Jump to content

bvb

Użytkownik
  • Content Count

    534
  • Joined

  • Last visited

About bvb

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Waw
  • Auto
    brudne (Forek 2.0 MY06)

Recent Profile Visitors

1442 profile views
  1. Pozdrowienia dla Kierownictwa srebrnej bug-wanny WY-ileśtam, mijanej w godzinie wczesnopopołudniowej na trasie Serock-Wyszków. Dopuściłem się grzechu dekoncentracji i trochę za późno odmachnąłem, więc dodatkowo domignąłem.
  2. bvb

    Filmy

    Tylko nie spodziewajcie się za dużo akcji w japońskim pościgu
  3. bvb

    Filmy

    Nie wiem, o co poszło, ale wygląda na przycierkę parkingową...
  4. bvb

    E-Boxer

    Telewizor na trzecim zdjęciu sugeruje, że raczej w Holandii. Są coraz bliżej EDIT: Prawie trafiłem
  5. Telewizyjne pozdrowienia dla cichego mistrza drugiego planu z 2:37 - chyba widzę oplejadowanie
  6. Poszukaj o tych Einpartsach w wątku: Co najmniej dwóch kolegów je zakładało, ale ZTCP mieli zastrzeżenia co do jakości (głównie wodoszczelności).
  7. bvb

    REDUKTOR!!!!!!

    Nie wiem, czy nie przeczytałeś mnie opacznie, bo widzę niespójność między tymi dwoma zdaniami. W każdym razie nie widzę powodu, dla którego nie mógłbym używać (akurat tego) reduktora przy wyższych prędkościach. Instrukcja też tego nie zabrania, podaje za to dopuszczalne prędkości na zredukowanej piątce: 140 km/h w 2.0 NA i całe 188 w 2.5 NA. Trochę dziwne byłoby zwalnianie ze 188 do 80 w celu przełożenia wajchy
  8. bvb

    REDUKTOR!!!!!!

    Czy to jest pewna informacja, że istnieje takie ograniczenie? Zawsze słyszałem, że można go używać w całym zakresie prędkości (oczywiście mając na uwadze maksymalne obroty po zredukowaniu, ale te na piątce są sporo powyżej setki, w poliftowym Forku SG chyba coś koło 150km/h). Inna sprawa, że to jest teoretyczna możliwość, a powyżej tych 60-80 reduktor i tak nie bardzo ma zastosowanie, bo używanie go do wyprzedzania zapewne nie przyczynia się do jego trwałości.
  9. bvb

    Filmy

    Prawdopodobnie najbardziej emocjonujący drag race w Internetach:
  10. Łee, no i jak zawsze nie będzie mnie w 3cicie. Lajf.
  11. Proponowałbym zastosować tu zdrowy rozsądek. Sens tego przepisu jest taki, żebyś w razie hamowania pojazdu na sąsiednim pasie mógł zahamować razem z nim i nie wlecieć na pasy, przed którymi on zdoła się zatrzymać. Póki on jedzie równym tempem, to nie widzę różnicy, jaki % jego długości już wyprzedziłem - po prostu zbliżając się do pasów wyrównuję prędkość i tym samym nie ma wyprzedzania. Ani nie czekam z odjęciem gazu na zrównanie się naszych przodów ani nie przejmuję się, jeśli mój przedni zderzak wyprzedzi jego tylny. Natomiast jeśli on zacznie zwalniać (i nie ma tu różnicy, czy go wyprzedzałeś, czy wręcz przeciwnie, to on Cię jeszcze przed chwilą wyprzedzał), to oczywiście im bardziej jesteś z tyłu, tym spokojniej możesz reagować bez ryzykowania, że wysuniesz się na prowadzenie. Niekulturalne jest wyprzedzanie w sposób utrudniający jazdę wyprzedzanym. Jaca pisał o "drodze zawalonej autami po horyzont", gdzie na wyprzedzaniu niewiele się zyska, a destabilizuje się prędkość całego sznurka. Oczywiście jest to po części wina zbyt małych odstępów, ale nawet jeśli zachowujesz spory zapas, to w miarę wciskania się kolejnych samochodów musisz ciągle zwalniać, żeby go odbudować. Nie mówię tu oczywiście o sytuacji, kiedy w 2-3 sprawnych skokach jesteś w stanie wyprzedzić peleton i pojechać sobie dalej, bo wtedy faktycznie to brak odstępów jest bardziej niekulturalny . Mówię tylko o bezsensownym rozpychaniu się łokciami. Podobnie jak powszechne na autostradach zjeżdżanie na prawy pas tuż przed nosem wyprzedzonego pojazdu, żeby tylko ci jeszcze szybciej jadący nie posiusiali się z żalu, że muszą zwolnić...
  12. bvb

    Filmy

    A tego to tu chyba nie było...
  13. Ja zawsze bardzo chętnie, o ile będę w Gdańsku, czego z dwutygodniowym wyprzedzeniem nie da się przewidzieć :/ Tak 50:50...
  14. Najlepsze jest zakończenie o domorosłych ekspertach
×
×
  • Create New...