Jump to content

bvb

Użytkownik
  • Content Count

    540
  • Joined

  • Last visited

About bvb

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Waw
  • Auto
    brudne (Forek 2.0 MY06)

Recent Profile Visitors

1483 profile views
  1. Nie ma świni - nie ma machania No chyba, że Liberator/Dziadek/XT/SVX/360 itp... Btw. pozdrowienia dla dwóch świnków z jednego skrzyżowania Drewny i Korbońskiego (po ludzku: tam, gdzie nowy zjazd z Ursynowa wpada pod Powsinem do szosy na Konstancin): o 16:35 dla czarnego SJ-ta z białym ryjem na tyle oraz o 22:12 dla czarnego Gacka z Plejadami na wrotach Kierownika.
  2. bvb

    Co zamiast XV???

    To się przerejestruje na dwuosobowy
  3. bvb

    Co zamiast XV???

    O tam, dach się odetnie
  4. Taki tam e-bokserek... https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_B9_Scrambler
  5. bvb

    Co zamiast XV???

    Ależ to ma kąty! Dwa cale liftu, MT-ki od taczki i można jeździć
  6. Najprościej jakiegoś blutufa w gniazdo OBD + Torque w telefonie. Ale po co sobie psuć przyjemność z jazdy...
  7. Pozdrowienia dla Kierownictwa srebrnej bug-wanny WY-ileśtam, mijanej w godzinie wczesnopopołudniowej na trasie Serock-Wyszków. Dopuściłem się grzechu dekoncentracji i trochę za późno odmachnąłem, więc dodatkowo domignąłem.
  8. bvb

    Filmy

    Tylko nie spodziewajcie się za dużo akcji w japońskim pościgu
  9. bvb

    Filmy

    Nie wiem, o co poszło, ale wygląda na przycierkę parkingową...
  10. bvb

    E-Boxer

    Telewizor na trzecim zdjęciu sugeruje, że raczej w Holandii. Są coraz bliżej EDIT: Prawie trafiłem
  11. Telewizyjne pozdrowienia dla cichego mistrza drugiego planu z 2:37 - chyba widzę oplejadowanie
  12. Poszukaj o tych Einpartsach w wątku: Co najmniej dwóch kolegów je zakładało, ale ZTCP mieli zastrzeżenia co do jakości (głównie wodoszczelności).
  13. bvb

    REDUKTOR!!!!!!

    Nie wiem, czy nie przeczytałeś mnie opacznie, bo widzę niespójność między tymi dwoma zdaniami. W każdym razie nie widzę powodu, dla którego nie mógłbym używać (akurat tego) reduktora przy wyższych prędkościach. Instrukcja też tego nie zabrania, podaje za to dopuszczalne prędkości na zredukowanej piątce: 140 km/h w 2.0 NA i całe 188 w 2.5 NA. Trochę dziwne byłoby zwalnianie ze 188 do 80 w celu przełożenia wajchy
  14. bvb

    REDUKTOR!!!!!!

    Czy to jest pewna informacja, że istnieje takie ograniczenie? Zawsze słyszałem, że można go używać w całym zakresie prędkości (oczywiście mając na uwadze maksymalne obroty po zredukowaniu, ale te na piątce są sporo powyżej setki, w poliftowym Forku SG chyba coś koło 150km/h). Inna sprawa, że to jest teoretyczna możliwość, a powyżej tych 60-80 reduktor i tak nie bardzo ma zastosowanie, bo używanie go do wyprzedzania zapewne nie przyczynia się do jego trwałości.
×
×
  • Create New...