Jump to content
Intakwrx

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.

Recommended Posts

Przypadkiem trafiłem.

Dla tych co nie czytali, krótkie rady jak dobrze kupić cudowną Imprezkę w starej kaście

 

http://auto.gazeta.pl/wysokieobroty/1,5 ... 00804.html

 

 

P.s. Muszę felgi zimowe pomalować i chce na złoto :P tylko jak dobrać ten słuszny kolor nie mając próbki oryginału ? :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
P.s. Muszę felgi zimowe pomalować i chce na złoto :P tylko jak dobrać ten słuszny kolor nie mając próbki oryginału ? :roll:

To mozemy sie jakos zgrac - mnie czeka dokladnie to samo.

Co 8 felg to nie 4, moze sobie korzystniejsze warunki wynegocjujemy 8) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja właśnie maluje bez piaskowania, bo uszkodzenia są małe a jak chce na złoto to i tak jak się zadrapie srebrne wyjdzie. Robię w małym warsztacie gdzie prostowanie felgi kosztuje 50 zł a malowanie jeszcze nie wiem ale pewno za wiele nie wezmą. :)

 

Tylko jak dobrze dobrać ten kolor ! :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zafunduj dwa baki paliwa to przyjadę i dobierzesz lakier bez problemu 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbardziej spodobał mi się ten fragment:

Reszta może nam co najwyżej zaproponować zestaw kalkomanii, ewentualnie spojler.

Share this post


Link to post
Share on other sites
opis oczywiście jedynej słusznej i najpiękniejszej wersji ! :!:

Hmm... Ktorej? 22B czy P1 ?? 8) :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
opis oczywiście jedynej słusznej i najpiękniejszej wersji ! :!:

Hmm... Ktorej? 22B czy P1 ?? 8) :twisted:

 

Żaby tudzież przez niektórych postrzeganej jako żmija :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juz kiedys glosowalem. :wink: ale uwage zwrocil Fort Synek...czy tam Synus : http://auto.gazeta.pl/wysokieobroty/1,49504,2511898.html czego to nie wymysla....kino domowe, naklejki mowiace, czego nie robic (a co wlasciwie nalezalo by zrobic)*, scianki, ktore zapamietuja odciski palcow, dloni i czymkolwieksiejedotknie :shock:

 

 

*ciekawostka calkiem prawdziwa - znacie napisy na smietnikach w Makdonaldsie "prosze nie wrzucac tacek". Otoz zagranica, tam gdzie mieszkalem przez dobrych pare lat, nigdy mi sie nie zdarzylo wrzucic tacki do smietnika. Przyjezdzam do Polski i pierwsze co robie po jedzeniu to....wyrzucam tacke :lol: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Juz kiedys glosowalem. :wink: ale uwage zwrocil Fort Synek...czy tam Synus : http://auto.gazeta.pl/wysokieobroty/1,49504,2511898.html czego to nie wymysla....kino domowe, naklejki mowiace, czego nie robic (a co wlasciwie nalezalo by zrobic)*, scianki, ktore zapamietuja odciski palcow, dloni i czymkolwieksiejedotknie :shock:

 

 

"SZANSE NA PRODUKCJĘ: Może innym razem..." © ^^

 

8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mały sondaż ! No Panowie czas oddać głos :!:

Wiadomo na jaką markę !

Trochę na dole po prawej !

 

Pokażmy swoją siłę !

 

 

 

http://auto.gazeta.pl/wysokieobroty

 

No Panowie i Panie, bo nas Mitsubishi Lancera wyprzedzi na dobre :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mały sondaż ! No Panowie czas oddać głos :!:

Wiadomo na jaką markę !

Trochę na dole po prawej !

 

Pokażmy swoją siłę !

 

 

 

http://auto.gazeta.pl/wysokieobroty

 

No Panowie i Panie, bo nas Mitsubishi Lancer wyprzedzi na dobre :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

.... w których to wysokich obrotach był ten test ?? czy może w jutrzejszych będzie ?? .......

 

pozdr. mk.si

Share this post


Link to post
Share on other sites

"natarczywy brzęczyk niezapiętych pasów" - dla tych, co lamia prawo, pewnie jest i natarczywy :roll:

 

ale tak poza tym to fajny artykul :)

 

P.S. niech im ktos da cynk, ze w naglowku artykulu zamiast "nie" jest napisane "niech" :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm i w głosowaniu stale tylko 10% :evil:

i skąd aż tylu miłośników Mitsubishi :wink:

pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmmm i w głosowaniu stale tylko 10% :evil:

i skąd aż tylu miłośników Mitsubishi :wink:

pozdr.

 

jak to skąd? stąd! :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmmm i w głosowaniu stale tylko 10% :evil:

i skąd aż tylu miłośników Mitsubishi :wink:

pozdr.

 

 

Może to chodzi o zwykłą taczkę Mitsubishi, a nie wersje EVO :?: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

W artykule z wysokich obrotow o Foresterze 2.5 XT jest ciekawa zapowiedz (coming soon) i zdjecie Forestera STI - 265 KM 5,5 s do 100 Km/h w ladnym oczywiscie kolorze niebieskim. Ten artykuł tez wydaja sie byc bardzo interesujacy. Mam nadzieje ze to ukaze sie za tydzien i bedzie rownie ciekawe jak ten dzisiejszy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...