieniu auta trzeba dać jej czas na pełny start i najlepiej nie dotykać , bo wszelke problemy pojawiają się właśnie wtedy, kiedy zaczynam klikać zbyt wcześnie po jej obudzeniu.
  2. Kowalesik

    TPMS zrób to sam

    Klonowanie czujników powinno wystarczyć. U mnie przy rotacji kół co każdą zmianę oleju nic nie trzeba programować. Nawet wiem, że rotacja została wykonana, bo misie w ASO nie dostosowują ciśnienia (powinienem mieć 35psi z przodu i 33psi z tyłu), a po rotacji mam odwrotnie System w jakiś sposób rozpoznaje lokalizację czujnika - obstawiam, że przy każdym kole jest oddzielny odbiornik komunikujący się z "centralą". Oczywiście mówię tu o wersji US, ale nie sądzę, żeby w EU działało to inaczej, poza częstotliwością roboczą. Podobnie jest w 15 letniej hondzie - sklonowałem czujniki i tylko zmieniam zestawy lato/zima, kontrolka się nie świeci. W US używam czujników Autel, operują na dwóch częstotliwościach 315 i 433 MHz.
  3. Tak poważnie - jak pierwszy raz zobaczyłem lifting też się za głowę złapałem, ale z czasem polubiłem i sam mam MY23 czyli po liftingu. Teraz nawet wersja po lifcie podoba mi się bardziej niż przed
  4. Sam jesteś okropny Przynajmniej mamy jeden porządny silnik
  5. I znowu Skoda lepsza od Subaru... U mnie kontrolka jeszcze nie miała okazji się zapalić - widocznie za mało spryskiwacza używam, a na każdej wymianie oleju płyn do spryskiwacza ASO uzupełnia...
  6. Poza tym nie wiem czy "Bągo" nie przerosło możliwości "inteligencji" "Black Yeti" przeżuło, ale w "Baya Bągo" problematyczne słowo gdzieś uciekło...
  7. Na szybko, jako punkt odniesienia: nowa w US to $1400. https://parts.colonialsubaruct.com/p/Subaru_2017_Outback-25L-CVT-Touring-wEyeSight/Rack-and-Pinion-EPS-Gear-Box-Power-Steering-Rack-and-Pinion-Assembly/132472198/34110AL151.html
  8. Z ciekawości zapytam: czy te samochody to ręcznie jakoś robione są, jak RR czy inny Bentley albo Bugatti? To jakiś absurd czekać kilka miesięcy na auto.
  9. Pojemność skokowa i oznaczenie się zgadzają, ale nie wiem dlaczego ten w OBK bierze więcej oleju niż ten w Crosstreku. To samo z pojemnością układu chłodniczego, w OBK jest większa niż w Crosstreku. Edit: No dobra, pojemność układu chłodniczego można wytłumaczyć, inna nagrzewnica, inna chłodnica, ale różna ilość oleju w silniku, przy teoretycznie tym samym silniku...
  10. W US MY24 ma 2.0 i 2.5, poprzednie też miały. Niższe wersje wyposażenia 2.0, wyższe 2.5. Czy 2.5 jest z OBK to nie wiem, bo pojemności płynów eksploatacyjnych są inne dla obu aut (olej, płyn chłodniczy).
  11. Dodam od siebie, że w US serwis Subaru wymienia zawór PCV co 15kmil profilaktycznie, właśnie ze względu na zużycie oleju przez silnik w przypadku uszkodzenia PCV. Doświadczyłem tego na własnej skórze, albo raczej aucie, MY23 Outback XT, PCV wymieniony przy 15kmil, profilaktycznie.
  12. A może z angielska "G0 WITCH"?
  13. MY23 USA ma 0W-20, nie 0W-16. Sprawdziłem też MY24 - również 0W-20 z opcją 5W-30. Nie wiem skąd wytrzasnąłeś 0W-16 dla Outbacka.
  14. Ja rotację robię co wymianę oleju czyli 5000 mil. Serwisy oponiarskie w US zalecają rotację/wyważanie co 7500 mil. Przy dwóch kompletach, zazwyczaj robię przy zakładaniu danego kompletu.
  15. Oj tam, trzeba się przenieść do kraju zamordystycznego inaczej, a tam będzie wybór, 182hp lub 260hp, z tymże samym brązowym a'la Volvo wnętrzem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...